Auteur Topic: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!  (gelezen 128293 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #680 Gepost op: 10-03-2019, 10:48:36 »
Vooral de regie over wat buiten de uitzendingen om is gebeurd, wat we dus beslist niet konden weten of achterhalen.
Maar van jouw kundige en feitelijke analyses heb ik genoten, Cinner. Merci daarvoor!

Daar sluit ik mij helemaal bij aan!  ::ok:: Heel fijn Cinner!

Voor mij is Merel toch degene die het minst verdacht in beeld kwam en naar mijn idee toch best wat geld binnenbracht. Ook Sarah vond ik een flink stuk verdachter,  ??? (afgezien van Niels) zou ik eerder verwachten dat zij ook nog de mol kon zijn.

Ik begrijp ook dat veel mollenacties niet echt in beeld zijn geweest? Dat zou jammer zijn. Blijft altijd lastig natuurlijk: dat moet nooit té obvious, maar ook weer niet onzichtbaar. Die scheidslijn is dun.

Nou ja, ik ga het nog terugkijken en ik denk dat Merel het als mol goed heeft gedaan, maar het lijkt er voor mij wel op dat het niet helemaal uit de verf is gekomen door sommige keuzes van de regie. Het zal vast wel aan de orde komen in het feedback topic.  ;)

Bedankt mensen van deze tunnel en bedankt Niels! Was weer erg leuk allemaal.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2019, 10:51:50 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #681 Gepost op: 10-03-2019, 13:53:17 »
Tot vorige week zat ik op Merel en ben dus de afgelopen dagen overgestapt op Niels. Gewoon omdat ik vond dat als hij de Mol niet was hij het toch moest zijn  ::rofl::

En het is gewoon Cinners schuld  ::bravo::

Bedankt Niels, je was een leuke kandidaat!
Ma how, zeg!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #683 Gepost op: 10-03-2019, 15:48:16 »
@cinner bedankt!
Maar we moeten maar zo denken. Met 9 kandidaten die hun best doen om de Mol te lijken en 1 Mol die zijn best doet om kandidaat te lijken hadden we moeten zoeken naar degene die het meest als kandidaat overkwam en dat was m.i. Merel. Eigenlijk best wel logisch dat Merel uiteindelijk toch de Mol blijkt te zijn. Vanavond gelukkig op België een serie waarbij er wel een echte Mol meedoet.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2019, 15:50:08 door MartinJ »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #684 Gepost op: 10-03-2019, 15:58:51 »
Ik vond Cinner zijn verhaal over de mol leuker  ::rofl::

 :o Correctie: Cinner haar verhaal

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #685 Gepost op: 10-03-2019, 20:28:15 »
En het is gewoon Cinners schuld  ::bravo::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

:o Correctie: Cinner haar verhaal

 ::bravo::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #686 Gepost op: 11-03-2019, 08:26:54 »
Niels! Wat was je weer lekker fanatiek, zelfs nog in CS Vondel aan tafel. Haha. Ik heb echt genoten van je. ::bravo:: Ik denk dat we je gewoon nčt iets teveel genialiteit hebben toegedicht als Mol, want je bleef wel opvallend cool al die uitzendingen... Maar je had het zo maar wel kunnen zijn.

Helaas geen grote verrassing dus. Maar toch geen spijt dat ik op het laatste moment de verkeerde tunnel indook, met zoveel leuke vondsten en leuke bijdragen van de tunnelaars hier. En de bezieling van Cinner, niet te vergeten. Het was leuk filosoferen over een van de leukste kandidaten van het seizoen. En zijn we nou aan gezelligheid ten onder gegaan? Nee toch, we hadden best een case. Alleen niet sterk genoeg, zo blijkt.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #687 Gepost op: 11-03-2019, 09:40:28 »
Niels! Wat was je weer lekker fanatiek, zelfs nog in CS Vondel aan tafel. Haha. Ik heb echt genoten van je. ::bravo:: Ik denk dat we je gewoon nčt iets teveel genialiteit hebben toegedicht als Mol, want je bleef wel opvallend cool al die uitzendingen... Maar je had het zo maar wel kunnen zijn.

Helaas geen grote verrassing dus. Maar toch geen spijt dat ik op het laatste moment de verkeerde tunnel indook, met zoveel leuke vondsten en leuke bijdragen van de tunnelaars hier. En de bezieling van Cinner, niet te vergeten. Het was leuk filosoferen over een van de leukste kandidaten van het seizoen. En zijn we nou aan gezelligheid ten onder gegaan? Nee toch, we hadden best een case. Alleen niet sterk genoeg, zo blijkt.

 ::rofl:: ik vind nog steeds dat Niels de beste mol acties had, ook al was ie toch niet de mol.

Volgend jaar weer?
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #688 Gepost op: 11-03-2019, 09:52:46 »
::rofl:: ik vind nog steeds dat Niels de beste mol acties had, ook al was ie toch niet de mol.
Volgend jaar weer?
Prima! Maar dan wel graag bij de juiste Mol. Haha.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #689 Gepost op: 11-03-2019, 13:16:45 »
::rofl:: ik vind nog steeds dat Niels de beste mol acties had, ook al was ie toch niet de mol.

Volgend jaar weer?
Ik zou wel graag van hem willen weten of die acties bewust of onbewust waren. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat je gewoon voor €250 de wachtkamer uitstapt en daarmee in principe een signaal geeft dat je de Mol niet bent. Waarom zou je dat doen?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #690 Gepost op: 11-03-2019, 13:21:19 »
Waarom zou je dat doen?

 ::jaja:: Doe tenminste alsof

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #691 Gepost op: 11-03-2019, 19:13:39 »
Er is ook een dagboek van de verliezend finalist.

Mijn deelname aan Wie is de Mol? was niet vanzelfsprekend. Het grootste probleem; vliegangst.

Normaal gesproken nam ik, als ik ver moest vliegen, een flinke dosis slaapmiddelen om mijn angst te ontvluchten. Op zich een prima oplossing. Echter in het spel Wie is de Mol? is dat natuurlijk heel onhandig. Stel dat je maar een uurtje hoeft te vliegen? Of sterker nog, dat er een opdracht plaatsvindt tijdens een vlucht? Dan kun je natuurlijk geen pillen cocktail naar binnen knallen waardoor je minstens tien uur van de wereld bent.

De productie was voorzichtig en vroeg me of ik echt zeker wist dat ik mee wilde. Durfde ik het avontuur aan? Ja, ik was bang voor vliegen. (Okeee en voor onbekende bestemmingen, vreemde mensen, insecten, de zee, hoogtes, vertrouwen, enzovoort enzovoort..) maar ik MOEST mee.

Dus besloot ik op vliegangst cursus te gaan. Ik wilde aan mezelf en aan de productie van het programma bewijzen dat ik thuishoorde in seizoen 19. Dat ik angsten had, maar niet van plan was om die in de weg te laten staan van deze ervaring.

Een week voordat we naar Colombia zouden vliegen (wat ik toen natuurlijk nog niet wist) maakte ik een vlucht naar Copenhagen met mijn begeleider en rondde daarmee de cursus vliegangst met succes af. Ik vond het nog steeds niet leuk om te vliegen, maar ik was wel in staat om een vlucht te maken met een laag stressniveau en zonder medicijnen. Een week later zat ik in het vliegtuig naar Medellín met acht andere gespannen kandidaten en een mol.

Tijdens de reis overwon ik meerdere angsten, sloot ik nieuwe hechte vriendschappen en liet ik mezelf helemaal gaan in dit waanzinnige avontuur. Elke dag extra voelde als een bevestiging dat ik daar hoorde te zijn en groeide mijn zelfvertrouwen en het plezier. Nooit had ik ook maar enigszins rekening gehouden met de mogelijkheid om de finale te bereiken. Maar wat was ik, en wat ben ik trots en dankbaar dat ik het van A tot Z mocht meemaken.

Het kost mij daarom geen moeite om een diepe buiging te maken voor Sarah en Merel. Winnaar & Mol. Twee powervrouwen in de hoofdrol van het mooiste programma van Nederland. Een statement zonder een statement te maken. Zo doe je dat. Zo moet het. En ik was erbij. Wauw.

Tijdens de finale kreeg ik veel de vraag: “Hoe teleurgesteld ben je dat je verloren hebt?” Mijn antwoord is dit dagboek van de verliezend finalist.

Je kunt niet verliezen als je al gewonnen hebt.

Niels.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #692 Gepost op: 11-03-2019, 19:20:15 »
Bedankt Hulpmol!

Wat een mooi dagboek!  ::bravo::

Je kunt niet verliezen als je al gewonnen hebt...
En geweldig dat hij zijn vliegangst heeft overwonnen!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #693 Gepost op: 11-03-2019, 19:20:28 »
Goh, hij heeft dus zelfs een cursus tegen vliegangst gedaan om mee te kunnen doen. Leuk om te lezen!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #694 Gepost op: 11-03-2019, 19:27:49 »
Dapper van Niels  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #695 Gepost op: 11-03-2019, 19:30:38 »
En dan ook nog abseilen. Heel stoer.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #696 Gepost op: 11-03-2019, 19:44:55 »
Wat een angsthaas. Maar echt een ontzettend leuke en grappige kandidaat. Ik ben blij dat hij er van A tot Z bij was. In het begin was hij dan ook mijn WensMol (niet te verwarren met SpreidMol), zodat hij er sowieso tot en met het einde in zou zitten. Maar ik geloof dat kandidaat Niels een stuk leuker is geweest dan Mol Niels. Zo lekker open, vriendelijk en spontaan, althans, zo lijkt het, want de ruzies met Merel zijn buiten beeld gebleven. Ik had Niels eigenlijk meer gegund het spel te winnen dan Sarah, maar voor mij heeft hij in ieder geval een plekje verdiend in de eregalerij van leukste WidM-deelnemers ooit!
 ::bravo:: ::bravo::


Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #697 Gepost op: 11-03-2019, 19:56:20 »
kippenvel

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #698 Gepost op: 11-03-2019, 22:08:33 »
Het was waarschijnlijk toch Niels (volgens Rik in de chat) die de paal heeft weggegooid bij Op Treden. Ik vond het toen mols, maar blijkbaar toch een nepmol-actie?  :o Foei toch!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!
« Reactie #699 Gepost op: 11-03-2019, 22:12:40 »
Waarschijnlijk Niels zijn enige bedoelde Mol-actie  ::rofl::