Poll

Wie wordt de verliezer?

Axel
11 (33.3%)
Bas
8 (24.2%)
Elisabet
14 (42.4%)

Totaal aantal stemmen: 33

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 12665 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2019, 11:40:06 »
Dat laatste weet ik niet. Martijn trok wel veel met Axel op. Kan zijn omdat hij hem verdacht maar kan ook juist zijn omdat hij hem vertrouwde. Ik las in een interview dat Martijn ook last had van tunnelvisie en voor één persoon ging. Na de geketende wandeltocht noemde hij de actie van Kaat om te wachten voor de finish heel bizar, dus het is een optie dat de persoon waarop Martijn eruit ging Kaat was.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2019, 12:30:24 »
Dat laatste weet ik niet. Martijn trok wel veel met Axel op. Kan zijn omdat hij hem verdacht maar kan ook juist zijn omdat hij hem vertrouwde. Ik las in een interview dat Martijn ook last had van tunnelvisie en voor één persoon ging. Na de geketende wandeltocht noemde hij de actie van Kaat om te wachten voor de finish heel bizar, dus het is een optie dat de persoon waarop Martijn eruit ging Kaat was.
Zou kunnen!

Maar hij deed die aflevering ook de kookopdracht met Axel, dus hij kan vanaf aflevering 2 Axel al in het vizier gehad hebben.

Axel pelde geen pinda's bij het roeien en hij was de reden dat Ingrid en hij hun kamer verlieten vanwege zijn gesnurk, terwijl zij het het makkelijkst hadden aangezien zij met een varken sliepen. Ook zette het duo waar Axel inzat al snel 2 keer hun roeier in en Axel roeide zelf niet zo goed. Martijn heeft dit of kunnen zien of meteen gehoord waarschijnlijk.

Hij zag Axel verdacht doen bij vovinam (je ziet hem ook steeds naar Axel kijken en hij roept meteen wanneer Axel aan het einde van de opdracht zegt dat ze 2 keer op de gong moeten slaan, terwijl de groep niet verdubbelen wilde, dat dat niet moet gebeuren).

Hij zag hoe bij het vissen Axel en Eva heel lang erover deden om hun laatste vis te vinden.

Hij deed de bootopdracht samen met Axel waarbij er water in de kist kwam waardoor de fakkel nat werd en Axel zei daar dat het vlot maar even om moesten draaien ( ??? Zo maak je het toch alleen maar erger?).

Axel spoorde hem toen ook aan om zijn reddingsvest op te blazen, waardoor er 5 minuten van de tijd af gingen.

Ik denk dus dat hij Axel alles behalve vertrouwde, want Axel heeft genoeg verdachte dingen gedaan in zijn bijzijn en je ziet hem bij vovinam ook argwanend naar Axel loeren.

Ook Ingrid leek Axel duidelijk te verdenken. Toen Axel naar de tempel wilde gaan wees zij Bruno aan om in zijn plaats te gaan (zodat zij niet van Axel gescheiden zou worden?). Ook zei ze meteen dat ze bij het roeien een duo wilde vormen met.. Axel. Bij vovinam deed Axel ook alleen maar verdachte dingen. Vervolgens vliegt Ingrid eruit. Het is heel goed mogelijk dat hij de tweede en enige persoon was op wie zij stemde naast Martijn (en als hij de mol is, dan zou ze die aflevering toch wel overleefd hebben aangezien er toen nog 9 kandidaten over waren...).

Nee, dit alles strookt niet met dat Axel de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2019, 12:57:12 »
Hm, ik weet het nog niet. Ingrid kiest inderdaad resoluut voor Axel bij de bootjes omdat ze al met anderen geweest was. Ze wil hem duidelijk in de gaten houden. Of ze hem na de nacht met het varken ook echt als Mol zag is onduidelijk. Misschien juist niet omdat hij gewoon ging slapen.

Dat Axel en Martijn zo vaak dingen samen deden kan ook op initiatief van Axel zijn geweest, juist omdat Martijn hem vertrouwde. Bij de vechters kijkt Martijn volgens mij zo "argwanend" omdat ie gewoon goed nadenkt over wat het slimste is om te doen. Hij gaat ook een paar keer mee met wat Axel voorstelt.

Sowieso konden Axel en Martijn het goed met elkaar vinden blijkt uit diverse scènes, maar daar kan je niks uit afleiden wat verdenkingen betreft.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #63 Gepost op: 10-04-2019, 16:14:48 »
Ik ga gewoon weeeeeer voor Bruno. Moet toch een keer goed zijn?

Of gaat hij gewoon de finale halen  ???

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #64 Gepost op: 10-04-2019, 16:17:09 »
Ik ga gewoon weeeeeer voor Bruno. Moet toch een keer goed zijn?

Of gaat hij gewoon de finale halen  ???

Het zou wat zijn na al het vertrouwen dat hij hier krijgt.  ::rofl::


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #65 Gepost op: 10-04-2019, 23:54:07 »
Ik ga gewoon weeeeeer voor Bruno. Moet toch een keer goed zijn?

Of gaat hij gewoon de finale halen  ???

Ik hoop het niet. Vind hem zo saai :(

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2019, 07:51:50 »
Ik hoop het niet. Vind hem zo saai :(
Hahah, dat is ook exact de reden waarom ik hem elke week opnieuw als afvaller opgeef. Hij lijkt overal, in elke opdracht, zo passief te zijn. Daarnaast kan hij ook duidelijk niet met de aanwezigheid van alle camera's overweg, wat wel grappig is om te zien, al is dat al gebeterd tegenover de eerste afleveringen van het seizoen. Misschien hebben we het deze keer eens bij het rechte eind, er moet toch nog eens een man uitgaan. 2 keer na elkaar een finale met 3 mannen zou ik niet zo leuk vinden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2019, 01:24:19 »
Denk dat ik toch maar naar Kaat switch

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #68 Gepost op: 12-04-2019, 21:22:18 »
Elisabet
Frankje Lapi

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #69 Gepost op: 12-04-2019, 23:20:20 »
Heb de afgelopen twee keer op Bruno ingezet in de pool (als afvaller), maar gok nu op Joeri. Geen redenering verder voor  ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #70 Gepost op: 13-04-2019, 07:38:40 »
Ik ga gewoon weeeeeer voor Bruno. Moet toch een keer goed zijn?

Of gaat hij gewoon de finale halen  ???

Dat had ik bij Margriet en we weten hoe dat afliep :-X Ik doe met je mee heb Bruno al 3x ingevuld ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2019, 11:05:45 »
Ik vrees voor Kaat

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #72 Gepost op: 13-04-2019, 11:17:38 »
Kaat en Joeri zie ik beide in de finale geraken, ik denk Axel maar het zou ook Bruno kunnen zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #73 Gepost op: 14-04-2019, 06:32:18 »
Ik vrees voor Kaat
Ik denk ook Kaat, of anders Axel.
Maar ik hoop een van de anderen, dan kan ik eindelijk eens wat harder gaan strepen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #74 Gepost op: 14-04-2019, 08:56:57 »
Joeri

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #75 Gepost op: 14-04-2019, 12:44:14 »
Ik vrees voor Kaat
Was toch je mol?

Ik ga voor Kaat. Maar hoop t eigenlijk niet

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #76 Gepost op: 14-04-2019, 12:46:22 »
Was toch je mol?

Ja daarom ::rofl::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #77 Gepost op: 14-04-2019, 13:12:28 »
Ik ga voor Kaat. Maar hoop t eigenlijk niet

Same, maar nadat haar Eva verdenking is getoond kan het haast al niet meer dat ze nog ver komt.

Waarschijnlijk doen ze hier gewoon hetzelfde als wat met Rick Paul in seizoen 19 van WIDM gebeurde... in de aflevering vlak voordat Rick Paul afviel werd hij ook nog even extra verdacht gemaakt.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #78 Gepost op: 14-04-2019, 13:35:58 »
Waarschijnlijk doen ze hier gewoon hetzelfde als wat met Rick Paul in seizoen 19 van WIDM gebeurde... in de aflevering vlak voordat Rick Paul afviel werd hij ook nog even extra verdacht gemaakt.
Ik vond niet dat Kaat in de 5de aflevering echt verdacht werd gemaakt, zeker niet meer dan in de vorige afleveringen. Die rare uitspraak van haar tijdens de eliminatie kan je natuurlijk ook helemaal anders interpreteren.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #79 Gepost op: 14-04-2019, 17:09:42 »
Kaat.
Winnaar Klassiekers Pool 2023