Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 181329 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #180 Gepost op: 8-03-2019, 23:21:54 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #181 Gepost op: 8-03-2019, 23:40:53 »
Leuke aflevering, mooi eerbetoon aan WIDM. Ergens wel jammer dat er zoveel oude koeien uit de sloot werden gehaald. Sommige oud-mollen draaien in elk interview hetzelfde praatje af (Inge, Dennis, Jan). Kim, Milouska en Jon vond ik wel erg prettig om terug te zien!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #182 Gepost op: 9-03-2019, 01:18:32 »
Mooi om te zien inderdaad. Leek toch ook een beetje een soort aflevering 10. Maar dan prettig dat er geknipt kon worden in het progamma.   :-X

En die scherpschutters in 2007 bij het abseilen..  :o
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #183 Gepost op: 9-03-2019, 08:35:58 »

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #184 Gepost op: 9-03-2019, 08:45:12 »
https://www.ad.nl/show/ik-ben-de-mol~aeb8374c/

Kunnen we hier wat mee?

Sarah. Hoe het omschreven is vind ik bij haar passen. Zou typisch Sarah actie zijn dat ze gestolen geld liet vallen en niemand die het ziet.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #185 Gepost op: 9-03-2019, 08:54:27 »
https://www.ad.nl/show/ik-ben-de-mol~aeb8374c/

,,Er is op een gegeven moment geld, dat ik verduisterd had, in mijn kamer uit mijn broek gevallen. Als daar iemand bij was geweest, was ik op heterdaad betrapt.”

Laseropdracht of Tuktukopdracht denk ik dan aan.

Update:
En wie loopt er steeds in een kapotte spijkerbroek?

Update 2:
Ook bij 'Geld oogsten' en 'In het vizier' kan er door de Mol geld verduisterd zijn. Bij die laatste acht ik dat zelfs zeer reëel.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 09:23:42 door Avogadro »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #186 Gepost op: 9-03-2019, 09:08:16 »
,,Er is op een gegeven moment geld, dat ik verduisterd had, in mijn kamer uit mijn broek gevallen. Als daar iemand bij was geweest, was ik op heterdaad betrapt.”

Laseropdracht of Tuktukopdracht denk ik dan aan.

Ik denk de laseropdracht, aangezien geld verduisteren bij de Tuktukopdracht ook tegen je kan werken als het een groter min bedrag kon worden.

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #187 Gepost op: 9-03-2019, 09:31:51 »
Zei Sarah in aflevering 9 niet letterlijk dat ze zo genoten heeft tijdens de opdracht ‘De was ophangen’?
Ma how zeg!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #188 Gepost op: 9-03-2019, 09:38:28 »
Uit het interview met de mol uit het AD:

7 Welke opdracht was voor jou het meest spannend en waarom?
,,Alle opdrachten zijn spannend. Je kan nooit voorspellen wat andere kandidaten doen en die kunnen je ook onwijs in de weg zitten. Mijn plannen zijn twee keer zwaar gefrustreerd door andere kandidaten, zonder dat ze het door hadden. En soms heb je ideale omstandigheden gecreëerd en loopt het door botte pech toch nog in de soep. Eigenlijk vond ik alles spannend. Behalve de was ophangen. Daar heb ik alleen maar van genoten.”


Oh mijn god... ik herinner me nog dat Merel vlak voor aflevering 3 (waar de opdracht 'de was ophangen' inzat) op haar Instagram postte dat in aflevering 3 haar favoriete opdracht van het gehele seizoen zou zitten..  ::oink::

Ik ga het even opzoeken..

En uit dit interview blijkt dat de mol dus zeker weten geld heeft verduisterd... het is geen 'aanname' dus.

Ze is het gewoon!  ::rofl::

Hier zegt Merel dat haar lievelingsopdracht in aflevering 3 zat:

'merelwestrik
En doooooor! Naar aflevering 3! Ik kan niet wachten. In deze aflevering zit mijn absolute lievelings-opdracht. Eentje die me nog steeds raakt als ik eraan terugdenk. Zin om zaterdag weer even terug in Colombia te zijn... #widm #bijzondereplek'

https://www.instagram.com/p/BsxPt36npW2/
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 10:06:33 door Saskiaax95 »

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #189 Gepost op: 9-03-2019, 09:52:03 »
Geen steentje willen bijdragen aan een laatste hint? Of toch wel:
De mol heeft geen geld verdiend bij opdracht “steentje bijdragen”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #190 Gepost op: 9-03-2019, 10:09:19 »
Ze is het gewoon!  ::rofl::

Goede vondst. Wel raar dat we de ontknoping al beleven door een artikel van het AD. Kunnen ze nou niet even een dagje wachten?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #191 Gepost op: 9-03-2019, 10:19:52 »
Goede vondst. Wel raar dat we de ontknoping al beleven door een artikel van het AD. Kunnen ze nou niet even een dagje wachten?

Ja, beetje flauw inderdaad... maar goed.. op zich is dat geen nieuws voor ons, toch, Heinz?  ;)
De meeste mensen zal dit waarschijnlijk niet opvallen en er zullen altijd tunnelaars blijven zijn die tegen beter weten in toch stug blijven volhouden aan hun gelijk.  :P

Ik vind het eigenlijk stommer dat de mol laat doorschemeren dat ze geld heeft verduisterd, want nu komt het misschien als een minder grote verrassing aan voor veel mensen dat de mol dat heeft gedaan.. al kan het natuurlijk meevallen hoe veel mensen dit artikel lezen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #192 Gepost op: 9-03-2019, 10:23:11 »
Ja, ook van dat geld inderdaad. Ik snap dat alle media graag zoiets willen maar de vraag is of je het als programmamaker moet willen. Ik zou het op deze manier niet doen. Pak maandag maar uit met een verdiepend artikel waarin je alle molacties nog eens kan toelichten. Veel leuker, al levert het geen hogere kijkcijfers op.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #193 Gepost op: 9-03-2019, 10:29:02 »
Ja, ook van dat geld inderdaad. Ik snap dat alle media graag zoiets willen maar de vraag is of je het als programmamaker moet willen. Ik zou het op deze manier niet doen. Pak maandag maar uit met een verdiepend artikel waarin je alle molacties nog eens kan toelichten. Veel leuker, al levert het geen hogere kijkcijfers op.

Ja precies! Dat is een goed feedbackpuntje voor volgend jaar.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #194 Gepost op: 9-03-2019, 10:33:29 »
Geen steentje willen bijdragen aan een laatste hint? Of toch wel:
De mol heeft geen geld verdiend bij opdracht “steentje bijdragen”

Ik denk dan meteen aan Niels.  ;D

Het lastige is dat je zo'n artikel vanuit de eigen tunnel leest. Ik kan me voorstellen dat mensen die op Merel of Sarah zitten weer hele andere dingen lezen.
Dus eigenlijk kun je weinig anders dan speculeren.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #195 Gepost op: 9-03-2019, 10:34:01 »
Maar Sarah heeft ook gezegd dat ze die opdracht fantastisch vond en kan ook geld verduisterd hebben? Dat is toch uit de analyse van de laseropdracht gekomen? Dus veel nieuwe info hebben we toch niet?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #196 Gepost op: 9-03-2019, 10:39:48 »
Maar Sarah heeft ook gezegd dat ze die opdracht fantastisch vond en kan ook geld verduisterd hebben? Dat is toch uit de analyse van de laseropdracht gekomen? Dus veel nieuwe info hebben we toch niet?

Ja, maar Merel heeft letterlijk op Instagram gezegd dat haar lievelingsopdracht in aflevering 3 zat.. en daar zal ze wel niet de Jenga opdrachten of Op Treden mee bedoeld hebben, kan me niet voorstellen dat die opdrachten haar diep hebben geraakt ook..  ::)

Dat de mol spontaan zegt dat deze persoon heeft genoten van 'de was ophangen' zonder dat de vraag specifiek daarover ging, zegt me toch dat die opdracht veel voor de mol betekent en dus best de lievelingsopdracht van de mol kan zijn.

Dit is dus een sterke aanwijzing dat Merel de mol is, tenzij Sarah of Niels ook ergens heeft gezegd dat deze opdracht zijn/haar lievelingsopdracht was. ;)

Edit: oh, lol, ik had het niet verwacht, maar Sarah zegt dit ook op haar Instagram!  ::rofl:: Hilarisch, dan kan het inderdaad nog alle kanten op. Alleen Niels zie ik niet zo'n uitspraak doen.

Ik vind het wel komisch dat die twee dames zo veel gemeen lijken te hebben.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 10:45:03 door Saskiaax95 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #197 Gepost op: 9-03-2019, 10:43:39 »
Maar Sarah heeft ook gezegd dat ze die opdracht fantastisch vond en kan ook geld verduisterd hebben? Dat is toch uit de analyse van de laseropdracht gekomen? Dus veel nieuwe info hebben we toch niet?

Merel is zelf, maar met 250 euro terug gekomen tijdens die opdracht en heeft dus al 100 euro bij haarzelf verduisterd ::zwaai::. Hoe duidelijk wil het hebben? Ik denk niet dat Sarah geteleporteerd heeft tijdens die opdracht.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #198 Gepost op: 9-03-2019, 10:44:27 »
Edit: oh, lol, ik had het niet verwacht, maar Sarah zegt dit ook op haar Instagram!  ::rofl:: Hilarisch, dan kan het inderdaad nog alle kanten op.
::rofl:: kortom, we weten nog steeds niks ;D nog een halve dag wachten..

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #199 Gepost op: 9-03-2019, 10:44:42 »
Merel is zelf, maar met 250 euro terug gekomen tijdens die opdracht en heeft dus al 100 euro bij haarzelf verduisterd ::zwaai::. Hoe duidelijk wil het hebben? Ik denk niet dat Sarah geteleporteerd heeft tijdens die opdracht.

Lees gewoon eens het topic over die opdracht helemaal door voor je hier doet alsof ik wereldvreemde dingen zeg