Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 18908 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2019, 23:31:08 »
waarom kijkt ze na haar groene scherm zo 'geschrokken / gespannen' naar de groep? heel onnatuurlijk en verdacht vond ik dat. (Zie screenshot).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2019, 08:23:13 »
Ze kijkt daar vrij neutraal volgens mij.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2019, 09:04:35 »
Herkenbaar, als ik neutraal kijk denken mensen altijd dat ik boos kijk. ::ohno::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2019, 10:37:05 »
Voor meer informatie: Resting bitch face

(Uiteraard vind ik haar geen bitch, zo wordt het fenomeen gewoon genoemd)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #44 Gepost op: 22-03-2019, 17:14:58 »
Zij kijkt hier als enige opzij. Bij de rest moet het kwartje nog vallen. Bij haar was dat allang gevallen, namelijk op het moment dat ze hoorde dat ze de mol moest zijn, toen wist ze dat ze altijd wel groen zou krijgen....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2019, 19:26:40 »
Aan het einde afl. 1 de korte gesprekken op de kamers. Eva die vertelt als eerste over het verloop van de eerste dag en dat er nog geen mol was. De gesprekjes daarna met de andere kandidaten gaan stuk voor stuk over "we gaan op zoek naar de mol" . Subtiel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #46 Gepost op: 24-03-2019, 23:36:47 »
Ik begon Eva weer meer en meer te verdenken tijdens aflevering 3. We weten nog niet wat Eva's rol in de twist van volgende week inhoudt en of de Mol hier zijn voordeel mee kan doen, maar los daarvan: je moet wel een hele goede Mol selecteren als je die een rood scherm wil geven waar hij naturel op moet zien te reageren. En dan ook weer naturel reageren als hij hoort dat hij niet de afvaller is. Ik vond Eva's reacties niet geacteerd overkomen. (Nog eens terugkijken.) Maar als maker zou ik liever het risico niet nemen dat de Mol hier door de mand zou vallen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #47 Gepost op: 24-03-2019, 23:40:18 »
Ik denk ook niet dat de Mol de test het snelst zou maken

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #48 Gepost op: 24-03-2019, 23:41:23 »
Ik denk ook niet dat de Mol de test het snelst zou maken

Om de reden die ik gaf: vanwege het acteren? Of bedoel je iets anders?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #49 Gepost op: 24-03-2019, 23:42:46 »
Om de reden die ik gaf: vanwege het acteren? Of bedoel je iets anders?

Ja, onder andere. Je moet tweemaal acteren + je wordt denk ik wat buitenspel gezet in het slagen van de volgende opdracht

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #50 Gepost op: 24-03-2019, 23:44:54 »
Nu ik het terugkijk vind ik Eva ineens heel slecht acteren. Haha, wat een spel. ::rofl:: ::bravo::

Ze laat geen enkele teleurstelling zien na het rode scherm en staat direct op zonder iemand aan te kijken. Ook in haar loopje met Gilles laat ze geen teleurstelling of berusting zien maar lijkt ze af te wachten op wat er gaat gebeuren. Nu kan je dit ook als kandidaats zien natuurlijk, nog met de leugen van Gilles in het achterhoofd, maar ik krijg er een apart gevoel bij.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2019, 23:49:18 door Heinz »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #51 Gepost op: 24-03-2019, 23:48:31 »
Ik laat die even in de parkeerstand, tot ik meer info heb wat haar rol wordt in de “ verfbom” van volgende week. Verder is t erg vreemd dat ze kiest voor een geleedpotige, is haar liegen over t konijn erg veel mimiek . Zeker als je dat verge lijkt met haar solicitatie video.

Als ze liegt,lijkt t of ze drukker wordt, meer haar gezicht in t verhaal Inzet.

Staat nu nog op 1, met bas en kaat er kort achter, maar kan zo maar totaal wegvallen als ze volgende week inderdaad voor de groep kiest.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2019, 00:05:11 »
Ik denk niet dat ze de mol in deze rol zetten, maar ik kan mis zijn.

Nee een heel onmolse vorige aflevering is ze deze aflevering een van de twee meest verdachte kandidaten.

De vorige aflevering en dat rode scherm weerhoudt mij er voorlopig van haar als mol te zien.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2019, 00:13:59 »
Stijgt op mn lijstje.. misschien wel naar 1.

Die geleedpotige keuze vind ik echt super verdacht. Als Kaat niet freaked kan je dat altijd zelf nog doen zonder dat t opvalt

Verder haar rode scherm reactie ook verdacht. Leek erg onnatuurlijk

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2019, 00:21:42 »
Ik vind het oprecht knap dat sommigen van jullie thans reeds hoofdverdachten hebben. Ik kijk al drie weken genietend en zeer geboeid, en heb zelfs nog niemand definitief durven afstrepen...
Woosie down?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2019, 01:12:24 »
Op mij kwam haar reactie en loopje met Gilles geacteerd over. Nog vol spanning, in plaats van ontlading die je normaal gesproken bij een afgevallen kandidaat ziet. Alsof ze al wist dat het nog niet klaar was. Maar dat kan inderdaad ook als kandidaat zijn, met de leugen van Gilles die nog niet voorbij was gekomen.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #56 Gepost op: 25-03-2019, 06:23:25 »
Ik kan er zeker in meegaan dat Eva's gedrag niet zo naturel leek voor een kandidaat die net een rood scherm heeft gezien. En dat is geen tunnelvisie. ;) Maar het zou kunnen dat de leugen van Gilles toch iets anders is, en we dingen bij haar zien die er niet zijn. De leugen zou ook kunnen zijn:  "Jij bent niet de afvaller. Ik heb bij de test een andere naam ingetoetst". (zie ook afleveringstopic). En zou de regie haar echt als Mol in deze opvallende rol gaan zetten? En wordt de opdracht van het onschadelijk kunnen maken van een verfbom dan een farce? Daar geloof ik toch ook niet zo in. Dus ja: Eva stijgt op mijn verdachtenlijstje, maar of ze bij mij aan het eind van de week op nr.1 staat weet ik nog zo net niet.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #57 Gepost op: 25-03-2019, 08:16:30 »
Blijft mijn nummer 1, beetje meer zelfs.

- Keuze voor Kaat als kamergenoot (liever een meisje die bang zal zijn van een spin?)
- Keuze voor geleedpotige
- Beetje pinda's pellen voor de schijn
- Kiezen voor het groot exemplaar
- Toch te veel schrik van het beestje
- Afwachtend tov de groep bij de gong
- En uiteraard als mol kan je je eigen vragenlijst het snelste invullen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2019, 09:15:52 »
Ja, Eva was perfect mols gedurende de hele aflevering. Bij de gong wilde ze ook wel doorgaan met verdubbelen op het moment dat het bijna mis was gegaan, maar waarschuwde ze tegelijkertijd ook dat ze zo misschien alles zouden verliezen. Het leek erop alsof ze Axel de beslissing voor het verdubbelen wilde laten maken.

Achteraf was verdubbelen juist goed geweest omdat ze het haalden, dus dat maakt het weer ingewikkeld. Maar een groot risico was het wel en de dubbele houding van Eva opmerkelijk.


En een klein apart momentje: als Gilles zegt dat de volgorde van aankomst in de bootjes zeer belangrijk is knikt Eva "ja" alsof ze dit al wist. (Maar mogelijk is al verteld dat de volgorde belangrijk is aangezien Kaat wel verbaasd reageert maar hierbij de klemtoon op "zeer" legt. Kaat: "Oei, zeer groot.")
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 11:02:25 door Heinz »

Online Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #59 Gepost op: 25-03-2019, 12:56:52 »
Bij de vorige executie (afl. 2) was ze naar mijn idee echt zenuwachtig en ging haar hart aardig tekeer. Kijk maar eens naar het kuiltje van haar hals, net boven de sleutelbeenderen. Daar zijn allerlei alternatieve verklaringen voor te bedenken (een executie is altijd spannend, ze heeft een snelle hartslag), maar ik vind het eerder kandidatengedrag dan Molgedrag.