Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?  (gelezen 28332 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #160 Gepost op: 17-02-2019, 00:28:39 »
De mol is dus niet blijven zitten deze opdracht. Hij pakte ofwel geld ofwel een joker.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #161 Gepost op: 17-02-2019, 01:01:27 »
Ik gok dan toch dat de mol wilde blijven zitten en zich last minute bedacht en voor de joker ging. Dus kan me ook voorstellen dat de mol ergens in een kamer zat waar een joker pakken op het einde nog wel een optie was.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #162 Gepost op: 17-02-2019, 11:05:50 »
Of de mol voelde zich 'gedwongen' om bij een geldbedrag op te staan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #163 Gepost op: 17-02-2019, 11:40:18 »
Het enige wat we hier met vrij grote zekerheid konden uithalen is dat Jamie niet de mol was. Verder zou ik hier niet meer te veel achter zoeken.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #164 Gepost op: 23-02-2019, 12:12:57 »
Robčrt, Sinan en Evelien hebben een gesprek over het verlaten van de kamer met 3 x 250 Euro. Evelien kijkt op de schermen waarop de andere kamers aangeven dat ze niet moeten gaan, logisch zij zien lage bedragen. Discussie-tje gaan we gaan we niet. Sinan vraagt aan Evelien gaan we? En legt zo de druk bij Evelien. Die kan niet snel genoeg beslissen. Sinan met een hand voor zijn mond krijgt zin in het spel en er verschijnt een klein glimlachje,  zeg maar een rimpeltje of anderhalf. En Robčrt kijkt hem op dat moment aan. Geen 750 voor de pot. Hetzelfde truucje doet hij later weer bij de keuze voor de jokers.  Weer vraagt hij Evelien de keuze te maken, maar nu gaan hij en Robčrt wel. Joker is goed, ook voor de mol. Kroon op dit verhaal is de biecht /  voice-over bij de nabespreking met Rik waarin Sinan zegt " En toen viel het kwartje pas". Nee Sinan, je had al een binnen-pretje tijdens de opdracht. Dat kwartje, dat zat al op zijn plek.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #165 Gepost op: 2-03-2019, 08:07:38 »
Ik heb deze opdracht ook eens herbekeken, omdat hij vaak tegen Sarah wordt gebruikt.

Een eerste vaststelling is dat ik Merel heel kandidaats vind overkomen. Een tweede vaststelling is, dat het moment dat Jamie en Sarah naar buitengaan, in een van de twee kamers met drie een joker is. Dit had een serieuze trigger kunnen zijn om jokers in het spel te brengen en vooral om geen geld te verdienen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Wachtkamer?
« Reactie #166 Gepost op: 2-03-2019, 09:15:25 »
Klopt, dat  heb ik ook al  vaker genoemd. Als Merel kandidaat is zag ze 2 concurrenten voor een joker gaan en Niels was ook al weg. Logisch dat ze dan ook snel weg wilde.
Bovendien waren er al diverse voorstellen geweest en kun je je als kandidaat afvragen of er nog wel betere voorstellen zouden komen.

Sarah.hield een vroeg vertrek van Jamie tegen en ging pas een aantal.rondes later mee. Als ik het me goed herinner was dat de één na laatste ronde. Ze kon toen rustig gaan omdat de meeste kandidaten er nog zaten.