Auteur Topic: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf  (gelezen 19033 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #160 Gepost op: 24-09-2018, 18:32:04 »
Ik zou voor swifty gaan.

A) ze zwijgt over het dief zijn

B) wanneer lan de burger claimt, is ze opeens dief. Lan is geen burger maar dus dit kan niet

C) voor looier heeft ze het bizar gespeeld. Tot lans bekentenis geloofde iedereen haar dus dat heeft geen nut dan gehad

D) volgeling is ze niet, en als ze onruststookster was, had ze dit gewoon kunnen zeggen. Dan blijft enkel de wolf over volgens mij als rol.

E) misschien mis ik het maar wat is de reden voor molino? Aangezien onruststoker niet geclaimd is kan het perfect
klaar voor de strijd

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #161 Gepost op: 24-09-2018, 18:34:42 »
Aangezien de tijd ver om is en Molino toch niet meer reageert, zal ik maar zeggen hoe het zit met mijn rol. Ik heb meermaals gevraagd of jullie Molino geloven maar aangezien hier niet echt een antwoord op komt, zal ik gewoon maar de kaarten op tafel zwieren in beide gevallen (Molino waarheid vs Molino liegt).

Ik had de looierkaart, dus vandaar dat het voor mij cruciaal was om te achterhalen of Molino de waarheid sprak.

1° Indien Molino de waarheid spreekt, ben ik nu een wolf en DN de looier. Daarom wil ik dus niet dat er op DN gestemd wordt, want die heeft al zoveel geld op zijn balans en nu nog eens als enige 200euro erbij zou de kloof onoverbrugbaar maken. Dan neem ik meer genoegen met dat er op mij gestemd wordt. Dan winnen de burgers maar 100euro en heb ik niets, maar dat heb ik dan liever eerlijk gezegd.

2° Molino liegt, dan ben ik nog steeds de looier en DN de wolf en is Molino ook. Als er dan op mij gestemd wordt, dan is het enige wat er gebeurd is dat ik 200euro verdien. Lijkt me niet zo een 'ramp' voor derest, aangezien ik achterop bengel in de money-stand ten opzichte van alle grootverdieners bij de mijnenvegeropdracht maakt dit niet zo een verschil lijkt me.

Ik heb echt een groot vermoeden dat dit 2e het geval is, dus dan kan er ook op Molino zelf gestemd worden. Dit ga ik in ieder geval doen. Op DN zou ik dan niet stemmen want mocht het dan toch waar zijn, heeft hij inderdaad die 200euro beet.
Lomperik..

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #162 Gepost op: 24-09-2018, 18:40:39 »
Ik neig ook naar Molino.
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #163 Gepost op: 24-09-2018, 18:42:19 »
Ik geloof dit verhaal  ::jaja::
Molino stemmen heeft dus zeker mijn voorkeur.
Wat doet de rest?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #164 Gepost op: 24-09-2018, 18:43:42 »
Mijn mening staat vanboven deze pagina
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #165 Gepost op: 24-09-2018, 18:46:47 »
Ik vind het geen goed idee ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #166 Gepost op: 24-09-2018, 18:47:57 »
Ik wil ook op Swifty. Ik snap niet zo goed waarom Molino's verhaal ineens zo onwaarschijnlijk zou zijn, er is geen concurrentie voor zijn rol en er is in tegenstelling tot Swifty niemand die aangeeft dat zijn claim niet kan. Daarnaast heb ik in de spellen die ik tot nu toe met Molino heb gespeeld hem nog niet echt kunnen betrappen op enige doortraptheid, bij het WIDM-weerwolven gaf hij nota bene aan wie de weerwolven/ijsberen waren  :P

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #167 Gepost op: 24-09-2018, 18:48:40 »
Mijn mening staat vanboven deze pagina

Zou je willen meegaan voor Molino? Als enige op Swifty heeft ook geen zin. En zie dat Swifty dan met #metoo afkomt als je als man op een vrouw zou stemmen!  ;D ;D

bij het WIDM-weerwolven gaf hij nota bene aan wie de weerwolven/ijsberen waren  :P

Waardoor hij dat spel dan ook meteen verloor, hij gaat dat echt geen 2e keer doen.
Lomperik..

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #168 Gepost op: 24-09-2018, 18:51:31 »
Molinos verhaal is nog niet onderuitgehaald.

Swifty haar wel

Edit: lan, als jij de volgeling bent, ken jij de wolven toch...
klaar voor de strijd

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #169 Gepost op: 24-09-2018, 18:55:35 »
Onzin, Molino is gewoon geen sneaky speler, dat heeft ie meerdere keren laten zien. Ik zou het heel toevallig vinden als hij nu precies deze opdracht uitkiest om ineens totaal anders te spelen. Ik zie zelf gewoon geen argumentatie behalve 'misschien liegt Molino wel'. Dat kun je van bijna iedereen zeggen (met uitzondering van Hans en Bjorrn), en sterker nog, bij Swifty wéten we dat ze liegt.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #170 Gepost op: 24-09-2018, 18:57:57 »
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Swifty geen dief zou kunnen zijn? @Wouter, je zegt dat dit zou kunnen als Lan burger was, maar niet als Lan geen burger was? Swifty kan toch nooit op voorhand weten welke rol ze van iemand 'steelt' ?
Lomperik..

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #171 Gepost op: 24-09-2018, 18:59:03 »
Klopt Wouter, maar gezien Swifty's enige reactie ' ::rofl::' was weet ik nog steeds niet of ze van mij heeft gestolen en liegt dat ze burger is, of random van iemand anders heeft gejat en bluft over van mij jatten, of überhaupt iets anders is dan dief. Dus buiten dat ik niet wil dat de looier wint weet ik niet of ik goed of slecht wint en ga ik de wolf/wolven niet open gooien.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #172 Gepost op: 24-09-2018, 19:00:40 »
Het is officieel ik geef dit op  ::rofl::
We kunnen allemaal gwn onze eigen naam doen anders? Verder geraken we niet denk ik haha. Alle gekheid op een stokje, ik stem gewoon voor Molino.
Lomperik..

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #173 Gepost op: 24-09-2018, 19:01:27 »
De dief ziet na de ruil welke kaart die heeft. Zich burger noemen nadat lan dit zei, is dus raar als ze de dief is en die kaart is.

Lan, als volgeling ken je de wolven toch ?
klaar voor de strijd

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #174 Gepost op: 24-09-2018, 19:01:39 »
Lan, komaan, doe dit voor het team.

Wie heeft er een zachte vacht, grote tanden en scherpe klauwen? ::vergroot::
2024: wie is de Mol?

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #175 Gepost op: 24-09-2018, 19:03:41 »
Wouter, ik heb net gezegd dat ik de wolven ken maar dus niet zomaar open gooi als het voor mij niet duidelijk is of ik dan mezelf help of juist kapot schiet  :P

EDIT: Okee, ik heb naar de rollen gekeken en Swifty als dief is redelijk waarschijnlijk, en liegen dat ik burger was is een prima dekmantel voor haar. Ik was wolf, samen met Nys-fan. De volgeling claim was omdat ik weet dat ik risico loop als jullie Swifty boven mij geloven dus ik dacht, dan maar de rol claimen die mensen er niet uit willen.
« Laatst bewerkt op: 24-09-2018, 19:05:52 door Lan »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #176 Gepost op: 24-09-2018, 19:05:20 »
Wouter, ik heb net gezegd dat ik de wolven ken maar dus niet zomaar open gooi als het voor mij niet duidelijk is of ik dan mezelf help of juist kapot schiet  :P

Welcome to mijn situatie: gewisseld of niet gewisseld, that's the question that remains  ::rofl::
Lomperik..

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #177 Gepost op: 24-09-2018, 19:05:45 »
Vergeet niet te stemmen ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #178 Gepost op: 24-09-2018, 19:06:40 »
Wouter, ik heb net gezegd dat ik de wolven ken maar dus niet zomaar open gooi als het voor mij niet duidelijk is of ik dan mezelf help of juist kapot schiet  :P

EDIT: Okee, ik heb naar de rollen gekeken en Swifty als dief is redelijk waarschijnlijk, en liegen dat ik burger was is een prima dekmantel voor haar. Ik was wolf, samen met Nys-fan. De volgeling claim was omdat ik weet dat ik risico loop als jullie Swifty boven mij geloven dus ik dacht, dan maar de rol claimen die mensen er niet uit willen.

Ik quote maar even mezelf voor mensen er overheen lezen omdat edit  ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #179 Gepost op: 24-09-2018, 19:09:39 »
Dus wacht even, nu spreekt Swifty volgens jou toch weer wél de waarheid? En jij bent dus geen burger, geen volgeling, maar wel wolf en dus nu dief volgens jou? :P  ::rofl::
En wat ikzelf volgens jullie ben kan ik intussen niet meer volgen lol :P

Lomperik..