Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 181189 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #100 Gepost op: 2-03-2019, 16:53:38 »
Rik zei aan t eind bij Jinek dat ze nu 2 afleveringen bekend gaan maken wat de uitslag is.. zowel in Colombia als in Amsterdam.

Misschien wordt de winnaar of verliezer dus vanavond al bekend gemaakt. Hebben we natuurlijk wel vaker gezien in eerdere seizoenen

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #101 Gepost op: 2-03-2019, 16:58:12 »
Misschien wordt de winnaar of verliezer dus vanavond al bekend gemaakt. Hebben we natuurlijk wel vaker gezien in eerdere seizoenen

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, want ik wil het nu wel weten ook en je kunt ook teveel cliffhangers hebben  ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #102 Gepost op: 2-03-2019, 16:59:40 »
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, want ik wil het nu wel weten ook en je kunt ook teveel cliffhangers hebben  ;)

Inderdaad, ik mis de tijd waarin ze in de finale al de rol van een iemand bekend maakten!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #103 Gepost op: 2-03-2019, 17:06:17 »
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, want ik wil het nu wel weten ook en je kunt ook teveel cliffhangers hebben  ;)

 ::helderziend:: : Niels.. jij bent niet de winnaar

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #104 Gepost op: 2-03-2019, 17:14:01 »
Rik zei aan t eind bij Jinek dat ze nu 2 afleveringen bekend gaan maken wat de uitslag is.. zowel in Colombia als in Amsterdam.

Misschien wordt de winnaar of verliezer dus vanavond al bekend gemaakt. Hebben we natuurlijk wel vaker gezien in eerdere seizoenen

Het klinkt helaas wel heel onbeslist nog steeds. Maar hoop dat je gelijk krijgt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #105 Gepost op: 2-03-2019, 17:17:22 »
O, dat is wel opmerkelijk. Dat maakt nieuwsgierig en het stemt hoopvol dat ze het anders gaan aanpakken in Amsterdam dit keer.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #106 Gepost op: 2-03-2019, 17:22:33 »
O, dat is wel opmerkelijk. Dat maakt nieuwsgierig en het stemt hoopvol dat ze het anders gaan aanpakken in Amsterdam dit keer.

Ja, we staan groen van de spanning  ::regenboog::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #107 Gepost op: 2-03-2019, 17:28:37 »
Nee, niet groen, steil blond!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #108 Gepost op: 2-03-2019, 18:23:06 »
Ik dacht er eigenlijk hetzelfde over als Lorey (objectief ben ik he ::hypocriet:: ) maar dit is wel waar
ik vond het wel opvallend dat Nikkie die vraag aan Jinek stelde, want zij heeft als deelneemster toch wel meer kunnen zien dan wij hebben gezien.  ;D
Nikkie die zei dat ze er op zeker uit wilde en dus de test bewust verknalde... misschien zat zij al op de juiste mol en is ze er in bevestigd na het zien van de reguliere uitzendingen... Eva bestie van Merel... het kan allemaal in elk geval iets over Nikkie weergeven, hoe zij erin zit nu. En ja, het meest vertrouw ik toch op de kandidaten... Sarah kan nooit de mol zijn want iedereen vertrouwt haar na Nikkie al de pot toe... dus dikke streep door Sarah... Merel wordt gewantrouwd door iedereen... extra feitje werd gegeven door Nikkie nu... dus is de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #109 Gepost op: 2-03-2019, 18:37:28 »
-Jamie Trenité en Merel Westrik

Het volgende fragment uit het interview kan verwijzen naar de hint 'double-checking woman':

"Had je een tactiek bedacht? En heb je hier wat aan gehad?
... Merel: Ik ben er gewoon ingedoken. Ik had wel bedacht om alles te checken en te dubbelchecken, maar dat hield ik maar een tijdje vol. Er gebeurt gewoonweg té veel."
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 18:40:23 door Q_TALPA_E »

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #110 Gepost op: 2-03-2019, 18:57:55 »
Rik zei aan t eind bij Jinek dat ze nu 2 afleveringen bekend gaan maken wat de uitslag is.. zowel in Colombia als in Amsterdam.

Misschien wordt de winnaar of verliezer dus vanavond al bekend gemaakt. Hebben we natuurlijk wel vaker gezien in eerdere seizoenen

Dus Hulpmol niet voortijdig weggaan vanavond!

Ik zie mezelf zaterdag al wegzappen als we die lange stilte krijgen na Rik zijn 3 monologen over de kandidaten en gewoon missen dat ze de ontknoping al doen. ::rofl::

Ik ben wel toe aan wat nieuws na al die lappen tekst hier. Ik ben het graven zat.
Dat dan weer wel

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #111 Gepost op: 2-03-2019, 18:59:30 »
Sarah kan nooit de mol zijn want iedereen vertrouwt haar na Nikkie al de pot toe... dus dikke streep door Sarah... Merel wordt gewantrouwd door iedereen... extra feitje werd gegeven door Nikkie nu... dus is de mol.
Thomas werd ook veel vertrouwd.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #112 Gepost op: 2-03-2019, 19:05:37 »
Rik zei aan t eind bij Jinek dat ze nu 2 afleveringen bekend gaan maken wat de uitslag is.. zowel in Colombia als in Amsterdam.

Misschien wordt de winnaar of verliezer dus vanavond al bekend gemaakt. Hebben we natuurlijk wel vaker gezien in eerdere seizoenen

Vanavond maken ze in Colombia bekend wat de einduitslag van de pot is en volgende week in Amsterdam wie de mol, winnaar en verliezer is.

 ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #113 Gepost op: 2-03-2019, 19:34:17 »
Rik zei aan t eind bij Jinek dat ze nu 2 afleveringen bekend gaan maken wat de uitslag is.. zowel in Colombia als in Amsterdam.

Heel apart. Ik heb het even teruggekeken. Zou Rik niet gewoon bedoelen dat ze net als vroeger de ontknoping wel in Colombia gefilmd hebben en de kandidaten dus weten hoe het zit en wij het pas volgende week horen?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #114 Gepost op: 2-03-2019, 19:36:44 »
Heel apart. Ik heb het even teruggekeken. Zou Rik niet gewoon bedoelen dat ze net als vroeger de ontknoping wel in Colombia gefilmd hebben en de kandidaten dus weten hoe het zit en wij het pas volgende week horen?
Dat was ook mijn interpretatie ::jaja::

Maar ik zou er niet op tegen zijn als ze vanavond al de winnaar of verliezer bekend maken.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #115 Gepost op: 2-03-2019, 19:44:56 »
Heel apart. Ik heb het even teruggekeken. Zou Rik niet gewoon bedoelen dat ze net als vroeger de ontknoping wel in Colombia gefilmd hebben en de kandidaten dus weten hoe het zit en wij het pas volgende week horen?

Zou ook kunnen. Beetje onduidelijk wat hij bedoelt.
Een bekendmaking zoals: ... jij bent niet de winnaar zou overigens nog steeds niks weggeven dus mag wat mij betreft ook

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #116 Gepost op: 2-03-2019, 19:59:25 »
Dus Hulpmol niet voortijdig weggaan vanavond!

Nee, nu word ik toch weer gedwongen om het helemaal uit te kijken. ::rofl::

"Niels, jij bent de Mol. Wie de winnaar is, dat zien jullie volgende week."

Het zou de sfeer hier in ieder geval ten goede komen als we de Mol straks weten. ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #117 Gepost op: 2-03-2019, 20:16:11 »
Dan hoop ik op: Niels... jij bent niet de mol. En Niels... jij bent ook niet de winnaar.

Puur om die verdeling te hebben in Nederland én op het forum. Merel of Sarah? Blijf het toch altijd het leukst vinden als we aan het eind met twee personen overblijven.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #118 Gepost op: 2-03-2019, 21:44:00 »
Leuk die promo voor de Belgische Mol! Weliswaar een oud seizoen, maar de Belgen zullen hier vast blij mee zijn!  8)