Auteur Topic: [Winnaar] Ruben Hein  (gelezen 129402 keer)

Offline I_Am_Grootjen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2018, 18:43:30 »
Maar is hij ook de enige die in het jaar van de hond is geboren?
Jep. Net na gekeken. Geen andere kandidaten met hond als Chinees sterrenbeeld.
(Herinnerde me wel ineens dat 2018 ook het jaar van de hond is  ::vergroot:: )

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2018, 19:29:03 »
Maar waarom zou men de Chinese dierenriem gebruiken in een seizoen dat zich ver weg van China afspeelt?

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2018, 20:26:19 »
Misschien is 5 landen in de eerste aflevering nog niet genoeg?!  ::tandpastasmiley::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2018, 20:35:09 »
Misschien is 5 landen in de eerste aflevering nog niet genoeg?!  ::tandpastasmiley::

Volgend jaar kunnen ze de 10 kandidaten misschien een individuele opdracht laten doen in de 10 verschillende buurlanden van Brazilië en daarna doorreizen naar Brazilië. ::rofl::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2018, 21:29:22 »
Maar waarom zou men de Chinese dierenriem gebruiken in een seizoen dat zich ver weg van China afspeelt?

S11 had een hint naar de Chinese dierenriem. Dat was toen in El Salvador
klaar voor de strijd

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2018, 21:37:28 »
Ruben en Olcay zitten in café Ficelle, wat Frans is voor o.a. 'trucje'. Na een close-up van het uithangbord van het café zien we het volgende shot. Wijst Ruben hier met zijn vingers opzettelijk naar de woorden 'de Mol'?

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2018, 21:47:05 »
Ruben en Olcay zitten in café Ficelle, wat Frans is voor o.a. 'trucje'. Na een close-up van het uithangbord van het café zien we het volgende shot. Wijst Ruben hier met zijn vingers opzettelijk naar de woorden 'de Mol'?



Ruben zal het zelf niet zo bedoeld hebben, want zijn vingers lijken me eerder onderaan de envelop te liggen. Maar het kan een hint van de productie zijn om ons dat beeld uit dat oogpunt te geven.

S11 had een hint naar de Chinese dierenriem. Dat was toen in El Salvador

Net opgezocht. Ik was die hint helemaal vergeten. Misschien omdat ik het toen al geen leuke hint vond (meerdere kandidaten hadden hetzelfde teken van de dierenriem).

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2018, 22:34:20 »
Wat denk je dat de volgorde is? Gewoon puur uit nieuwsgierigheid

Nou, iig niet dat Jean-Marc Ruben Jan noemt.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2018, 23:07:12 »
Nou, iig niet dat Jean-Marc Ruben Jan noemt.
Je bedoelt zeker wat Jean-Marc in de biecht zegt? Dat gaat nog over dat Jan niet wilde dat anderen over Tbilisi weten. Daarbij geeft Jean-Marc tegen Jan in te gaan en Ruben tóch de oplossing van die ijzeren dingetjes te vertellen.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2018, 23:33:42 »
Daarbij geeft Jean-Marc tegen Jan in te gaan en Ruben tóch de oplossing van die ijzeren dingetjes te vertellen.

Nou, erg nobel van die Jean-Marc, hoor!
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018, 23:36:12 door Avogadro »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #50 Gepost op: 12-01-2018, 00:27:21 »
"Ficelle"" zou ook "snaar" kunnen betekenen...
Ruben speelt piano; snaarinstrument. Maar dat is toch aub geen hint...wel?  ::ohno::

Wat me wel opviel is dat hij veelvuldig: "Wacht even.." zegt. Of hij tijd wil rekken of de controle wil houden is mij om het even. Niet prettig. Stoort en breekt anderen af. Tactiek? Of gewoon irritante geldingsdrang? Geen idee.... ik snap dat Olcay zwijgt en haar eigen gang gaat.

 

Omnia vincit amor

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #51 Gepost op: 12-01-2018, 10:54:06 »
Wat me wel opviel is dat hij veelvuldig: "Wacht even.." zegt.

Klopt! Het zal wel onderdeel van een hint zijn, iets met 'acht' of zo. Maar ik ben heel slecht in hints; zelfkennis is macht.
;)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2018, 21:34:55 »
Verschrikkelijk verdacht dat hij meteen al zei tijdens de theaterodpracht dat hij bleef zitten. Een Mol heeft voorkennis weet meteen al dat Olcay bij twee andere moest zitten tijdens de laatste ronde met aanwijzingen.

Snapte uberhaupt niet dat niemand het door had dat alle 3 rondes met aanwijzingen gevolgd moesten worden en niet alleen de laatste.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #53 Gepost op: 13-01-2018, 22:32:49 »
Ruben en Olcay zitten in café Ficelle, wat Frans is voor o.a. 'trucje'. Na een close-up van het uithangbord van het café zien we het volgende shot. Wijst Ruben hier met zijn vingers opzettelijk naar de woorden 'de Mol'?



Als we het goed zien wijst Ruben met 2 gespreide en gestrekte vingers naar de MOL. @ gespreide en gestrekte vingers in de lucht is het ZEGE teken.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #54 Gepost op: 14-01-2018, 03:43:40 »
Ook deze aflevering wederom de rem d'r op;

"Stop stop stop"...."wacht, wacht ff", tijdens Lada-opdracht.


*Niet dat hij hierdoor in mijn Mollijst stijgt hoor....geenszins*

Omnia vincit amor

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2018, 09:11:36 »
Hij was aan het zorgen dat de briefjes allemaal wegvlogen op de markt, ging verkeerd zitten (had niemand nu echt door dat de drie opdrachten cumulatief telden?) en moest door Bella  tegengehouden worden. Vervolgens probeerde hij bij de graafmachines opdracht het plan van Jan om zeep te helpen door halverwege het roer over te nemen. Hmm...vind ik zo bij elkaar toch wel verdacht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2018, 11:41:41 »
Ligt het nou aan mij, of is Rubens stropdas tijdens de theatervoorstelling twee keer zo groot geworden? De bovenste twee shots zijn van vóór de voorstelling, de onderste twee van daarna. Wisseltruc?

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2018, 11:42:46 »
Ligt het nou aan mij, of is Rubens stropdas tijdens de theatervoorstelling twee keer zo groot geworden? De bovenste twee shots zijn van vóór de voorstelling, de onderste twee van daarna. Wisseltruc?

Das wel heel ver gezocht. ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2018, 11:48:24 »
Tja...ik zie ook niet in waarom hij dat zou doen, anders dan een hint geven in combinatie met de opdrachttitel. Het maakt hem zeker niet ineens mijn mol, maar m.i. draagt hij na de voorstelling toch echt een andere stropdas.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2018, 12:01:38 »
Tja...ik zie ook niet in waarom hij dat zou doen, anders dan een hint geven in combinatie met de opdrachttitel. Het maakt hem zeker niet ineens mijn mol, maar m.i. draagt hij na de voorstelling toch echt een andere stropdas.

Heeft ie die van Art om soms? Of had Art een strikje om?