Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 181258 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #120 Gepost op: 3-03-2019, 01:31:43 »

Bij RTL hebben ze hun collega ook nog wat gevraagd over de finale. Opmerkelijk is dat Merel hier zegt dat de mol van dit jaar er goed in is geslaagd lang onopgemerkt te blijven... (dus of Sarah, of Niels? en niet zij zelf?)

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos-nieuws/video/4628661/nieuwslezer-merel-finale-wie-de-mol-het-de-mol-gelukt
::oink:: goedemorgen, Goedemorgen. Gewoon bijna tegelijk dezelfde video geplaatst :P Dat is bijna eng om dit tijdstip

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #121 Gepost op: 3-03-2019, 01:36:34 »
Ja dit interview bevestigt ook wel mijn beeld over Merel. Beetje warrig doen als kandidaat, maar eigenlijk is ze erg slim en verdient ze ook nog wat geld.

Opvallend inderdaad: een mol die lang buiten beeld is gebleven, lijkt wel alsof ze Sarah bedoelt dan, maargoed ze kan ook hier keihard staan liegen  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #122 Gepost op: 3-03-2019, 01:47:18 »
Het is de vraagstelling... ze vragen er op deze manier naar, daarom komt ze met zo'n antwoord...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #124 Gepost op: 3-03-2019, 10:29:24 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #125 Gepost op: 3-03-2019, 19:37:26 »
Bij RTL hebben ze hun collega ook nog wat gevraagd over de finale. Opmerkelijk is dat Merel hier zegt dat de mol van dit jaar er goed in is geslaagd lang onopgemerkt te blijven... (dus of Sarah, of Niels? en niet zij zelf?)

Best een riskante video kwa welke vragen ze krijgt en hoe ze antwoord. Verbaast me dat dit is toegestaan en dat ze hieraan mee heeft gewerkt. Best stoer. Verder bevestigt het hoe ik al over haar dacht en wat ik bij haar mimieken in de afleveringen vindt passen: ze blijft voor mij de mol en ze beschrijft hier goed de rol die ze heeft gespeeld.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #126 Gepost op: 3-03-2019, 19:49:06 »
Inderdaad een fascinerend filmpje. Ze liegt (als ze de Mol is) uitstekend. Zeker het antwoord dat de Mol zo lang onverdacht is gebleven is een goeie, want dat is in haar geval niet zo. Of ze bedoelt bij het publiek, dat kan ook.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #127 Gepost op: 3-03-2019, 19:57:39 »
Inderdaad een fascinerend filmpje. Ze liegt (als ze de Mol is) uitstekend. Zeker het antwoord dat de Mol zo lang onverdacht is gebleven is een goeie, want dat is in haar geval niet zo. Of ze bedoelt bij het publiek, dat kan ook.

Inderdaad. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat ze niet eerst aan haar redactie heeft gevraagd om haar de vragen per email toe te sturen om ze eerst nog even voor te bereiden (evt in samenspraak met Avrotros) en ze het gewoon vooraf al goed heeft voorbereid.
Dit lijkt me geen gemakkeljke opgave, zeker niet maanden nadat de opnames geweest zijn, als je helemaal uit je rol bent (en je daar opgelucht was er even vanaf te zijn!).

Hoe dan ook, Chapeau! Ze brengt je toch haast aan het twijfelen nog en ze komt behoorlijk relaxt en naturel over. Misschien heeft ze met Wie is de mol wel een nieuwe passie gevonden en acteerlessen genomen om nog beter te worden! (of is ze erin blijven hangen sinds Colombia en gaat ze nu als mol door het leven, hahahah) ;)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 19:59:55 door chocomol »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #128 Gepost op: 3-03-2019, 21:09:09 »
Het is alleszins een stuk beter geacteerd dan na de serenade-opdracht en na die actie met die pinnen vorige week.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #129 Gepost op: 3-03-2019, 21:16:24 »
Oke, Oke, RTL Boulevard zet zojuist ook een media-optreden van Sarah online, met een kort interview met Sarah:



« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 21:32:58 door Lukie4, Reden: youtube tags toegevoegd »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #130 Gepost op: 3-03-2019, 21:35:06 »
Sarah is toch iets voorzichtiger in haar antwoorden dan Merel

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #131 Gepost op: 3-03-2019, 21:35:40 »
dat komt omdat ze gewoon niet zo goed is in interviews
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #132 Gepost op: 3-03-2019, 21:47:27 »
Sarah is toch iets voorzichtiger in haar antwoorden dan Merel

Grappig hoe verschillend iedereen er tegenaan kan kijken. Ik had niet het idee dat Sarah voorzichtiger is hier, maar meer dat Merel nog steeds met haar rol bezig is en sowieso een serieuzer persoon is en dat beter bij haar past. Ik denk dat geinterviewd worden door je collega's (Merel), waar je waarschijnlijk al vaak mee hebt gewerkt en die jou kennen, ook een stukje spannender is dan door RTL Boulevard met wie je verder geen band hebt en het dus wat zakelijker is en ook de vragen niet superdiepgaand zijn en je dus automatisch gemakkelijker oppervlakkig en nietszeggend reageert. Bij je eigen collega's heb je denk ik meer het gevoel dat je hen zelf ook moet overtuigen.

@Lukie4: Dank voor het plaatsen van youtube tags. Wist niet dat dat kon op dit forum. Beter zo!
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 21:50:03 door chocomol »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #133 Gepost op: 3-03-2019, 22:20:02 »
je wilt niet weten wat we allemaal kunnen hier ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #134 Gepost op: 3-03-2019, 22:30:43 »
Waarom zou Merel als mol zeggen als Jaimie eruit gaat, hij liever dan ik? ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #135 Gepost op: 3-03-2019, 22:32:37 »
Omdat ze doet alsof ze kandidaat is.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #136 Gepost op: 3-03-2019, 22:39:37 »
Omdat ze doet alsof ze kandidaat is.

En dan nu voor het eerst wél goed geacteerd?  ;)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #137 Gepost op: 3-03-2019, 22:42:52 »
Ik zie je knipoog wel maar even serieus erop ingaande vind ik dat Merel zeker de laatste afleveringen best goed een kandidaat speelt. In ieder geval consistent hoe ze doet alsof ze Sarah in de gaten houdt. Misschien iets over the top, maar OK, ze is geen Susan Visser.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #138 Gepost op: 3-03-2019, 23:04:20 »
We zullen het gaan zien welke interpretaties van forummers van alle pluimages de juiste zullen blijken. Wellicht kun je er nog een Molduel Merel vs. Sarah in de Media aan vast knopen.  8)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #139 Gepost op: 3-03-2019, 23:06:08 »
Misschien iets over the top, maar OK, ze is geen Susan Visser.

Het zou me niet verbazen als ze het ook een klein beetje bewust iets heeft aangedikt (en soms haar lachen misschien amper kon houden vanwege de lol), gezien ze in haar introductiefilmpje letterlijk heeft gezegd wat haar taktiek als mol is: ze zei zoiets als observeren, hard op de inhoud en zacht op de persoon (had de precieze tekst in het merel-forum gezet). Vooral dat 'hard op de inhoud en zacht op de persoon' doet mij denken dat ze wel de mol moet zijn, want welke kandidaat verzint zoiets nou voor een introductiefilmpje? En ze is in alle afleveringen ook altijd goed in beeld als ze overdreven duidelijk de andere kandidaten observeert, zoals Sara's reactie tijdens de excecuties. Ben benieuwd!

Overigens als ze dit allemaal heeft geacteerd: petje af. Ik doe het haar niet na.

je wilt niet weten wat we allemaal kunnen hier ;D

 ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 23:08:15 door chocomol »