Auteur Topic: [Winnaar] Ruben Hein  (gelezen 129299 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #200 Gepost op: 7-02-2018, 04:52:52 »
Yep, lijkt toch niet op Ruben, of er moet al flink op hem geschminkt zijn...
Bedankt voor plaatsing van de HD-foto, BigBoots!

EDIT: ik heb trouwens nog een verdachte in het vizier: de metro-bestuurder. Een man met een baard, en soortgelijke kleding als Ruben regelmatig draagt. De grens opzoeken, van de metro, zou er ook goed bij passen. Lijkt alleen wel alsof hij er alleen in zit, en dat lijkt me vanwege de veiligheid dan weer dubieus. Zou wel een aardige terugblik opleveren, Ruben die de kandidaten vervoert tijdens hun opdracht. ;D
« Laatst bewerkt op: 7-02-2018, 05:10:59 door Newbie2 »

Offline PelleMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #201 Gepost op: 7-02-2018, 14:05:54 »
Goed gevonden, zou Ruben kunnen zijn. Ik heb ook gezocht naar Ruben ergens in de metro. Ik vind deze nog toen Simone uitstapte.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #202 Gepost op: 7-02-2018, 14:20:30 »
Ruben deelt de enveloppen uit. Jan krijgt de jokers. Olcay de € 1000.-. Loes de € 500.-. Stine een lege enveloppe. Wat Simone in haar envelop had weet ik even niet meer, moet nog terugkijken.
Dat zou kunnen betekenen dat Ruben denkt dat Jan het snelste zal zijn en dat hij de MOL niet is.
Olcay is ook snel, haar vertrouwde hij het hoogste bedrag toe. Dus volgens Ruben is zij de MOL ook niet.
Loes krijgt €500, dat zou Ruben ook niet doen als hij haar verdenkt.

Conclusie: Ruben denkt dat Simone of Stine de MOL is.
Anders zou hij Jan niet de jokers hebben gegeven. Ruben hoopt dat Jan als 1e aankomt dan heeft hij zelf ook 2 jokers. En Jan is steeds snel en wil zelf ook graag jokers verdienen.
Als Ruben de MOL is zou hij Jan niet de kans geven jokers te verdienen een MOL speelt liever een kandidaat weg dan dat hij hem helpt.
Ruben zou nooit, denk ik, als hij zelf de MOL is, de jokers en/of het "grote"geld aan iemand toevertrouwen die snel is. Want de MOL wil geen geld in de pot.
Daarom streep ik Ruben als MOL door.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #203 Gepost op: 7-02-2018, 14:30:16 »
Aflevering 5

5.1 Geldcircus
Ruben stapt bij balletje balletje snel naar voren, Jan sluit zich direct bij hem aan omdat (Jan in de biecht) Ruben een van zijn mollen is. De 250 euro wordt gehaald. Verder helpt hij zoeken naar de 50 euro op stoel 8 (doet dit op dezelfde plaats als Stine), en zoekt mee naar stoel 1. We zien hem in het midden van een rij, niet aan de zijkant waar je het zou verwachten. Gaat als eerste onder de 20 euro door bij het limbo dansen, maar haalt met zijn lange lijf de andere niveaus niet. Had hij dat niet kunnen aanvoelen? Faalt met Stine bij de geldtoren voor 100 euro. Helpt op een niet al te effectieve manier mee met de ballonnen. 1.640 euro verdiend, waarvan 20 op het conto van Ruben, en 250 gedeeld met Jan. Zijn bijdrage: 145 euro.

5.2 Chaos
Ruben is net penningmeester geworden en maakt de verdeling en zit dus op een goede positie: anderen zijn van hem afhankelijk. Jan krijgt 2 jokers, Olcay de 1.000 euro. Logische keuzes, vanuit het oogpunt van een mol. Jan is snel en jokers weggeven aan kandidaten is voor een mol prima. En dat Olcay zal winnen gaat hij niet van uit. "She loves money", maar een goed track record heeft ze niet: in de marktopdracht (2.1) en tunnelvisieopdracht (4.1) bracht ze er niet veel van terecht. In de tijd is geld opdracht (3.1) ging ze zelfs af met het hoogste bedrag. Alleen in afl. 1 haalde ze samen met Ruben 2.000 euro op, iets dat hem nu goed van pas komt. Art schiet te hulp: “De goed gevulde pot stemt de penningmeester tevreden. Zij lijkt maar een doel te hebben, geld verdienen”. Loes komt als eerste binnen: 1.000 euro (2x500) in de pot. Ruben die zijn fiches dus waarschijnlijk op Jan had gezet heeft Loes wellicht toch onderschat.
Overigens is Ruben na de verdeling de hele opdracht niet meer gezien, pas aan het eind weer. Moest hij toch nog even naar de metro voor een mollenstreek (in het Dagboek noemt de mol de metro)? Of was het tijd om bij te praten met de crew?

5.3 Woordzoekers
Ruben streept Loes weg, en streept waarheid door. “Vragenlijst hier”. Maakt Olcay, die niets streept, in de biecht verdacht. Verder zien we hem niet veel deze opdracht. Zegt als het zoeken naar de overgebleven zin is begonnen, en iemand STR… spelt: “streed” of “streept”. De X wordt al eerder genoemd, maar Ruben vraagt na afloop pas of ze executie wel hebben weggestreept. Al met al: 2 voorzetjes, “streed/streept” en “executie”. Hij helpt de groep op weg, maar weet precies hoeveel info hij kan prijsgeven om de opdracht net niet te doen slagen.

Als Jan Ruben confronteert met wat Olcay gezegd heeft, trekt hij een moeilijk gezicht. Hij creëert bedenktijd door de vraag te herhalen: “Dat zij er nog inzit terwijl ze de vorige keer volledig op mij zat?”. “Nou dan heeft ze toch iets met die test goed gedaan. Of een fout gemaakt. Weet ik veel. Maar ja.” En jij bent niet de mol?” “Ik ben niet de mol.” Datzelfde (herhalen van de vraag) doet hij als Stine in het extra fragment vraagt of hij de mol is. Ruben liegt dat hij niets had gekregen als Jan 2 jokers had gewonnen. Jan moet haast wel denken dat hij iets voor hem verborgen houdt, en concluderen dat Ruben een liegende kandidaat is?
Bij de test wordt Ruben door iedereen zwaar verdacht, behalve door Loes, die afvalt. Stine heeft hem bovenaan staan, maar verdenkt ook Loes en Jan. Simone: “Stelselmatig is Ruben ofwel degene die niets verdient, of heel weinig denkkracht inzet tijdens de opdrachten.” Vult ja in bij: Is de mol de nieuwe penningmeester? Jan staat ook nog steeds op haar lijstje. Jan verdenkt Simone en Ruben. Vindt hem klungelig en onhandig tijdens opdrachten. Olcay zien we invullen dat de mol een man is, maar het is allang duidelijk dat ze Ruben het meest verdenkt. Ruben zelf heeft Loes tot nu toe alle keren meegenomen in de test. Vult op vraag 20 in: Loes.

Mogelijke hints
:
– Weer veel dingen die naar de zebrahint verwijzen. Een zebra op de muur boven Ruben en Olcay, een zebraballon (of twee?) in het circus, wegstrepen in de woordzoeker, en: “Streepte de mol de mol weg?”. Ook veel mensen met gestreepte kleding (clowns in het circus, opvallend veel passanten in de chaos-opdracht, tenminste 2 schilderijen in het Museum of Modern Art).
– De enige die niet als clown verkleed is in het circus is een man in zwart-wit met een trompet. Hij is veel in beeld, ook vertraagd. Ook komen een klaverkaart (8 en vrouw) en de tamboerijn vertraagd of duidelijk in beeld. Mogelijk verwijzingen naar jazz/muziek, pianotoetsen en clubs.
– We zien hem 2x met Loes bij een doorkijk, een poort of steeg.  
– Ruben verwijst ook naar schaken. “Het echte schaken is begonnen”. Staat ook ergens met een straatnaambordje boven zijn hoofd met het woord “King”. Lijkt lol te krijgen in al die spelletjes, en laat zich ook nog ontvallen dat het nu echt pokeren wordt.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2018, 01:20:54 door Newbie2 »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #204 Gepost op: 7-02-2018, 15:10:11 »
Daarbij wil ik nog aanvullen dat Ruben precies op dezelfde plek aan het zoeken was als Stine tijdens de zoektocht naar stoelnummer 8. Kan zijn dat hij Stine niet vertrouwt en haar checkt of om een fanatieke kandidaat uit te hangen.

Ook had hij tijdens de verdeling mogelijk al zijn fiches (nu we het toch over poker hebben) op Jan had gezet en verwacht dat hij zou binnenkomen met 2 jokers (dit horen we hem ook gewoon zeggen in de biecht). Jan was ook als eerste binnengekomen als hij niet compleet verkeerd was gelopen na de metro..
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #205 Gepost op: 7-02-2018, 15:55:01 »
5.2 Chaos
Ruben is net penningmeester geworden en maakt de verdeling. Jan krijgt 2 jokers, Olcay de 1.000 euro. Volgens Ruben omdat ze een neus heeft voor geld. Maar een goed track record heeft ze niet: in de marktopdracht (2.1) en tunnelvisieopdracht (4.1) bracht ze er niet veel van terecht. In de tijd is geld opdracht (3.1) ging ze zelfs af met het hoogste bedrag. En een snelle loopster is ze niet. Alleen in afl. 1 haalde ze samen met Ruben 2.000 euro op, iets dat hem nu goed van pas komt.
Nee? Een vrouw die net voor Wie is de Mol een Marathon tegen kanker (triatlon)deed was geen snelle loopster? Ze heeft tijdens de tunnelvisieopdracht ook op beeld laten zien dat ze in ieder geval kan lopen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #206 Gepost op: 7-02-2018, 16:10:38 »
Misschien nog een toevoeging bij opdracht 2.3: Ruben die in het laatste shot nog wat zand toevoegt aan de grote berg.
Heb ik nog nagekeken, maar niet gevonden... Heb je misschien een tijdsaanduiding?
Daarbij wil ik nog aanvullen dat Ruben precies op dezelfde plek aan het zoeken was als Stine tijdens de zoektocht naar stoelnummer 8.
Zal ik toevoegen. Dat hij al zijn fiches op Jan zet is hopelijk duidelijk uit de tekst, ik zit bijna aan 5.000 karakters :).
Nee? Een vrouw die net voor Wie is de Mol een Marathon tegen kanker (triatlon)deed was geen snelle loopster? Ze heeft tijdens de tunnelvisieopdracht ook op beeld laten zien dat ze in ieder geval kan lopen.
Excuses, dat eerste wist ik niet. Ik ging af op de beelden die we zien in bv. aflevering 1 en nu ook weer tijdens deze opdracht. Ik zal het verwijderen.

EDIT: verwerkt, dank voor de aanvullingen/correcties. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-02-2018, 16:28:25 door Newbie2 »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #207 Gepost op: 7-02-2018, 17:41:27 »
Dat zou kunnen betekenen dat Ruben denkt dat Jan het snelste zal zijn en dat hij de MOL niet is. [...] Olcay is ook snel, haar vertrouwde hij het hoogste bedrag toe. Dus volgens Ruben is zij de MOL ook niet.

Proberen vertrouwen te winnen bij degenen die hem het meest verdenken.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2018, 17:46:26 door Avogadro »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #208 Gepost op: 8-02-2018, 00:53:37 »
Als Ruben de MOL is zou hij Jan niet de kans geven jokers te verdienen een MOL speelt liever een kandidaat weg dan dat hij hem helpt.Ruben zou nooit, denk ik, als hij zelf de MOL is, de jokers en/of het "grote"geld aan iemand toevertrouwen die snel is. Want de MOL wil geen geld in de pot.
Daarom streep ik Ruben als MOL door.

Het geld zal de mol niet meegeven aan iemand van wie hij denkt dat die zal winnen, maar de jokers juist wel, toch? Als diegene door is zal die zich toch afvragen of dat kwam door de test of (mede) dankzij de jokers. Die twijfel is voor de mol alleen maar voordelig. Bovendien is er dan mogelijk een andere kandidaat die de test beter maakte en hem dus meer op de hielen zat afgevallen. Verder zou het wel opvallen als hij Jan die bekend staat als snel een lege of matig gevulde envelop gaf. Dus alle reden denk ik om Jan de 2 jokers toe te bedelen. Ik ga dit trouwens ook even aanpassen in het overzichtje. Het staat daar niet helemaal goed.

EDIT: aangepast.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2018, 01:22:20 door Newbie2 »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #209 Gepost op: 9-02-2018, 13:33:27 »
Subjectief natuurlijk, maar ik heb geprobeerd een waardering te geven voor de molpositie van Ruben, en het behaald resultaat als hij de mol is voor de eerste 13 opdrachten. Ik weet alleen niet hoe ik het tabelletje geplaatst krijg, dus doe hem als pdf-je in de bijlage. Mijn conclusie is dat Ruben in meer dan de helft van de opdrachten (7 van de 13) een redelijke, goede of zelfs uitstekende molpositie had. In de overige opdrachten (op 1 na) is die niet beter of slechter dan de rest. Het resultaat van zijn molacties is beduidend minder, hoewel van een echt slecht resultaat alleen sprake is in opdracht 4.3 (Rode draad). Ruben is wel de enige die daar mogelijk geprobeerd heeft te mollen, maar heeft dan gefaald.
Het aantal goede molposities zegt wel iets, want daar heeft de mol zelf de hand in. Ik kan het wat magere resultaat alleen maar verklaren uit het feit dat hij al vanaf het begin door veel mensen wordt verdacht. Er wordt dus scherp op hem gelet. In afl. 5 is dat zelfs door iedereen behalve Loes (die dan ook afvalt).

Vragen/twijfels: in afl. 5 kan ik “ZIENSWIJZEN” niet goed plaatsen. Gaat het hier om de wisseling van de penningmeester? Of Ruben die in zijn eerste beeld in afl. 1 naar de zebra wijst? Beetje laat om daar nu pas naar te verwijzen, of het moest zijn omdat ze de zebrahint niet te makkelijk willen prijsgeven. En verder: “STREEPTE DE MOL DE MOL WEG?”. Ik kom niet verder dan weer een streepje erbij voor de zebrahint. De eerste of tweede DE MOL zou (vergezocht) gelezen kunnen worden als Linda, via wiens programma hij bekend werd. Maar geen aha-erlebnis, die heb ik meer als ze op Olcay slaan. Grappig genoeg kan (soms met een beetje goeie wil) een aantal zaken die ik op Ruben betrek ook naar Olcay verwijzen. En vormden ze met elkaar in afl.1 een team. Ik las in een ander topic ergens iets over plannen voor een Molduel tussen Ruben en Olcay, lijkt me interessant!

Tenslotte: het aantal hints/aanwijzingen naar Ruben vind ik inmiddels overweldigend. (toegegeven, ik ben er nu ook op gespitst, dus ja). Nog een paar uit afl. 1 bv.:

Foto 1: De allereerste beelden van Ruben. Zijn hoofd is het hele shot bij het groene nooduitgangsbordje te zien. De camera staat dichter bij de rechter dan bij de linker muur (waarom niet gewoon in het midden?), waardoor het pijltje naar Ruben wijst.
Foto 2: Aankomst bij Art in de kerk in Tbilisi. De 3e en 4e pilaar lichten op, de andere niet. Ruben staat ertussen. Een kapotte lamp (“zwart”) en een brandende lamp (“wit”) boven zijn hoofd.
Foto 3: De laatste beelden van Ruben. Precies op 1”00’00 . De rest staat te keuvelen, Ruben kijkt omhoog en prevelt een schietgebedje. Is hij zo religieus? Zijn armen in een W-vorm. Wie is de mol? (Of zo je wilt: een omgekeerde M).

Aan een ieder natuurlijk om dit als toeval te zien of niet. Ik denk van niet.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #210 Gepost op: 9-02-2018, 14:53:26 »
Ruben deelt de enveloppen uit. Jan krijgt de jokers. Olcay de € 1000.-. Loes de € 500.-. Stine een lege enveloppe. Wat Simone in haar envelop had weet ik even niet meer, moet nog terugkijken.
Dat zou kunnen betekenen dat Ruben denkt dat Jan het snelste zal zijn en dat hij de MOL niet is.
Olcay is ook snel, haar vertrouwde hij het hoogste bedrag toe. Dus volgens Ruben is zij de MOL ook niet.
Loes krijgt €500, dat zou Ruben ook niet doen als hij haar verdenkt.

Conclusie: Ruben denkt dat Simone of Stine de MOL is.
Anders zou hij Jan niet de jokers hebben gegeven. Ruben hoopt dat Jan als 1e aankomt dan heeft hij zelf ook 2 jokers. En Jan is steeds snel en wil zelf ook graag jokers verdienen.
Zou je jouw mol een envelop met 'niets' geven? Je wilt uiteindelijk toch dat er óf geld óf jokers aankomen.
Aan de andere kant, Loes & Jan moet hij wel geld/jokers geven want dat zijn zijn semi-bondgenootjes. Bij Jan moet hij ook vertrouwen kweken. Dus dan blijft alleen Olcay, Stine en Simone voor niets over.

Misschien zou je de mol wel niets geven. Zo kun je ook een mol deels buiten spel zetten want de mol zal ook wel niet met niets over de finish willen komen, te verdacht. In principe zegt hij dat over Loes ook. Ik geef haar 500 euro om te kijken wat ze er mee doet. Hij zou dan dus eigenlijk ook moeten denken Loes komt binnen met het geld, dus ze zal de mol wel niet zijn. Zeker aangezien ze eerder ook nog 500 euro in het circus heeft gevonden. Maar die conclusie horen we hem helemaal niet trekken. Sterker nog, bij de test-biecht horen we hem nog steeds Loes verdenken.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #211 Gepost op: 10-02-2018, 16:02:16 »
Ik denk dat je de MOL gerust(Simone een joker en Stine niets)kunt meegeven omdat je (Ruben) er van uit gaat dat diegene die je verdenkt immers toch niet met iets van waarde binnen zal komen als eerste.
Ruben heeft gegokt op Jan met de jokers.
Daardoor zou je aan kunnen nemen dat Ruben die jokers denkt nodig te hebben. En in ieder geval ze niet aan een ander gunt.
Wat geld betreft heeft hij op Olcay gegokt.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #212 Gepost op: 10-02-2018, 16:11:45 »
Wat geld betreft heeft hij op Olcay gegokt.

Olcay, die volledig zit op Ruben als zijnde De Mol, had vast een lege envelop aan Ruben toegewezen. Dan kun je beter proberen die macht naar je toe te trekken en dat heeft Ruben gedaan.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #213 Gepost op: 10-02-2018, 22:28:45 »
Had Ruben nou een oranje 500-briefje in zijn achterzak tijdens de hotelopdracht?  ??? Iemand die even een screenshot kan maken van dat moment dat ze in Moltalk lieten zien?

EDIT: Oh gelukkig niet, het was een enveloppe.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2018, 22:48:30 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #214 Gepost op: 11-02-2018, 00:29:15 »
Ruben mag als eerste een groene plaat omdraaien (dat is die van Jan)...zegt:"Hopende dat ik mezelf zou omdraaien" en tikt met zijn hand het MOLbord aan.

Ongeveer @ 47.11 maar mijn 6e hands notebook werkt niet mee.... Krijg geen printscreen, sorry.



*zou toch niet ?*
Omnia vincit amor

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #215 Gepost op: 11-02-2018, 00:34:58 »
Je bedoelt dit shot toch?

Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #216 Gepost op: 11-02-2018, 00:47:33 »
Je bedoelt dit shot toch?


Jazeker Naty... en dank daarvoor :)
Omnia vincit amor

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #217 Gepost op: 11-02-2018, 14:50:05 »
Ruben had bij de hotel opdracht een sleutelbos vast met die houten sleutels.

Op een van de sleutels stond het woord MOTEL. Maar als Olcay hem fouilleert, zie je een shot van de bewuste sleutel waar de T en de E weg zijn of heel licht zijn, er blijft dan MOL over. wellicht is die sleutel bewust door de productie bewerkt en zijn die letters lichter gemaakt.
zou ook nog iets te maken kunnen hebben met Ruben die wil wisselen van sleutelbos met Olcay.
Als het ware de Mol die een hint geeft aan een andere kandidaat. En dat we in aflevering 10 zien "Olcay, je had het kunnen weten, ik heb je mijn sleutelbos aangeboden en daar hing de hint aan'

Thoughts?  ::vergroot::

EDIT; als iemand hier een shot van kan vinden en erbij plaatsen, heel graag:)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #218 Gepost op: 11-02-2018, 14:54:22 »
Ruben had bij de hotel opdracht een sleutelbos vast met die houten sleutels.

Op een van de sleutels stond het woord MOTEL. Maar als Olcay hem fouilleert, zie je een shot van de bewuste sleutel waar de T en de E weg zijn of heel licht zijn, er blijft dan MOL over. wellicht is die sleutel bewust door de productie bewerkt en zijn die letters lichter gemaakt.
zou ook nog iets te maken kunnen hebben met Ruben die wil wisselen van sleutelbos met Olcay.
Als het ware de Mol die een hint geeft aan een andere kandidaat. En dat we in aflevering 10 zien "Olcay, je had het kunnen weten, ik heb je mijn sleutelbos aangeboden en daar hing de hint aan'

Thoughts?  ::vergroot::

EDIT; als iemand hier een shot van kan vinden en erbij plaatsen, heel graag:)
Dat stond bij iedereen achter op de hangers met het kamernummer  ;)
Staat ook in het opdrachttopic meen ik.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #219 Gepost op: 11-02-2018, 15:00:01 »
Dat stond bij iedereen achter op de hangers met het kamernummer  ;)
Staat ook in het opdrachttopic meen ik.

Klopt, Naty gaf in het opdrachtentopic aan dat elke sleutelbos MOL over hield omdat de andere letters waren weggeslepen:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62572.msg2097866#msg2097866

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan