Auteur Topic: De Zap 2.0 Awards  (gelezen 15794 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #60 Gepost op: 11-04-2019, 11:59:37 »
Is er überhaupt info doorgegeven dan? Ik was in de veronderstelling dat het echt toeval was.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #61 Gepost op: 11-04-2019, 12:06:43 »
Nieky had uitgerekend dat die kans echt 1 op 40000 was of zo (oke dat is overdreven maar ik weet het exacte getal niet meer)

@Dennis nee I know maar dat wisten we toen niet ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #62 Gepost op: 11-04-2019, 12:07:00 »
De Kindergarten battle was volgens mij toeval, maar iemand had toen wel doorgespeeld aan team rood dat we als team blauw elkaar zouden redden, waardoor team rood ons ging frustreren bij het stemmen. Ik had toen iig begrepen dat Lucy dat aan Bjorn had doorgespeeld.

Nieky had uitgerekend dat die kans echt 1 op 40000 was of zo (oke dat is overdreven maar ik weet het exacte getal niet meer)
Die kans geldt alleen als je naar een compleet willekeurige locatie gaat, maar dat was hier natuurlijk niet zo. We wilden natuurlijk de locaties die we al hadden beschermen of veroveren dus voor beide teams was de kindergarten een logische optie, dus dan is de kans ineens veel groter dat je beide precies naar dezelfde locatie gaat.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2019, 12:08:36 door Starlight »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #63 Gepost op: 11-04-2019, 12:09:00 »
Ja hallo Nieky zat ook gewoon in die app hoor ::)
Ik werd de hele tijd beschuldigd van met Bjorrn samenspannen terwijl hij er net zo goed bij zat

Maar volgens mij wist rood het ook via een andere weg
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #64 Gepost op: 11-04-2019, 12:11:57 »
Ja hallo Nieky zat ook gewoon in die app hoor ::)
Ik werd de hele tijd beschuldigd van met Bjorrn samenspannen terwijl hij er net zo goed bij zat

Maar volgens mij wist rood het ook via een andere weg
Maar ik had dus gehoord dat Bjorn zelf zei dat hij het van jou had. Maar allemaal via via dus ik wist het ook niet zeker :P Maar er blijken nog zoveel bondjes te zijn waar ik niets van wist dat ongeveer iedereen het kan hebben doorgespeeld ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #65 Gepost op: 11-04-2019, 12:21:50 »
Ja op een gegeven moment was dat rood-blauw ding wel duidelijk. Maar dat was voor mij pas ruim na the walking dead  ::jaja::

Toen heb ik er volgens mij ook niet heel geheimzinnig meer over gedaan, vond het niet echt een issue meer  :P
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2019, 12:46:18 »
wat? ::) Ik had geen eens contact met Fabiann ::rofl::
Zo jammer was dat, terwijl we zo'n goed complotje hadden in de eerste Zap! :\'(
🜃

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #67 Gepost op: 11-04-2019, 13:43:24 »
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de biechten Starlight ;D
Misschien dat degenen die de biechten hebben ingetrokken achteraf zelf een selectie kunnen maken die ze nog wel zouden willen plaatsen.

Er waren wel wat complotten, maar het was vooral een sterk blauw dat elkaar er in z'n geheel goed doorheen hielp. D*N kreeg geen poot aan de grond daardoor. Bjorrn en Hans hadden wel goeie lijnen blijkbaar naar enkele mensen van blauw.
Lucy, Starlight en ik hebben nooit een complot gehad met z'n drieën maar voor mijn gevoel was er wel een stilzwijgend complot om elkaar de hand boven het hoofd te houden. Dat soort zaken speelden er ook.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #68 Gepost op: 11-04-2019, 14:29:42 »
Er waren wel leuke namen van bondjes.

Klein rood, klein blauw, een mix van rood en blauw mensen dat dan toepasselijk 'Paars' heette, de Alihansie...

Ik zal nog wel kijken met die biechten. Vooralsnog ben ik heel druk met het molweekend. Sommige dingen wat te laat mee gestart.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #69 Gepost op: 11-04-2019, 16:05:13 »
Gefeliciteerd Nieky!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #70 Gepost op: 11-04-2019, 18:22:08 »
De Kindergarten battle was volgens mij toeval, maar iemand had toen wel doorgespeeld aan team rood dat we als team blauw elkaar zouden redden, waardoor team rood ons ging frustreren bij het stemmen. Ik had toen iig begrepen dat Lucy dat aan Bjorn had doorgespeeld.
Dat was Lucy aan mij ::zwaai::. Ik heb daarop actie genomen om rood bij elkaar te krijgen.

Er waren wel wat complotten, maar het was vooral een sterk blauw dat elkaar er in z'n geheel goed doorheen hielp. D*N kreeg geen poot aan de grond daardoor. Bjorrn en Hans hadden wel goeie lijnen blijkbaar naar enkele mensen van blauw.
Het ding was ook dat ik geen complottenspel wou spelen, dus ik ben niet vanaf het begin mensen gaan benaderen ::ohno::. Ook met het inzicht dat er in de eerste editie van zap slechts enkele stemrondes waren. Bjorrn was daar bijvoorbeeld wel heel erg mee bezig en dat is logisch dat hij dan meer contacten heeft. Ik had mijn loyaliteit gewoon aan rood gegeven, maar probleem was dat, for some reason, die mensen mij hebben weggestemd ::).

Zo jammer was dat, terwijl we zo'n goed complotje hadden in de eerste Zap! :\'(
Ja inderdaad  ::love::. Dat kwam dus vooral omdat ik geen complotten wou initiëren en anders wou spelen. In die eerste ronde heb ik alleen maar contact gehad met mijn eigen team en mensen die mij benaderden van het andere team (Bjorrn, Lucy, Nieky).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #71 Gepost op: 11-04-2019, 18:48:32 »
Dat was Lucy aan mij ::zwaai::. Ik heb daarop actie genomen om rood bij elkaar te krijgen.
Ah, misschien dat ik dat dan eigenlijk wel wist maar me vergiste :P

Citaat
Ik had mijn loyaliteit gewoon aan rood gegeven, maar probleem was dat, for some reason, die mensen mij hebben weggestemd ::).
Ja, ik had een soort van bondje met MV, en die zat weer in een bondje met Hans, dus toen ik eenmaal doorhad dat bondjes toch wel handig waren kwam ik erbij in de Allihansie ;D En toen wilde jij ineens mij eruit stemmen, en dat vonden we toch een iets minder goed plan :-*

Lucy, Starlight en ik hebben nooit een complot gehad met z'n drieën maar voor mijn gevoel was er wel een stilzwijgend complot om elkaar de hand boven het hoofd te houden. Dat soort zaken speelden er ook.
Voor mij was er inderdaad wel een soort stilzwijgend vrouwencomplotje ::jaja:: Met maar 3 vrouwen in het spel moet je elkaar toch een beetje helpen ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #72 Gepost op: 11-04-2019, 19:32:44 »
Ja dat dennis starlight eruit wilde stemmem kwam dan weer door mij! ::sorry::

Ik vond je de grootste concurrent, maar somehow ging ineens iedereen op Dennis, zelfs 'rood'.

You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #73 Gepost op: 11-04-2019, 19:44:29 »
Ja, ik had een soort van bondje met MV, en die zat weer in een bondje met Hans, dus toen ik eenmaal doorhad dat bondjes toch wel handig waren kwam ik erbij in de Allihansie ;D En toen wilde jij ineens mij eruit stemmen, en dat vonden we toch een iets minder goed plan :-*
Om Mollenvanger te redden die het target was ::). Ik bedoel, ik wou niet perse jou eruit hebben, ik wou alleen maar mijn team rood veilig houden...

dus blijft dan nog steeds geen logische keuze, er waren genoeg andere opties
« Laatst bewerkt op: 11-04-2019, 19:46:13 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #74 Gepost op: 11-04-2019, 19:51:58 »
Wie had je die ronde nou echt willen wegstemmen D*N? Er gingen allerlei verhalen rond in eerste instantie, en het target veranderde steeds.
Lucy was overigens wel geniaal met Scream, erg goed gespeeld ::respect:: ik was blij met ons bondje ;D

Overigens vond ik het opvallend dat Niek in week 3 in de serie 0 stemmen kreeg, tegen veel stemmen voor Lan, Spacy en Fabiann. Dat heb ik toen wel opgemerkt maar later eigenlijk niet meer genoeg aan teruggedacht...

Ook opvallend: bij Titanic hebben meerdere mensen zich blijkbaar niet aan de afgesproken stemmen gehouden? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die stemming is verlopen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #75 Gepost op: 11-04-2019, 19:56:00 »
Om Mollenvanger te redden die het target was ::). Ik bedoel, ik wou niet perse jou eruit hebben, ik wou alleen maar mijn team rood veilig houden...

dus blijft dan nog steeds geen logische keuze, er waren genoeg andere opties
Ik zou niet op MV stemmen, dus het was voor jou slimmer geweest om mij erbij te betrekken en een ander target te kiezen. En daarnaast wisten wij toen natuurlijk niet dat jij het deze keer zonder complotjes wilde doen, normaal ben je daar supersterk in en ook deze keer leek je weer goed de touwtjes in handen te hebben. Iedereen leek steeds mee te gaan op whoever jij eruit wilde. Dus vonden we je gevaarlijk en was jij toch het meest logische target. Dat verder iedereen mee zou gaan had ik eigenlijk ook totaal niet verwacht, maar wist toen verder ook nog niet hoe de andere complotjes liepen. Ik heb gewoon m'n best gedaan om mezelf te redden (en voelde me toen wel superlullig dat je weer Project Runway niet kon doen, daar had ik totaal niet bij stilgestaan en hoorde ik pas toen ik al verschillende mensen had benaderd ::hug::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #76 Gepost op: 11-04-2019, 20:02:08 »
Wie had je die ronde nou echt willen wegstemmen D*N? Er gingen allerlei verhalen rond in eerste instantie, en het target veranderde steeds.
Ik wou jou eruit ;D, al best wel een tijdje, maar ik was daar steeds vrij alleen in en kreeg geen support van wie dan ook daarvoor.

Ik zou niet op MV stemmen, dus het was voor jou slimmer geweest om mij erbij te betrekken en een ander target te kiezen. En daarnaast wisten wij toen natuurlijk niet dat jij het deze keer zonder complotjes wilde doen, normaal ben je daar supersterk in en ook deze keer leek je weer goed de touwtjes in handen te hebben. Iedereen leek steeds mee te gaan op whoever jij eruit wilde. Dus vonden we je gevaarlijk en was jij toch het meest logische target. Dat verder iedereen mee zou gaan had ik eigenlijk ook totaal niet verwacht, maar wist toen verder ook nog niet hoe de andere complotjes liepen. Ik heb gewoon m'n best gedaan om mezelf te redden (en voelde me toen wel superlullig dat je weer Project Runway niet kon doen, daar had ik totaal niet bij stilgestaan en hoorde ik pas toen ik al verschillende mensen had benaderd ::hug::)

For the record, ik neem jou helemaal niets kwalijk van die ronde. Het ding was dat ik Mollenvanger en Hans vol vertrouwde. Ik heb ook verschillende targets geopperd en heb ook gevraagd aan MV om jou te betrekken. Maar die zei dat je helemaal niets losliet en niet wou samenwerken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #77 Gepost op: 11-04-2019, 20:09:21 »
Ik wou jou eruit ;D, al best wel een tijdje, maar ik was daar steeds vrij alleen in en kreeg geen support van wie dan ook daarvoor.


Dus toch! Was het enige moment deze serie dat ik ook echt bang was voor stemmen. Gelukkig had ik de andere dames achter me, en Lan/Wouter, en een lijntje met MV. Fijn dat er niemand met je mee wou :P


Ik heb nog even in mijn inbox gekeken naar de stemming in week 3. Frank, Lan, Wouter en ik hebben lang gesproken over Nieky of Spacy wegstemmen. We waren het redelijk eens over Nieky, tot Frank een paar keer noemde dat hij toch echt liever Spacy weg wilde stemmen, en we uiteindelijk met hem mee gingen. Hadden we op dat moment nou toch maar op Nieky.... :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #78 Gepost op: 11-04-2019, 20:11:52 »
For the record, ik neem jou helemaal niets kwalijk van die ronde. Het ding was dat ik Mollenvanger en Hans vol vertrouwde. Ik heb ook verschillende targets geopperd en heb ook gevraagd aan MV om jou te betrekken. Maar die zei dat je helemaal niets losliet en niet wou samenwerken.
Weet ik, maar dat stopt mij niet om me er alsnog een beetje lullig over te voelen ;) Uiteindelijk komt het wel door mij dat we jou eruit wilden. MV was nogal paranoïde en vertrouwde helemaal niemand behalve mij, en wilde doen alsof we niet samenwerkten. Dat heeft ie iets verder doorgedreven dan me lief was, want nu leek het idd net alsof hij het prima vond om mij eruit te stemmen. Dus dat was niet zo slim :-X Hans heeft tot het laatste moment getwijfeld wie hij nou moest vertrouwen en er zich achteraf ook onwijs schuldig over gevoeld. Maar voor ons leek het op dat moment ook gewoon alsof je overal complotjes had lopen en niemand je echt kon vertrouwen. Dus ik hoop dat je het hen ook niet (meer) kwalijk neemt ::hug::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Zap 2.0 Awards
« Reactie #79 Gepost op: 11-04-2019, 21:35:54 »
Ik heb nog even in mijn inbox gekeken naar de stemming in week 3. Frank, Lan, Wouter en ik hebben lang gesproken over Nieky of Spacy wegstemmen. We waren het redelijk eens over Nieky, tot Frank een paar keer noemde dat hij toch echt liever Spacy weg wilde stemmen, en we uiteindelijk met hem mee gingen. Hadden we op dat moment nou toch maar op Nieky.... :P

Kan je dit kaderen voor iemand die geen zicht had op het spel achter de schermen Swifty? Voor mij is Spacy bv een onbekende terwijl we weten hoe sterk en gevaarlijk Nieky is.
2024: wie is de Mol?