Auteur Topic: [MO18] Aflevering 0 opdracht 0.1 [Rotterdam, Hotel New York] 'Ranking the mole'  (gelezen 37607 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Einde opdracht is woensdag om 14 uur. Zullen we voor ons zelf de deadline 24 uur eerder leggen om te vragen naar de 10 namen? (Dus dinsdag 14:00u) Dan hebben we in ieder geval wat tijd om die namen door te lichten.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Volgens mij zei je iets anders. Dat anonieme vind ik best wel relevant omdat als dat het geval is een deel van de psychologie achter de keuze van de spelleiders wegvalt.

Maar sure, je bent fantastisch Frank. Hadden we er van jou maar 11.

Leek me nogal logisch dat X anoniem gekozen is, spelleiders doen echt niet nog een keer zo kiezen na vorig jaar  ::ohno::
Dus dat er bij zetten leek me niet echt van toegevoegde waarde

En jij bent ook fantastisch hoor  ::hypocriet::
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Net thuis. Ik zie 2 opties: gokken of gewoon de naam vragen (geen geld in de pot, geen geld uit de pot). Gewoon 10 personen vragen, lijkt me weinig zinvol. Dan blijft het gewoon gokken. Wat Kaaasje zegt over de_witte zijn opmerking vind ik wel opmerkelijk.

Offline Lan

  • Forumlid
Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat kandidaat X sowieso in het spel kwam dus had de optie niet overwogen dat wat wij doen daar effect op zou hebben. Maar ik wil eigenlijk helemaal het risico niet nemen op nog een speler, ik vind 11 al meer dan prima  ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Niemand die echt zegt dat als we niet raden, dat deze persoon dan niét in het spel komt, toch? Jullie zeggen dat zo hier, maar kan evengoed zijn dat deze altijd erbij komt hoor.

Ik ben het met enkele bovengenoemden eens dat 10 namen vragen redelijk onzinvol is, want dan hebben we toch nog steeds maar 10% kans op juiste gok. Redelijk klein wat mij betreft.

Dan eerder gewoon blind gokken uit de mensen die actief zijn in de bar maar niet bij de 11 of de organisatoren zitten. Zullen er ook niet veel meer dan 10 zijn, en het te winnen bedrag is het dubbele.

Moeilijk dit..
Lomperik..

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Gokken voor 2500 euro vind ik belachelijk. Te veel keuze, te groot risico.
Ikzelf postte nog niets voordat mijn kandidaatschap bekend was. Dat kan ook met kandidaat X het geval zijn. (Het zou niet fair zijn, maar je weet het niet).
Dan liever het lijstje met 10 namen afwachten. Komt ook daaruit geen duidelijke naam naar voren, jammer dan.
We zitten nog in aflevering 0. Ik heb geen zin om de officiële start van het seizoen te beginnen met een pot in de min.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Eens met het voorstel van bigboots. We wachtten af of we iets met die 10 namen kunnen
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kunnen we dan niet beter zo snel mogelijk dat lijstje met 10 namen regelen? Dus dikgedrukt neerzetten hier dat we dat lijstje willen. Hebben we meer tijd om uit te zoeken wie het is  :D
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Mee eens Frank. Al is het mij niet helemaal duidelijk uit de regels of dat lijstje met 10 namen sowieso pas na woensdag zou komen. Namelijk nadat we hebben gekozen om geen antwoord te geven. Er staat immers "Jullie kunnen er ook voor kiezen geen antwoord te geven, dan geven wij voor 1250 euro 10 namen van mogelijke deelnemers."

Ik/wij kiezen er voor geen antwoord te geven en willen graag het lijstje met 10 namen zien.

Overigens: "Een groepsbeslissing wordt genomen als 6 of meer mensen de beslissing dikgedrukt plaatsen in het topic. "

Offline Convans

  • Forumlid
Ik zie dat de meerderheid verder wel.


Ik/wij kiezen er voor geen antwoord te geven en willen graag het lijstje met 10 namen zien.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Kaaasje ::bravo::
Erg eens ook met BigBoots en Frank en denk dat we ook eerder 6 mensen krijgen voor die optie dan een concrete optie voor 2500.

Even gauw nog voor ik het dikgedrukt neerzet: ziet iemand anders ook eigenaardigheden in zijn/haar bio? Bij mij staat er dus een punt bij dat deels wel overeenkomt met wat ik gezegd heb maar deels ook niet. Misschien zitten er clues in onze 11 biografieën?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Die van mij klopt wel eigenlijk, ik zie geen opmerkelijkheden.

Ik/wij kiezen er voor geen antwoord te geven en willen graag het lijstje met 10 namen zien.
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Oké dan is het gewoon slordigheid ;D

Al denk ik wel dat het een goed idee is als iedereen het even checkt. Er moeten toch iets van clues zijn die we missen.

Ik/wij kiezen er voor geen antwoord te geven en willen graag het lijstje met 10 namen zien.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mijn bio klopt ook

Ik/wij kiezen er voor geen antwoord te geven en willen graag het lijstje met 10 namen zien.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Even een kleine mededeling tussendoor, voor ons / mijn gemak. De punten van jullie lijstjes zet ik in een spreadsheat en meest ideale format om aan te leveren bij ons is het volgende:

Vraag 1:
Kandidaat A
Kandidaat B
Kandidaat C
Kandidaat D
Kandidaat E
Kandidaat F
Kandidaat G
Kandidaat H
Kandidaat I
Kandidaat J
Kandidaat K
Kandidaat X

Met bovenaan degene die je bijvoorbeeld het beste vindt praten als brugman, en onderaan degene die dat het slechtste vindt doen.

Btw, nog 2 mensen en jullie gaan voor de 1250 spelen met lijstje van 10 mensen.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Ik/wij kiezen er voor geen antwoord te geven en willen graag het lijstje met 10 namen zien.[b/]
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Convans

  • Forumlid
We hebben er 6 zeker nu?  ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
We hebben er 6 zeker nu?  ;)
Jup, had de post van BB nog niet meegeteld toen ik net zei nog 2, toen was ik de mijne nog aan het typen. Maar goed, ik verwerk nog even wat lijstjes en post dan zo de 10 namen... :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Kandidaten,

Jullie hebben besloten om voor 1250 euro verder te spelen. Één van deze 10 mensen is persoon X. De vraag is natuurlijk wie? Als jullie een gok durven te nemen kunnen kunnen jullie 1250 euro winnen of verliezen. Jullie kunnen ook besluiten geen antwoord te geven dan komt er ::art:: euro in de pot, maar gaat er ook ::art:: euro uit de pot. Een beslissing (een naam) of niet spelen en voor de ::art:: euro gaan, doen jullie door met 6 of meer mensen dikgedrukt het antwoord te plaatsen. Het is verboden om de profielen van de betreffende personen te bekijken op het forum.

Deadline blijft hetzelfde. Succes  ::ok::

Wie van deze 10 mensen is persoon X?
1. SpacyColours
2. Arco Mol Fan
3. Brtdm
4. Presentatortje
5. FS
6. M0lmuis
7. Moedermol
8. ErikLeppen
9. Conejo
10. Amethyst
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 13:32:54 door MollenvangR-Art »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Het is verboden om de profielen van de betreffende personen te bekijken op het forum.
Omg ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.