Auteur Topic: [week 6] Project Runway  (gelezen 13490 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #140 Gepost op: 17-02-2019, 22:04:26 »
Hey Robbie,

De punten voor de ontwerpen:

Kast 1: 8
Kast 2: 9
Kast 3: 9
Kast 4: 9
Kast 5: 7
Kast 6: 7
Kast 7: 7
Kast 8: 8
Kast 10: 8

Ze hebben er werk in gestoken ::jaja::

hallo Robbie,

ik heb alleen maar hele punten gegeven.

kast 1   6   creatief maar simpel

kast 2   5   te uitgebreid verhaal

kast 3   6   leuk gedaan met een filmpje

kast 4   7   leuk dat de hele situatie is beschreven. Met een thema dat overal in terugkomt

kast 5   4   te simpel weinig aandacht aan besteedt

kast 6   7   Zoals verteld in het verhaaltje casual maar chic

kast 7   6   Duidelijk alles in 1 afbeelding

kast 8   7   model match goed met de kast. de totaalimpressie leuk gefotoshoopt.

kast 9   8   omdat het ma flodder is

kast 10   6   strak en simpel net als de kast
Kast 1 : Handig schootblaadje om notities te schrijven, maar zeg nou zelf, het ziet er niet uit! 6,1
Kast 2 : Billy  :D   en leuk om groen te nemen  ;D  post-its  ::ohno:: 6,5
Kast 3 : Tekst wat saai en verder niet zo creatief 6
Kast 4 : Goed gekozen horloge 7,5
Kast 5 : Jurk in de vorm van een broekpak  ??? Creatief dat muziekthema 6,9
Kast 6 : Past goed bij elkaar, maar model staat en kijkt beetje suf 7
Kast 7 : Leuke pose van het model, sexy, maar niet 'te' 8
Kast 8 : Goed gekozen model met bijzondere schoenen  ;D  7,5
Kast 9::bravo::  maar geen punten  ;)
Kast 10 : Eindresultaat niet mooi  ::sorry:: 6,4

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #141 Gepost op: 17-02-2019, 22:04:46 »
Hierbij mijn deskundige jurycommentaar.  ;D

Kast 1
Punten voor het gebruik van onconventionele materialen en de poging om de jurk te laten zien door middel van photoshop. Maar, ik denk dat je het jezelf daar wel moeilijk mee hebt gemaakt. Ik heb geprobeerd door het photoshoppen heen te kijken, naar hoe de jurk er uit zou moeten zien, maar zelfs dan zie ik geen mooie jurk voor me. Waarom wijst er een pijl naar haar kruis? En waarom loopt de split aan de voorkant door naar haar kruis? En door de kleurencombinatie ziet het er nogal kostuumachtig uit. De kleuren uit de kast hadden ook iets subtieler terug kunnen komen in de kleren.
Punten: 5 (echt vanwege de creativiteit en het extra werk, want ik wilde eigenlijk een 4 geven)

Kast 2
Oke, dit is echt too much. Met de post-its en de kraaltjes en de knopen. Less is more.  Verder zijn de post-its op zich wel origineel, maar dat maakt het dan weer verre van duurzaam. Een regenbui en je hele outfit kan de prullenbak in, terwijl het juist een stoere outdoorse outfit zou moeten zijn. De knopen zijn er echt teveel aan, dat had echt niet gehoeven. En die sokken, die zie je toch niet onder de broek? Dus die hadden ook niet gehoeven.
Punten: 5

Kast 3
Je hebt het jezelf wel makkelijk gemaakt door gewoon kleding van internet te halen. Maar je hebt wel goed nagedacht over de keuze van je model en het is ook leuk dat je er een filmpje bij hebt gemaakt. De rok vind ik echt cool, de jas ook. De blouse vind ik er niet zo bij passen en vind ik ook niet heel mooi.
Punten: 6,5

Kast 4
Goed nagedacht over het thema, maar je hebt meer aandacht besteedt aan de randverschijnselen dan aan het model zelf lijkt het. De kleren vind ik nou niet echt bijzonder. Dat schijnt ook de bedoeling te zijn, maar dit is Project Runway en niet House Makeover. Verder zou ik geel alleen laten dragen door mensen met een echt donkere huidskleur, omdat geel verder niemand staat.
Punten: 5

Kast 5
Het idee is in elk geval origineel. Ik ben wel echt benieuwd hoe dit eruit zou gaan zien en of het niet te druk zou gaan worden. Alleen snap ik het niet helemaal. Worden de hoezen letterlijk tot en jurk gemaakt? Daar kan ik me dan weer niet van voorstellen, dat je dat tot iets draagbaars kan maken. Of worden ze op een stof geprint, wat ik uit het verhaaltje begrijp. Maar dan mis ik de stof waar het op gedrukt wordt. Als je dat allemaal had uitgewerkt had je echt een hoog cijfer gekregen.
Punten 7

Kast 6
Fijn dat we kunnen zien hoe het erg echt uit ziet op het model. Qua kleding heb je het jezelf wel makkelijk gemaakt door letterlijk kleding van internet te halen, maar dat heb je enigszins goedgemaakt door wel werk te maken van de photoshop. En leuk dat je voor de schoenen wel wat creativiteit hebt ingezet. Ik vind het truitje niet goed passen bij de rest van de outfit. Ik vind de schoenen wel te gek, maar ook die vind ik niet echt passen bij de rest van de outfit. En verder inderdaad wat gewoontjes. De oorbellen vind ik dan wel weer leuk.
Punten: 7


Kast 7
Super leuk gedaan, heel creatief. Leuk dat je echt zelf iets hebt ontworpen. Ik ben niet helemaal fan van het jasje, maar de rest is echt super goed gedaan.
Punten: 9

Kast 8
Het overhemd en colbert zijn wel oke, maar niet heel bijzonder. Toen ik las over de broek werd ik wel enthousiast, maar de uitwerking is minder geslaagd, het was leuker geweest als de theezakjes subtiel waren verwerkt, nu ziet het er meer uit als een carnavalskostuum.  De schoenen zijn ook een beetje too much, de riem daarentegen vind ik wel heel tof.
Punten: 5 + 0,5 omdat je wel creatief bent geweest. 5,5 dus.

Kast 10
Het jasje is erg mooi. De onderkant van de rok is echt niet mooi, dus ik hoop dat die hanglamp dat gaat verdoezelen. De lamp als rok vind ik dan wel een creatieve fondst en dat zou nog best eens mooi kunnen worden. De lamp als hoed is echter way too much. Daardoor gaat ze er weer veel te veel uitzien alsof ze een kostuum draagt.
Punten: 6,5

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #142 Gepost op: 17-02-2019, 22:06:29 »
Fabian ::bravo:: Thnx!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #143 Gepost op: 17-02-2019, 22:06:59 »
Hoi Robbie:

hier de uitslag van de kasten. Ik heb cijfers gegeven voor de volgende vier punten en vervolgens het gemiddelde genomen.

- verhaal
- materialen
- presentatie
- past het model bij de kast

Ma Flodder had waarschijnlijk niet laatste gestaan, maar dat is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van het verhaal wat erbij geschreven zou zijn.

Ik denk dat drie kasten onder Ma Flodder zouden zijn geëindigd, namelijk
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Een van deze kasten was overall niet zo heel sterk, het blonk nergens in uit. Bij een van hen zat dit voornamelijk in het model, bij een in de presentatie.

Dan nu de cijfers:

kast 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 3:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 4:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 6:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 7:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 8:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kast 10:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ma Flodder zet ik voorlopig op een 7

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #144 Gepost op: 17-02-2019, 22:07:10 »
Algemeen commentaar:
De outfit moet voor zich spreken, als je een boek moet schrijven om je keuzes te verantwoorden heb je geen goede keuzes gemaakt.
Verder vind ik het fijn om iets van een totaalplaatje te kunnen zien, losse kledingstukken heb ik niet zo veel aan. Een idee kan leuk zijn maar compleet tegenvallen als geheel.
Ook gelet op de link tussen kast en outfit.
Heel goed je best gedaan allemaal, complimenten ::bravo::

Kast 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 3:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 4:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 6:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 7:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 8:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 9:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kast 10:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #145 Gepost op: 17-02-2019, 22:07:58 »
Kast 1
Je hebt een leuke uitleg bij jouw creatie geschreven. Ik ben toch niet helemaal overtuigd van hoe jouw paard en opblaasdinosaurus de kast aanvullen naast de kleuren. Het in eerste instantie halfnaakte model had ook niet gehoeven. Het had iets sfeervoller gekund, maar over het algemeen niet slecht.

Kast 2
Dit is precies wat de jury wilt zien. Je hebt er veel tijd in gestoken, je bent creatief en goed te werk gegaan, je hebt iets origineels afgeleverd. Leuk dat je erg veel afbeeldingen hebt en een uitvoerig geschreven tekst. Jouw tekst neemt de lezer helemaal mee. Je ziet het helemaal voor je. Goed om te zien dat je echt vanuit de kast bent begonnen en daar een heel verhaal omheen hebt bedacht. Leuke vondsten zoals de post-its en de ara maken het helemaal af :) Goed gedaan!

Kast 3
Niets op aan te merken, en bonuspunten voor het filmpje! Ik heb er verder niet zo veel over te zeggen eigenlijk :P

Kast 4
Ik vind dat jouw ideeën beter tot zijn recht zijn gekomen doordat je het als pdf hebt gedaan. Je hebt meer zo meer mogelijkheden gecreëerd. Het is gelukt, want ik kon me er een goed beeld bij voorstellen. Je hebt duidelijke keuzes gemaakt, die goed passen bij jouw kast, waar het uiteindelijk om draait.
(PS: Romy en de mok ::rofl::)

Kast 5
In vergelijking met de andere inzendingen vind ik jouw zoekwerk toch karig. Waar anderen veel ideeën lieten zien, hield jij het bij cd’s en platen. Dat is toch een gemiste kans.

Kast 6
Dat lijkt me lastig, photoshoppen. Leuk dat je de Eiffeltoren nog terug hebt laten komen in jouw model. Je hebt één van de saaiste kasten, dus je hebt goed je best gedaan. Toch had ik misschien nog wat extra’s willen zien.

Kast 7
Leuk dat je jouw model op de kast hebt gezet. Met de aankleding is het af. Jammer dat je model geen echt mens is, en dat je een relatief korte toelichting hebt geschreven. Verder vind ik het wel leuk om naar te kijken, omdat je model de kast echt ondersteunt en er niet gewoon naast staat.

Kast 8
Leuk, het is een vindingrijk idee om theezakjes als broek te gebruiken. Het is dat ene leuke ideetje dat we in deze opdracht graag willen zien. In jouw toelichting laat je merken dat je weet waar je het over hebt, dus ook dat heb je goed gedaan. Dat alles met een gephotoshopt plaatje van jouw model.

Kast 10
Je hebt de opdracht netjes uitgevoerd. Toch ben ik niet overtuigd, het is niet spectaculair. En een halfnaakt model zonder hoofd? ::rofl::

Dan komt nu waar iedereen natuurlijk op wacht. De cijfers! :D Hier zijn ze dan ::hyper::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het voelt echt net als het songfestival dit ::tandpastasmiley::

Groetjes van B&W! ::zwaai::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #146 Gepost op: 17-02-2019, 22:09:34 »
Jury Rapport Daisy

Het is een beetje een haast klus geworden, dus alvast excuses voor taalfouten en kromme zinnen.
Uiteraard moet alles, net als bij het Songfestival, wel een beetje met een korreltje zout genomen worden.

Ik heb beoordeeld op 3 onderdelen
1 Orginaliteit van de gekozen kast (weegt voor 25% mee)
2 Orginaliteit en creativiteit van de gekozen outfit (weegt voor 50% mee)
3 Presentatie (weegt voor 25% mee)
Elk onderdeel krijgt een cijfer - en het gewogen gemiddelde hiervan (2e punt telt immers zwaarder ) is het eindcijfer - afgerond op 1 cijfer achter de komma.

Kast 1
1 6,0 - Een kleurrijke kast, waar je wel iets creatiefs bij moet kunnen, niet meest uitdagende optie.
2 4,0 - Misschien bijzondere spullen, maar ik vind het eruit zien als een mislukte carnavalsuitfit. Hier zou ik mij niet in Brabant durven vertonen.
3 6,5 - Kan er mee door, het verhaal is niet heel boeiend. Een krappe voldoende. Half puntje erbij, omdat we het iig als een geheel kunnen zien (al moest ik wel mijn hoofd draaien).
Eindcijfer: 5,1

Kast 2
1 6,0 - Ook weer iets met kleur, daar moet iets van te maken zijn op voorhand.
2 4,5 - Deze deelnemer heeft een outfit samenstellen wel heel letterlijk genomen. Het zijn wel veel spullen, maar ik zie geen eindproduct voor me. Gemiste kans.
3 7,0 - Het verhaaltje las wel leuk weg.
Eindcijfer: 5,5

Kast 3
1 7,0 Da's wel een saaie kast zeg. Dan juist nieuwsgierig wat hier leuks bij te maken valt.
2 7,0 De rok vind ik 3x niks - past niet bij de rest. Voor de rest veel veilige keuze's, maar het past wel allemaal bij elkaar. En da's de bedoeling.
3 7,5 Youtube filmpje doet het altijd goed bij mij.
Eindcijfer: 7,1

Kast 4
1 7,0 Oef die kast is lelijk, die komt mijn huis niet in. Uitdaging dus.
2 6,5 Het is een mooi promotie praatje voor de kast geworden, maar uiteindelijk beoordelen we hier wat er op de runway komt. Het past wel bij elkaar, maar ook hier veel veilige keuze's.
3 6,5 Nette presentatie.
Eindcijfer: 6,6

Kast 5
1 6,5 Alweer zo'n lelijk ding, maar hier is meer mee te doen in mijn optiek dan de kast hiervoor, dus half puntje eraf.
2 5,0 Ik had gehoopt dat deze deelnemer het visueel zou maken, desnoods getekend ofzo, maar ik kan er nu te weinig mee. Omdat ik het idee wel heel leuk vind, valt het cijfer nog mee.
3 4,0 Vrij korte tekst. Er wordt veel inlevingsvermogen van de jury gevraagd, dat is wel heel makkelijk. Had veel beter gekunt.
Eindcijfer: 5,1

Kast 6
1 6,0 Deze kast is wel erg saai, dus hier moet je makkelijk iets mee kunnen doen.
2 5,5 Kast saai, outfit saai. Dat matcht iig. Ik had juist voor contrast gekozen. Maar goed dat is een keuze. Vooruit, een krappe voldoende.
3 7,0 Tekst kort maar wel duidelijk. Deze deelnemer heeft wel een idee. Jammer genoeg alleen niet mij idee (maar dat laat ik hier niet meewegen).
Eindcijfer: 6,0

Kast 7
1 6,0 Simpele blauwe kast, veilige keuze.
2 8,5 Deze steekt er bovenuit. Ik zie gebruik van originele materialen, en ik zie een eindproduct voor me. En het past ook bij elkaar. Goed gedaan.
3 7,0 Ik zie het voor me, dat is altijd goed. Had alleen graag iets meer gelezen over het idee erachter, is wel erg kort.
Eindcijfer: 7,5

Kast 8
1 7,0 Kast met vreemde kleuren, ben benieuwd wat hier bij komt ...
2 6,0 Er is zeker moeite gedaan om hier iets origineels van te maken, dus ik geef het een voldoende. Die broek snap ik echt niet. Bovenkleding vind ik vrij saai.
3 7,5 De keuze voor alle materialen en kleiding (en zelfs het model) is uitgelegd. Dit is prima.
Eindcijfer: 6,6

Kast 9
Serieus, niemand deze gekozen? Deze had ik genomen, no doubt! Gig, move over. :P

Kast 10
1 6,0 Vind ik ook weer een veilige keuze
2 5,0 Het kan allemaal net, ik vind het ook weer veilige keuze's. Maar de reden dat ik het geen voldoende geef is het jasje. Dat rode springt eruit, dus je verwacht dat iets wat op dit kleur lijkt in de outfit terug komt. In mijn optiek, matcht het rood van het gekozen jasje, totaal niet.
3 7,0 Alle onderdelen in één plaatje is wel fijn, zodat ik weet wat er allemaal bij de outfit hoort. Verhaal is ook voldoende.
Eindcijfer: 5,8

Van hoog naar laag:
1 Kast 7 - 7,5
2 Kast 3 - 7,1
3 Kast 4 - 6,6
3 Kast 8 - 6,6
5 Kast 6 - 6,0
6 Kast 10 - 5,8
7 Kast 2 - 5,5
8 Kast 1 - 5,1
8 Kast 5 - 5,1

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #147 Gepost op: 17-02-2019, 22:11:05 »
En mijn eigen ranking in geval van een gelijkspel:

1. Swifty
2. Starlight
3. Hans
4. Lucy
5. Nieky
6. Lan
7. Wouter
8. Mollenvanger
9. Timvdons

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #148 Gepost op: 17-02-2019, 22:11:19 »
Echt he, toen ik las dat De_witte zich aanmeldde als jurylid wist ik al dat ik laag zou scoren bij hem. Op de een of andere manier waardeert hij mijn creaties altijd laag, ook als het anoniem is en hij dus geen idee heeft welke van mij is. We voelen elkaar creatief niet aan ;D maar toch tof dat je je inzet als jurylid ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #149 Gepost op: 17-02-2019, 22:12:55 »
Nooooo MV lieverd  :\'( ::hug::
Frankje Lapi

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #150 Gepost op: 17-02-2019, 22:15:38 »
Echt he, toen ik las dat De_witte zich aanmeldde als jurylid wist ik al dat ik laag zou scoren bij hem. Op de een of andere manier waardeert hij mijn creaties altijd laag, ook als het anoniem is en hij dus geen idee heeft welke van mij is. We voelen elkaar creatief niet aan ;D maar toch tof dat je je inzet als jurylid ::hug::

gelukkig was mijn beoordeling niet heel erg van invloed......

De personen waarbij de cijfers het meest uit elkaar liggen hebben de grootste invloed uiteraard...  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #151 Gepost op: 17-02-2019, 22:16:43 »
Jammer MV,  ::hug::


Ik denk dat je me heel dankbaar mag zijn Wouter ;D

Thx HIDM  :)
klaar voor de strijd

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #152 Gepost op: 17-02-2019, 22:17:49 »
gelukkig was mijn beoordeling niet heel erg van invloed......

De personen waarbij de cijfers het meest uit elkaar liggen hebben de grootste invloed uiteraard...  ::hypocriet::

Ik had gewoon meer wit moeten gebruiken ;D


Nee serieus, ik vind het echt leuk dat je altijd wilt jureren ::ok:: en vind het grappig dat je heel consequent bent wat het jureren van iets van mij betreft ::jaja::



Edit: ik wil nog even grote complimenten geven aan Starlight voor het hele goeie photoshoppen  ::bravo:: Echt heel netjes in elkaar geplakt  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 22:30:26 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #153 Gepost op: 17-02-2019, 22:57:05 »
Edit: ik wil nog even grote complimenten geven aan Starlight voor het hele goeie photoshoppen  ::bravo:: Echt heel netjes in elkaar geplakt  ::jaja::
Dankje  ::bravo:: Wat dat betreft heb ik bij een opdracht als deze wel geluk dat ik kan photoshoppen :) (bij de blazer zat op de originele foto het blauwe haar van het model op de schouder, dus ik heb zelfs de andere schouder moeten spiegelen en eroverheen plakken ;D)

Ik had wel verwacht dat ik in de middenmoot zou zitten omdat ik niet heel creatief was geweest, maar "de kleuren passen niet bij elkaar"? Het zijn voornamelijk zwart, grijs en wit, met een paar kleuraccenten, hoe kan dat niet bij elkaar passen ::rofl::

Citaat
Volgens de promotor is kast 6 is een beetje saai. Iets wat de promotor alleen maar lijkt te benadrukken in het verhaal.
Als je in mijn verhaal leest dat de kast saai was zegt dat meer over jou dan over mij ::hand::

Verder jammer MV :( ::hug::
Ik vond er echt veel slechtere tussenzitten. No offense naar de rest ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #154 Gepost op: 17-02-2019, 23:22:44 »
Ik had wel top 3 verwacht toen ik de inzendingen zag, maar het blijft toch redelijk subjectief en ik weet van de meeste juryleden niet wat hun smaak is. Winnen is in ieder geval een positieve verrassing.

Ik ben het trouwens eens met de kritiek dat mijn outfit door het zwart niet noodzakelijk goed matcht met mijn kast, maar a. bruin is lelijk en lastig fashion te maken en b. ik dacht eigenlijk dat ik 4 had gekozen en ik kwam van een koude kermis thuis toen ik zag dat mijn domme hoofd het wit/bruine misbaksel had gekozen  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #155 Gepost op: 18-02-2019, 12:03:37 »
En mijn eigen ranking in geval van een gelijkspel:

1. Swifty
2. Starlight
3. Hans
4. Lucy
5. Nieky
6. Lan
7. Wouter
8. Mollenvanger
9. Timvdons

Gelukkig eindigde het niet in een gelijkspel ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #156 Gepost op: 18-02-2019, 12:04:29 »
Ik had de winnaar de minste punten gegeven  ::oink:: 

Wel leuk, zoveel juryleden met een verschillende smaak  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [week 6] Project Runway
« Reactie #157 Gepost op: 18-02-2019, 23:17:53 »
Ohja ik had trouwens bij iedereen een tabelletje gemaakt, waarbij 100 punten te verdienen waren.
35 voor esthetiek, simpelweg of het mooi was of kon zijn.
30 voor creativiteit
10 voor link met de kast
15 voor thema en verhaal
10 voor dat het een complete afbeelding was ipv losse componenten.

Tis niet dat ik op gevoel een 6,4 ofzo  kan inschatten  :P

Heb die alleen niet bijgevoegd, want ik was te lui om t over te typen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.