Auteur Topic: Avonturier Henk-Jan  (gelezen 38547 keer)

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #20 Gepost op: 28-10-2003, 11:24:34 »
Heeeeeeeee Wiedus!

Ja lachen toch?! De campagne wordt niet alleen door mij gevoerd, maar dooooor veeeeeeeeele mensen die mij steunen en..........zelfs mensen die ik heb leren kennen tijdens De Planet Race Periode. Geweldig toch!?  ;D

Ik vind het echt bijzonder dat een programma dat nog niet eens begonnen is nu al zo veel losmaakt bij de mensen hier. En dat er zelfs veel mensen zijn die op je stemmen en die je niet eens kent. Tja...bijzonder  ;D De campagne Goes on! Wil je dr meer van zien? Check dan de avond na de uitzending mijn site? Dan kun je zien hoe de gekte toeslaat. De foto's staan er zo snel mogelijk op...

DaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaG en doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  ;D ;D ;D

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2003, 17:28:24 »
Hey allemaal!!

Hier http://www.speedyhj.nl/ShowDetail.asp?NewsId=30 staat een foto van ons in de kroeg tijdens het selectie weekend. H.J. Heeft er een heel verslag geschreven over het reilen en zeilen tijdens het weekend, is erg leuk te lezen!

WWW.SPEEDYHJ.NL is de volledige website...

Groetjes, Shirley
XxX Shirley

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2003, 20:05:07 »
heeeeeeeee shirley!  ;D

Ja het selectieweekend was Cool he! Echt super! De foto's heb ik erbij geplaatst. En Pim, shirley, Tinus, Ellen, Johanneke en Tessa....als je meer foto's wilt, mail me dan fftjes. DAn stuur ik ze zsm op. A.s vrijdag zijn mn thirts klaar! Helemaal geweldig. Als je dr 1 wil hebben? Mail me dan even? Dan kijk ik of ik er 1 kan opsturen.

De spanning stijgt. Wat gaat er zaterdag gebeuren ...waar starten we en....nog leuker...HOE starten we? Ik heb er zooooooooooooooo'n donders zin in!

Goed...dat was t weer ffkes...!

Dag allen!!! ;D ;D ;D
HJ

Offline fanvanspeedy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2003, 22:52:44 »
HALLLOOOO...

Zaterdag is het al zo ver... jeetje....dan kan ik je geweldige Speedyhoofd alleen nog maar bewonderen op Yorin!!! Gelukkig zijn alle avonturiers...en natuurlijk in het bijzonder deze zeldzame HJ, 24uur te volgen...wat wil je meer??  Weet zeker dat veel mensen je gaan missen...

Ik heb je site net bekeken..en ECHT....IK RAAD HET IEDEREEN AAN!!! Wat een WAANZINNIGE en professionele site en ontzettend veel leuke dingen om te lezen... Dus bij deze...iedereen die de site nog niet gezien heeft...direct surfen naar www.speedyhj.nl.

En inderdaad Shirley...die foto is echt goed gelukt...iedereen staat er enthousiast en bijzonder op!! Goed genoeg voor een mooi lijstje  ;)

Henk-Jan....ik zal zeker aanwezig zijn op jouw feestavonden op dinsdagavond op je werk!! Altijd in voor feestjes... en ouwehoeren...Gelukkig ben je er dan ook bij.... althans.... op het scherm!

Veel steun vanuit mijn kant... Veel succes en blijf maar lekker lang weg  ;D  pfffff ..eindelijk!

CIAO

Offline erbee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • And the winner is..... HENK-JAN!!!
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2003, 22:59:51 »
Hey Allemaal!!

Jullie MOETEN gewoon op Henk-Jan stemmen!!!! Nou ja.... ik wil jullie uiteraard niets verplichten, maar beschouw het in ieder geval als een goed advies!  ;D

Ik kan jullie verzekeren dat Henk-Jan in PlanetRace staat voor zes weken lang spraakmakende televisie!!! Hij bezit gewoon ALLE kenmerken die nodig zijn om het programma nét dat beetje extra te geven!! Hij heeft geweldige humor, enorme doorzettingskracht, een gezonde winnaarsmentaliteit, is eerlijk cq. recht voor z'n raap, positief ingesteld en weet als geen ander hoe hij mensen enthousiast moet maken!!  ;D Nou vraag ik jullie: wat moet iemand nog meer bezitten om het programma te laten boeien??  ???

HENK: GO FOR IT!!!
Al draait de planet nog zo snel, SpeedyHJ die haalt het wel!!

Offline erbee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • And the winner is..... HENK-JAN!!!
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #25 Gepost op: 28-10-2003, 23:13:47 »
Citaat
Tjonge....IK in de panorama...wie had DAT gedacht. Maarja...leuk toch.

Zolang het niet als babe van de week is, vind ik het best!! hahaha!!!  ;D


En dan volgt nu het nieuws voor doven en slechthorenden:
KIJK EENS OP WWW.SPEEDYHJ.NL!!!!! DAN SNAP JE TENMINSTE WAAROM JE OP HENK-JAN MOET STEMMEN!!!
Al draait de planet nog zo snel, SpeedyHJ die haalt het wel!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2003, 09:19:59 »
24uur te volgen...

Als de avonturiers mazzel hebben wordt hun ook nog enige nachtrust gegund.
Vorig jaar was het zo dat de avonturiers niet online waren als ze niet aan het racen waren. Anders gezegd: alleen tijdens de race waren ze online (en dan ook alleen maar als een stipje op een landkaartje, je zag ze niet live) te volgen.
Hoe het nu gaat is nog even afwachten.
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 09:22:08 door lukiam »

Offline fanvanspeedy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #27 Gepost op: 29-10-2003, 10:52:53 »
Wat heb ik nou aan een stipje op de kaart...hahahahaha...ik wil Henk-Jan zien. Maargoed....waarschijnlijk zit dat er dus niet in...helaas  >:(

Op de site van Henk-Jan is vanaf gisteren ook een FORUM geplaatst....leuk om even hier een waanzinnig bericht achter te laten voor onze HELD!! DAt zal hem uiteraard goed doen...

Voor jou held: may your trip be filled with adventure en your world be filled with joy!!!

Life is running through your vains!!! Dus maak er iets onvergetelijks van..

LIEFS

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #28 Gepost op: 29-10-2003, 11:40:39 »
Hee Hoi!
Dit is toch wel heel waanzinnig. Lees zojuist het bericht van Erbee en fanvanspeedy.  Wie zijn jullie ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wel lachen jullie berichten, maar je maakt me zo benieuwd wie jullie zijn. Maargoed....dat moet ik maar niet vragen. Super gave berichten. Top man! Vandaag shoppen. De laatste inkopen doen voor a.s. zaterdag. Moet niet te veel kopen, want.............. :( we mogen maar 15 kg meenemen :'( Nee ...niet veel.

Dus...........alles over elkaar aantrekken de eerste dag en dan later maar alles in de tas. AHahha  ;)

Goed dat wast weer ffkes!

DaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaG SpeedyHJ :)

Offline erbee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • And the winner is..... HENK-JAN!!!
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2003, 16:44:50 »
Citaat
Wel lachen jullie berichten, maar je maakt me zo benieuwd wie jullie zijn. Maargoed....dat moet ik maar niet vragen.

Hoe kan ik zijn meest goede eigenschap nou in vredesnaam vergeten...??? Hij is echt ALLES behalve nieuwsgierig....  ;D ;D ;D
Al draait de planet nog zo snel, SpeedyHJ die haalt het wel!!

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2003, 16:51:24 »
hahahhaha, zijn nieuwschierigheid komt wel om de hoek zetten als wij zo door gaan :D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2003, 17:07:54 »
Vandaag shoppen. De laatste inkopen doen voor a.s. zaterdag. Moet niet te veel kopen, want.............. :( we mogen maar 15 kg meenemen :'( Nee ...niet veel.

Als doorgewinterde rugzaktrekker vind ik 15 kg best veel. Vroeger (jahaaaa, toen alles beter was) ging ik met hooguit 12 kg op pad, en dat was dan incl. tent en toebehoren (slaapzak, matje, etc) en incl. kookspullen (pannen, gasstelletje, bestek, etc.). Dus HJ: je bent geen watje (hoop ik), bikkelen zul je!!!
 ;D ;D ;D ;D

Maar ik begrijp dat je de hele uitrusting van de organisatoren gekregen hebt. Wat moet je dan nog zélf meenemen/kopen behalve je toiletspulletjes  ??? ??? ???
B.t.w. bij Perry kun je lekkere lichtgewicht handdoekjes kopen voor een mooi prijsje: lichtgewicht dus en supersnel droog. Aan 1 zo'n dingetje (middelmaatje) heb je meer dan voldoende.

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2003, 17:24:34 »
Ik lees iets anders omtrent de rugzakken gedoe ;)
Hier een citaat van PPL :)

Gezien de gletscher ijzers verwacht ik niet dat het een echte " walk in the park" gaat worden.
 Ik verwacht in ieder geval behoorlijk afzien. De tas is volgens mij ook niet de reistas,
maar onze rugzakken liggen zaterdag klaar. Dit is een 85 liter (als het goed is).
 Mijn verwachting is dat we eerst mogen proberen de grote reistas in die rugzak te frotten.
 We zullen wel zien. Bovendien hebben we de tent  nog niet, maar het zou zo maar kunnen,
dat we met de groep in 1 tent moeten liggen. Om het " boven op elkaars lip" gevoel en
 de mogelijke irritaties heen en weer te vergroten. Anyway, niet zo negatief, het gaat
gewoon super worden. Daar zorgen jullie avonturiers en jullie zelf wel voor.
 p.s. iedereen krijgt volgens mij een NEC I-mode en niet dat onmogelijke Toshiba unit. 
Keep you posted,

Peter-Paul

Offline Citta

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2003, 19:29:56 »
Heeeeeeeey

Laat ik mij ook eens mengen in deze feest vreugde!!!  :D

Gezellige boel hier!!!! Ik vind het zooooo spannend, dat wil je niet weten, droom er elke nacht van. We hebben nog steeds niet gehoord weten dus nog helemaal niets. Ik hoorde dat onze mede (luxe) avonturier Tim Immers op de radio was en heeft gezegd dat we naar een land gaan met tijdsverschil maar ja dat kan werkelijk waar overal zijn. Tim als de echte survivaller gaat niet bij ons slapen hij verblijft liever in een luxe hotel!!!! haha dat wordt lache, wij hebben het natuurlijk veel gezelliger met zijn alle op elkaar in 1 tentje. (wel lekker warm) Opzouten met die Tim die mag lekker niet bij ons komen liggen!!!!
Nou mensen als jullie nog zin hebben in een afscheidsfeest die geef ik morgen in Werelds eten &drinken in Oud-Beijerland (onder Rotterdam). Nou ik ga nog even van mijn laatste Hollandse avondjes genieten.
Groetjes
Citta

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2003, 20:26:28 »
Wordt Tim nu nog voor de race begonnen is al als een bjorn behandeld ??


maar geef julie gelijk dat julie zonder hem willen zijn
julie bikkelen de hele dag

en hij wordt gereden ofzo
zit teeten terwijl julie 200 km verder op pas mogen eten

of gaan ze julie gelijk maar ramadan laten doen
is ook weer goed voor buget
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline AngelD

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Go Go Speedy
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #35 Gepost op: 30-10-2003, 11:30:10 »
Hee SpeedyHJ

Met een groepje van het "House of Angels"
forum staan wij ook achter jou.
Ik las dat jij ook een tukker bent, dus dan kan deze tukker
natuurlijk niet achterblijven. ;D
Volgens mij ga jij heeeeel ver komen en ga jij ons heel wat kijk
plezier bezorgen. :)
Heel veel plezier,kracht en uithoudingsvermogen wens ik jou toe,
maar dat gaat vast lukken.

GO GO SPEEDY

AngelD :P

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #36 Gepost op: 30-10-2003, 13:22:10 »
Hallo Angel, we gaan met z'n allen er tegen aan met z'n allen voor HJ;D
Ik hoop dat we vandaag iets te horen krijgen omtrent hoe en wat en wanneer ;)

Offline Tinus PlanetRacer

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2003, 18:32:09 »
Hey Henkie,

Ja ik heb die foto binnen hoor, hij is Super leuk geworden! (damn die tessa he.....(oeps iedereen kan dit lezen))
He maarre, had je nog meer foto´s dan? stuur ze allemaal maar door hoor, kan ik nog wat op mn site zetten! Ik las ook een stukkie over T-shirts....doe mij maar maatje S.........
Veel succes, ik hou alles in de gaten, ook via jou eigen site en zal proberen mijn achterban via mijn site (www.turbotinus.nl) mee te krijgen....
latersssssssssssssssssssssssssss :P

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #38 Gepost op: 1-11-2003, 08:29:08 »
Geweldig jullie berichten allemaal! nog een paar uur en ik ben op schiphol! Maar nog snellllllllllllll even een bericht naar mn fans op planet.org!

Ik dank jullie aallen en super bedankt!!!!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Geniet ervan!
SpeedyHJ

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #39 Gepost op: 1-11-2003, 08:30:32 »
Heel veel plezier Henk-Jan.
Geniet ervan en moge de beste winnen!

En vergeet niet met je mede-avonturiers een heel groot eindfeest te plannen voor alle fans gezamenlijk.... Want zoals jullie niet zonder fans kunnen, kunnen de fans niet zonder een spetterend eindfeest van jullie gezamenlijk  :D :D