Auteur Topic: Reality tv: Patty's Posse  (gelezen 21104 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2004, 11:36:26 »
Da's ook lullig, bijna heel Nederland weet nu wat voor een boefje die René is, dat wordt dus een paria in eigen land.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #61 Gepost op: 12-01-2004, 12:28:31 »
Tsja, dan had hij maar beter moeten nadenken hoor, voordat hij deed wat hij gedaan heeft...  :-\ Echt medelijden kan ik niet met hem hebben. Maar zeg nou eerlijk: er waren 2 personen op de hoogte van de pincode: Patty en René. En Patty heeft het geld niet gepint, dus wie blijft er over... juist, René. Als je al een keer failliet bent gegaan door een vent, dan kan ik me voorstellen dat Patty dat niet nog een keer laat gebeuren. Ik iig niet  :-\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2004, 19:28:05 »
en dan dat meisjes-piep-stemmetje tegen presil steeds: " ik ben sjieluggggggggg".... ::niet-ok:: ::niet-ok:: volwassen wijf van bijna 50, grow up! bleeeeh...

Is ze nog niet eens 50! :o Tssss, ik zou haar toch echt ouder inschatten. Als je haar vergelijkt met die foto, dan is vadertje tijd voor sommige mensen toch wel een heftige tegenstander. ::) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #63 Gepost op: 26-01-2004, 13:40:52 »
Ik heb gistreen de herhaling van donderdag zitten kijken en ik heb me toch best zitten ergeren. Ze zat aan de telefoon met iemand en las een stukje uit een blad waarin Gerard Joling iets had gezegd over dat Patty te ver is gegaan. Ze ging toch tegen hem tekeer!! Ik dacht dat ze vrienden waren, dan mogen vrienden dat toch wel zeggen? Niet slim van Gerard om het niet eerst tegen Patty te zeggen, maar de manier waarop Patty nu ineens over Gerard praat slaat ook nergens op.

Bij Pulse afgelopen vrijdag (vrijdagavond, RTL4) was René te gast. Ik hoorde zijn verhaal aan en volgens mij is het niet zo zwart/wit als Patty doet voorkomen. René zei dat Patty niet eens wist hoeveel geld ze per maand uitgeeft en al helemaal niet waaraan! Dat hij wel het geld gepint had, maar NIET gejat heeft. Klonk in mijn oren wel overtuigd.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #64 Gepost op: 26-01-2004, 13:54:15 »
Puls wilde ik graag zien. Was het alleen vergeten en heb alleen zijn optreden gezien :-X :-[ Ik ben er ook van overtuigd dat het allemaal opgeblazen is. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Ik vind die schoonmaakmuts (hoe heet ze toch ook alweer?) echt een doos. Ze verdiend trouwens wel goed als schoonmaakster dat ze een vette Mercedes kan rijden ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #65 Gepost op: 26-01-2004, 14:01:33 »
Jacqueline heet ze (of hoe je het ook schrijft). Ik vind het ook een dweil van een muts (zoals Patty haar noemt). Eerst zeiken over die lampjes in de boom, en later toch die boom eruit gooien MET lampjes erin! Ben je dan blond, of gewoon dom?? Ze heeft een grote mond, maar zodra er een vriendin van Patty aankomt (die tijdens het kerstdiner zei dat Jacq. nog dieper moest bukken zodat je van onderen alles kon zien... remember??) en zij een opmerking maakt, zie je Jacq. helemaal ineen krimpen. Mond vol tanden...

Geef mij zo'n luizebaantje. Als je daar een Mercedes aan overhoudt... kom maar op  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #66 Gepost op: 26-01-2004, 14:29:39 »
Jacqueline heet ze (of hoe je het ook schrijft). Ik vind het ook een dweil van een muts (zoals Patty haar noemt). Eerst zeiken over die lampjes in de boom, en later toch die boom eruit gooien MET lampjes erin! Ben je dan blond, of gewoon dom?? Ze heeft een grote mond, maar zodra er een vriendin van Patty aankomt (die tijdens het kerstdiner zei dat Jacq. nog dieper moest bukken zodat je van onderen alles kon zien... remember??) en zij een opmerking maakt, zie je Jacq. helemaal ineen krimpen. Mond vol tanden...
Met die kerstboom was idd wel erg dom ja ::) ;D
Maar ze bemoeit zich ook overal mee en snapt nix. Dat Patty gapte van dat René de scripts niet had gegeven dat ze niet wisten wat ze moesten zeggen, zegt zij 'ik ben de tekst vergeten'. Je kan toch nix vergeten als je het niet hebt... MUTS ::)

Citaat
Geef mij zo'n luizebaantje. Als je daar een Mercedes aan overhoudt... kom maar op  ;)
En lekker shoppen met Patty op haar kosten ;D
« Laatst bewerkt op: 26-01-2004, 14:32:32 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #67 Gepost op: 27-01-2004, 15:20:24 »
En lekker shoppen met Patty op haar kosten ;D

Dat vraag ik me af, of het op Patty's kosten was. Zij kocht maar voor 68 euro (werd nog eens uitgebreid ingezoomd op de kassa) aan kleding (en wat voor kleding... ::niet-ok::).
Dat Patty gapte van dat René de scripts niet had gegeven dat ze niet wisten wat ze moesten zeggen, zegt zij 'ik ben de tekst vergeten'. Je kan toch nix vergeten als je het niet hebt... MUTS ::)

Volgens mij moest dit als "grapje" bedoeld zijn. Tenminste, zo kwam het op mij over. Niet dat ik erom kon lachen, da's een ander verhaal, maar toch  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #68 Gepost op: 27-01-2004, 15:36:53 »

Dat vraag ik me af, of het op Patty's kosten was. Zij kocht maar voor 68 euro (werd nog eens uitgebreid ingezoomd op de kassa) aan kleding (en wat voor kleding... ::niet-ok::).
Volgens mij stond er 686 oid maar mss heb ik dat verkeerd gezien :-X
Citaat
Volgens mij moest dit als "grapje" bedoeld zijn. Tenminste, zo kwam het op mij over. Niet dat ik erom kon lachen, da's een ander verhaal, maar toch  :-\\
Het was ook een grapje alleen zij snapte het niet en was daarom extra niet leuk ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #69 Gepost op: 27-01-2004, 16:38:42 »
Volgens mij stond er 686 oid maar mss heb ik dat verkeerd gezien :-X

Dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben  ;). Vond het al zo raar dat ze 'maar' 68 euro lieten zien op de kassa. Het kan dus best zijn dat het 686 was hoor  ::)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #70 Gepost op: 28-01-2004, 22:43:39 »
Het was iets met 3 getallen in ieder geval ::oink::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #71 Gepost op: 30-01-2004, 08:34:24 »
Lekker gezellig kletsen met Gerard ::) en toen ze ging zingen klonk ze een beetje als Corrie Konings :-X En ik vraag me ook af wie ze toch altijd aan het bellen is ???
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #72 Gepost op: 5-02-2004, 12:50:49 »
José Hoebee, de ex-Luv zangeres, heeft een plaatje opgenomen dat als een knipoog is bedoeld naar de problemen van Patty met haar man René. RTL Boulevard meldde gisteravond dat José Hoebee de oude Four Tops-hit 'Just walk away René' heeft opgenomen. "Ik vind het gewoon een hartstikke leuk nummer", vertelt José. Maar wie denkt dat het nummer is opgenomen om Patty te pesten, die heeft het mis. Het is een knipoog naar Patty en de toestanden met haar man René, maar we hebben dit echt niet van te voren bedacht om haar een hak te zetten", vertelde José. Of de 'mediageile' Brard dit ook als een knipoog ziet is nog maar te bezien. Vanavond kunnen we in elk geval weer kijken naar Patty's Posse waar een eind ekomt aan de oorlog tussen Rene en haar. Nu gaat ze zich verzoenen met haar ouders, heeft ze die ook in deel1 niet enorm af zitten zeiken?

bron: mediawatchers

mmmm..had ik eerst toch wat medelijden met Jose  ::pinokkio:: dat is nu iig helemaal over.
Wat een muts zeg!    ::jaja::

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Reality tv: Patty's Posse
« Reactie #73 Gepost op: 25-02-2004, 20:00:39 »
René legt beslag op Patty's huis

Al sinds vorig jaar stond het huis van Patty Brard in Amsterdam te koop. Nu ze een optrekje in Ibiza heeft gevonden, en nog maar alleen in het huis is achtergebleven, wil ze er des te sneller vanaf. Voorlopig zal dat niet gaan. In de steeds grimmiger wordende stijd om haar geld heeft echtgenoot nu beslag laten leggen op de twee appartementen, zo bevestigt Patty aan het weekblad Weekend. Afgelopen week zou er ook een ontmoeting plaats hebben tussen Patty en René, maar deze werd op het laatste moment afgeblazen.

bron: mediawatchers