Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw  (gelezen 29466 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Boer Zoekt Vrouw
« Gepost op: 15-06-2018, 11:17:27 »
Een nieuw seizoen Boer zoekt vrouw

3 boerinnen en 7 boeren hebben zich onlangs voorgesteld.

Uit de 635 boeren en boerinnen die zich aanmelden, zijn er tien kanjers uitgekozen die ons mochten verleiden om een brief te sturen.

De link om te reageren werkt niet meer, dus ik denk dat het te laat is om nog te schrijven.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 22:58:00 door Daisy, Reden: 2018 uit topictitel verwijderd »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #1 Gepost op: 15-06-2018, 11:19:39 »
Over Marnix


Wat zoek je in een vrouw? Een maatje

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Een punthoofd! Haha. Naar buiten toe ben ik best een man met bravoure, maar van binnen, in het echt, is dat anders. Ik wil natuurlijk koeien en paarden verkopen. Als je daar je zachte kant laat zien, lopen ze zo over je heen. Maar ik heb echt wel een zachte kant.
Wat ik het meeste mis als ik geen relatie heb, zijn die twee koude voetjes die 's nachts tegen je aan komen liggen om opgewarmd te worden.
Ik hou er niet van om iets er dik bovenop te leggen. Doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Ik ben wel altijd druk. Met de boerderij, met de boekhouding, maar ik heb een klein hartje en wil het graag een vrouw naar de zin maken op mijn manier. Verwacht niet dat ik elke week met een bos bloemen thuiskom. Elke dag een kop koffie vind ik veel meer zeggen dan één keer per jaar een ring.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2018, 11:20:34 »
Over Jan


Wat zoek je in een vrouw? Ik zoek een lieve, warme, spontane, eerlijke vrouw die ook van de kleine dingen houdt, net als ik.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Ik ben best een attente man, dat kan ik best zeggen. Ik geef me niet gauw, maar als ik me geef... Ik ben rustig en oprecht.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2018, 11:22:15 »
Over Wilfred

Wat zoek je in een vrouw? Ik zoek een sportieve vrouw met een beetje pit. Er moet een goede klik zijn en ik moet me thuis voelen bij haar.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Ik vind het wel leuk om samen op pad te gaan, om romantische dingen te doen. Ik hou wel van verrassingen. Ik zou graag met iemand 's avonds de dag doornemen. Ik vind het erg om 's avonds binnen te komen en er niemand is.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #4 Gepost op: 15-06-2018, 11:23:08 »
Over Michelle

Wat zoek je in je toekomstige partner? Iemand die lief is voor mij. Iemand met wie ik samen kan zijn, die er altijd voor me is. Iemand die handig is zou ook wel leuk zijn! Ik vind het leuk als iemand initiatief neemt en actief is. Die het leuk vindt om spontaan samen dingen te doen. Ik hou niet van lang vooruit plannen.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Een heleboel energie! Ik ben heel lief en zorgzaam. Eigenlijk te lief en te zorgzaam. Als ik een vriend heb, doe ik daar alles voor waardoor ik mezelf weleens voorbij loop. Dat was in het verleden en inmiddels heb ik daar wel van geleerd en kan ik daar - hopelijk - een goede balans in vinden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #5 Gepost op: 15-06-2018, 11:23:57 »
Over Steffi

Wat zoek je in je toekomstige partner?
Een maatje. Iemand waar je je verhaal aan kwijt kan, waar je 's avonds tegenaan kan liggen op de bank, maar vooral iemand waar je veel plezier mee kan hebben. Het liefst iemand die ook een weerwoord heeft.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint?
Ik ben zorgzaam en betrouwbaar. Ik denk dat ik een jongen een heel plezierig leven kan bieden. Lol maken. Ik ben wel iemand waar je je hart bij kan luchten. Werk is belangrijk, maar als ik iemand die me dierbaar is kan helpen, gaat alles aan de kant.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #6 Gepost op: 15-06-2018, 11:24:45 »
Over Jaap

Wat zoek je in je toekomstige partner? Liefde, gezelligheid, iemand om mee te sparren. Zowel zakelijk als privé. Ik zoek een warm, empatisch persoon en vind het leuk als iemand bijvoorbeeld mee kan denken over de toekomst van het bedrijf. Ik help graag mensen dus ik hoop dat een vrouw haar hart bij me uit wil storten. Mensen zeggen weleens dat ik sociaal werker had moeten worden. Ik snap wel dat ze dat zeggen. Ik ben zelf ook empatisch en heb het snel door als mensen ergens mee zitten.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Een vrolijke spontane man die het leuk vindt om samen dingen te ondernemen. Ik hoop een vrouw te vinden om samen het leven verder te ontdekken.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #7 Gepost op: 15-06-2018, 11:25:33 »
Over Rudie

Wat zoek je in een vrouw? Ik verwacht dat het samen leuker is dan alleen. Ik ben op zoek naar een positieve vrouw die samen met mij de uitdaging aan durft te gaan. De uitdaging is dan met mij. Maar ook vooruit kijken naar de kansen die voorbij komen. Ontwikkel jezelf.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Ik heb een breed blikveld, ben ondernemend, zelfstandig en enthousiast. Ik heb humor en ben positief. Al dat serieuze gedoe en pietje precies.... Het moet ook gewoon leuk zijn!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #8 Gepost op: 15-06-2018, 11:47:02 »
Over Remco

Wat zoek je in een vrouw? Iemand met wie ik alles kan delen, een maatje. Het liefst iemand die ook gek van koeien is, dat zou mooi zijn. Ik wil graag samen het leven op de boerderij voortzetten.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Ik doe echt alles, of in ieder geval heel veel, voor een vriendin. Ik kan wel romantisch zijn, maar wel met mate he haha. Ik breng gezelligheid, maar ook zeker een goed gesprek. Vooral samen er op uitgaan, leuke dingen doen, tentfeestje. Met vrienden dingen doen. Mijn vrienden die een vriendin hebben gaan ook allemaal nog altijd mee. Mijn vriendin moet wel in de hechte vriendengroep passen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #9 Gepost op: 15-06-2018, 11:47:54 »
Over Wim

Wat zoek je in een vrouw?
Een vrouw met een vrolijke uitstraling, die nuchter is en waar ik lol mee kan hebben. Die ook van gezelligheid houdt. Iemand om mijn leven mee te delen. Een maatje.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Een energieke, vrolijke en sociale vent met een gezonde dosis humor.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #10 Gepost op: 15-06-2018, 11:48:40 »
Over Saskia


Wat zoek je in je toekomstige partner? Iemand om leuke dingen mee te doen, op vakantie te gaan. Iemand bij wie ik me thuis voel, bij wie ik mezelf kan zijn en dat ik niet meer alleen ben.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Mij! Haha. Ik ben niet super uitbundig, maar ben wel goedlachs en voor veel dingen in! Ik laat me graag verrassen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #11 Gepost op: 15-06-2018, 11:52:12 »
Ik hoop dat Rudy, Wim, Michelle, Remco en Jaap de show halen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #12 Gepost op: 16-09-2018, 20:20:00 »
Ik zit er klaar voor  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #13 Gepost op: 16-09-2018, 22:54:31 »
Ik heb genoten ::bravo::
Steffi was zó schattig en lief, hopelijk krijgt ze wat meer zelfvertrouwen, ik gun het haar van harte ::hug::
Wim is een leuke vent! Jaap ook. Michelle ook heel tof. Marnix weet ik nog niet, ik laat me graag door hem verrassen.
En Remco heeft zich dus niet aan de regeltjes gehouden, hoorden we aan het eind van de aflevering? :o
Yvon blijft het fantastisch doen, vind ik. ::bravo::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #14 Gepost op: 17-09-2018, 15:52:49 »
En Remco heeft zich dus niet aan de regeltjes gehouden, hoorden we aan het eind van de aflevering?
Boer pleegt fraude ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #15 Gepost op: 24-09-2018, 10:44:20 »
Steffi en haar lange mannen, die speeddates waren zó schattig en een beetje ongemakkelijk tegelijkertijd. ::love::
Jaap die continu zijn openingszin herhaalt. ::rofl::
Wim is een leuke vent en Michelle en leuke meid! Twee vlotte types, eigenlijk zouden zij elkaar een brief hebben moeten schrijven. Een van de tien mannen van Michelle was zelfs een lookalike van Wim. Bij Marnix moet ik nog wel wennen aan zijn eigenwijsheid.
Oh en heel die setting in die stoomlocomotief was geweldig. Zin in volgende week!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #16 Gepost op: 24-09-2018, 12:14:23 »
weer een superleuke nabeschouwing met Mariët Oosterwijk

https://www.telegraaf.nl/video/2593172/bzv-sjoemelde-zelf-met-brieven







Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #17 Gepost op: 30-09-2018, 21:23:07 »
Ik vond de uitjes niet allemaal even leuk. Fijn dat Jaap zich thuis voelde bij het druiven ontbladeren maar het is toch wel ff anders dan met zeeleeuwen zwemmen...
Wel heel goed van Jaap dat hij Marian eerder wegstuurde, wat was zij aanwezig op de date zeg, met vervelende vragen ook nog vond ik.

Maarten is leuk! Goed teken voor hem dat Michelle bij hem achterop ging, denk ik.

Die Brabander bij Steffi (Harold?) was af en toe wat moeilijk te verstaan. Hij doorbrak wel de stilte, zette de sfeer, misschien is dat wel de grootste reden dat ze hem te logeren vroeg?

Wim had allemaal mooie dames, maar ik vind het wat moeilijk om onderscheid te maken, er is geen enkele naam blijven hangen bij me geloof ik.

Bij Marnix draait het allemaal om hem geloof ik. Dat momentje bij de bbq met die ene dame was ongemakkelijk, zij heeft daar echt een kans gemist. "Kom je hier vaker" (nou ja, bbq je vaker) is niet de beste openingszin zeg maar :P

Volgende week eindelijk logeren :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #18 Gepost op: 1-10-2018, 11:08:17 »

Maarten is leuk! Goed teken voor hem dat Michelle bij hem achterop ging, denk ik.

Michelle heeft haar keuze al gemaakt, denk ik. Bewust of onbewust.

Maarten is de enige sexy en anders leuke man in het programma. Ze zou gek zijn als ze hem laat lopen. Lekker rustig maar toch uber dominant met dat paard ook. Mooi stukje tv met die andere mannen aan de zijlijn.  ;)

Andersom weet ik niet of zij voor hem de beste optie is. Vreemd dat hij heeft geschreven eigenlijk. Als ze hem binnenhengelt is ze in no time zwanger denk ik...  ;D


Citaat
Wim had allemaal mooie dames, maar ik vind het wat moeilijk om onderscheid te maken, er is geen enkele naam blijven hangen bij me geloof ik.

Ik denk niet dat het met een van die drie iets gaat worden op de lange termijn. De vrouw die hij kiest zal haar tv momentje in de liveuitzending(?) nog wel mee willen pakken, maar daarna is het snel klaar denk ik.

Ook die opmerking van Wim over op vrouwenjacht gaan in een café dat dat niks voor hem was. Dat kan natuurlijk, maar BZV is in zijn geval ook weinig meer dan een vleeskeuring, dus mja. Lijkt me dan meer met kiezen voor de gemakkelijke weg te maken hebben als hij met z'n vrienden is. Gebrek aan initiatief.  :(


Citaat
Die Brabander bij Steffi (Harold?) was af en toe wat moeilijk te verstaan. Hij doorbrak wel de stilte, zette de sfeer, misschien is dat wel de grootste reden dat ze hem te logeren vroeg?

Yep, dat is hem. Steffi wil gewoon een sociaal en fysiek sterke, groot geschapen man. En dan heb ik het echt alleen over zijn postuur natuurlijk.   ::)  :D


zie ook deze lol quote op de BZV site

Steffi
"Ik hou van grote mannen. Echt kerels. Type Herman den Blijker maar dan jonger en ietsjes dunner :-). Ze hoeven zeker niet broodmager te zijn."

:)
« Laatst bewerkt op: 1-10-2018, 15:22:58 door Amethyst »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #19 Gepost op: 1-10-2018, 15:27:23 »
Mariët kan het zo leuk vertellen. De video van deze week

https://www.telegraaf.nl/video/2622517/bzv-ik-dacht-dat-ze-gingen-zoenen

BZV: ‘Ik dacht dat ze gingen zoenen’

Binnenland11:18

Boer Zoekt Vrouw zorgt wederom voor commotie. Er is veel ophef over het spoorlopen tijdens de date van Steffi. Maar Vrouw-eindredacteur Mariët Oosterwijk viel nog iets gevaarlijks op.