Auteur Topic: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf  (gelezen 18908 keer)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #120 Gepost op: 24-09-2018, 10:23:06 »
Nys-fan

Ik wacht eerst af wat MC gaat zeggen dat kan veel duidelijk maken, maar ik heb een naam in men hoofd. Maar zoals ik zei, geen probleem als jullie op mij stemmen hoor  :)
Lomperik..

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #121 Gepost op: 24-09-2018, 10:46:10 »
Oei, er is veel gezegd hier gisteren. Ik ga snel bijlezen en dan in al mijn wijsheid een oordeel vellen!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #122 Gepost op: 24-09-2018, 11:03:45 »
even alles bijgelezen:

@Nys:

je begrijpt toch wel dat het moeiljk is om je te geloven als je geen rol claimt. Ik zie graag bewijs vooraleer ik iemand geloof.

Ik bedoel of je staat aan de kant van de niet-wolven, en dan heb je er zeker baat bij om eerlijk te delen wat je bent
of je staat aan de kant van de wolven en probeert nu verwarring te zaaien

@Swifty: waarom kom je er zo laat bij dat je de dief was? Je had dat toch direct kunnen claimen
 zonder probleem.?
klaar voor de strijd

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #123 Gepost op: 24-09-2018, 11:06:09 »
Ik heb ook een vraag @Molino
Waarom zouden we jou hier geloven dat jij de kaartjes van DN en mij gewisseld hebt?  ;)
Lomperik..

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #124 Gepost op: 24-09-2018, 11:11:07 »
Ik ben ook bij nu.
Guys, is er een mogelijkheid dat Lan, Swifty en D*N wolven/volgeling, of misschien een van hen looier zijn? Hoewel er steeds veel wordt gedraaid, lijken zij elkaars verhaal steeds goed te bevestigen.
Ik ben doorgaans niet heel goed in dit spelletje :P maar wat denken jullie van deze optie? En als ie kan kloppen, op wie dan te stemmen, zeker na al het gewissel aan kaarten?

Wat betreft de ziener: kan hij (wie je ook bent ;) ) nog eens precies zeggen welke kaarten hij heeft gezien en wat daarop te zien was? En inderdaad, kan MC dan ook nog wat info geven misschien?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #125 Gepost op: 24-09-2018, 11:36:00 »
Ik heb ook een vraag @Molino
Waarom zouden we jou hier geloven dat jij de kaartjes van DN en mij gewisseld hebt?  ;)

Omdat niemand die rol claimt?
Anders kun je ook in twijfel gaan trekken dat Hans en ik die metselaars zijn.
De enige die we niet kunnen geloven is jij omdat je geen uitleg geeft bij je theorieën  :-\\

Ik ben ook bij nu.
Guys, is er een mogelijkheid dat Lan, Swifty en D*N wolven/volgeling, of misschien een van hen looier zijn? Hoewel er steeds veel wordt gedraaid, lijken zij elkaars verhaal steeds goed te bevestigen.
Ik ben doorgaans niet heel goed in dit spelletje :P maar wat denken jullie van deze optie? En als ie kan kloppen, op wie dan te stemmen, zeker na al het gewissel aan kaarten?

Wat betreft de ziener: kan hij (wie je ook bent ;) ) nog eens precies zeggen welke kaarten hij heeft gezien en wat daarop te zien was? En inderdaad, kan MC dan ook nog wat info geven misschien?

Zou best kunnen, maar dat valt met de info die we nu hebben niet goed te ontkrachten, dat is het probleem.

Wat info van MC wil ik ook wel  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #126 Gepost op: 24-09-2018, 11:43:26 »
Wat betreft de ziener: kan hij (wie je ook bent ;) ) nog eens precies zeggen welke kaarten hij heeft gezien en wat daarop te zien was? En inderdaad, kan MC dan ook nog wat info geven misschien?
1. Burger
2. Jager

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #127 Gepost op: 24-09-2018, 12:13:23 »
MC heeft zijn eigen rol nog niet gezegd maar ook verder totaal niets bijgedragen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #128 Gepost op: 24-09-2018, 12:13:31 »
Ik ben ook bij nu.
Guys, is er een mogelijkheid dat Lan, Swifty en D*N wolven/volgeling, of misschien een van hen looier zijn? Hoewel er steeds veel wordt gedraaid, lijken zij elkaars verhaal steeds goed te bevestigen.
Ik ben doorgaans niet heel goed in dit spelletje :P maar wat denken jullie van deze optie? En als ie kan kloppen, op wie dan te stemmen, zeker na al het gewissel aan kaarten?

Wat betreft de ziener: kan hij (wie je ook bent ;) ) nog eens precies zeggen welke kaarten hij heeft gezien en wat daarop te zien was? En inderdaad, kan MC dan ook nog wat info geven misschien?

Stel dit is waar, dan was D*n volgeling of wolf. Dan is Nys-fan dat nu dankzij Molino. Volgens mij is er, mits D*N Molino gelooft, geen combinatie van rollen mogelijk waarbij het onverstandig is D*N te volgen.

En wie weet zit Molino ook in een complot, maar er zijn geen 4 slechte rollen dus dat wordt een heel lastig verhaal  :P

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #129 Gepost op: 24-09-2018, 12:59:51 »
Omdat niemand die rol claimt?
Anders kun je ook in twijfel gaan trekken dat Hans en ik die metselaars zijn.

Jullie hebben het van mekaar kunnen bevestigen, dat is nog wel wat anders natuurlijk. Dus Molino?
Lomperik..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #130 Gepost op: 24-09-2018, 13:11:54 »
Stel dit is waar, dan was D*n volgeling of wolf. Dan is Nys-fan dat nu dankzij Molino. Volgens mij is er, mits D*N Molino gelooft, geen combinatie van rollen mogelijk waarbij het onverstandig is D*N te volgen.

En wie weet zit Molino ook in een complot, maar er zijn geen 4 slechte rollen dus dat wordt een heel lastig verhaal  :P
Hmm het zou ook kunnen dus dat D*N Volgeling was en Nys-fan als wolf gezien heeft. En hij daarom eerst loog dat ie ziener was, om zichzelf verdacht te maken, zodat hij als Vogleling vermoord zou worden en winnen.
En toen hij hoorde dat zijn rol met die van Nys-fan verwisseld werd, zei hij snel dat we dan op Nys-fan moeten stemmen, wetende dat hij zelf wolf geworden was en we dus Nys-fan (die nu volgeling is) moeten stemmen, zodat hij wint en de burgers niet.

Ufff...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #131 Gepost op: 24-09-2018, 13:14:35 »
vraagje: hoe kan dat Molino dat bewijzen?

Hij kon niet zien welke kaartjes wat waren. Dus dat kan al niet.

Alleen Hans/Bjorrn kunnen elkaar bevestigen. Voor de rest moeten we elkaar op ons woord geloven.
Hetzelfde geldt voor Robbie als Ziener, mezelf als dronkaard,...

Het feit dat niemand anders claimt dat die de onruststoker is, spreekt voor mij al genoeg.

MM. Good one Robbie.

Ikzelf zit nog altijd vast met het feit dat Swifty pas komt als dief nadat Lan haar tegenspreekt over het feit dat ze geen burger kan zijn (terwijl als ze echt de dief was vanaf de start en dan burger werd ze dit direct kon claimen zonder probleem)
klaar voor de strijd

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #132 Gepost op: 24-09-2018, 13:21:00 »
Je hebt gelijk Robbie, die optie heb ik over het hoofd gezien. Hoewel ik Nys-fan's gedrag dan vreemd vind. Die zou hoogstens een vermoeden kunnen hebben dat D*N volgeling was, dus dan vind ik het vreemd dat hij mensen niet meer oproept D*N eruit te willen hebben. Maar het is wel een optie waardoor ik ga twijfelen over op Nys stemmen, want volgeling past wel qua hoe D*N tot nu toe heeft gespeeld.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #133 Gepost op: 24-09-2018, 13:23:05 »
Omdat burger een rol is die een wolf makkelijk kan claimen. Ik wou zien wie dat zou doen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #134 Gepost op: 24-09-2018, 14:14:13 »
Omdat burger een rol is die een wolf makkelijk kan claimen. Ik wou zien wie dat zou doen.

Dat is net hetgeen wat je zelf hebt gedaan? Geclaimd dat je burger bent  ???
Lomperik..

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #135 Gepost op: 24-09-2018, 14:17:55 »
Kunnen we al stemmen? #dtv
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #136 Gepost op: 24-09-2018, 15:16:37 »
Maar goed, ik zie een switch naar stemmen op D*N?
Keep calm and eat chocolates!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #137 Gepost op: 24-09-2018, 15:25:04 »
Maar goed, ik zie een switch naar stemmen op D*N?

Ik kan daarin volgen
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #138 Gepost op: 24-09-2018, 15:27:14 »
Spannend, 50% kans op 200 euro en 50% kans op 0 euro ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #139 Gepost op: 24-09-2018, 15:42:11 »
Vraagje: waarom nu plots toch op DN stemmen? Swifty vroeg het mij hier al eerder, ik zou eerder op Molino stemmen. Want zijn gedrag klopt niet, eerst wou hij niets zeggen, en dan nadien ‘dacht’ hij dat hij twee kaartjes had verwisseld en wist hij niet meer van wie. En nadat er dan alles al zowat werd besproken zei hij dan dat het DN en ik waren.

Lijkt me niet dat je kunt ‘denken’ wat je gedaan hebt, en dan nog eens vergeten wie je gewisseld hebt. Het is het enige dat je voor deze opdracht moest doen, en ook de andere opdracht was echt niet veel werk. Dus dat vergeten en niet meer zeker weten welke actie je hebt uitgevoerd is echt onzin.
Dat hij dan later toevallig net de 2 personen zou gewisseld hebben waar hier al wat mysterie rond hangt (ik en DN), lijkt me wel heeeeeeeel toevallig.

Ik weet niet wat jullie daarvan denken, maar mij lijkt dit echt gewoon een wolf die niet weet wat hij moet doen, en dan zo lang afwacht tot er mensen verdacht overkomen en die dan maar aanwijzen..
Lomperik..