Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107329 keer)

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #300 Gepost op: 29-05-2018, 23:41:14 »
Ik herinner me nog dat het je soms verraste dat mensen het spel zo serieus namen. Heb je er ondanks dat wel van genoten?

Dat was weer een beetje acteerwerk, ik had wel verwacht dat het spel hard gespeeld zou worden, ikzelf deed dat natuurlijk wat minder. Dus er waren veel momenten waarvan ik kon genieten, maar zeker niet van alles, d'r waren wel momenten waarbij ik me afvroeg wat ik hier überhaupt deed  ::rofl::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #301 Gepost op: 30-05-2018, 09:39:28 »
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!  ::bravo:: Wat vind je van Alaska en Colombia als decor voor wie is de mol? :)

Heel erg gaaf! ::bravo:: Vooral Alaska was echt iets waar je niet zo snel aan zou denken; dus erg leuk! En ik vind het contrast met Colombia dan ook heel tof. Juist ook vanwege de verschillen en het ruige bendeleven enzo. Heel interessant! Vind het ook tof dat het in de opdrachten dan ook zo mooi terugkomt, zoals nu de baropdracht bijvoorbeeld! Erg leuk!

Dus er waren veel momenten waarvan ik kon genieten, maar zeker niet van alles, d'r waren wel momenten waarbij ik me afvroeg wat ik hier überhaupt deed  ::rofl::

Aawh, ik vond het leuk om je bezig te zien in deze groep hoor!! ::hug:: Zou je, met de kennis van nu, het spel dan ook hetzelfde zijn ingegaan dan? Of zou je dingen anders doen?
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #302 Gepost op: 30-05-2018, 16:17:33 »
Wat een heerlijke opdracht met die bar. Echt jammer dat die er nu pas in zit   :-\\. Ik zou als mol trouwens gewoon de bar in de fik steken of een overval plegen, boem weg geld.
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #303 Gepost op: 30-05-2018, 16:20:36 »
Wat een heerlijke opdracht met die bar. Echt jammer dat die er nu pas in zit   :-\\. Ik zou als mol trouwens gewoon de bar in de fik steken of een overval plegen, boem weg geld.

Had je de test maar beter moeten maken :P  ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #304 Gepost op: 30-05-2018, 16:57:00 »
Dat was weer een beetje acteerwerk, ik had wel verwacht dat het spel hard gespeeld zou worden, ikzelf deed dat natuurlijk wat minder. Dus er waren veel momenten waarvan ik kon genieten, maar zeker niet van alles, d'r waren wel momenten waarbij ik me afvroeg wat ik hier überhaupt deed  ::rofl::
Kun je een voorbeeld noemen van het moment dat je je dat afvroeg?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #305 Gepost op: 30-05-2018, 18:36:50 »
Oh wacht ik ben hier al weg  ::rofl:: sorry liep een pagina achter toedeloe  ::joehoe::
Frankje Lapi

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #306 Gepost op: 31-05-2018, 01:02:20 »
Kun je een voorbeeld noemen van het moment dat je je dat afvroeg?


Die hele bingo opdracht bijvoorbeeld, iedereen was er zo serieus mee bezig dat ik me afvroeg of ik echt op m'n plek was in dit spel. Ik vond de hele opdracht klienklare onzin  :-X

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #307 Gepost op: 1-06-2018, 01:29:34 »
Heel erg gaaf! ::bravo:: Vooral Alaska was echt iets waar je niet zo snel aan zou denken; dus erg leuk! En ik vind het contrast met Colombia dan ook heel tof. Juist ook vanwege de verschillen en het ruige bendeleven enzo. Heel interessant! Vind het ook tof dat het in de opdrachten dan ook zo mooi terugkomt, zoals nu de baropdracht bijvoorbeeld! Erg leuk!

Aawh, ik vond het leuk om je bezig te zien in deze groep hoor!! ::hug:: Zou je, met de kennis van nu, het spel dan ook hetzelfde zijn ingegaan dan? Of zou je dingen anders doen?
Leuk om te horen Gupp. Ik ga toch de vraag aan je stellen: achteraf geen spijt dat je je niet hebt ingeschreven? :)
Die hele bingo opdracht bijvoorbeeld, iedereen was er zo serieus mee bezig dat ik me afvroeg of ik echt op m'n plek was in dit spel. Ik vond de hele opdracht klienklare onzin  :-X
En wat was voor jou daarentegen het hoogtepunt?

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #308 Gepost op: 1-06-2018, 09:32:42 »
En wat was voor jou daarentegen het hoogtepunt?

Ik vond de verhoudingen binnen de groep interessant om te zien, ook wat zich tussen de opdrachten afspeelt, want het spel stopt natuurlijk nooit. Qua opdrachten voelde ik me het meest op mijn gemak als het om raadsels of combinaties ging, smokkelen vond ik leuk, de kerstmisopdracht ook, al kon ik daar helaas niet zo veel aan bijdragen omdat ik in het buitenland zat.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #309 Gepost op: 1-06-2018, 11:38:52 »
Leuk om te horen Gupp. Ik ga toch de vraag aan je stellen: achteraf geen spijt dat je je niet hebt ingeschreven? :)

Haha, dé vraag ::vlagrechts::
Enerzijds heel duidelijk wel, want het is gewoon een tof seizoen met veel leuke kandidaten, mooie opdrachten, interessante dynamiek en veel diepere lagen. Dus wat dat betreft heb ik er zeker spijt van dat ik aan de zijlijn sta (en daarom vond ik het deze week extra leuk om juist wel mee te kunnen doen, zowel hier in Moltalk alsook in de opdracht natuurlijk).
Anderzijds heb ik mij bewust niet ingeschreven omdat ik graag volledige aandacht aan het spel wil kunnen geven. Vooral in de meeste weekenden en tussendoor had ik te weinig tijd gehad om mijzelf er echt in te gooien, dus daarom vond ik het ook respectvol om mij niet in te schrijven. Ik wil niet die speler zijn die nooit aanwezig kan zijn op belangrijke momenten enzo. Als ik ga, ga ik vol. ;D

Maar natuurlijk kriebelt het wel en hoop ik zó dat ik volgend seizoen wel genoeg tijd ga hebben. Áls er in elk geval een nieuw seizoen gaat komen?! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #310 Gepost op: 1-06-2018, 12:13:13 »
Ik vond de verhoudingen binnen de groep interessant om te zien, ook wat zich tussen de opdrachten afspeelt, want het spel stopt natuurlijk nooit. Qua opdrachten voelde ik me het meest op mijn gemak als het om raadsels of combinaties ging, smokkelen vond ik leuk, de kerstmisopdracht ook, al kon ik daar helaas niet zo veel aan bijdragen omdat ik in het buitenland zat.
De baropdracht is wat dat betreft een beetje een buitenbeentje. Had je die nog graag willen spelen, of vind je het juist fijn dat je niet zo hard hoefde te werken om een bar te runnen?

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #311 Gepost op: 1-06-2018, 14:25:39 »
De baropdracht is wat dat betreft een beetje een buitenbeentje. Had je die nog graag willen spelen, of vind je het juist fijn dat je niet zo hard hoefde te werken om een bar te runnen?

Zeggen we het zo, ik kijk er graag naar. Het gaat me niet zo veel om het werk maar meer om mijn motivatie. Ik had er toch niks gedaan omdat anderen het beter doen, dan zie ik er geen nut in om me ermee te bemoeien. Dus, nee, liever op de bank zitten.  ::rofl::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #312 Gepost op: 4-06-2018, 22:37:16 »
Haha, dé vraag ::vlagrechts::
Enerzijds heel duidelijk wel, want het is gewoon een tof seizoen met veel leuke kandidaten, mooie opdrachten, interessante dynamiek en veel diepere lagen. Dus wat dat betreft heb ik er zeker spijt van dat ik aan de zijlijn sta (en daarom vond ik het deze week extra leuk om juist wel mee te kunnen doen, zowel hier in Moltalk alsook in de opdracht natuurlijk).
Anderzijds heb ik mij bewust niet ingeschreven omdat ik graag volledige aandacht aan het spel wil kunnen geven. Vooral in de meeste weekenden en tussendoor had ik te weinig tijd gehad om mijzelf er echt in te gooien, dus daarom vond ik het ook respectvol om mij niet in te schrijven. Ik wil niet die speler zijn die nooit aanwezig kan zijn op belangrijke momenten enzo. Als ik ga, ga ik vol. ;D

Maar natuurlijk kriebelt het wel en hoop ik zó dat ik volgend seizoen wel genoeg tijd ga hebben. Áls er in elk geval een nieuw seizoen gaat komen?! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Duidelijk! Wel erg leuk om te zien dat je het zo op de voet volgt.

Zonder namen te noemen: ben je tot nu toe veel gewisseld qua mol tijdens het kijken?

Zeggen we het zo, ik kijk er graag naar. Het gaat me niet zo veel om het werk maar meer om mijn motivatie. Ik had er toch niks gedaan omdat anderen het beter doen, dan zie ik er geen nut in om me ermee te bemoeien. Dus, nee, liever op de bank zitten.  ::rofl::
Zou je je tactiek aanpassen als je nog een keer mee zou doen, of zou je het waarschijnlijk weer zo spelen?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #313 Gepost op: 4-06-2018, 22:42:15 »
Haha, jullie schuld dat ik blijf kijken: jullie hebben de serie gewoon veel te leuk en spannend en vooral interessant gemaakt om te stoppen met volgen. ::hand::

Zonder namen te noemen: ben je tot nu toe veel gewisseld qua mol tijdens het kijken?

Ik heb dezelfde ervaring als met de tv-widm. Vanaf aflevering 1 zit ik al op iemand die er nog steeds in zit. Toen was het Ruben; we weten allemaal hoe dat afliep. ::)

Maar verder heb ik totáál geen last van tunnelvisie. Hoe kom je d'r bij... :-* ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #314 Gepost op: 5-06-2018, 09:17:25 »
Zou je je tactiek aanpassen als je nog een keer mee zou doen, of zou je het waarschijnlijk weer zo spelen?

Da tactiek zelf zou ik niet zo veel aanpassen, ik zou ze beter uitvoeren, iets actiever zijn, het meer met anderen spelen dan ik nu deed.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #315 Gepost op: 5-06-2018, 22:03:04 »


Het is dinsdagavond! Dat betekent weer een nieuwe aflevering van Moltalk!  ::bravo:: ::bravo::

De twee gasten van afgelopen week mogen nog even blijven zitten ::ok::
Graag wil ik de achtste afvaller van dit seizoen introduceren. Graag een groot applaus voor Nvy! ::bravo:: ::bravo::

@Nvy, hoe kijk je terug op je ervaring?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #316 Gepost op: 5-06-2018, 22:09:47 »
Haha, jullie schuld dat ik blijf kijken: jullie hebben de serie gewoon veel te leuk en spannend en vooral interessant gemaakt om te stoppen met volgen. ::hand::

Ik heb dezelfde ervaring als met de tv-widm. Vanaf aflevering 1 zit ik al op iemand die er nog steeds in zit. Toen was het Ruben; we weten allemaal hoe dat afliep. ::)

Maar verder heb ik totáál geen last van tunnelvisie. Hoe kom je d'r bij... :-* ::rofl::
Wel bedankt voor het compliment  ::bravo::

Heb je al wel geaccepteerd dat Jan de mol was? :P

Da tactiek zelf zou ik niet zo veel aanpassen, ik zou ze beter uitvoeren, iets actiever zijn, het meer met anderen spelen dan ik nu deed.
Is dit een bruggetje naar deelname aan meerdere forumspellen? ;D

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #317 Gepost op: 5-06-2018, 22:18:12 »
Het is steeds gezelliger, hoi Nvy! ::zwaai::

Heb je al wel geaccepteerd dat Jan de mol was? :P

Haha, het is een beetje ingedaald nu, ja. Was ook wel echt een fenomenale Mol: ik vind het altijd heerlijk als de Mollen zoveel lef hebben en ondertussen ook humor en tof in de groep liggen. En Olcays reactie was ook super. Was echt een mooie groep in een mooi seizoen ::love:: Maar wél jammer dat ik fout zat.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nvy

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #318 Gepost op: 6-06-2018, 13:48:30 »
Hoi! Gezellig om hier te zijn!

@Nvy, hoe kijk je terug op je ervaring?

Heel tevreden :). Ik vond het van te voren wel spannend of ik m'n draai zou kunnen vinden tussen ervaren spelers en bekende gezichten hier, maar ik heb me heel welkom gevoeld  ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #319 Gepost op: 6-06-2018, 14:31:03 »
Doe ik ook nog even een vraag tussendoor aan Nvy, had je vooraf gedacht dat je ooit zo ver zo komen? Vind je het niet jammer dat je met de finale al bijna in zicht bent afgevallen? Of heb je voor jouw gevoel alles eruit gehaald wat erin zat?