Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 168883 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!
« Gepost op: 27-12-2018, 12:59:30 »

Klik voor meer info over Sarah!

Praat mee over Sarah en haar acties!


« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 20:53:18 door Lukie4 »
2024: wie is de Mol?

Offline Moleless

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2018, 22:07:01 »
Mijn schot-voor-de-boeg-Mol

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2019, 00:22:27 »
Ja mijnes ook, zij is het toch gewoon? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2019, 08:42:25 »
Lijkt mij een goede potentiële mol. Het is ook al lang geleden dat de mooie blonde vrouw de mol was, dus dat wordt ook nog eens tijd ;-).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2019, 12:05:54 »
Chronis is toch een Griekse achternaam? Misschien iets om in de gaten te houden (mogelijke hints) als Sinan toch de mol niet blijkt te zijn.  :P


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2019, 21:29:30 »
Lijkt mij een goede potentiële mol. Het is ook al lang geleden dat de mooie blonde vrouw de mol was, dus dat wordt ook nog eens tijd ;-).
Ik had Elise en Yvon wel goed maar zit nog steeds eeuwig fout met Anniek (zie avatar haha). Sarah kan het goedmaken :)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2019, 15:54:35 »
Absoluut een potentiële mol. Zeker na haar voorstellingsfilmpje afgelopen woensdag is ze bij mij naar de tweede plaats gestegen qua mogelijke mollen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2019, 20:26:15 »
Sarah staat op de muurschildering in Medellin als enige zonder voeten erop (zitten die onder de grond?) En haar broek wordt eerst zwart gemaakt terwijl de rest eerst wit is en daarna worden alle kledingstukken pas ingekleurd.

« Laatst bewerkt op: 5-01-2019, 20:28:21 door Theovv »

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2019, 21:35:02 »
Ik vond Sarah erg verdacht in de derde opdracht. Evi moest in ieder geval nog naar die kerk, Sarah fietst erachteraan en blijft daar ook.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2019, 21:44:23 »
Ik vond Sarah erg verdacht in de derde opdracht. Evi moest in ieder geval nog naar die kerk, Sarah fietst erachteraan en blijft daar ook.
Was er niet opgeroepen dat er IEMAND met Evi mee moest? Daarbij werden de schermen van Jamie & (weet het even niet meer) 'niet' gezien, waardoor het toen niet uitmaakte wie er meeging, maar als Mol vind je het natuurlijk meer dan prima om daar niks te doen  ;)

Conclusie je kan het van twee kanten beredeneren  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2019, 21:49:35 door Naty »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2019, 21:49:57 »
Of een heel fanatieke kandidaat of een fanatieke kandidaat aan het spelen. Het blijft een actrice. Zeker niet onverdacht.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2019, 22:06:35 »
Sinan zei tegen Evi dat zij maar vast vooruit moest fietsen. Rick-Paul was de eerste die dat vreemd vond. Uiteindelijk bood Sarah aan om maar achter Evi aan te fietsen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2019, 01:41:47 »
Voor mij de hoofdverdachte op dit moment ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2019, 02:19:53 »
Ja ik vond dat ook de grootste molactie. Ze verspeelt ermee 2 kerken, want ze weet EN Dat ze naar de verkeerde kerk rijdt EN dat ze zelf dan ook niet bij de goede kerk zal aankomen. Het is haast weer een zaakje-voorkennis. De enige actie die al gepland stond: zo gauw je kans ziet, naar de verkeerde kerk springen.... niemand anders bedacht dit... maar zij wel hoor.

Maar er waren zoveel dingen, zoals dan maar even half voor het geld gaan in de voorlopige stemming. Zodat ze altijd nog terug kon als bijv. Merel toch zou overstappen (wat ze ook deed, alleen Rick Paul maakte de terugbeweging). Echt zo mols om van 2 walletjes te eten. Degenen die meteen almaar woest begonnen te stemmen zijn  al haast de mol zeker niet.

Ze is ook de hele tijd heel vooruitstrevend bezig, de enige bij het dansen die heel goed steeds de hele groep erbij hield, wilde laten zien hoe leuk zij het wel niet vond, dus: de enthousiaste kandidaat spelen. Het spat er vanaf.

Er zaten ook een paar grappige momenten tussen waarbij zij achteraf als mol geduid kon worden, zoals met Jamie die dan zegt misschien ben jij de mol wel, dan kan Rik achteraf zeggen: je WIST het toch, waarom won je niet? Of zoiets.

Ik vind het wel een leuke mol zo, bepaald niet terughoudend, eigenlijk lijkt ze wel wat op Jan... heerlijk.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2019, 07:30:30 »
Ik start in de Sarah tunnel
De 9e track van het album Get Your Rocks Off : Double Checking Woman   Sarah staat 9e  van links afgebeeld op de muur.  Ik ga haar in elk geval goed in de gaten houden

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2019, 09:50:52 »
Ik start in de Sarah tunnel
De 9e track van het album Get Your Rocks Off : Double Checking Woman   Sarah staat 9e  van links afgebeeld op de muur.  Ik ga haar in elk geval goed in de gaten houden
Mooi als dat toch geen eenduidige hint naar Sinan zou zijn, maar jammer dat die andere dan net die deelnemer is die ik ook erg verdenk!  :P

Maar wat heeft dubbelchecken te maken met mollen? Of is het cryptisch bedoeld?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2019, 09:55:43 »
Mooi als dat toch geen eenduidige hint naar Sinan zou zijn, maar jammer dat die andere dan net die deelnemer is die ik ook erg verdenk!  :P

Maar wat heeft dubbelchecken te maken met mollen? Of is het cryptisch bedoeld?
Sarah zei iets over oog hebben voor detail. Zij (vrouw) let op hoe de anderen zich gedragen tijdens het spel en daar buiten.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2019, 10:03:44 »
Sarah zei iets over oog hebben voor detail. Zij (vrouw) let op hoe de anderen zich gedragen tijdens het spel en daar buiten.
Hmmm... die is heel erg sterk, inderdaad. Nu herinner ik me weer dat dat (zogenaamd?) haar strategie was om de mol te ontmaskeren. 
« Laatst bewerkt op: 6-01-2019, 11:21:25 door Amethyst »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2019, 11:12:17 »
Probeert duidelijk de leider te willen zijn, het willen overnemen van de krullenbol. Nu al meteen to the point met ben jij de mol.

Had samen met Evi bij de fiets opdracht geld moeten pakken, maar alleen Evi pakte geld. Echter werd later duidelijk dat ze alleen alle twee aanwezig moesten zijn. Onterechte verdacht making, of juist door latere actie toch weer verdacht.

Op de brug deed ze weinig, behalve Evi pijn doen. Eerder vond ik dat Evi er moe uitzag, maar begrijp ik nu wel waarom. Sarah lijkt duidelijk op pad met ald doel om persoonlijk te pakken. Evi lekker veel laten doen. Sarah is niet de mol en wil ten koste van iedereen winnen of het is juist haar taktiek. Heel duidelijk actrice wat ook bij het dansen wel goed te zien.

Nadat ik zag wie ze nu was in voorstellen, herkende ik haar pas. Kan ze wel in haar voordeel hebben gebruikt. Bitch maar dat moet dan maar even, als mol prima. Maar kan ook snel door de mand vallen, want ik zag wel duidelijk. Zit ook op randje pestkop en zal dus maar hopen dat dat mee gaat vallen en uit eindelijk om kan lachen. En Evi ook als ze straks in aflevering 2 of 4 uitligt.

Meloeska vond ik ook geen leuke mol, dat kwam omdat ze rommelig was. Dus als Sarah de mol is, heeft heel goed gekeken naar Meloeska en percies om gedraait.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2019, 11:17:27 door Pierce_Brosnan »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2019, 11:39:58 »
Hmmm right, Pierce  >:D.

Zeker dat ze Evi de fouten laat maken was er mols. Ze bleef door de porto nog almaar vragen of ze het geld nu wel al echt mochten pakken of niet. Deed al helemaal niet meer ter zake want ze stonden er toch maar met zijn tweeen. Maar ze deed dit wel 'goed' en Evi deed alweer wat fout, namelijk gewoon toch het geld pakken voordat het tijd was. En zo moest Evi het besmette geld overhandigen aan Rik, en was dus kop van Jut, en niet Sarah. Noooooooooooit Sarah natuurlijk :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)