Auteur Topic: Realitynet's Song Contest Berlin 2018  (gelezen 85749 keer)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #760 Gepost op: 26-04-2018, 19:30:22 »
Gefeliciteerd SanderFMC!  ::bravo:: ::bravo::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #761 Gepost op: 26-04-2018, 19:33:20 »
Gefeliciteerd SanderFMC ::ok::
best leuk liedje
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #762 Gepost op: 26-04-2018, 19:34:30 »
Zwitserland was mijn nummer 35/36...
Maar toch de winnaar.
Naar mijn mening niet terecht.
Maar alsnog gefeliciteerd SanderFMC!   ::bravo::::hug:: ::ok::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #763 Gepost op: 26-04-2018, 19:36:45 »
En ik maar denken dat Duncton smaak had :\'(

Dat liedje is echt een zoetsappig, kotsneigingenopwekkend gedrocht.
Verder wel gefeliciteerd hoor, SanderFMC, niets persoonlijks ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #764 Gepost op: 26-04-2018, 19:38:09 »
Van harte gefeliciteerd Sander met je verdiende eerste plek met dit liedje! ::confettie:: Ook felicitaties aan Mollenmania en B&W voor jullie podiumplekken! Ben blij dat de top 5 allemaal liedjes zijn waar ik ook op gestemd heb! ::bravo::

En ja, ik baal natuurlijk wel van mijn onverwachte 34ste plek, maar je leert ervan, hé. Volgende keer beter. ::joehoe::

Tot slot een enorme dank aan Fabiann voor het organiseren van wéér een fantastische editie van dit prachtige spel! Je inzet en werk en enthousiasme is buitengewoon bewonderenswaardig!! ::bravo:: ::bravo:: ::hug::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #765 Gepost op: 26-04-2018, 19:38:17 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaah niet weer! Nipt tweede worden is niet leuk. (Maar ook heel tof! Bedankt voor de punten, alle landen die mij punten gaven, especially Fabiann ::bravo::)

Gefeliciteerd SanderFMC! Je stond gelukkig wel in mn top 10.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 19:52:00 door Mollenmania »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #766 Gepost op: 26-04-2018, 19:39:13 »
Gefeliciteerd SanderFMC! ::bravo:: ::bravo::
En Mollenmania natuurlijk ook met zo’n topprestatie! ::joehoe::
Bedankt voor iedereen die mij punten gaf!  ::bravo:: (speciaal FrankLapidus, Starlight en Duncton die me 12 punten gaven!)
Bedankt voor iedereen die meedeed! We hebben er met leuke liedjes en een enorm spannende einduitslag van gemaakt! ::jaja::
En ook enorm bedankt Fabiann, die het songfestival weer uitmuntend heeft geleid! ::bravo::

Ik vond het geweldig! :D ::bravo::

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #767 Gepost op: 26-04-2018, 19:39:49 »
Ik had er vooraf al veel vertrouwen in dat mijn liedje veel punten zou halen, maar toen Duncton het zo spannend maakte dacht ik echt dat Nieuw-Zeeland er met de overwinning vandoor zou gaan. Bedankt alle puntengevers, en in het bijzonder 12 punten-gevers B&W, Daisy en Kaaasje.

Fun fact: het had weinig gescheeld of ik had een heel ander nummer ingestuurd. Oorspronkelijk had ik een nummer uit een ander land op het oog dat ik eigenlijk beter vond, maar vlak voor de deadline (her)ontdekte ik door puur toeval dit nummer en dacht ik: dit moet ik insturen, dit gaat sowieso goed scoren. Precies 6 minuten en 22 seconden voor de deadline verstreek wijzigde ik mijn keuze. Sorry aan degene die oorspronkelijk Zwitserland had als tweede of derde keuze ::sorry::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #768 Gepost op: 26-04-2018, 19:40:19 »
Van harte SanderFMC! ::bravo::


En dank aan alle deelnemers, wat een geweldig songfestival! :D :D :D heel creatief met de uitslagen, en veel humor, en heel verrassende punten her en der.
Geweldig georganiseerd weer Fabiann ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #769 Gepost op: 26-04-2018, 19:41:06 »
Gefeliciteerd Sander!

Mooie winnaar van een goed songfestival.
Over mijn eigen debacle moet ik nog even heenkomen
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #770 Gepost op: 26-04-2018, 19:43:47 »
Team Switserland  ::vlagrechts::
Gefeliciteerd SanderFMC! ::bravo::


Fun fact: het had weinig gescheeld of ik had een heel ander nummer ingestuurd. Oorspronkelijk had ik een nummer uit een ander land op het oog dat ik eigenlijk beter vond, maar vlak voor de deadline (her)ontdekte ik door puur toeval dit nummer en dacht ik: dit moet ik insturen, dit gaat sowieso goed scoren. Precies 6 minuten en 22 seconden voor de deadline verstreek wijzigde ik mijn keuze. Sorry aan degene die oorspronkelijk Zwitserland had als tweede of derde keuze ::sorry::

Dat was ik (ik had Zwitserland op 2.) Ik kreeg om 5 voor 8 te horen dat ik mogelijk een 4e keuze nodig had. Ik heb de loting afgewacht, ik kreeg echter mijn eerste keuze. :D

Weer complimenten aan Fabiann dat ie lekker de spanning heeft weten op te bouwen. Top organisatie weer ::bravo::
En iedereen die me punten heeft gegeven, bedankt! ::bravo::

Overall gezien was het weer een heel geslaagd songfestival, met een hoop liedjes die ik nog heel vaak ga beluisteren. Pleit mijn inziens ervoor dat vrije keuze een goede zet was dit keer. Maar van mij mogen we volgende keer ook weer random doen, voor de afwisseling.

Ik lees klachten over de voorspelbaarheid van liedjes. Dat zal je altijd houden. Maar ik vind niet dat je me (en anderen) er op mag afrekenen. Ik zelf kies wat ik leuk vind. In dit geval is mijn keuze echt gebaseerd op aan een goede herinnering. Mijn huidige liedje doet me terug denken aan een van de mooiste dagen van mijn leven, toen ik door de Indian Summer in Canada reed, met een zonnetje, 25 graden en geen zeurende mensen om mij heen. Toen kwam dit nummer op de radio. Dus heb ik m ingestuurd toen ik mijn eerste keuze kreeg toegewezen. Dat de meerderheid het saai en voorspelbaar vind, so be it, dat maakt me niet uit, ik ben er happy mee. Tuurlijk wil ik winnen, maar dit spel blijft zo onvoorspelbaar. Maar een ding wil ik niet en dat is afgerekend worden dat ik geen gewaagd land wil nemen ala bijv Kenya, India of Mongolië, want dat zal ik zelf niet snel kiezen. Want daar liggen mijn interesses niet.

Mijn tip als je wil dat we meer liedjes uit bijzondere landen moeten insturen: een goede promo actie houden voor een random Azië/Afrika festival. ::jaja:: . En dan sws zelf meedoen.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 19:56:24 door Daisy »

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #771 Gepost op: 26-04-2018, 19:44:31 »
En ja, ik baal natuurlijk wel van mijn onverwachte 34ste plek, maar je leert ervan, hé. Volgende keer beter. ::joehoe::

Onverwacht en onterecht! 5 punten van Bulgarije!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #772 Gepost op: 26-04-2018, 19:44:52 »
Gefeliciteerd Sander  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #773 Gepost op: 26-04-2018, 19:45:50 »
Gefeliciteerd Sander  ::ok::

EDIT: De 2 beste liedjes staan dus bovenaan, alleen staat het ene bovenaan van de rechtertabel   ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 26-04-2018, 19:51:38 door Convans »

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #774 Gepost op: 26-04-2018, 19:48:46 »
Gefeliciteerd, SanderFMC!  ::bravo:: 


Toch onder de hotdogs beland  ::oink::  niet te geloven!  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #775 Gepost op: 26-04-2018, 19:53:26 »
Gefeliciteerd Sander!  ::bravo::

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #776 Gepost op: 26-04-2018, 19:55:33 »
Dat was ik (ik had Zwitserland op 2.) Ik kreeg om 5 voor 8 te horen dat ik mogelijk een 4e keuze nodig had. Ik heb de loting afgewacht, ik kreeg echter mijn eerste keuze. :D

Dan heeft het uiteindelijk allemaal niet uitgemaakt.

Bedankt voor alle felicitaties!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #777 Gepost op: 26-04-2018, 20:04:18 »
Gefeliciteerd, SanderFMC! :D En jij ook Fabiann, met weer een prachtig festival! :D

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #778 Gepost op: 26-04-2018, 20:06:21 »
SanderFMC, Gefeliciteerd! ::bravo::

Het was weer een mooi songfestival, mooie liedjes en leuke verhaaltjes! Ik kijk al weer uit naar het volgende songfestival. Fabiann, bedankt! ;)
Eindelijk...

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #779 Gepost op: 26-04-2018, 20:07:08 »
En ik maar denken dat Duncton smaak had :\'(

Oeps.


Mollenmania en B&W (::love::) ook gefeliciteerd met top-3 noteringen en Fabiann natuurlijk bedankt voor de organisatie. ::bravo::

Zelf in het linkerrijtje. Na de eerste helft van dit songfestival ben ik daar eigenlijk best tevreden mee. ::joehoe::
If I was a haircut would you wear a hat?