Auteur Topic: [Winnaar] Ruben Hein  (gelezen 129376 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #480 Gepost op: 3-03-2018, 22:23:20 »
Ruben weet dan alleen zeker dat Olcay en Jan verkeerd zitten. Het is nog geen bewijs dat Ruben zelf met Jan als verdachte wel goed zit. Hij kan er ook naast zitten.


Klopt! Dat was ik vergeten erbij te vermelden. Als Olcay de mol is gaat het niet op

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #481 Gepost op: 3-03-2018, 22:28:46 »
Zag deze hint bij moltalk voorbij flitsen.
De tijd van Ruben is 1044. Als je dit in spiegelbeeld bekijkt staat er gewoon mol

Zag die ook. Jullie schrijven je M wel raar moet ik zeggen.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #482 Gepost op: 3-03-2018, 22:35:12 »
Ruben moet wel de mol zijn. Als hij kandidaat was geweest had hij sowieso de route naar de Mol moeten nemen. Hij weet dat zowel Olcay als Jan op hem zitten en hij twijfelt over zijn eigen mol.

Mooie  ::ok:: . Het kan natuurlijk dat zijn tegenstander wel had gekozen de Mol te zien en nu van Mol wisselt. Dan wil hij graag sneller zijn.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #483 Gepost op: 3-03-2018, 23:42:47 »
Kenteken Lada; PPP 909

9+0+9 maakt 18 (-e Mol).
PPP? Geen idee.
Wellicht ; Precieze Punt Positionering (zoals GPS). -Bron Wiki-.


Edit; Hij zegt toch niet;:"Junges"; @21.15u.

 *::ohno::*


« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 00:57:37 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #484 Gepost op: 4-03-2018, 01:29:40 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verdenking van Ruben in combinatie met de beelden, voornamelijk uit de tunnelvisie opdracht, niet begrijp. We horen Ruben zeggen dat Jan enorm aan het vertragen was, maar vervolgens zien we beelden dat Ruben zegt: "Nee, we moeten terug." Terwijl ze de juiste richting opliepen, dit heb ik ergens gelezen. Daarnaast zien we Ruben overduidelijk een verkeerd beeld aanwijzen terwijl Jan juist zegt dat ze niet op zoek moeten naar een beeldhouwwerk (maar naar een plakkaat).

Kan ook gewoon aan mijn interpretatie liggen.  ::tandpastasmiley::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Retep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #485 Gepost op: 4-03-2018, 10:13:59 »
Klopt! Dat was ik vergeten erbij te vermelden. Als Olcay de mol is gaat het niet op

Als hij zeker weet dat beide vol op hem zitten hoeft hij alleen over jan en olcay te spreiden om te winnen.

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #486 Gepost op: 4-03-2018, 11:41:33 »
Het enige wat ik nog kwijt wil:Als Ruben echt de Mol blijkt te zijn vind ik het een soort zielig voor hem dat hij voor de kijkers zo overduidelijk als Mol in beeld komt. De acties van de Mol hoeven ze dan volgende week niet meer in beeld te brengen...
Dit is de reden waarom ik toch denk dat Jan de Mol is want zijn acties zouden dan echt volgende week zichtbaar worden. bijvoorbeeld dat hij 10 minuten kopje heeft geduikeld aan de trapleuning bij de grote telescoop.... ::rofl::

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #487 Gepost op: 4-03-2018, 20:53:14 »
Oke het is veel te laat voor deze post maar ik ben m gewoon vergeten toen ie langskwam. Het zou kunnen zijn dat iemand m al heeft geplaatst (ergens anders misschien? maar er staat inmiddels zoveel op zoveel plekken, en het is het eind van het seizoen bijna, maar ach, ik moet het kwijt  ::tandpastasmiley::
In aflevering 1 was zo'n raar telefoonmoment, waardoor ik Ruben begon te verdenken:

Emilio belt met Ruben.
Ruben neemt op: Met Ruben"
Emilio stelt zich voor aan Ruben en zegt "want wij zitten ook in Wie is de Mol"
Maar op datzelfde moment dat Emilio begon, spreekt ook Ruben, hij zegt "Je spreekt met Ruben"
Het is zo getimed (dwz wat mij betreft gemixed) dat je in feite hoort: Je spreekt met de Mol"
Afl. 1 va 13min19

Heb ik ook gehoord, vroeger al !!

Meerdere malen teruggeluisterd en is idd gemixed !

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #488 Gepost op: 4-03-2018, 20:59:58 »
Het enige wat ik nog kwijt wil:Als Ruben echt de Mol blijkt te zijn vind ik het een soort zielig voor hem dat hij voor de kijkers zo overduidelijk als Mol in beeld komt. De acties van de Mol hoeven ze dan volgende week niet meer in beeld te brengen...
Dit is de reden waarom ik toch denk dat Jan de Mol is want zijn acties zouden dan echt volgende week zichtbaar worden. bijvoorbeeld dat hij 10 minuten kopje heeft geduikeld aan de trapleuning bij de grote telescoop.... ::rofl::
Geldt ook voor Olcay..

Heb ik ook gehoord, vroeger al !!

Meerdere malen teruggluisterd en is idd gemixed !
Ben benieuwd, dan zien we dat vast volgende week..
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 21:01:46 door Whiskers »

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #489 Gepost op: 4-03-2018, 21:39:23 »

Ben benieuwd, dan zien we dat vast volgende week..

Me 2 !!
Is het een echo van m'n tunnel of toch ...  :-\\

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #490 Gepost op: 4-03-2018, 22:23:57 »
Zie er niet zoveel in, maar de afleveringstitel, 'Ee n verhaal apart', zou ook hier best op kunnen slaan. Als je het toch probeert te rijmen. Het zijn twee aparte 'verhalen', zinnen in dit geval, die zo gemixt samen één nieuwe zin worden, of een nieuw 'verhaal'. Dan zou die spatie kunnen staan voor de hapering.

Maar goed, ik geloof mezelf al niet als ik dit schrijf. Die spaties zullen wel ergens anders mee te maken hebben.


Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #491 Gepost op: 5-03-2018, 00:02:03 »
« Laatst bewerkt op: 5-03-2018, 00:03:46 door ZWARTEMOL »

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #492 Gepost op: 5-03-2018, 00:14:45 »
Zijn dit soms Magnolia's ?  ::nieuwsgierig::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #494 Gepost op: 5-03-2018, 01:06:09 »
Magnolia meer bekend als tulpenboom  ;)

https://www.google.nl/search?q=magnolia&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj2qe2j7NPZAhVHalAKHUwtACsQ_AUICigB&biw=1231&bih=924

Zijn toch wel deze?

En dit !!

Wat zit er op z'n das ??

En nu ga ik men aanvraag doen of ik ergens mag logeren , afdeling in Mol  of zo  :D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #495 Gepost op: 5-03-2018, 01:18:58 »
Dit zijn dezelfde als van jouw foto maar vanuit een andere hoek, toen Olcay langs liep.
Het zijn geen magnolia's.



Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #496 Gepost op: 5-03-2018, 17:39:38 »
"Jan, Olcay en Ruben. Twee finalisten en één Mol.
Een verliezend finalist, een winnaar en de Mol.
Wie is wie?
Ik ben er bijna.
Nog één week en dan weten we het allemaal. "

Dit staat in het dagboek van de mol van aflevering 9.

Ze formuleren het hier echt zo van: Jan, Olcay...       en Ruben. Twee finalisten...         en één Mol (Ruben).
Een verliezen finalist, een winnaar (Jan en Olcay)...         en de Mol (Ruben).

Zit ik nu te diep in mijn tunnel? Of is dit een hint?
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #497 Gepost op: 5-03-2018, 18:30:06 »
"Jan, Olcay en Ruben. Twee finalisten en één Mol.
Een verliezend finalist, een winnaar en de Mol.
Wie is wie?
Ik ben er bijna.
Nog één week en dan weten we het allemaal. "

Dit staat in het dagboek van de mol van aflevering 9.

Ze formuleren het hier echt zo van: Jan, Olcay...       en Ruben. Twee finalisten...         en één Mol (Ruben).
Een verliezen finalist, een winnaar (Jan en Olcay)...         en de Mol (Ruben).

Zit ik nu te diep in mijn tunnel? Of is dit een hint?

Dit viel mij als niet Ruben verdenker ook op, dus je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #498 Gepost op: 5-03-2018, 18:37:17 »
Of misschien toch gewoon alfabetische volgorde....

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #499 Gepost op: 5-03-2018, 19:21:00 »
Wat was het een lastig jaar voor deze tunnel.

Eerst verdacht men Stine, omdat ze zo overduidelijk zat te mollen. De tunnel viel uit een en het merendeel vluchtte de Simone-tunnel in, want groepsfoto en cirkeltjes. Maar helaas, die tunnel bleek het ook niet te vol te houden. En nu, na een overduidelijke Mol en een Mol gebaseerd op hints denkt men dat het dan maar de mist verdachte kandidaat is, namelijk Jan.
Ik vind het allemaal wel heel makkelijk gedacht hoor. Maar goed, Ruben is de Mol, dus die mensen gaan hun face voor de derde keer palmen. Nog even deze week overleven.