Auteur Topic: Kritiek op én advies aan planetrace.nl  (gelezen 21347 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Kritiek op én advies aan planetrace.nl
« Reactie #40 Gepost op: 13-11-2003, 09:26:01 »
Nóg een tip aan .nl:

Zodra de Hints online gezet worden zet dan ALLE Hints voor het betreffende CP direkt online.

Ons is ondertussen bekend dat we ook Hints kunnen vinden in partnersites van .nl. Dus daar wordt ook gezocht. Het resultaat van die zoektocht wordt op het forum gezet.
Nu heb ik de stellige indruk dat er soms nieuwe Hints geplaatst worden op partnersites terwijl de fans die partnersites al doorzocht hebben maar vastlopen in hun zoektocht naar het CP.

Het doorspitten van de partnersites is een heidens karwei. Ik vind het een leuk element in de PR maar verwacht niet van ons dat we elk kwartier die partnersites gaan doorzoeken om te kijken of het jullie beliefd heeft daar een nieuwe Hint te plaatsen. Dat werkt sterk demotiverend voor fans.

Vorig jaar werden alle Hints direkt online geplaatst en konden de fans aan de slag. Nu is de opzet van PR anders dan vorig jaar, maar behoud het goede en verbeter het slechte aub  ::ok::


Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Kritiek op én advies aan planetrace.nl
« Reactie #41 Gepost op: 13-11-2003, 09:28:53 »
Oh... mag ik daar ook nog bij aanvullen.... dat ze in het hintboekje ook alle hints die op planetrace.nl zijn daar laten staan. Dus als ze starten met een hint en ze gooien daar later een andere hint bij... zet ze dan allebei in het boekje.... niet de eerste weghalen.

Mensen die het forum niet bezoeken weten dan niet dat er al een hint voor geweest is.

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Kritiek én advies aan planetrace.nl
« Reactie #42 Gepost op: 15-11-2003, 11:08:07 »
Vraag aan de organisatie.
Het is nu al de tweede keer dat de € 5000 niet gehaald wordt.
Als ik het goed " proef" dan was het zeker de laatste keer door de stroming en de wind vrijwel onmogelijk het CP op tijd te halen.
Toen ze vertrokken met de kano was het commentaar: de tocht duurt 4 uur en , het is 14.00 uur (ned tijd) en ze moeten voor 18.00 uur (Ned tijd) binnen zijn. Het was toen al zeer kritiek.Als er dan iets tegen zit(wind/stroming) dan is het onmogelijk het doel op tijd te bereiken.
Ik vind een doel moet in alle redelijkheid haalbaar zijn. Zeker als van het laatste CP alles afhangt. In nederland hoor je al: zo kan je wel € 30.000 toezeggen.De doelen te scherp stellen en het kost je niets. Dit is niet onaardig bedoeld, maar heeft u ook niet het idee dat , wellicht door overmacht, het tweede doel te scherp gesteld was.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 11:12:40 door mapel »

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kritiek op én advies aan planetrace.nl
« Reactie #43 Gepost op: 15-11-2003, 14:30:34 »
Haiii fans, misschien hebben jullie ook last van het volgende!!!!

Ik wordt ECHT niet goed nu, al drie dagen kan ik niet stemmen. Na ieder CP krijg ik dezelfde codecijfer, die voer ik in en het zegt: " mag na ieder cp maar een keer gestemd worden en je hebt de code verkeerd ingevuld". Potverdorie,  >:( de code vul ik wel goed in.
Waarom krijg ik iedere keer dezelfde codecijfer?.
Heb al diverse keren gereboot enz.
Iemand er ook last van????? :o

Ook diverse cp's goed, voer ik mijn naam in en krijg te lezen:"je naam is verkeerd verwerkt".
Waar zijn ze mee bezig???????????
Maar goed, gaat mij niet zozeer om de cp's, zoek dapper mee, maar het stemmen!!!!

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re:Kritiek op én advies aan planetrace.nl
« Reactie #44 Gepost op: 15-11-2003, 17:57:16 »
Haiii fans, misschien hebben jullie ook last van het volgende!!!!

Ik wordt ECHT niet goed nu, al drie dagen kan ik niet stemmen. Na ieder CP krijg ik dezelfde codecijfer, die voer ik in en het zegt: " mag na ieder cp maar een keer gestemd worden en je hebt de code verkeerd ingevuld". Potverdorie,  >:( de code vul ik wel goed in.
Waarom krijg ik iedere keer dezelfde codecijfer?.
Heb al diverse keren gereboot enz.
Iemand er ook last van????? :o

Ook diverse cp's goed, voer ik mijn naam in en krijg te lezen:"je naam is verkeerd verwerkt".
Waar zijn ze mee bezig???????????
Maar goed, gaat mij niet zozeer om de cp's, zoek dapper mee, maar het stemmen!!!!


Al geprobeerd om je cookies te verwijderen? Bovenin je Internet Explorer: Extra (of Tools) > internet opties > cookies verwijderen.

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Kritiek op én advies aan planetrace.nl
« Reactie #45 Gepost op: 15-11-2003, 22:02:14 »
Graag omgaand reactie?
Na de vorige etappe(eerste week)begonnen we opnieuw met stemmen te tellen.
Nu blijven de sterren staan. Wat betekent dit?
Worden de stemmen van de fans bij het totaal van vorige week geteld en zoniet wanneer begint de telling opnieuw?
Ik hoor van u.


Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Kritiek op én advies aan planetrace.nl
« Reactie #46 Gepost op: 24-11-2003, 06:56:24 »
Er zijn nogal wat vragen over de ranglijst "Snelste Gidsen" en de toekenning van vliegtickets:

Als eerste: Wie heeft bij de eerste etappe (Brazilie) gewonnen? Een Highscorelijst hebben we niet gezien en ook de winnaar is nog niet bekend gemaakt door julie.

Vragen over Chili:
Daar is ie weer het "zonnetje" in huis met een toch wel kritische noot:
-waar is de totaallijst (alle top 10's) van Brazilie en Chili?
-wie heeft er gewonnen in Brazilie?

/edit MaestroNL : Onderstaand komt natuurlijk omdat Claudia heeft gewonnen in Thailand en niet in Chili (dom dom dom)
Waarom heeft Claudia Diergaarde niet gewonnen met haar 42 seconden, dit blijft volkomen onduidelijk ondanks een poging tot uitleg?
En nee Claudia is niet mijn vrouw  ;D

Puerto Varas was laatste CP van die etappe voor de avo's. Echter voor de gidsen niet, want Puerto Montt blijk in Chili snelste CP te zijn (wat was NA de stemceremonie, dus m.i. het eerste CP van de volgende etappe). Helaas krijg ik van Planetrace geen antwoord op mijn mail hierover :(

Puerto Varas was zeker de laatste en aangezien ik daar een tijd van 19 min. 42 had dacht ik toch de tickets wel te krijgen.
Maar niets is minder waar we doen er gewoon een cp achteraan. ???

En nu bij deze Etappe richting Bangkok heb ik toevallig nog een snelste tijd staan nl. 8 min.09 voor CP Surat Thani. Ben benieuwd of deze dan ook nog mee geteld word, omdat de avo's nog niet binnen waren op het eind check point? Deze tijd word verder niet meer genoemd dus de eerste tijd was voor Bangkok. :(

Ook nog een vraag hierover van mij:
Kun je al een ticket winnen als je slechts voor 1 CP prikt gedurende een etappe, óf wordt er naar het gemiddelde van je prikacties gekeken (dus voor elk CP).
M.a.w.: kan iemand een ticket verdienen die bv maar 1 keer prikt tijdens de gehele etappe maar dit supersnel doet op dat moment en voor de rest van die etappe niet bij de snelste prikkers zit, of komt een gids in aanmerking die gedurende de hele etappe bij verschillende CP's van die etappe regelmatig bij de snelste prikkers zit en over de gehele etappe dus de snelste prikker blijkt te zijn?





Graag een heldere uitleg hoe jullie de tickets toekennen.
Transparantie heet zoiet geloof ik  ;)

Hoe helderder jullie info verstrekking hoe minder onduidelijkheid en hoe minder vragen dus van de gidsen zelf.

« Laatst bewerkt op: 24-11-2003, 08:56:20 door lukiam »