Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53268 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #100 Gepost op: 7-01-2018, 18:22:25 »
wat er niet is gezegd (maar vele mensen aannemen) is dat door bovenstaande regel de mol geen rood scherm KAN krijgen.

Die vraag is in voorgaande jaren al vele malen op dit forum gesteld en ook bij Mol-fandagen ter sprake gekomen en telkens heeft de productie geantwoord: 'De Mol krijgt NOOIT een rood scherm'.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tijnelia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #101 Gepost op: 7-01-2018, 18:24:42 »
of dit is ergens in Georgië op t punt waar hij zich weer bij de groep mollenjagers zal voegen....

Dat lijkt mij dan weer niet. Er is namelijk geen enkel punt in Georgië dat hemelsbreed 1887 km van Moskou afligt. Alles ligt dichterbij. Het verste puntje in Georgië, vanaf Moskou, ligt 1790 km van Moskou af.
En dan heb ik nog niet gesproken over de Georgische taal en de schrijfwijze van 'Moskau'.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #102 Gepost op: 7-01-2018, 18:27:22 »
Die vraag is in voorgaande jaren al vele malen op dit forum gesteld en ook bij Mol-fandagen ter sprake gekomen en telkens heeft de productie geantwoord: 'De Mol krijgt NOOIT een rood scherm'.

ze dachten vast: TIJD VOOR VERANDERING!

nee ik heb geen idee ik citeerde presentatortje soort van, en ik weet niet of ik t nu goed onthouden heb, maar volgens mij heeft hij zelf ook iets met de productie te maken... vgm komt mij idee van dit bij het topic over "kroongetuige" vandaan...

maar goed, zoals jij zegt VOORGAANDE JAREN.
voorgaande jaren waren de kandidaten+mol nooit verdeeld onder verschillende landen, waarom zou de mol dan nu geen rood scherm kunnen krijgen?
"niets is wat het lijkt"

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #103 Gepost op: 7-01-2018, 18:31:02 »
Dat lijkt mij dan weer niet. Er is namelijk geen enkel punt in Georgië dat hemelsbreed 1887 km van Moskou afligt. Alles ligt dichterbij. Het verste puntje in Georgië, vanaf Moskou, ligt 1790 km van Moskou af.
En dan heb ik nog niet gesproken over de Georgische taal en de schrijfwijze van 'Moskau'.

OF het is ergens in Duitsland (of ander land) waar hij zich weer bij de andere kandidaten zal voegen  ::rofl::
ik roep ook maar iets he... kwam er iets te laat achter dat t helemaal niet in Georgië kan zijn...

maar als ze in verschillende landen starten, waarom zou WIDM dan niet door dat gebied rijzen dit jaar?
lijkt me nogal ingewikkeld trouwens, maar ja, ze hebben opdracht 1 ook goed op kunnen zetten en uit kunnen voeren dus Why not?
"niets is wat het lijkt"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #104 Gepost op: 7-01-2018, 18:33:50 »
die is er zeker wel!
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/artikel/dagboek-van-de-afvaller-afl-1-1/

eerst ff goed kijken voordat je iets roept daar vang je namelijk geen mollen mee....
  die is pas later op de dag geplaatst. Dus conejo had gelijk op dat moment ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #105 Gepost op: 7-01-2018, 18:40:37 »
  die is pas later op de dag geplaatst. Dus conejo had gelijk op dat moment ;)

 ::ok:: Thanks
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tijnelia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #106 Gepost op: 7-01-2018, 18:40:44 »
OF het is ergens in Duitsland (of ander land) waar hij zich weer bij de andere kandidaten zal voegen  ::rofl::
ik roep ook maar iets he... kwam er iets te laat achter dat t helemaal niet in Georgië kan zijn...

maar als ze in verschillende landen starten, waarom zou WIDM dan niet door dat gebied rijzen dit jaar?
lijkt me nogal ingewikkeld trouwens, maar ja, ze hebben opdracht 1 ook goed op kunnen zetten en uit kunnen voeren dus Why not?

Ik denk ook dat dat iets teveel van het goede is. De kans is aannemelijk dat Ron zich weer bij de groep voegt, kijkend naar het sympathievolle aspect van de Nederlandse WIDM. Dit seizoen blijft vanaf nu denk ik in Georgië.
Ik gok dat het hier gaat om een foto uit Ron's eigen collectie, niet gemaakt tijdens de opnames van het programma.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #107 Gepost op: 7-01-2018, 19:01:00 »
Ik vond Ron een leuke speler en ik vond het ook sneu, de manier waarop hij afviel. Ik hoop dat hij terugkomt! ::joehoe::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #108 Gepost op: 7-01-2018, 19:44:19 »
Echt jammer dat ie eruit is, hij was ook echt op dreef qua grappige momenten deze eerste aflevering ::bravo::.

Desondanks hoop ik toch niet dat ie terugkomt. Natuurlijk zou het in theorie kunnen dat de mol een rood scherm krijgt, maar ik zou er absoluut geen fan van zijn. Voor mezelf ga ik er dus even vanuit dat het gewoon niet kan ;D. Terugkerende kandidaten hebben ook wel echt veel extra informatie, vind ik ook niet helemaal eerlijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #109 Gepost op: 7-01-2018, 19:49:59 »
Terugkerende kandidaten hebben ook wel echt veel extra informatie, vind ik ook niet helemaal eerlijk.

Hoezo? Ze weten toch niet welke antwoorden ze goed en fout hadden? Ze krijgen echt niet een lijstje mee waar dat op staat. Dus stel: Ron keert terug. En stel Ron had Jan als Mol. Gaat hij dan daarna juist niet meer op Jan zitten omdat hij denkt dat hij die vraag fout beantwoord heeft? Of blijft hij juist op Jan zitten omdat hij ervan overtuigd is dat dit nu net een van de weinige antwoorden was die hij wel goed had.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #110 Gepost op: 7-01-2018, 20:24:24 »
Hoezo? Ze weten toch niet welke antwoorden ze goed en fout hadden? Ze krijgen echt niet een lijstje mee waar dat op staat. Dus stel: Ron keert terug. En stel Ron had Jan als Mol. Gaat hij dan daarna juist niet meer op Jan zitten omdat hij denkt dat hij die vraag fout beantwoord heeft? Of blijft hij juist op Jan zitten omdat hij ervan overtuigd is dat dit nu net een van de weinige antwoorden was die hij wel goed had.
Je weet toch op wie je het meeste hebt ingezet? Diegene is dus niet de mol.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #111 Gepost op: 7-01-2018, 20:26:21 »
Ik zou daar niet op durven blindvaren! In het verleden zijn er genoeg mensen uit het spel gevlogen die wel degelijk op de goede Mol zaten!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #112 Gepost op: 7-01-2018, 20:31:51 »
In aflevering 1 zit sowieso niet iedereen op dezelfde mol, dus lijkt mij sterk. Als je echt op iemand inzet kan je goed beredeneren en al wel minstens 1 persoon afstrepen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #113 Gepost op: 7-01-2018, 21:01:20 »
Maar juist in aflevering 1 zijn er nog zoveel onzekere factoren dat ik als kandidaat die terug mag keren niet zonder meer één persoon daarna als Mol zou willen uitsluiten, puur op basis van dat rode scherm.
Daarbij komt dat Ron zegt dat zijn geheugen nogal slecht is, dus is de vraag of hij üverhaupt nog precies weet wat hij allemaal heeft ingevuld.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #114 Gepost op: 7-01-2018, 21:03:41 »
Ben ik de enige die vind dat Ron erg on-authentiek overkwam in zijn reacties? Even los van zijn grapjes (die verwachtte ik juist wel) en zijn onhandigheid?

De manier en momenten van wegkijken tijdens de biechten zijn zo onnatuurlijk; steeds net niet goed getimed. Lastig uit te leggen. Ik vind het vergelijkbaar met hoe Esmee van Kampen zich gedroeg in de serie Kroongetuige. Hoewel ik haar normaal gesproken een prima actrice vind, kon je toen vanaf aflevering 1 er al duidelijk doorheen prikken: het was zo duidelijk niet authentiek. Precies hetzelfde heb ik gister bij Ron gezien en daarom was ik opgelucht dat hij er uit ging.

Volgens mij is hij een hartstikke aardige kerel, maar als hij de mol zou zijn zou ik hem wel de slechtste ooit vinden. Daarom hoop ik ook van harte dat hij niet weer terugkomt in het spel.

Zijn er meerdere mensen die dit zo gezien hebben?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #115 Gepost op: 7-01-2018, 21:19:23 »
Waarom is hij zo slecht dan? Juist leuk toch, weer eens een over-the-top-mol?

Zoals hij alles verknalde met Loes was erg gewaagd maar kwam wel met natuurlijke bravoure over. Alsof hij een kandidaat is die zichzelf expres verdacht gedraagt, maar stiekem toch de mol is, dus een dubbelspion.... super :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #116 Gepost op: 7-01-2018, 21:34:15 »
Waarom is hij zo slecht dan? Juist leuk toch, weer eens een over-the-top-mol?

Zoals hij alles verknalde met Loes was erg gewaagd maar kwam wel met natuurlijke bravoure over. Alsof hij een kandidaat is die zichzelf expres verdacht gedraagt, maar stiekem toch de mol is, dus een dubbelspion.... super :-*

absoluut, als het op grapjes en op zijn onhandigheid aankomt wel. Daarom vond ik Miloushka destijds ook zo'n leuke mol. Die was zo over de top onhandig haha.

Alleen als ik kijk naar hoe hij zijn ogen beweegt tijdens de biecht, de timing daarvan, daar zit iets heel onauthentieks in, net als destijds bij Esmee van Kampen in de Kroongetuige. Toen wist je al na 10 minuten in aflevering 1 dat zij de kroongetuige was, puur en alleen door haar aparte timing van haar ogen. Ik zie nu dus precies hetzelfde bij Ron. Ik hoop dat ik het dit keer fout zie, dat Ron dus niet terugkomt en daarom niet de mol kán zijn. Als hij wel terug zou komen en hij de mol blijkt te zijn dan zou ik hem de slechtste mol ooit vinden, puur en alleen omdat hij dus zo onnatuurlijk timed en beweegt met zijn ogen (zoals dus ook destijds met Esmee in de Kroongetuige). Ik zou het jammer vinden als een mol zich op die manier dan al verraad. Voor de duidelijkheid: ik bedoel dus NIET zijn over de top onhandigheid en grappigheid.

Ik ben benieuwd of er ook anderen zijn die dit gezien hebben en begrijpen wat ik bedoel.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #117 Gepost op: 7-01-2018, 21:40:15 »
Maar juist in aflevering 1 zijn er nog zoveel onzekere factoren dat ik als kandidaat die terug mag keren niet zonder meer één persoon daarna als Mol zou willen uitsluiten, puur op basis van dat rode scherm.
Blijft natuurlijk een non-argument, omdat jij het niet zou doen. Ik zou het wel doen ;).

Citaat
Daarbij komt dat Ron zegt dat zijn geheugen nogal slecht is, dus is de vraag of hij üverhaupt nog precies weet wat hij allemaal heeft ingevuld.   ;)
Wat nu ook alleen gericht is op de huidige kandidaat terwijl we het hebben over uberhaupt het concept terugkerende kandidaten, wat slaat op het concept en niet op de specifieke kandidaat die mogelijk terugkeert.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #118 Gepost op: 7-01-2018, 21:41:04 »
In het locatietopic was de waarschijnlijke locatie van dit shot al gevonden,
en als dat goed is, moet het dus in Georgië zijn

Goed, Ron komt dus hoogstwaarschijnlijk terug. Dat is al één kwestie minder om wakker van te liggen. ::zweet:: ::rofl::

Ik zie de persfoto van Ron in Tbilisi niet als hard bewijs dat hij terug komt in het spel.

Of Ron nu terug komt of niet, het lijkt mij in beide gevallen logisch dat welke afvallende kandidaat dan ook, ook nog doorreist naar Tiblisi. De redactie moest natuurlijk van te voren al een ticket terug naar NL boeken. Het lijkt mij zonde van het geld om vanuit elk van de 5 landen een ticket te boeken en er 4 ongebruikt te laten.

En als Ron dus nog naar Tbilisi is gereisd... zou hij dan nog wel met Loes tegelijk gereisd zijn? En hebben ze dan nog kunnen overleggen? Zou hij nog info over zijn test hebben kunnen doorspelen?
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 21:43:09 door annebeestje »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #119 Gepost op: 7-01-2018, 21:50:00 »
Lijkt mij niet gezien ook bij de andere duo's de stoelen niet direct naast elkaar waren (wsl ook voor het geval ze Nederlanders tegen zouden komen bij de vluchten).

+ de crew moet zelf natuurlijk ook mee, die kunnen er wel op toezien dat er dan niet wordt overlegd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human