Auteur Topic: Avonturier Henk-Jan  (gelezen 38548 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Avonturier Henk-Jan
« Gepost op: 15-10-2003, 22:18:53 »
Voornaam: Henk-Jan
Achternaam: Koershuis
Leeftijd: 24
Burgelijke staat: alleenstaand
Website: http://www.planetracehenkjan.nl


MOTIVATIE:
Honderd Procent Planet RaceR meld zich aan! Hier GA ik voor! Samen met jou als gids en met de HulP van vele vrienden, kennissen en de sporters van allerlei sportscholen wil ik deelnemen aan de Planet Race. Mijn naam is Henk-Jan Koershuis, 24jaar, altijd vrolijk en optimistisch en in voor veel lol. Ik werk als instructeur op een sportschool en verzorg daar verschillende lessen, o.a. Spinning en fitness. Daarnaast werk ik als personeelsfunctionaris op de sportschool. Een veelzijdige mixbaan waarin omga met allerlei verschillende mensen. Conditie is zeker super goed. Ik doe actief aan triatlon, mountainbike en heb ik een aantal keren gebungeejumpd. Daarnaast houd ik van motorrijden. Mijn laatste sportieve uitdaging was een poging voor het Guiness Book of Records: 33 uur non-stop fietsen. Poging geslaagd. YES! Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging! Help me hiermee en stem op me! Ik zal voor je winnen! STEM!

« Laatst bewerkt op: 15-10-2003, 22:43:10 door Malcolm »

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2003, 23:29:57 »
nou.. als het niet meer op je andere topic kan Henk-Jan dan maar op deze.....    ;D ;D

Gefeliciteerd gozer!!!!!!  Zie je wel dat maandag beter ging dan je dacht!!  ;)

Go for it.. en spreek je snel!!!!

groetjes
Claudia  8)
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Henk-Jan
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2003, 00:13:04 »
Henkjan,

hee gaaf joh .. ik wens jou en natuurlijk de andere heel veel plezier en suc6
Maar tip van een voorganger GENIET ER VAN !!!

Ik blijf jullie volgen.............
Bianc