Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53267 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #120 Gepost op: 7-01-2018, 21:52:04 »
Ik vind dit best wel leuk ;D (en doe er zelf aan mee). Normaal gezien is het bij een (eerste) afvaller meestal aah jammer zeg :( en valt het logischerwijs daarna stil en nu is het topic van de afvaller een van de topics waarin het meest wordt gereageerd  ::bravo::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #121 Gepost op: 7-01-2018, 21:55:50 »
Maar het is niet zo dat de leader de enige hint is dat Ron terugkomt. Ook het feit dat Art de ene zin niet zei, het stukje volgende week in het theater "Het toneelstuk van Julius Caesar... met niet een maar twee verraders" en dan de verbaasde blikken van de kandidaten, geen afvallersmuziekje/"terugblikken"/hoogtepunten gezien.

Het. Kan. Gewoon. Bijna. Niet. Anders.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #122 Gepost op: 7-01-2018, 21:56:43 »
Bij Hind in seizoen 10 was er toen toch ook geen "terugblikmomentje"?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #123 Gepost op: 7-01-2018, 22:05:17 »
Maar het is niet zo dat de leader de enige hint is dat Ron terugkomt. Ook het feit dat Art de ene zin niet zei, het stukje volgende week in het theater "Het toneelstuk van Julius Caesar... met niet een maar twee verraders" en dan de verbaasde blikken van de kandidaten, geen afvallersmuziekje/"terugblikken"/hoogtepunten gezien.

Het. Kan. Gewoon. Bijna. Niet. Anders.

Inderdaad, er zijn meer aanwijzingen voor de terugkeer van Ron. Alleen de foto is voor mij geen hard bewijs.
Ik duim met je mee, want er zit meer achter de oppervlakkige Ron van Zappsport en Bommetje. In "pluk de dag" was hij een ijzersterke, sociaal invoelende en intelligente gesprekspartner. Had ik graag meer van gezien!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #124 Gepost op: 7-01-2018, 22:16:45 »
Het is tamelijk hard voor hem om er op deze manier uit te liggen en ik vind dat gewoon niet leuk ::ohno:: Zonder enige kans...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #125 Gepost op: 7-01-2018, 22:19:18 »
Het is tamelijk hard voor hem om er op deze manier uit te liggen en ik vind dat gewoon niet leuk ::ohno:: Zonder enige kans...
Hij had natuurlijk wel een kans, er zaten nog 3 anderen (of 2 anderen, mocht de mol in 1 van beide duo's hebben gezeten) in hetzelfde schuitje...

Offline Elf-11

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #126 Gepost op: 7-01-2018, 22:22:23 »
Ik gun het dat Ron terug komt, maar bij het lezen van zijn antwoorden op de vragen in het molboekje de interviews in de media, zijn reactie op zijn afvallen op telegraaf, geven me allemaal het gevoel dat Ron weg blijft of als hij terug komt er net zo snel weer uitligt.

Je voelt gewoon enerzijds dat hij een groot fan is, maar dat zijn antwoorden niet passen bij iemand die vol van het spel heeft kunnen genieten.

Dat gevoel had ik al voor dat het spel begonnen was.

Alleen het dubbele moord in de promo geeft me te denken dat er nog iets komt.
Art heeft 2 zinnen niet gezegd in de aflevering, maar wel heel letterlijk verteld dat de gene die de test het slechts maakt naar huis gaat.

Op de foto in de leader is alles zo onscherp dat deze overal gemaakt kan zijn, maar de begroeiing op de foto wijkt wel af van de foto uit tiblisi waarmee deze mee vergeleken wordt en ook de vorm van de huizen op de achtergrond wijken te veel af. De nummerborden laten zien dat het geen moskou zal zijn geweest.

Offline Tesselaar

  • Forumlid
  • Zit niet meer op Ima
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #127 Gepost op: 7-01-2018, 22:28:37 »
In moskou zijn de taxi's toch ook geel?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #128 Gepost op: 7-01-2018, 22:40:05 »
In moskou zijn de taxi's toch ook geel?

Het gaat niet om de kleur van de taxi's maar om de kleur van de kentekenplaten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #129 Gepost op: 7-01-2018, 22:42:04 »
Exact. En dan lees ik hier ook iets over een persfoto, wat is dat dan nog? Dus we hebben al
Maar het is niet zo dat de leader de enige hint is dat Ron terugkomt. Ook het feit dat Art de ene zin niet zei, het stukje volgende week in het theater "Het toneelstuk van Julius Caesar... met niet een maar twee verraders" en dan de verbaasde blikken van de kandidaten, geen afvallersmuziekje/"terugblikken"/hoogtepunten gezien.
maar lees ook het Dagboek eens, van de afvaller, laatste zin, is ook al gespot... een hele waslijst dus.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #130 Gepost op: 7-01-2018, 22:44:09 »
Exact. En dan lees ik hier ook iets over een persfoto, wat is dat dan nog? Dus we hebben almaar lees ook het Dagboek eens, van de afvaller, laatste zin, is ook al gespot... een hele waslijst dus.
Ik vind het erg grappig om te zien hoe je de terugkomst van je wensmol Ron ah pushen bent overal  ::rofl:: :-*

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #131 Gepost op: 7-01-2018, 22:47:41 »
Ja ik wil hem overal in de polls hebben ::rofl:: ::jaja::

Ik push nog lekker door, en graaf ook lekker een tunnel voor mijn wensmolletje (maar zit al in een andere voor de ECHTE mol  ::trots:: ).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #132 Gepost op: 7-01-2018, 22:49:40 »
Ja ik wil hem overal in de polls hebben ::rofl:: ::jaja::

Ik push nog lekker door, en graaf ook lekker een tunnel voor mijn wensmolletje (maar zit al in een andere voor de ECHTE mol  ::trots:: ).
Owh, nu ben ik nieuwsgierig  ::jaja::
Welke tunnel is dat?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #133 Gepost op: 7-01-2018, 22:51:04 »
Da's misschien was om met elkaar in PM te bespreken, of in het topic van die desbetreffende kandidaat. Dit topic gaat over Ron.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #134 Gepost op: 7-01-2018, 22:52:15 »
Da's misschien was om met elkaar in PM te bespreken, of in het topic van die desbetreffende kandidaat. Dit topic gaat over Ron.
Owh, excuus!  ::schaam::
Edit: maar ik weet niet in welk topic dat dan is he? :P
Anyway, ik heb een pm gestuurd  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 22:54:53 door Whiskers »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #135 Gepost op: 7-01-2018, 22:55:49 »
Ik gun het dat Ron terug komt, maar bij het lezen van zijn antwoorden op de vragen in het molboekje de interviews in de media, zijn reactie op zijn afvallen op telegraaf, geven me allemaal het gevoel dat Ron weg blijft of als hij terug komt er net zo snel weer uitligt.

Dit gevoel bekruipt na vandaag ook wel een beetje.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #136 Gepost op: 7-01-2018, 22:56:10 »
En nog één keer dan voor alle nieuwkomers (iedereen die wat langer de Mol kijkt weet dit allang): de Mol krijgt NOOIT een roodscherm. En nu dus ook niet.
Het zou volstrekt oneerlijk zijn tegenover de kandidaten en met name tegenover Loes om die in graniet gebeitelde regel onaangekondigd overboord te gooien.
Als men dat doet, dan is het spel al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Dat zou ik niet zo hard zeggen. In Nederland weliswaar niet, maar in België heeft de mol wel degelijk een keer een rood scherm gekregen. En voor alles is een eerste keer.
Tenslotte is de tekst: "Behalve de Mol, die hoeft nooit naar huis" en niet dat hij/zij geen rood scherm krijgt. En zelfs die zinnen zijn nu weggelaten.

Iets anders, de laatste zin in het dagboek van de afvaller: "En inderdaad; niets was wat het leek!" Daaruit kun je (ook) opmaken dat Ron dus niet naar huis is..
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #137 Gepost op: 8-01-2018, 00:08:39 »
Als ik mijn geld moest inzetten, dan zou ik dat nu zeker doen op een terugkeer van Ron.  ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #138 Gepost op: 8-01-2018, 08:32:15 »
Nog even als reactie op de foto die Ron gisteren plaatste. Op 1887km van Moskou ligt GEEN Georgië.
(http://obeattie.github.io/gmaps-radius/?lat=58.530409&lng=50.77283&z=4&u=km&r=1887)

(Wil niet zeggen dat hij er niet geweest is, maar die foto is daar niet gemaakt)
Is hij niet toevallig voor Zapp naar Noorwegen geweest? Dan vind ik die pijl naar Helsinki (Finland) ook logischer.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2018, 08:48:23 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #139 Gepost op: 8-01-2018, 09:00:09 »
Dat zou ik niet zo hard zeggen. In Nederland weliswaar niet, maar in België heeft de mol wel degelijk een keer een rood scherm

Even off-topic: maar dat klopt niet. In België heeft de mol nog nooit rood gehad.
klaar voor de strijd