Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107286 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #340 Gepost op: 10-06-2018, 19:33:03 »
Dat kwam door Convans' rare actie bij de geheimopdracht. Vanaf dat moment kon ik me moeilijk voorstellen dat iemand die met zo'n maf verhaal aan kwam zetten z'n molstatus verborgen zou kunnen houden :P.

 ::rofl::

Waren er nog andere momenten dat jij dacht: Convans is niet de mol?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #341 Gepost op: 10-06-2018, 19:35:48 »
Hoi Meezter ::zwaai::

Hoe gaat het ermee?


Het voelt alsof ik van WIDM naar Expeditie Robinson ben gegaan, mijn kleding is vies, ik heb baardgroei en ik ben te ruiken vanuit 4 straten hiervandaan. Voor de rest is het wel erg leuk om nog steeds aanwezig te zijn.  ::rofl::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #342 Gepost op: 10-06-2018, 19:37:45 »

Het voelt alsof ik van WIDM naar Expeditie Robinson ben gegaan, mijn kleding is vies, ik heb baardgroei en ik ben te ruiken vanuit 4 straten hiervandaan. Voor de rest is het wel erg leuk om nog steeds aanwezig te zijn.  ::rofl::

Vandaar dat de gasten niet meer in de rij staan om te gast te zijn ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nvy

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #343 Gepost op: 10-06-2018, 19:43:24 »
Waren er nog andere momenten dat jij dacht: Convans is niet de mol?

Bij de smokkelopdracht. In die opdracht moesten we om de beurt voorwerpen pakken met Lan en Frank. Lan was al vroeg gepakt en Frank kon die week niet aanwezig zijn. Convans nam weliswaar veel foute voorwerpen, maar hij had het hele spel stil kunnen leggen door daar ook gepakt te worden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #344 Gepost op: 10-06-2018, 19:45:16 »
Dat kwam door Convans' rare actie bij de geheimopdracht. Vanaf dat moment kon ik me moeilijk voorstellen dat iemand die met zo'n maf verhaal aan kwam zetten z'n molstatus verborgen zou kunnen houden :P.

Weet je, als mol had ik nochtans net hetzelfde gedaan. Wat verwarring zaaien, zo gaat een mol toch niet spelen? Of toch wel? Dat soort psychologie ging ik toepassen en dat heb ik nu eigenlijk ook wat gedaan  :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #345 Gepost op: 10-06-2018, 19:48:06 »
Van welke afvallers dachten jullie dat het de mol was toen hij/zij afviel?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nvy

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #346 Gepost op: 10-06-2018, 19:54:08 »
Van welke afvallers dachten jullie dat het de mol was toen hij/zij afviel?

Nys - die is voor mij nog steeds de mol  ::jaja::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #347 Gepost op: 10-06-2018, 19:57:10 »
Nys - die is voor mij nog steeds de mol  ::jaja::

Ja Nys. In aflevering 4 was ik eruit, Nys-fan was de mol. En toen kreeg hij een rood scherm en moest ik mijn zoektocht helemaal opnieuw beginnen. Ben nog best ver gekomen nadat ik op een verkeerd spoor zat met mijn testen op Nys te focussen  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #348 Gepost op: 11-06-2018, 00:09:13 »
Ik kan jullie verzekeren dat Nys niet de mol is ;)

Wat vinden jullie eigen van de locatiekeuze van dit seizoen: Alaska & Colombia?
En passen de locaties een beetje bij de opdrachten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #349 Gepost op: 11-06-2018, 00:14:17 »
Ik kan jullie verzekeren dat Nys niet de mol is ;)

Wat vinden jullie eigen van de locatiekeuze van dit seizoen: Alaska & Colombia?
En passen de locaties een beetje bij de opdrachten?

Ik denk dat Nys wel een grote kans heeft laten liggen om ver te komen. Hij werd echt door de meesten verdacht.

Mooi! Het contrast tussen Alaska en Colombia is ook wel leuk. Doet me een beetje denken aan IJsland - Spanje (hopelijk hier wel met een betere mol  ::rofl:: ). De locaties waren altijd perfect gelinkt aan de locatie. Daarvoor alle credits! Ik ben benieuwd waar de finale zich zal afspelen. Doet toch wel pijn om zo net het laatste weekje niet meer mee te maken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #350 Gepost op: 11-06-2018, 19:33:47 »
ik mis eigenlijk de vraag of Convans het jammer vindt dat hij eruit ligt ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #351 Gepost op: 11-06-2018, 19:42:38 »
ik mis eigenlijk de vraag of Convans het jammer vindt dat hij eruit ligt ?

 ::rofl::

Bedankt voor het compliment Convans?  De locatieresearch was hoofdzakelijk in handen van MV. Wat vondt je de gaafste of grappigste locatie?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #352 Gepost op: 11-06-2018, 19:45:22 »
::rofl::

Bedankt voor het compliment Convans?  De locatieresearch was hoofdzakelijk in handen van MV. Wat vondt je de gaafste of grappigste locatie?
Klopt, side-note: dat vind ik ook echt leuk om te doen, leer je toch echt een beetje zo'n land of landen kennen zodra je het idee hebt om de serie daar te laten spelen :)  Jammere is wel dat wij bepaalde locaties niet kunnen gebruiken en als tv makers ooit widm in Colombia opnemen  ::) dat wel kunnen. Daardoor moet je toch wat locaties laten liggen die eigenlijk erg tof zijn, maar niet geschikt als decor voor een spel als dit.

En inderdaad, Thanks Convans  ::ok::

Side-note 2: ik wilde eerste de zoutkathedraal iets met verboden te liegen doen, maar dat zou te veel lijken op opdrachten uit Alaska, dus niet gedaan en nu dan toch maar in de finale erin geschreven, puur omdat ik het een te mooie plek vind om links te laten liggen.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2018, 19:53:52 door MollenvangR-Art »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #353 Gepost op: 11-06-2018, 19:57:23 »
ik mis eigenlijk de vraag of Convans het jammer vindt dat hij eruit ligt ?

Blij dat iemand het vraagt! Ik zat er op te wachten  8)

Valt wel mee. Nadat ik de test had gemaakt, had ik al voor mezelf uitgemaakt dat ik echt niet beter kon doen. Dus als ik dan rood kreeg, was ik op mijn waarde geklopt door 3 sterkere tegenstanders. Dus ik kon er wel mee leven en nu hoef ik ook niet alle afleveringen opnieuw te gaan doorspitten om een mooi schema te maken, bespaart me wel wat werk  ::rofl::


Bedankt voor het compliment Convans?  De locatieresearch was hoofdzakelijk in handen van MV. Wat vondt je de gaafste of grappigste locatie?

Dat is makkelijk. Hotel New York in Rotterdam. Wat een prachtig hotel was dat zeg. Die eerste avond was er meteen een zwaar feestje in de bar van het hotel. Frank mocht voor de eerste keer alcohol drinken. Die avond heeft ie zijn maaginhoud op het bed 'geschilderd'. HIDM vertelde plots verhalen over hoe groot de bananen in Ghana wel niet waren. Gelukkig was Frank toen al gaan slapen. BigBoots was toen al bezig met een wiskundige analyse van de deelnemersgroep. Wat een geweldige avond.

Nee, ik vond die grotten wel het mooist in Alaska. Alaska spreekt me trouwens wel meer aan dan Colombia, maar daar kan je wss wel iets moeilijker geschikte opdrachten bedenken  ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #354 Gepost op: 11-06-2018, 20:02:18 »
Dat is makkelijk. Hotel New York in Rotterdam. Wat een prachtig hotel was dat zeg. Die eerste avond was er meteen een zwaar feestje in de bar van het hotel. Frank mocht voor de eerste keer alcohol drinken. Die avond heeft ie zijn maaginhoud op het bed 'geschilderd'. HIDM vertelde plots verhalen over hoe groot de bananen in Ghana wel niet waren. Gelukkig was Frank toen al gaan slapen. BigBoots was toen al bezig met een wiskundige analyse van de deelnemersgroep. Wat een geweldige avond.

Nee, ik vond die grotten wel het mooist in Alaska. Alaska spreekt me trouwens wel meer aan dan Colombia, maar daar kan je wss wel iets moeilijker geschikte opdrachten bedenken  ;)
Klinkt als een topavond  ::rofl::  ::ok::

En dat klopt wel wat je zegt. Alaska is mooi, groot ook, maar te eentonig voor een hele serie. Ik had eerst nog het idee om het tweede deel van de serie plaats te laten vinden op Hawaii of in Flordia. Zonnige warme staten. Maar als je dan toch zonnig en warm wilt, dan kun je nog beter naar een Spaanstalig land gaan. In mijn achterhoofd had ik altijd al Colombia in gedachten en toen legde ik ook al de link met IJsland - Spanje  ::jaja::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #355 Gepost op: 12-06-2018, 06:55:13 »
Frank mocht voor de eerste keer alcohol drinken. Die avond heeft ie zijn maaginhoud op het bed 'geschilderd'.

Oh boy dat was echt niet m'n eerste keer alcohol  ::rofl::

Ik ga weer  ::joehoe::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #356 Gepost op: 17-06-2018, 14:28:53 »
Moltalk: De nabeschouwing en bekendmaking


Ruim tien weken geleden startte het spel voor twaalf bekende en onbekendere RN'ers. Na een reis door het koude Alaska en het warme Colombia gaan we eindelijk antwoord krijgen op de vraag waar we tien afleveringen antwoord op hebben gezocht. Wat we weten op dit moment? De test is gemaakt, de winnaar is bekend en de mol is bekend, ten minste bij de productie. De rest vraagt zich nog steeds af wie die mol nou is? Is het de enige vrouw in het gezelschap Kaaasje? Of is het toch de kameleon van de groep Lan? Of toch de wispelturige van de groep HIDM? We gaan er antwoord op krijgen. Over ongeveer 30 uur!

Maar eerst gaan Lama en ikzelf in gesprek met de afvallers van dit seizoen. Degene die, mede door de mol, vroegtijdig het spel moesten verlaten. We bespreken met hun hun ervaringen na het spel, wat ze leuk vonden en wat ze minder leuk vonden. Uiteindelijk bouwen we op naar dat moment dat we de mol bekend gaan maken en dat hij of zei boven de grond mag komen.

Ik wil graag een groot applaus voor onze gasten: SpacyColours, Molduck, BigBoots, Nys-Fan, FrankLapidus, Meezter, Molino, Nvy en Convans

Welkom allemaal!

Hoe hebben jullie het spel beleefd?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #357 Gepost op: 17-06-2018, 15:25:51 »
Leuk om iedereen weer te zien!  ::bravo::

Ik vond het een geweldige ervaring! Het was dan wel iedere dag een enorme mindfuck, wat was dit intens. Ik heb zowat elke dag getwijfeld aan alles.  ::rofl::
Nee maar, het was echt heel erg leuk, ik heb nieuwe mensen leren kennen, het spel gespeeld zoals ik wilde en dat heeft uiteindelijk geleid tot mijn spectaculaire exit. ::tandpastasmiley::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #358 Gepost op: 17-06-2018, 15:38:18 »
Ja super leuk om iedereen weer te zien  ::bravo::

Ik vond het echt fantastisch. Het nam dan wel veel tijd in maar dat was het waard, want wauw wat een ervaring. Een prachtig spel, interessante mensen, alleen maar mindfuck en heerlijke discussies.
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #359 Gepost op: 18-06-2018, 00:50:23 »
Herinnert iemand zich me nog? ::zwaai::

Tja, hoe heb ik het spel beleefd. Het is alsof ik één klein hapje van een verrukkelijke taart heb genomen, om die hele taart vervolgens door de rest van de groep verorberd te zien worden en ik hongerig moest toekijken. Het was een kwelling om te zien wat een geniale opdrachten ik allemaal heb moeten missen. Maar toch was mijn korte deelname aan het avontuur ook onvergetelijk. En de zoektocht naar de mol ging natuurlijk nog gewoon door. Ik ben zéér benieuwd wie het is en dat eindelijk alles duidelijk gaat worden. ;D
Sky might be falling but remember you can fly