Auteur Topic: Avonturier Henk-Jan  (gelezen 38548 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Avonturier Henk-Jan
« Gepost op: 15-10-2003, 22:18:53 »
Voornaam: Henk-Jan
Achternaam: Koershuis
Leeftijd: 24
Burgelijke staat: alleenstaand
Website: http://www.planetracehenkjan.nl


MOTIVATIE:
Honderd Procent Planet RaceR meld zich aan! Hier GA ik voor! Samen met jou als gids en met de HulP van vele vrienden, kennissen en de sporters van allerlei sportscholen wil ik deelnemen aan de Planet Race. Mijn naam is Henk-Jan Koershuis, 24jaar, altijd vrolijk en optimistisch en in voor veel lol. Ik werk als instructeur op een sportschool en verzorg daar verschillende lessen, o.a. Spinning en fitness. Daarnaast werk ik als personeelsfunctionaris op de sportschool. Een veelzijdige mixbaan waarin omga met allerlei verschillende mensen. Conditie is zeker super goed. Ik doe actief aan triatlon, mountainbike en heb ik een aantal keren gebungeejumpd. Daarnaast houd ik van motorrijden. Mijn laatste sportieve uitdaging was een poging voor het Guiness Book of Records: 33 uur non-stop fietsen. Poging geslaagd. YES! Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging! Help me hiermee en stem op me! Ik zal voor je winnen! STEM!

« Laatst bewerkt op: 15-10-2003, 22:43:10 door Malcolm »

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2003, 23:29:57 »
nou.. als het niet meer op je andere topic kan Henk-Jan dan maar op deze.....    ;D ;D

Gefeliciteerd gozer!!!!!!  Zie je wel dat maandag beter ging dan je dacht!!  ;)

Go for it.. en spreek je snel!!!!

groetjes
Claudia  8)
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2003, 00:13:04 »
Henkjan,

hee gaaf joh .. ik wens jou en natuurlijk de andere heel veel plezier en suc6
Maar tip van een voorganger GENIET ER VAN !!!

Ik blijf jullie volgen.............
Bianc
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2003, 13:59:40 »
Hoi Allemaal!

Bedankt voor jullie leuke reacties ;D. Bedankt voor jullie stemmen en hulp. Leuk Bianca dat je het al hebt meegemaakt allemaal  ;D. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat komen. Tot nog toe een leuke tijd gehad met alle mensen uit de top 10 en vele anderen.

Bianca: zojuist heb ik contact gehad met Jan van Iersel. Dat was leuk. Ha ha... goeie kerel. Blijkbaar hebben jullie vorig jaar een super tijd met elkaar gehad. Gaaf! ;)

Ik hou contact met jullie....en vanaf maandag....www.planetracehenkjan.nl online. GroetjeZZZZZZZZZZZZZZ en tot sprekens  ;)

HaJee

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2003, 16:51:07 »
Hoi Henk-Jan,

Ik heb een vraag voor je: noem 1 (meerder mag ook) goede reden waarom ik straks op jou zou moeten stemmen.

Offline frankkoershuis

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2003, 00:56:44 »
Hoi Henk-Jan,

Ik heb een vraag voor je: noem 1 (meerder mag ook) goede reden waarom ik straks op jou zou moeten stemmen.

Ik ben ook erg benieuwd


Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #6 Gepost op: 21-10-2003, 13:19:43 »
Henk-Jan

Wij als ouwe Jan van Iersel fans willen best op jou stemmen.............. maar dan moet je ons beloven dat er weer van die onwijs gave fanavonden komen. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Touchwood

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #7 Gepost op: 21-10-2003, 13:21:54 »
Hahahhaha, we helpen je dan wel :D
We weten hoe dat moet ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #8 Gepost op: 22-10-2003, 10:57:13 »
Henk-Jan heeft een nieuwe site: http://www.speedyhj.nl

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2003, 12:43:55 »
 ;D ;D stond allaaaaaang op de linkpagina , maar oke..... hier mag ie ook  ;) ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #10 Gepost op: 22-10-2003, 21:47:04 »
...en ook het profiel van Henk-Jan is kompleet, je vindt het hier
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #11 Gepost op: 22-10-2003, 23:30:02 »
HeeeeeeeeeeJ Touchwood en Stella en...........alle anderen.....!

Joo jooo jooo....hier dan ff hj op de site. Over de avonden van TarzJan. Ja...die waren helemaal te gek. Te gek??? Gewoon Donders gaaf ;D ;D ;D!!!

Ben afgelopen zaterdag bij TarzJan thuis geweest. Een hartelijk ontvangst gehad en kennis gemaakt met een leuke familie. Een leuke avond gehad... en... de mooie herinneringen van TarzJan en Fans van vorige jaar opgehaald. In één woord GEWELDIG!!! En ja... we zijn met vele - nu al - fans  ;D bezig om fantastische fans avonden te organiseren. Wat de avonden dus betreft... gaat helemaal goed komen. Hahaha ;D

Nou dat was t voor nu even................daag!

Speedy HJ

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2003, 01:14:34 »
Hahahhahaha, ben benieuwd dan ;D

Jaja, familie van Jan zijn topmensen ;)
Ieder weekend daar geweest bij broer Bart, Karin en zijn vrienden.
En in spanning met de vraag, komt ie door die deur of niet?
PPPffff, niet dus, feesten maar, hij is erdoor ;D

Ook dit jaar gaan enkelen van de ex-fans van Jan weer ertegen aan, hihiihihi

Offline gaike

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2003, 16:19:54 »
hoihoi henk-jan ik als tukker en jan fan ga je zeker steunen
en idd wij verwachten wel feestavonden
Heel nederland spreekt er nog over dat wij tukkers goed kunnen feesten
Dus die eer moeten we hoog houden he  :P

En samen met stella en touchwood en marie moet het gaan lukken

Gogo en we willen je de laatste week als winnaar binnenhalen

Groetjes gaike

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #14 Gepost op: 25-10-2003, 12:38:02 »
Hoi Speedy!  ;)

Was leuk je even te spreken gisteren !! 

enne.. al gewend aan die kleur rood?????

groetjes
Claudia  8)
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2003, 01:50:43 »
Henk Jan,
Geniet ervan de komende dagen en neem nog een paar plakken echte twentse bakbloedworst. Daar is het nu de tijd voor en het maakt je sterk ;D
Wiedus

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #16 Gepost op: 27-10-2003, 14:52:48 »
Hoi Henk-Jan

Al een tijdje niks meer van je vernomen, je concurenten zien we regelmatig op het forum........heb je niets te melden aan je trouwe fans???????? :(

Ja toch zeker, of heb je soms  :-X

Fluister het dan maar in mijn oor wat je niet mag  :-X

 ;D  ;D

Touchwood

ps ik zal niks verklappen aan de andere hoor.

Offline Henk-Jan

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #17 Gepost op: 28-10-2003, 02:30:05 »
Hallo Allemaal!

here i am again! Tja...druk druk druk. Van alles en nog wat. Drukke feestavonden aan het voorbereiden. Vrijdag leuk je weer gezien te hebben Claudia in Den Haag! Super! En touchwood....neee ik laat de fans niet in de steek, maar zoals ik al aangaf...druk druk druk. Ben druk bezig met mn eigen site aan het ontwikkelen en neeeeeeeeee ik laat deze site niet onopgemerkt voorbij gaan.

De Planet Race van dit jaar is welliswaar anders dan die van vorig jaar, maar ik kan zeggen dat het ook dit jaar wel een super Planet Race zal worden. Kan haast niet anders. Afgelopen vrijdag ben ik namelijk in Den Haag geweest bij Bever Sport en heb daar wederom de medeavonturiers ontmoet. Een super leuke dag. Een hele relaxte sfeer in de groep. Dit MOET wel leuk worden.We hebben een fotoshoot gehad bij de algemene pers en vervolgens bij de fotografen van de panorama. Binnenkort zijn we dus als avonturiers te zien in de panorama. Tjonge....IK in de panorama...wie had DAT gedacht. Maarja...leuk toch.  ;D

A.s. zaterdag gaan we weg. Ik las net elders op deze site dat dat op schiphol is? Dat is mij niet bekend, maar zou zo maar kunnen. De organisatie laat niet veel los. Dat maakt het natuurlijk extra spannend en ja ach....als je niet weet waar je vertrekt.....dan hoef je je ook niet druk te maken. Je kan er toch niets aan veranderen.

Tukkers en andere super fans....over de feestavonden. Op het werk zijn de ontwikkelingen in volle gang. De uitzendingen kunnen worden gevolgd bij ons op het werk in het Sport Café. We verwachten veel toeloop van fans en geïnteresseerden. Ik ben zeer benieuwd. Tja...als ik weg ben, merk ik daar toch niets van. Eén ding is wel zeeeeeeeeeeeeeeker: het worden NET zo te gekke avonden als bij TarzJan van Iersel. Reken daar maar op. Het dak gaat eraf! HAHAHA! Lachen toch?!

Goed....voor nu even voldoende. Ik ga nu naar bed. Neem mn rust en spreek jullie later deze week nog wel weer.

Nouwwwwwwwwwww doeiiiiiiiiiiiiiii!

Henk-Jan

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #18 Gepost op: 28-10-2003, 10:11:28 »
Of jullie naar Schiphol moeten weten we niet hoor. Ik dacht dat begrepen te hebben van Peter Paul, die vroeg of we kwamen uit zwaaien. hahahhaa.... kan net zo goed zijn net als vorig jaar bij de Euromast of bij de Martinitoren in Groningen. :P. Maar goed, er zijn zat mensen die willen uitzwaaien , maar waar en wanneer????????
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #19 Gepost op: 28-10-2003, 10:35:06 »
Je weet wel van aanpakken HJ. Met zo'n wervende campagne kun je volgens mij het stadion van FC Twente volkrijgen. Feest, drank en spelen. Daar krijg je heel Nederland mee plat.
 ;D
Wiedus