Auteur Topic: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is niet de Mol!  (gelezen 39984 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2019, 21:22:52 »
Sorry, ik dacht dat dit ging over de "op treden" opdracht. I rest my case.

Geen probleem ;).

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #121 Gepost op: 23-01-2019, 21:11:12 »
Er schiet mij nog iets te binnen over de laser-opdracht.

Robert zegt dat hij eur 150 heeft en dat in zijn broekzak stopt. Maar als hij terugkomt zie je volgens mij niet wat hij tegen de rest communiceert.

- Heeft hij meer geld opgehaald en een deel verduisterd?
- Was het 150 euro wat hij niet gegeven heeft?
- Was het de waarheid? (ook een beetje gek bedrag)

Beetje bijzonder.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #122 Gepost op: 26-01-2019, 16:33:38 »
Geen Mol

-   Roept de meeste aanwijzingen door van fietsschermen
-   Pakt 125 euro met lasers
-   Stelt voor om voor 250 euro weg te gaan, hoogste bedrag.
-       Probeert Evelien en Sinan over te halen mee te gaan voor joker. Mol wil dat ze
        blijven zitten, is -250.
-   Komt met idee hoe 4e buis eruit gehaald moet worden, blijkt te kloppen, houdt
        standvastig vast als anderen tegenspreken, haalt hem er zelf uit.


Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #123 Gepost op: 26-01-2019, 20:24:22 »
Met Robčrt weet ik het dus echt niet. Hij heeft weinig molacties, en een paar goede acties. Maar hij heeft altijd dat lachje dat ik niet helemaal vertrouw.

Ik denk dat hij niet de mol is, maar ik zou ook niet versteld staan van het tegendeel.

Zou de productie de mol bij het duo dat nu onzeker is (Nikkie-Robčrt) zetten?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #124 Gepost op: 26-01-2019, 20:58:16 »
Zongen die mannetjes op het balkon nu Robert  ::tandpastasmiley::
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #125 Gepost op: 26-01-2019, 20:59:19 »
Zongen die mannetjes op het balkon nu Robert  ::tandpastasmiley::

Ze zingen volgens mij in het Spaans wie waar moet staan. ;D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #126 Gepost op: 26-01-2019, 21:33:29 »
Zongen die mannetjes op het balkon nu Robert  ::tandpastasmiley::
Ja hoorde ik ook, luid en (zo goed als) duidelijk  ::jaja::
Omnia vincit amor

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #127 Gepost op: 26-01-2019, 21:34:17 »
Zongen die mannetjes op het balkon nu Robert  ::tandpastasmiley::

Yep, ook gehoord! Een serenade aan Robčrt. ‘10M’ stond op de lift waar hij uitstapt. G1 stond op de berg (‘61 geboortejaar) bij opdracht 1. Verder doet Robčrt werkelijk niks en niemand verdenkt hem.

Mijn tunnel is af en ik kom er niet meer uit ;p

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #128 Gepost op: 26-01-2019, 21:42:57 »
Hier ook geen zijweggetjes meer in deze tunnel... Ik ben inmiddels redelijk overtuigd dat het onmogelijke (Robčrt als mol) toch het geval is...

Je ziet van Robčrt geen hele opzichtige acties, maar ondertussen lijkt hij ook weinig dingen goed te doen...  >:D

Wat mij deze aflevering opviel:

- Heel snel varen met de boot en daarbij ook Sarah aansporen (langzaam aan leverde meer geld op), al was hij niet de enige.
- Volgens mij (bijna) geen aanwijzingen gegeven bij de serenade-opdracht. En daarna dus ook doodleuk opmerken dat dat het werk van de mol is. (ja duh, hijzelf denk ik  ;D)
- Toch ook moeilijk (schuldbewust?) kijken toen Evelien weg moest
- Geen idee wat hij bij de koffie-opdracht deed. Anderen waren druk aan het lezen, maar van Robčrt lijk je weinig te zien. Verdacht.

Niet per se een aanwijzing, wel opvallend: Sarah die heel expliciet zegt dat Robčrt niet de mol is. Vaak is dat wel een teken dat iemand toch de mol kan zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2019, 21:46:48 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #129 Gepost op: 26-01-2019, 21:52:43 »
Hier ook geen zijweggetjes meer in deze tunnel... Ik ben inmiddels redelijk overtuigd dat het onmogelijke (Robčrt als mol) toch het geval is...

Je ziet van Robčrt geen hele opzichtige acties, maar ondertussen lijkt hij ook weinig dingen goed te doen...  >:D

Wat mij deze aflevering opviel:

- Heel snel varen met de boot en daarbij ook Sarah aansporen (langzaam aan leverde meer geld op), al was hij niet de enige.
- Volgens mij (bijna) geen aanwijzingen gegeven bij de serenade-opdracht. En daarna dus ook doodleuk opmerken dat dat het werk van de mol is. (ja duh, hijzelf denk ik  ;D)
- Toch ook moeilijk (schuldbewust?) kijken toen Evelien weg moest
- Geen idee wat hij bij de koffie-opdracht deed. Anderen waren druk aan het lezen, maar van Robčrt lijk je weinig te zien. Verdacht.

Niet per se een aanwijzing, wel opvallend: Sarah die heel expliciet zegt dat Robčrt niet de mol is. Vaak is dat wel een teken dat iemand toch de mol kan zijn.

Helemaal mee eens, vooral dat laatste ook. Hij stelt zich onmogelijk onnozel op en niemand lijkt hier vraagtekens bij te zetten. Vind het wel hilarisch om hem in ‘actie’ te zien. 😂 

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #130 Gepost op: 26-01-2019, 21:56:40 »
Helemaal mee eens, vooral dat laatste ook. Hij stelt zich onmogelijk onnozel op en niemand lijkt hier vraagtekens bij te zetten. Vind het wel hilarisch om hem in ‘actie’ te zien. 😂

Ja, inderdaad! Hij komt nogal warrig over; zodat iedereen denkt dat ze hem moeten helpen, is mijn idee... Maar ondertussen  ;D Die Robert toch.

Ook bijzonder dat hij als 'horecaman' bijna niks lijkt te weten van koffie.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #131 Gepost op: 26-01-2019, 22:00:52 »
Net bij Moltalk: de mannen bij de Serenade-opdracht zongen Robčrts naam. ::oink::

Ik weet het echt niet met hem. Hij is mijn grootste twijfel dit seizoen. ::jaja::

Weet je wat, ik doe deze belofte: als Robčrt de mol is, dan eet ik een hele taart op ::tandpastasmiley::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #132 Gepost op: 26-01-2019, 22:08:07 »
Ik had Robčrt eerst op plek 3, daarna vorige week uit mijn lijstje geschrapt, maar hij lijkt zo onschuldig en onverdacht, dat ik hem nu weer sterk begin te verdenken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #133 Gepost op: 26-01-2019, 22:10:54 »
Net bij Moltalk: de mannen bij de Serenade-opdracht zongen Robčrts naam. ::oink::

Ik weet het echt niet met hem. Hij is mijn grootste twijfel dit seizoen. ::jaja::

Weet je wat, ik doe deze belofte: als Robčrt de mol is, dan eet ik een hele taart op ::tandpastasmiley::

Ik moest eerst lachen toen ik hoorde van zijn kandidaatschap: kan nooooooit de mol zijn.
Maar meteen wegstrepen is nooit verstandig bij dit spel (zelf heb ik ook weleens iemand weggestreept onder het mom van 'kan nooit' en dan blijkt het toch anders in elkaar te zitten).

De aandacht gaat bij de montage nu heel erg naar de opvallende kandidaten (zoals Merel, Jamie en Niels), maar het valt mij op dat Robčrt er meestal toch wel bij is als er ergens iets fout gaat.  ;D

Plus: ik vermoed dat hij geld heeft laten liggen bij de laser-opdracht.
Dus het kan maar zo dat je een taart mag eten over 6 weken.  ;)

Ik had Robčrt eerst op plek 3, daarna vorige week uit mijn lijstje geschrapt, maar hij lijkt zo onschuldig en onverdacht, dat ik hem nu weer sterk begin te verdenken.

 ::tandpastasmiley::
Dat herinnert mij aan de Jan-tunnel van vorig jaar waar we toen met een heel klein groepje zaten bij aflevering 5...

Dit jaar weer, maar dan hier?  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-01-2019, 22:47:46 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #134 Gepost op: 26-01-2019, 22:53:11 »
Je zou haast vergeten dat Robčrt ook meedoet. En doordat hij samen met Nikki overblijft bij de test en we lijken te moeten vrezen voor zijn vertrek, moeten we blijkbaar denken dat het kantje boord was met onze goedmoedige bakker. Zó onverdacht in beeld dat het bijna verdacht wordt. Terwijl hij er nou ook weer niet zoveel van bakt (yes, pun intended). Vond hem voorafgaand aan 'Op treden' in aflevering 3 ontzettend nerveus overkomen.

Niet uit het oog verliezen. Je weet maar nooit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #135 Gepost op: 26-01-2019, 22:59:12 »
Yep, ook gehoord! Een serenade aan Robčrt. ‘10M’ stond op de lift waar hij uitstapt. G1 stond op de berg (‘61 geboortejaar) bij opdracht 1. Verder doet Robčrt werkelijk niks en niemand verdenkt hem.

Mijn tunnel is af en ik kom er niet meer uit ;p
die G1 is al eerder gedebunked. Zijn letters die al veel eerder op de berg zijn gezet.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #136 Gepost op: 26-01-2019, 23:08:39 »
die G1 is al eerder gedebunked. Zijn letters die al veel eerder op de berg zijn gezet.
De "I" zou een onafgemaakte "U" zijn van Guatpé. Maar door een twist van wie nou de rots was, kwam men niet tot een afmaken van de naam (Bron; wiki).

Al zou je er m.i. best "61" in kunnen zien ;)

*Bovendien zou WIDM nooit op zo'n bijzondere plaats met latexverf te keer mogen gaan natuurlijk, maar je kunt wel gebruik maken van datgene wat al bestaat.....*
Omnia vincit amor

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #137 Gepost op: 27-01-2019, 15:20:38 »
Je wil hem schrappen als mogelijke mol, maar om de een of andere reden blijft het week na week onmogelijk hem te schrappen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #138 Gepost op: 27-01-2019, 15:51:24 »
Weer veel sierlijke vormen/letters in de aflevering.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #139 Gepost op: 27-01-2019, 15:57:32 »
Gek toch....
Ik zie geen mollengedrag
Ik voel wel ‘mol’ potentie bij hem
Mijn mol in aflevering 1
Daarna toch weer laag op de lijst
Maar omdat we zoooo weinig zien van hem vooralsnog
En hij er maar in blijft zitten
Stijgt hij toch weer
Gevoelsmatig

 ::rofl::
Meer L