Poll

Wie wordt de verliezer?

Axel
11 (33.3%)
Bas
8 (24.2%)
Elisabet
14 (42.4%)

Totaal aantal stemmen: 33

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 12709 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #120 Gepost op: 24-04-2019, 23:43:31 »
Ik hoop het  ::trots:: ::regenboog:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #121 Gepost op: 25-04-2019, 20:07:57 »
Axel

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #122 Gepost op: 25-04-2019, 23:45:11 »
De mol kan niet afvallen... ???

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #123 Gepost op: 26-04-2019, 10:03:14 »
Ik vrees dat het over en uit is voor Axel.

Joeri weet veel meer van Bas, en Elisabet heeft haar voordeel. Zelfs als ze Michael alles op Kaat heeft laten invullen (en dat voordeel nu dus kwijt is), weet ze denk ik net iets langer dan Axel hoe de vork in de steel zit. Ook al omdat ze Joeri al eens heeft getest. Vandaar dus dat ik Elisabet meer kans geef om in de finale te komen dan Axel. Mocht ze toch afvallen, dan zou ik ook niet raar staan te kijken, dan heeft ze haar voordeel gewoon niet goed genoeg benut.
Als Joeri afvalt, dan zou ik dat heel treurig vinden.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2019, 10:16:55 door Newbie2 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #124 Gepost op: 26-04-2019, 12:17:07 »
Joeri verdenkt op Elisabet, dus hij zou wel eens kunnen sneuvelen. Het is onbekend wie Elisabet verdenkt, dus dat is ook een kanshebber om te vallen. Zeker omdat we geen verdenkingen van haar weten.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #125 Gepost op: 26-04-2019, 12:26:18 »
Omdat iedereen Elisabeth verdenkt ::) Dit zag je wel bij enkele opdrachten, waarbij ze Elisabet steeds voor het laagste bedrag lieten strijden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #126 Gepost op: 26-04-2019, 12:31:28 »
De mol kan niet afvallen... ???


Maar Axel is de Mol dan ook niet.  8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #127 Gepost op: 26-04-2019, 12:31:49 »
Bas gaat afvallen! ::ok::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #128 Gepost op: 26-04-2019, 20:25:53 »
Axel.

Joeri en Elisabeth weten het ook maar zijn veel fanatieker dan Axel dus hij vliegt er uit

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #129 Gepost op: 26-04-2019, 20:40:31 »
Joeri verdenkt op Elisabet, dus hij zou wel eens kunnen sneuvelen. Het is onbekend wie Elisabet verdenkt, dus dat is ook een kanshebber om te vallen. Zeker omdat we geen verdenkingen van haar weten.
Ja of ze laten het niet zien omdat ze goed zit (mede door haar bezoek). Ik vrees een beetje voor Axel, na Kaat de grote verdachte. Beetje zoals in het Nederlandse seizoen vorig jaar toen de 2 grootste verdachten er voor de finale uitvlogen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #130 Gepost op: 26-04-2019, 23:47:21 »
Joeri denk ik.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #131 Gepost op: 27-04-2019, 16:30:01 »
Ik vrees dat het over en uit is voor Axel.
Joeri weet veel meer van Bas, en Elisabet heeft haar voordeel. Zelfs als ze Michael alles op Kaat heeft laten invullen (en dat voordeel nu dus kwijt is), weet ze denk ik net iets langer dan Axel hoe de vork in de steel zit. Ook al omdat ze Joeri al eens heeft getest. Vandaar dus dat ik Elisabet meer kans geef om in de finale te komen dan Axel. Mocht ze toch afvallen, dan zou ik ook niet raar staan te kijken, dan heeft ze haar voordeel gewoon niet goed genoeg benut.
Als Joeri afvalt, dan zou ik dat heel treurig vinden.

Ik twijfel tussen Axel en Joeri. Joeri heeft hard gewerkt, maar heeft hij ook goed opgelet? En hoe is zijn geheugen? Piloten hebben een goed geheugen denk ik.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2019, 16:31:47 door Run »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #132 Gepost op: 27-04-2019, 17:25:42 »
Ik twijfel tussen Axel en Joeri. Joeri heeft hard gewerkt, maar heeft hij ook goed opgelet? En hoe is zijn geheugen? Piloten hebben een goed geheugen denk ik.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor... Joeri had wel het voordeel al vanaf het begin Bas te verdenken. En ik houd me ook maar vast aan dat zinnetje dat we bij het 'bezoek van Evelien' van Joeri te horen kregen: "Tot het eind".

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #133 Gepost op: 28-04-2019, 13:19:45 »
Joeri ... helaas

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #134 Gepost op: 28-04-2019, 14:39:45 »
Ik vrees voor Axel..

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #135 Gepost op: 28-04-2019, 16:29:30 »
Ik vrees ook voor Joeri. Ik heb Bas als mol en idee dat Axel en Elisabet hem sinds de Schilderij/Vietnamese Zinnen-opdracht wel door hebben. Joeri was niet bij de schilderijkeuze, dat kan 'm de kop wel eens kosten. Met de tekst van Joeri aan het einde van aflevering 7: "Elisabet is sluw en beinvloedt dingen achter onze rug door met emoties te spelen, dat is heeel gevaarlijk...", zou het best eens kunnen dat hij de mol niet meer in het vizier heeft.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #136 Gepost op: 28-04-2019, 16:56:08 »
Ik vrees ook voor Joeri. Ik heb Bas als mol en idee dat Axel en Elisabet hem sinds de Schilderij/Vietnamese Zinnen-opdracht wel door hebben. Joeri was niet bij de schilderijkeuze, dat kan 'm de kop wel eens kosten. Met de tekst van Joeri aan het einde van aflevering 7: "Elisabet is sluw en beinvloedt dingen achter onze rug door met emoties te spelen, dat is heeel gevaarlijk...", zou het best eens kunnen dat hij de mol niet meer in het vizier heeft.
Ik had de indruk dat de camera uit was toen hij zei 'Bas' en dat hij daarna, met camera aan, zijn twijfel over Elisabeth uitte.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #137 Gepost op: 28-04-2019, 17:09:15 »
Ik had de indruk dat de camera uit was toen hij zei 'Bas' en dat hij daarna, met camera aan, zijn twijfel over Elisabeth uitte.
Dat idee had ik ook. Volgens mij zit Joeri nog steeds op Bas. Het probleem zou wel kunnen zijn dat die twee knappe koppen, een arts en een piloot, hem verslaan op geheugen. (Gesteld dat ze ook allebei op Bas zitten, wat niet zeker is.). Maar ik heb vertrouwen in Joeri, en denk dat hij Axel nog wel de baas is in de test. Axel zag je bij de vorige test ook al stressen, hij zit nog te kort op zijn Mol. Hetzelfde geldt voor Elisabet, en haar voordeel is weg als Michael op Kaat heeft ingevuld. Dus Joeri! ::super::
« Laatst bewerkt op: 28-04-2019, 17:32:00 door Newbie2 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #138 Gepost op: 28-04-2019, 17:13:55 »
De mol kan niet afvallen... ???
Inderdaad, lijken veel niet te begrijpen in deze poll ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #139 Gepost op: 28-04-2019, 20:29:40 »
Ik vrees voor Joeri en Axel... maar in de poll heb ik ‘niemand’ ingevuld.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)