Auteur Topic: [kandidaat] Pieter  (gelezen 20791 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #80 Gepost op: 16-04-2018, 13:26:32 »
Welke fora bedoel je dan? Op wieisdemol.be (vergelijkbaar met wieisdemol.com tijdens de Nederlandse Mol) wordt Pieter ook na aflevering 4 nog het minst verdacht.

40% ziet hem als mol hier, waaronder de meest prominente molzoekers lijkt het (of althans de meest actieve). Als Pieter de mol is dan doet hij het rechttoe rechtaan (althans vergeleken met de subtiele twijfelmollen van het afgelopen pakembeet jaar)
« Laatst bewerkt op: 16-04-2018, 13:51:17 door Nat007 »

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #81 Gepost op: 16-04-2018, 16:54:55 »
Ach, na twee jaren waarin alle finalisten behoorlijk verdacht werden hier, mag er ook wel eens een gemakkelijker jaar tussen zitten.
Het kan natuurlijk geen kwaad als 40% van het forum net zo hard op hun bek gaat als bij WIDM.
Wederom doet Pieter wat een mol hoort te doen. Hij is dus nu m'n hoofdverdachte met enige afstand.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #82 Gepost op: 16-04-2018, 19:37:17 »
Bovendien zou het (en dit is natuurlijk los van zijn capaciteiten als Mol) een teleurstelling zijn als die "Heb je mij geMISt", de verhuizing naar zondag en al die kruisen een hint blijken te zijn, want dat zijn verre van geniale hints natuurlijk.
Ik denk dat dit rook- of liever mistgordijntjes zijn en dat de religieuze verwijzingen juist niet op Pieter slaan.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #83 Gepost op: 16-04-2018, 20:11:29 »
What the hell! zei Pieter.
Hoe denk je dat hij zijn gedrag gaat verantwoorden als hij teruggaat naar zijn werk? 'Ik was de mol!'

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #84 Gepost op: 16-04-2018, 21:56:32 »
Pieter is niet helemaal uit te sluiten maar mijn idee is dat hij door montage verdacht wordt neergezet.

Vandaar dat men op het Vlaamse forum en in de poll Café De Mol hem helemaal onderaan zet?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #85 Gepost op: 16-04-2018, 22:13:54 »
Ik heb juist het idee dat hij uit de wind gehouden wordt. Lloyd wordt imo erg geprofileerd als mol.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #86 Gepost op: 16-04-2018, 22:16:08 »
Ik heb juist het idee dat hij uit de wind gehouden wordt. Lloyd wordt imo erg geprofileerd als mol.

Dit inderdaad. Na gisteren zou ik durven zeggen dat Joke, Steve, Pascale en Lloyd ondertussen al een hoop aandacht hebben gekregen voor hun verdachte acties.

Baha en Pieter zijn al sinds het begin enorm uit beeld (wat ook beaamd wordt door een meerderheid van de kijkers als ze gevraagd wordt wat ze van die 2 vinden).

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #87 Gepost op: 16-04-2018, 22:34:22 »
Dit inderdaad. Na gisteren zou ik durven zeggen dat Joke, Steve, Pascale en Lloyd ondertussen al een hoop aandacht hebben gekregen voor hun verdachte acties.

Baha en Pieter zijn al sinds het begin enorm uit beeld (wat ook beaamd wordt door een meerderheid van de kijkers als ze gevraagd wordt wat ze van die 2 vinden).

Dat valt wel mee hoor. Volgens de laatste café De Mol zit er 32% op Lloyd, en 23% op Pascale, Bahador is de derde met 13% maar daar ligt alles kort opeen (alleen Pieter is de meest onverdachte).

Het vreemde is dat ik door kameraden gek wordt verklaard als ik zeg dat het Joke of Pieter is (mijn 2 verdachten). Al mijn maten zitten op Baha of Steve.
klaar voor de strijd

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #88 Gepost op: 18-04-2018, 18:54:16 »
Bovendien zou het (en dit is natuurlijk los van zijn capaciteiten als Mol) een teleurstelling zijn als die "Heb je mij geMISt", de verhuizing naar zondag en al die kruisen een hint blijken te zijn, want dat zijn verre van geniale hints natuurlijk.

Ik maak me ook zorgen.....
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #89 Gepost op: 18-04-2018, 20:02:54 »
Ik vind het ook vreemd dat Pieter hier na afl. 4 zoveel wordt verdacht. Ik denk wel dat hij een goede mol zou kunnen zijn en regelmatig wordt hij verdacht neergezet (ik heb hem ook een tijd verdacht) maar Pieter zit teveel in een positie waar hij weinig of geen invloed heeft op het resultaat (wat Moedermol zegt). In 'levend begraven' zit hij in de slechtste kist voor een mol (€ 500), bij de Mariacha-band zit hij in 'Wie ben ik' waar moeilijk te mollen valt, in 'Jagen op Joke' zat hij niet achter Joke aan maar bij de paarden, in de feest-opdracht bij de sombero's, een opdracht die niet kan lukken en vooral: bij de worstelaars waar je als mol niets te zoeken hebt behalve blessures (het levert wel leuke en grappige beelden op voor de kijker). In de liftopdracht zet hij zichzelf min of meer buitenspel door als eerste te lopen.

Voor Bahador geldt overigens hetzelfde. Het valt mij op hoe vaak die twee in eenzelfde opdracht zitten (wat Bahador graag wil).
« Laatst bewerkt op: 22-04-2018, 10:03:45 door Luc »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #90 Gepost op: 18-04-2018, 20:07:11 »
Omdat Bahador, nadat hij eerst Loyd had verdacht nu dicht op zijn mol wil zitten
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #91 Gepost op: 19-04-2018, 00:40:00 »
Citaat
Voor Bahador geldt overigens hetzelfde. Het valt mij op hoe vaak die twee in eenzelfde opdracht zitten (wat Bahador graag wil)

Ja? Bij de Mariachi loopt Baha achter de muziek. Pieter niet. Bij het racen zitten ze niet op zelfde plek. Bij Tequilaquiz ook niet. In lift Pieter als eerste, Baha als laatste. Verder uit elkaar kan niet. Bij koffers kiest Baha een 0 en heeft Pieter geld. Ik zie het patroon niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #92 Gepost op: 22-04-2018, 23:04:28 »
0 euro in de achtbaan, 0 euro in de bioscoop, 0 euro door Steve Baha af te schieten. Maar wel de held omdat ie in de auto bleef slapen. Het wordt een beetje te duidelijk niet? ;D
« Laatst bewerkt op: 23-04-2018, 09:20:05 door Heinz »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #93 Gepost op: 22-04-2018, 23:06:14 »
0 euro in de achtbaan, 0 euro in de bioscoop, 0 euro door Steve af te schieten. Maar wel de held omdat ie in de auto bleef slapen. Het wordt een beetje te duidelijk niet? ;D

Ik raak ook meer overtuigd van Pieter (ik laat Baha wel nog niet los). Ik vind het ook raar dat de poll in Café De Mol nog altijd Pieter op de laatste plaats zette. Die poll werd afgenomen vlak nadat duidelijk werd dat Pieter geen euro zou binnen brengen in opdracht 2.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #94 Gepost op: 22-04-2018, 23:10:34 »
Ik raak ook meer overtuigd van Pieter (ik laat Baha wel nog niet los). Ik vind het ook raar dat de poll in Café De Mol nog altijd Pieter op de laatste plaats zette. Die poll werd afgenomen vlak nadat duidelijk werd dat Pieter geen euro zou binnen brengen in opdracht 2.

Ik heb op het forum van wieisdemol.be welgeteld één reactie gekregen op mijn overzicht van mogelijke molacties van Pieter van iemand die hem ook als Mol ziet. Hij wordt ook daar nog steeds amper verdacht. Ben benieuwd of dit de komende week verandert.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #95 Gepost op: 22-04-2018, 23:12:07 »
0 euro in de achtbaan, 0 euro in de bioscoop, 0 euro door Steve af te schieten. Maar wel de held omdat ie in de auto bleef slapen. Het wordt een beetje te duidelijk niet? ;D

Jup, blijft ook netjes onderaan in de Café De Mol verdenkingen ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #96 Gepost op: 22-04-2018, 23:12:22 »
Ik heb op het forum van wieisdemol.be welgeteld één reactie gekregen op mijn overzicht van mogelijke molacties van Pieter van iemand die hem ook als Mol ziet. Hij wordt ook daar nog steeds amper verdacht. Ben benieuwd of dit de komende week verandert.

Maar ik snap dat forum sowieso niet. Voor Katrien afviel, zaten er daar echt een hoop op haar omdat 'al dat geld zand in de ogen is'. Ondanks ons WIDM18-debacle heb ik toch nog iets meer vertrouwen in hoe wij het hier doen. ;)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #97 Gepost op: 23-04-2018, 00:15:20 »
0 euro in de achtbaan, 0 euro in de bioscoop, 0 euro door Steve af te schieten. Maar wel de held omdat ie in de auto bleef slapen. Het wordt een beetje te duidelijk niet? ;D

Zullen we maar een nieuw spreekwoord introduceren? : Geen geld, wel de held:)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #98 Gepost op: 23-04-2018, 01:19:38 »
Pieter stijgt met de week op Mn lijstje. Bungelde lang onderaan , maar heeft inmiddels plek 2 in handen.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Pieter
« Reactie #99 Gepost op: 23-04-2018, 07:20:58 »
Dat Steve geen argwaan kreeg met al dat 'what the fuck' en 'what the hell' naast hem.  ::oink:: Dat kán toch niet voor een priester? Alleen als hij de mol is natuurlijk.
En een 8 uitbeelden is toch niet zo moeilijk te bedenken. Dan ga je toch niet de letters een voor een uitbeelden? Een mollenstreek van heb ik jou daar.
« Laatst bewerkt op: 23-04-2018, 07:24:05 door Run »