Auteur Topic: Reality tv: Patty's Posse  (gelezen 21102 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Reality tv: Patty's Posse
« Gepost op: 11-11-2003, 18:51:22 »
Vanaf donderdag is 't weer zover: we kunnen weer gaan genieten van Patty en haar dagelijkse beslommeringen!  :D

Patty's Posse begint weer
Hoe vergaat het Priscilla in Zwitserland? Hebben Patty en René hun geschillen tijdens de zomer opgelost of zijn ze toch definitief uit elkaar? Gaat Patty door met Enuv', of staat ze voortaan alleen op de planken? Heeft ze misschien haar muzikale carriere helemaal in de wilgen gehangen? Woont ze überhaupt nog wel in Nederland? Kortom, als je benieuwd bent hoe de nogal wilde en aanwezige Patty vergaat moet je a.s Donderdag kijken want dat begint er weer een reeks van 13 afleveringen. (Bron: Mediawatchers)

Dus iedereen die 't leuk vinden om over Patty te roddelen: vanaf donderdag kan 't weer!  ;D

Op de site van Patty's Posse kun je trouwens alvast in de stemming komen met wat highlights van vorig seizoen.  :) 

Ik heb er iig weer zin in!  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2003, 19:13:54 »
Ik zag haar in een voorstukje heel snel even met Angela Groothuizen. Waar ging dat over?  ???

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #2 Gepost op: 11-11-2003, 21:09:53 »
Hmm...dit programma heeft me nooit getrokken. Ik vind het een te hysterische muts..
No Milk today???

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #3 Gepost op: 11-11-2003, 21:12:07 »
Ik vind het een te hysterische muts..


Daarom kijk ik ook....is lachen ;D


Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #4 Gepost op: 11-11-2003, 21:20:33 »
Correctie: een te irritante hysterische überdoos.
No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #5 Gepost op: 11-11-2003, 22:05:19 »
Juist dat irritante ordinaire trekt me in dit programma. Kijk ik vind Patty ook 'n vreselijk mens, maar dat maakt 't juist leuk om te kijken. Kunnen we fijn na iedere aflevering hier op haar afgeven en bespreken hoe ordi ze nu wel weer niet was.  ;D

Ik zag haar in een voorstukje heel snel even met Angela Groothuizen. Waar ging dat over?  ???

Geen idee, heb ik nog niet gezien. Ik zag wel laats 'n voorfilmpje maar daar leken mij alleen oude beelden (dus van vorig seizoen) in te zitten.  :-\
« Laatst bewerkt op: 11-11-2003, 22:47:56 door Han13 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #6 Gepost op: 11-11-2003, 22:10:48 »
Ik snap jullie redenen wel ;)

Maar ik vind het tijdverspilling. En gewoon niet leuk. Alleen de Bauers is koel  8)
No Milk today???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #7 Gepost op: 12-11-2003, 09:10:36 »
Ik zag haar in een voorstukje heel snel even met Angela Groothuizen. Waar ging dat over?  ???

ik zag haar in een heel klein voorstukje heel veel ruzie maken met heel veel mensen..  ;D
jippie, he er zin in!  :D

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #8 Gepost op: 12-11-2003, 09:13:04 »
Vanavond zit Patty bij Barend en van Dorp om boek en progamma te promoten.
Kijken!!!!

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #9 Gepost op: 12-11-2003, 09:56:52 »
Volgens mij noemt ze Angela een trol ofzo

ik kan me echt niet voorstellen waarom ze dat nou zegt
als er iemand een trol is dat is ze het toch zelf wel.
Maar ze lijkt behoorlijk aangeschoten in dat filmpje.

Ik hou er niet van, ik heb zoiets ik wil haar niet 'belonen' voor haar idiote gedrag met mijn tijd en geld via kijkcijfers.
Net zo goed als dat je abnormaal gedrag van een kind zoveel mogelijk negeert.
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #10 Gepost op: 12-11-2003, 11:16:31 »
Vanavond zit Patty bij Barend en van Dorp om boek en progamma te promoten.
Kijken!!!!

Heeft Patty 'n boek geschreven?  :o Dat moet ik zien vanavond!  ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #11 Gepost op: 13-11-2003, 15:51:24 »
DRAMA, COMEDY, RODDEL, HYSTERIE EN LIEFDE IN NIEUWE AFLEVERINGEN ‘PATTY’S POSSE’  
 
Dat het leven van de grande dame van de vaderlandse jetset niet altijd over rozen gaat, is wel gebleken in de eerste serie van ‘Patty’s Posse’. Wekelijks hebben bijna een miljoen kijkers het wel en wee van La Brard gevolgd. Ook dit seizoen brengt Yorin in dertien afleveringen het turbulente leven van de flamboyante Patty Brard in beeld.

 De laatste uitzending van de eerste, veelbesproken serie heeft de kijker achtergelaten met flink wat vragen. In de nieuwe ‘Patty’s Posse’, vanaf donderdag 13 november, ziet de kijker hoe Patty terugkeert van een lange zomer op Ibiza en hoe Rene haar ’s avonds thuis in Amsterdam opwacht. De twee uitgesproken echtelieden beraden zich op hun relatie, want is er nog een oplossing voor hun huwelijksproblemen? Rene loopt nog steeds bij een psychiater voor ADHD, waar hij inmiddels ook medicijnen voor krijgt. Patty wil niets liever dan haar huis voor zichzelf, maar ze kan Rene natuurlijk niet zonder pardon op straat zetten. Of toch wel? Patty’s huis in Amsterdam is nog steeds niet verkocht, vandaar dat de vrouw des huizes een grote opknap-actie start, waarbij ze zelf vooral aan de zijlijn blijft staan als het gaat om de uitvoering van de verbouwingen. Even later vindt ze echter wel tijd om hier en daar wat showbizzfeestjes af te lopen, alwaar ze pardoes een borrel teveel drinkt. Ondertussen studeert de twintigjarige Priscilla aan de Hogere Hotelschool in het Zwitserse Lausanne. Moeder en dochter missen elkaar enorm. Patty besluit Priscilla daarom op te zoeken in Zwitserland, waar haar tot haar grote vreugde een totaal veranderde Priscilla wacht. Kortom, ook dit seizoen staat ‘Patty’s Posse’ garant voor een verslavende cocktail van drama, comedy, roddel, hysterie en liefde. Elke donderdag om 20.30 op Yorin

(Bron: http://www.rtl.nl/shows/pattysposse/)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #12 Gepost op: 13-11-2003, 22:59:27 »
Patty was echt weer heerlijk ordi deze eerste aflevering en ik heb dan ook weer genoten.  8) ;D

Na 'n zomer op Ibiza, 't vertrek van dochterlief Prescil, en 'n bijna einde van de relatie met Renee ging er natuurlijk weer veel drank in. En hoewel je zou denken dat Patty nu toch wel al heel veel gewend zou zijn, bleken de nodige glazen champagne toch redelijk invloedrijk te zijn. Dat zal iig de andere bekende Nederlanders op dat feest niet ontgaan zijn.  ;D

't was ook wel erg grappig om te zien hoe Patty eraan was de dag na 't feestje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel niet zo prettig voelde toen ze 't bad uit ging stappen, omdat ze moest kotsen.  :-\  ;)

Verder was er natuurlijk die ruzie met Nico Dijkshoorn. Wat leuk om die 'ns in 't echt te zien. Hij is echt heel anders als dat ik verwacht had. Op de een of andere manier kon ik gewoon haast niet geloven dat dat grof taalgebruik uit die columns van hem af komt.  :-\

Die ruzie met Nico maakte 't iig 'n complete Patty's Posse aflevering. De vaste ingredienten (ruzie, gescheld, ordinairheid, drank) zitten er iig weer in en ik heb nu al zin in de volgende aflevering!  :D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #13 Gepost op: 14-11-2003, 09:32:52 »
het was geweldig! heerlijk..idd die ruzie tussen nico en pat. king ordi tegen queeen ordi....kan het beter??  ;D
en dan die rene, wat een zielepoot. das een (ex?)junk,echt, dat herken ik duizenden. hele gevoelige jongen wel, moet duidelijk wat harder worden.
en dan die schaamteloze zuippartij van patty... ;D ;D ik ken ze wel. maar goed, ik ben nog geen 48..  ;)
die kater de volgende dag was nog het mooist, even dacht ik dat ze zo recht in de camera ging kotsen, maar nee...
idd zin in volgende week!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #14 Gepost op: 21-11-2003, 09:23:02 »
helemaal niemand naar patty gekeken??  :'(

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #15 Gepost op: 21-11-2003, 09:28:17 »
Wat denk je zelf? IKKE NATUURLIJK!!!
Zullen we het ff doornemen dan?

Ik moest zo enorm lachen om Patty die bij de uitreiking moest zijn van de beroemde zanger(?) Ronald. Je zag gewoon dat ze er ENORM zin in had ;D En dan dat liedje... wat erg!
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #16 Gepost op: 21-11-2003, 09:49:07 »
Wat denk je zelf? IKKE NATUURLIJK!!!
Zullen we het ff doornemen dan?

Ik moest zo enorm lachen om Patty die bij de uitreiking moest zijn van de beroemde zanger(?) Ronald. Je zag gewoon dat ze er ENORM zin in had ;D En dan dat liedje... wat erg!

vreselijk was, soms schaam ik me om amsterdammer te zijn. wat een stelletje ordi's...dat mokkel in dat glitterjassie!  ;D

zielug he voor rene, arme jongen. wat moet daar nou van terecht komen.  :'(

en dan die vrienden van patty, die guan(ofzo) die stonden werkelijk stijf van de coke...wat een zooitje!  ;D

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #17 Gepost op: 21-11-2003, 09:50:54 »
O, wat is ze toch ordi,maar tis zo lekker om naar te kijken.
Bij Jensen zat ze ook weer Jose, Patries en Kwalbert Verlinde af te katten.
De kijkcijfer vallen knap tegen. ???

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #18 Gepost op: 21-11-2003, 09:59:47 »
soms schaam ik me om amsterdammer te zijn.
Ik moest wel op de een of andere manier aan jou denken ja ;D ;)

Zielig he? Dat blik van hem toen hij voor het laatst in zijn muziekkamertje zat... :-\

Bij Jensen was het idd ook wel grappig. Ze had ook commentaar op Precil en toen hing ze ineens aan de telefoon ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #19 Gepost op: 21-11-2003, 10:02:24 »
jensen heb ik niet gezien, daar kijk ik uit principe niet naar (1 van de laatste die ik heb  ;)).
maar die precil is wel een verwend nestje hoor, tjongejonge..  ::)