Auteur Topic: De nieuwe Realitynet is live!  (gelezen 19248 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #20 Gepost op: 12-08-2018, 12:57:35 »
Huh Faab heb jij nog groen op je mobiel in t forum? Ik zie alleen oranje en wit. Klopt het dat je op mobiel de spoilers ook niet meer in kunt klappen?
En dat ik nog steeds geen avatars zie? :)

Verder ziet het er super uit en het werkt echt beter nu op mobiel! Ga zo ook even op m’n laptop kijken.

Ik zie ook perzik en wit en wil groen  ::regenboog::
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #21 Gepost op: 12-08-2018, 13:04:02 »
twitter balk date nog niet up
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #22 Gepost op: 12-08-2018, 13:40:27 »
Ziet er heel goed uit! Hard gewerkt  ::bravo::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #23 Gepost op: 12-08-2018, 15:34:17 »
twitter balk date nog niet up
Gefixt!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #24 Gepost op: 12-08-2018, 15:41:50 »
 ::bravo::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #25 Gepost op: 12-08-2018, 16:38:45 »
De mobiele site ziet er Goed uit  ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #26 Gepost op: 12-08-2018, 17:25:59 »
Oeps, op één of andere manier zie ik de avatars (mobiel en PC) opnieuw niet meer ??? Alleen die van het formaat/soort van bijv. Bodejos & Frank wel op de PC... ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #27 Gepost op: 12-08-2018, 17:39:38 »
Super mooi geworden :D

Goed gewerkt allemaal ;)
Dacht zal mijn gezicht ook weer eens laten zien.

Alleen word ik nog steeds uitgelogd als ik naar bijvoorbeeld expeditie Robinson board ga en krijg dan ook foutmelding dat ik niet inloggen? Zie alleen melding er is een fout opgetreden.

Zal het van de week nog eens proberen. Is trouwens via PC. Mobiel nog niet gekeken.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #28 Gepost op: 12-08-2018, 20:54:29 »
Het forum ziet er heel mooi uit.  ::bravo::
Mooi lettertype en het geheel oogt heel overzichtelijk.

Ik heb alleen moeite met de lichte kleur letters. Omdat m'n ogen niet meer 100% zijn (wat betreft lezen), zijn die lichte letters voor mij niet scherp genoeg. Maar misschien zijn er foruminstellingen waardoor ik dat zelf kan aanpassen. Layout-voorkeur ofzo?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #29 Gepost op: 13-08-2018, 09:09:52 »
Ziet er goed uit! Het was inderdaad wel nodig. Ziet er nu uit als de forums/fora waar ik 15 jaar geleden op zat, maar volgens mij zijn die ook niet meer veranderd.
Lekker strak en duidelijk  ::ok::

Ik wou één ding melden, maar dat heeft zich intussen opgelost. Ik meld het toch maar, moest het zich nog voordoen:
Ik had een melding dat ik 1 ongelezen pm had. Dus ik ging die lezen, maar daarna bleef de melding er nog steeds staan, hoewel ik al naar een paar pagina's geweest was (dus het scherm al een paar keer gerefresht). Maar toen ik naar pagina 2 van dit topic ging, was de melding ineens weg. Dus misschien is het maar iets éénmaligs.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #30 Gepost op: 13-08-2018, 10:49:51 »
Het forum ziet er heel mooi uit.  ::bravo::
Mooi lettertype en het geheel oogt heel overzichtelijk.

Ik heb alleen moeite met de lichte kleur letters. Omdat m'n ogen niet meer 100% zijn (wat betreft lezen), zijn die lichte letters voor mij niet scherp genoeg. Maar misschien zijn er foruminstellingen waardoor ik dat zelf kan aanpassen. Layout-voorkeur ofzo?

Ja, daar heb ik ook een beetje last van. Is het mogelijk om iets meer contrast te hebben tussen letters en achtergrond? (Op het oude forum waren de achtergrondkleuren wat feller, wat voor mij de teksten beter leesbaarder maakte.) Dit probleem heb ik vooral op het hoofdscherm, minder op de individuele forumpagina's.

Verder: fantastisch werk! Alles ziet er mooi uit en werkt perfect! Heel veel complimenten!
« Laatst bewerkt op: 13-08-2018, 10:53:13 door joligmolletje »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #31 Gepost op: 13-08-2018, 10:52:49 »
Ik heb alleen moeite met de lichte kleur letters. Omdat m'n ogen niet meer 100% zijn (wat betreft lezen), zijn die lichte letters voor mij niet scherp genoeg. Maar misschien zijn er foruminstellingen waardoor ik dat zelf kan aanpassen. Layout-voorkeur ofzo?

Welke precies? Er zijn immers veel verschillende vlakken met verschillende contrasten.
Denk dat vooral de donkeroranje tekst op medium-orange achtergrond moeilijk te lezen is?



Contrast omhoog zou vermoedelijk goed zijn voor de wat oudere ogen.
Daarnaast moet ik bekennen, met mijn relatief jonge oogjes, dat ik m'n pagina op 120% heb gezet - omdat ik de lettergrootte net te klein vond voor comfort.


edit: wat ook nog niet werkt: Ik kreeg de melding dat iemand, sinds ik was begonnen met typen, had gepost. Prima. Maar toen ik scrollde om te kijken wat de nieuwe post was, stond daar geen NIEUW-tag bij ofzo, dus het was niet direct duidelijk of er 1 of dat er meerdere nieuwe posts waren.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #32 Gepost op: 13-08-2018, 11:52:54 »

Alleen word ik nog steeds uitgelogd als ik naar bijvoorbeeld expeditie Robinson board ga en krijg dan ook foutmelding dat ik niet inloggen? Zie alleen melding er is een fout opgetreden.

Dit probleem heb ik ook  ::jaja:: probeerde bij het widm board in te loggen, maar dat lukte niet, terwijl ik al wel ingelogd ben op RN. Die koppeling van ingelogd blijven werkt denk ik nog niet helemaal :P En nu ik hier toch ben, ziet er verder allemaal top uit  ::bravo:: ::ok::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #33 Gepost op: 13-08-2018, 13:35:26 »
Allemaal prachtig hoor, chapeau!! ::bravo:: De mensen achter de schermen mogen trots zijn op hun werk. ::jaja:: :D ::ok::


1 dingetje werkt bij mij nog niet optimaal: de avatars. Op m'n laptop zie ik geen avatar staan bij mensen die een bewegende avatar hebben met een kandidaat van WIDM/ER (dus hier zelf door RN aangeboden). De rest krijg ik allemaal wel gewoon te zien. Op m'n mobiel zie ik helemaal geen avatars staan, maar dat kan ook komen door mijn mobiel uit de Steentijd. ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #34 Gepost op: 13-08-2018, 13:38:26 »
1 dingetje werkt bij mij nog niet optimaal: de avatars. Op m'n laptop zie ik geen avatar staan bij mensen die een bewegende avatar hebben met een kandidaat van WIDM/ER (dus hier zelf door RN aangeboden).
Raar die zie ik wel :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #35 Gepost op: 13-08-2018, 13:44:04 »
Op m'n mobiel zie ik helemaal geen avatars staan, maar dat kan ook komen door mijn mobiel uit de Steentijd. ;D

Ik ontdekte bij mijzelf dat ik de avatars wél zie wanneer ik mijn telefoon schuin heb. Als ik hem gewoon recht heb, zie ik ze ook niet. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #36 Gepost op: 13-08-2018, 17:05:17 »
waarom zou je een telefoon schuin houden?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #37 Gepost op: 13-08-2018, 17:32:30 »
Ziet er strak uit ::ok:: (maar inderdaad nog wel even wennen).

Klein dingetje is nog dat als ik naar Off topic navigeer (zie screenshot), ik niet bij het Off topic-gedeelte uitkom, maar bovenaan de site. Niet heel erg, behalve dat ik wat meer moet scrollen, waardoor mijn muis eerder slijt en ik de aanschafkosten voor een nieuwe muis dus deels bij jullie moet declareren. Dat zou ik sneu vinden. ::hypocriet::

Ik ontdekte bij mijzelf dat ik de avatars wél zie wanneer ik mijn telefoon schuin heb. Als ik hem gewoon recht heb, zie ik ze ook niet. ;)

Ik vind dit toch wel dé bugfix van de dag.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #38 Gepost op: 13-08-2018, 18:00:03 »
waarom zou je een telefoon schuin houden?

Om de avatars van iedereen te kunnen zijn uiteraard! ::vergroot::

Ik vind dit toch wel dé bugfix van de dag.

You're welcome. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: De nieuwe Realitynet is live!
« Reactie #39 Gepost op: 13-08-2018, 18:24:25 »
1 dingetje werkt bij mij nog niet optimaal: de avatars. Op m'n laptop zie ik geen avatar staan bij mensen die een bewegende avatar hebben met een kandidaat van WIDM/ER (dus hier zelf door RN aangeboden). De rest krijg ik allemaal wel gewoon te zien. Op m'n mobiel zie ik helemaal geen avatars staan, maar dat kan ook komen door mijn mobiel uit de Steentijd. ;D
Als het goed is zijn de reality-serie-avatars uit de gallerij nu weer gefixt. Thanks voor het spotten!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.