Auteur Topic: Avonturier Henk-Jan  (gelezen 38549 keer)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #60 Gepost op: 21-11-2003, 19:10:09 »
Heb effe gebelt met Fit-Care Center Middelkamp

Henk-Jan komt zondag om 09:30 aan
met vlucht ci065 uit bangkok

met deze gegevens moet je dus zondag de juiste van de 3 aankomst hallen kunnen vinden

tot Zondag
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #61 Gepost op: 24-11-2003, 15:35:38 »
Henk-Jan blikt terug
 
Vorige week vrijdag moest Henk-Jan noodgedwongen de Planet Race verlaten. Hij had ons en zijn mede-avonturiers nog wel iets te melden.
Video:  ADSL |  modem

Bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=549931/contentid=421450/sc=995495


 

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #62 Gepost op: 25-11-2003, 08:57:56 »
Hoi Beste gidsen en fans van Planetrace.org!
Mijn eerste bericht sinds mijn terugkomst uit Bangkok is bij deze een feit. Ik zie dat er de afgelopen weken Giga veel is gebeurd op deze site, op mijn site, in geheel twente hier en dat op nog veel meer plekken op het web. Deze eerste 'mail'  houd ik kort: niet omdat ik niet wil mailen, maar omdat ik graag alle vragen tegelijk wil beantwoorden. Dat is voor jullie leuker om te lezen en voor mij makkelijker om in te vullen. Nu ik alle berichten van .org bijna heb doorgenomen, zie ik hoeveel er is gebeurd op dit web en op mijn site. Onvoorstelbaar. Ten eerste meld ik jullie dat ik jullie daar 1000 x dank voor ben verschuldigd! Zonder jullie had ik het gewoon niet zover geschopt! Ten tweede wil ik jullie zeggen dat ik jullie een chat ben 'verschuldigd'. Jullie hebben vragen, jullie willen weten hoe e.e.a. is gegaan en ik heb ook leuke info voor jullie (positief hoor ).

Het lijkt me verstandig dat Mapel hier reactie op geeft en mij uitnodigt voor een chat. IEdereen kan dan hier de tijd lezen. Iedereen mag Alles aan me vragen, geen geheimen. Eén ding kan ik al wel verklappen / bevestigen: dat ik een zeer goede tijd met ALLE AVONTURIERS heb gehad. NIemand uitgezonderd! Met de één kun je iets beter opschieten dan met de ander, maar mensen....echt....iedereen kan elkaar eerlijk en oprecht in de ogen kijken. Iedereen heeft wel s irritaties, maar van mijn kant: NO HARD FEELINGS, NAAR NIEMAND UIT DE GROEP. Wat een wereldtijd!

Daarom: dank aan jullie is GROOT!!!

Tot op de chat beste mensen! Dus wil je wat weten? Stel je vragen de komende dagen, dan kan ik daar antwoord op geven.

Groeten van een gelukkige SpeedyHJ

Ps. Is een chat op een avond wat? Of een avond én een middag? Maar ja...weet niet of daar behoefte aan is? Misschien weet iedereen alles al...

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #63 Gepost op: 25-11-2003, 09:32:17 »
Leuk HJ dat je al zo snel weer op dit forum te vinden bent  en dat je ons alweer een positief bericht achter laat ::ok::  ::ok::

En die chat: lijkt me klasse!!
En ik wil inderdaad alles van je weten. Alleen je pincode, die mag je voor jezelf houden  ;D
Ik zie er naar uit!

En: geniet van je eindfeest vanavond, je hebt het verdiend  ::ok::


« Laatst bewerkt op: 25-11-2003, 09:34:50 door lukiam »

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #64 Gepost op: 25-11-2003, 10:03:15 »
Hallo Beste PP FANS!
Hier spreekt SpeedyHJ Alias Henk-Jan. Een aantal dagen weer in het land. Wat is er veel gebeurd. Alle betreffende internet sites zijn overspoelt met info over de Planet Race. Geweldig dat Zooooooooooooveel mensen zich hebben bezig gehouden met dit (dus ons en jullie!) avontuur. Ik heb heel kort het gastenboek van PP (ja zo noemde ik m; en dat mocht :) )doorgelezen. Er staan veel positieve dingen in. Helaas staan er ook negatieve dingen in en wordt nog wel s de link met mij en mijn fans gelegd. Niet doen beste mensen! Ik heb met Peter Paul een wereldtijd gehad! Echt waar. Het is juist goed dat ik en Peter Paul degenen waren die met elkaar vaak in discussie gingen. Soms kon PP de boom in, soms kon HJ de boom in! Dat is menselijk. Dat hoort bij twee verschillende mensen met een uitgesproken mening die 24 uur per dag bij elkaar zitten. Wat niet op camera is weergegeven is het volgende: na IEDERE discussie, 'ruzie', meningsverschil, of wat dan ook waren het PP en HJ die elkaar de hand gaven, elkaar eerlijk en oprecht in de ogen keken en weer verder gingen. PP heeft respect voor HJ en Ik heb ook zeker respect voor PP. Wat hij op het paard heeft gepresteerd is echt werelds. Deze bikkel heeft gepresteerd. Tuurlijk was ik zijn rookgedrag wel eens zat, maar zo was hij mij ook wel eens zat. De waarheid is dat pp en ik goed met elkaar overweg kunnen en dat we elkaar na de PR2003 zeker nog gaan zien. Dat moet genoeg zeggen over onze band. Vanavond zie je in uitzending 3 weer een 'ruzie' tussen pp en mij. We hebben dit uitgepraat en het echte beeld is moeilijk te volgen via de tv. Vaak krijg je een verkeerd beeld. Reken er maar op dat wij 2 weten wat we aan elkaar hebben. Dat we zeker niet altijd op 1 lijn zaten, maar dat wel zeeeeeeeeeeker weten dat we respect hebben voor elkaar en dat een ieder zijn kwaliteiten heeft! Kijk naar mijn filmpje op planet.nl Daar zie je dat ik 10 minuten na het wegstemmen gigantisch baal van het feit dat ik eruit ben en dat ik geen hard feelings heb tegenover PP of wie dan ook. Zó wordt het spel gespeeld, dit zijn de regels, laten we daar dan van genieten en echt.............wij hebben een wereldtijd gehad. Hopelijk jullie ook!

Succes met jullie voortzetting voor PP! Be KIND! Ik ga jullie zien!

Sportieve groeten SpeedyHJ  ;D

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #65 Gepost op: 25-11-2003, 12:28:38 »
Hoi Henk-Jan!!!!!

Welkom thuis...  !!! 
Balen dat je eruit ligt... had jou samen met Ellen in de finale gezien.. ik was er helemaal van overtuigd...    :-\
Nu inene weggestemd en weer thuis in het kikkerlandje.... 
Hoop dat je een wereldtijd hebt gehad en ik hoop je snel te spreken!! (moet nog even duren, ben op vakantie, waarvandaan ik de PR wel volg, prik en stem..)Helaas zenden ze hier geen Yorin uit... :(

heel veel groetjes
en tot heel snel!!!!   :-*

groetjes
Claudia
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #66 Gepost op: 25-11-2003, 23:13:26 »
HJ, zoals jij Vincent de berg op hebt geholpen heb ik diep, diep respect.

Het tekent je kracht, en dan doel ik niet alleen op je fysieke kracht  ::ok::


Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #67 Gepost op: 28-11-2003, 10:40:22 »
Dank je wel Lukiam!

Dat was zeker een bijzonder moment! Voor mij, Vincent en OOK voor Ellen, PP en de CREW!!! Echt....het was super! Knap ook van Vincent! Dat mag gezegd worden!

Samen boven gekomen! Mooi toch  ;D ;D ;D

GreetZ SpeedyHJ

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #68 Gepost op: 28-11-2003, 13:42:38 »
Hallo!

Even een bijzonder bericht naar Touchwood, Mapel, Stella, Lukiam en Nilsma. Bijzonder dank voor jullie hulp. Jullie bijzondere steun. Gaaf! En dat wordt Bijzonder erg op prijs gesteld. Het eindfeest KON niet anders vanwege logistiek op dinsdag worden gehouden. Ik kijk er naar uit jullie te ontmoeten op het eindfeest van PR 2003! Want jullie zijn toch de drijvende krachten achter deze site en stemmend Nederland.

Natuurlijk zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mensen die ik wil bedanken. Dat heb ik ook gedaan op mijn site. O.a. ALLE FANS!!!Echter een persoonlijk dankwoord naar bovenstaande mensen vond ik bij deze zeker op zijn plaats.

Mensen van Planetrace.org SUPER BEDANKT EN HOPELIJK TOT SNEL!!!

SpeedyHJ


Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #69 Gepost op: 28-11-2003, 14:19:28 »
Hallo!

Even een bijzonder bericht naar Touchwood, Mapel, Stella, Lukiam en Nilsma. Bijzonder dank voor jullie hulp. Jullie bijzondere steun. Gaaf! En dat wordt Bijzonder erg op prijs gesteld. Het eindfeest KON niet anders vanwege logistiek op dinsdag worden gehouden. Ik kijk er naar uit jullie te ontmoeten op het eindfeest van PR 2003! Want jullie zijn toch de drijvende krachten achter deze site en stemmend Nederland.

Natuurlijk zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mensen die ik wil bedanken. Dat heb ik ook gedaan op mijn site. O.a. ALLE FANS!!!Echter een persoonlijk dankwoord naar bovenstaande mensen vond ik bij deze zeker op zijn plaats.

Mensen van Planetrace.org SUPER BEDANKT EN HOPELIJK TOT SNEL!!!

SpeedyHJ



huh??
ik doe niks hier op planetrace.org hoor.Alleen posten.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2003, 14:40:41 door nilsma »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #70 Gepost op: 28-11-2003, 15:36:12 »
Nilsma dat is al genoeg denk ik....hahahah....
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #71 Gepost op: 28-11-2003, 16:03:52 »
Das zeker genoeg. En uh Nilsma....

Je was toch ook op schiphol en je hebt toch ook goede verhalen geschreven over mij? Vandaar Dank!  ;D


SpeedyHJ

Offline Hanja

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #72 Gepost op: 28-11-2003, 16:48:00 »
Das zeker genoeg. En uh Nilsma....

Je was toch ook op schiphol en je hebt toch ook goede verhalen geschreven over mij? Vandaar Dank!  ;D


SpeedyHJ


Ben jij niet een beetje in de war met iemand anders HJ??

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #73 Gepost op: 28-11-2003, 16:50:18 »
Ik denk, dattie toen een beetje senuwagtig was.,....ik geloof dat ikke dat was HJ ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #74 Gepost op: 28-11-2003, 16:53:04 »
Was jij op Schiphol dan Mapel  :o :o ??? ;D ;D ;D
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #75 Gepost op: 28-11-2003, 17:09:43 »
Das zeker genoeg. En uh Nilsma....

Je was toch ook op schiphol en je hebt toch ook goede verhalen geschreven over mij? Vandaar Dank!  ;D


SpeedyHJ

Nee hoor.is iemand anders ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #76 Gepost op: 28-11-2003, 17:16:24 »
Was jij op Schiphol dan Mapel  :o :o ??? ;D ;D ;D

ach bescheiden op de achtergrond toch ....grijnzzzzzzzzz ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #77 Gepost op: 28-11-2003, 20:14:11 »
waar zat je dan verstopt ik heb je niet gezien hoor ????

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #78 Gepost op: 28-11-2003, 20:33:41 »
Mapel en Jeroen, ik heb jullie allebei gespot en op camera vastgelegd :D:D:D:D:D
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Avonturier Henk-Jan
« Reactie #79 Gepost op: 29-11-2003, 07:41:04 »
Fantastisch HJ dat je gisteren op de chat was  ::ok::

Ik heb genoten van je enthousiaste verhalen, jullie 'streken' maar ook van je kritische noot.

Ik hoop dat je je nog veel vaker laat zien op de chat.