Auteur Topic: De biechten!  (gelezen 5238 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #20 Gepost op: 24-04-2019, 09:22:30 »
Hier zijn we weer:

Allereerst: het is gelukt. Lans munt en de flip naar Spacy zorgden ervoor dat Lan bleef en Spacy weg is
(sorry maat, maar Team rood wou jou heel graag houden, en Nieky krijgen we sneller aan onze zijde denk ik)

D*N en Bjorrn waren redelijk boos, maar ik maakte ze duidelijk dat team rood- team blauw niet is. Ik wou enkel Lan redden. Lan maakte ze ook duidelijk dat
a) D*N amper reageert in ons bondje
b) zij absoluut niet eens moeite deden om ons te contacteren dat Lan in gevaar was. We kregen enkel te horen dat Fabiann weg ging worden gestemd.

Dit gaven ze ook toe dat ze daarin fout waren maar ik geloof er weinig van:

Bjorrn had mij al eerder gecontacteerd Faab ging weggaan dus dat wist ik. Maar Dennis zijn rol is bizarder. Hij stuurde een PM naar Swifty dat rood Spacy wou houden en blauw Nieky, dus de stemming ging simpel zijn. Iedereen houdt iemand in hun team.


Wel Dennis, 4 van blauw waren geneigd om Nieky weg te stemmen. Hoezo, blauw wil Nieky houden?

en dan blijkt dat Dennis geopperd heeft aan Lan om mij te dumpen bij Titanic, dus hoezo betrouwbaar bondje?

Ik vertrouw Dennis niet, Bjorrn wil ik nog het voordeel van de twijfel geven. Maar echt vertrouwen doe ik als we een keer samen stemmen, dat is nog niet gebeurd.

Daarom vertrouw ik voorlopig nog enkel Swifty/Frank/Lan. Misschien dat volgende stemming Bjorrn erbij komt, misschien ook niet.


Ik heb nog wat in te halen qua biechten.

Vorige week dus Are you the one. Nou mijn ware bleek een 50/50 gok tussen Spacy en Lan. Gok ik verkeerd. Zul je altijd zien.



Stemmen dus, maar daar heb ik op geanticipeerd. Ik heb Dennis gered (zo blij dat ik hem niet in het water gegooid heb) en Dennis als vriendje in het spel is goud waard. Maar seriously, via hem heb ik heel team rood in mijn pocket (voor nu dan). En Bjorrn en Minke horen ook bij mij als F3. Wat leuk!

Toch even stress, want je mag maar 1 stem uitbrengen. Met 2x 5 stemmen op andere kandidaten zitten we safe. Ik heb meteen bij Spacy en Lan een deal gemaakt in ieder geval niet op elkaar te stemmen. Maar Swifty en wouter gingen een beetje vervelend doen die wilde Spacy eruit, dus dat werd wat enger want de kans op 2x5 stemmen werd kleiner. Dus ik heb hier en daar even geslijmd en uiteindelijk lan gestemd ipv fabiann, omdat fabiann toch wel zou gaan. Lucy, Bjorrn en D*N wilde hem geloof ik sowieso weg. En zo geschiedde



Rood en blauw is geen ding meer nu.... Denk ik....


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #21 Gepost op: 24-04-2019, 09:24:22 »
En toen begon Temptation Island!

Zooo temptation island gaat beginnen, een van mijn favoriete programma's  ::trots::
Nog even over de uitslag van de stemming: mensen begonnen ineens eigen plannetjes te maken. Ho even, das niet de bedoeling..
Van Swifty had ik al gehoord dat ze Spacy er graag uit wilde en ook op hem ging stemmen. Dat doet ze vast niet in haar eentje, dus ik wist dat er een kans was dat Lan niet zou gaan.
Die lucky coin kwam wel even slecht uit zeg  ::)
Ik had Spacy er graag ingehouden, hij leek me echt superloyaal aan rood en ook niet zo sterk in opdrachten, dus ideaal. En we hebben Lan niet ingelicht dat ie stemmen ging krijgen, dus doei vertrouwen van team paars  :(

Dennis en ik zijn begonnen met damage control bij Lan en Wouter, het valt te overzien want we hebben hem niet weggestemd, maar handig is t niet. Dennis heeft met een goed lulverhaal misschien wel een overtuigend argument kunnen leveren om hun vertrouwen terug te winnen. Ook reageerden we heel teleurgesteld en benadrukte we dat we zeker hadden geholpen als ze ons gewoon benaderd hadden met het plan (onzin natuurlijk  :P).

Dusja, ik vertrouw team paars nu wel het minste van al mijn bondjes, omdat ze al weten dat ze voor ons niet op de eerste plek staan. Gelukkig is de komende niet stemmen. Maar goddamn ik zit weer bij Frank en ik vertrouw die vent dus echt voor geen meter. Please Frank verpest dit niet.

Ik heb de quiz alvast ingevuld en die ging nog wel redelijk denk ik. Met mijn nodige temptation island en Robbie kennis heb ik wel wat dingetjes goed beantwoord. Helaas zaten er ook echt gokvragen bij die ik niet wist. Verder heb ik Love letter strategien opgezocht, dus begin ik hopelijk met een klein voordeel aan dat spel  :D (jammer dat geluk ook een grote factor speelt).
Verder misschien gedurende de week een beetje bluffen in het topic dat ik een bepaalde temptation gekozen heb, zodat Frank dan bang wordt en geen punten van ons gaat weggooien.
Ok geef mij maar een cocktail  ::dans::



Sorry Hans het is voor ons beide  :-*.


En dan d dodelijkste pm van dit seizoen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #22 Gepost op: 24-04-2019, 09:27:48 »
En 51 seconden nadat Frank zijn dream date had aangevraagd...
Ik wil graag op dream date. fak it  ::rofl::

Maar dat was te laat. Frank gooide zichzelf en zijn partner Bjorrn eruit.

Jeeuj, week 5 en weerwolven/vampieren/Aliens

Maar eerst week 4, jezus christus. Wat viel dit tegen.

Swifty en ik wisten ons goed te handhaven. Lan wist zich samen met Nieky ook te redden en nam een voordeel.
Frank en Bjorrn stonden ook goed en mijn ideaal scenario zou uitkomen. Ik zat bij de laatste 10 met 4 andere personen met wie ik een band had. Ik zat positioneel perfect.


En toen bleek dat Frank voor de dreamdate ging en daardoor eindigde hij en Bjorrn laatste en verloor ik 2 partners... (DAMNED). In plaats van 4 personen slechts 2 met wie ik een band had >:(

Maar opeens werden Lan (door Nieky) en Swifty ( door Lucy ) benaderd om samen te werken. Lan, Swifty en ik waren nogal voorzichtig, maar anderzijds denken we niet dat ze aons zouden benaderen om ons direct te bedotten.

Het zegt wel veel dat Nieky mij wel noemt om samen te werken en Lucy mij niet. Weet ik direct waar ik sta bij haar.  :-\\

Nuja, veel maakt het niet uit. Swifty, Lan en ik hebben elkaar trouw beloofd om samen zover mogelijk te komen en daar hou ik mij aan. De anderen mogen er van mij n  voor n uit. ;D

En het is weer mislukt om consequent elke ronde een biecht te doen  :P Na de vrij negatieve laatste biecht staan de dingen er wat beter voor. Om nog even terug te komen op Are you the one: Het was dankzij contact met Swifty en Frank duidelijk dat het handig was mijn munt in te zetten, hoewel de uiteindelijke stemming nog dramatischer was dan verwacht. Swifty, Frank en Wouter waren bereid om met mij op Nieky/Spacy te stemmen, en zeker nadat ik aangaf nog de mysterieuze munt te hebben. Aanvankelijk leek het erop dat we Nieky zouden stemmen omdat we die als grotere bedreiging zagen dan Spacy, maar uiteindelijk was er voldoende twijfel over waar Nieky binnen het spel staat om hem te sparen en voor een zekere tegenstander te gaan in Spacy. Het feit dat D*N daarna verontwaardigd was in 'Team Paars' was voor mij alleen maar bevestiging dat we waarschijnlijk de goede keuze hebben gemaakt tegen het front.

Temptation Island was voor mij een prettige week. Het grote deel van de punten was te halen bij het matchen, en ik wist dat ik daar een behoorlijk nette score in had. Voornamelijk uit angst voor het kampvuur die mijn vuile was buiten zou zetten heb ik redelijk weinig uitgegeven. Achteraf had ik graag toch ook nog een appeltje gepakt. Ik raakte wel even in paniek toen Robbie aangaf dat mensen -4 konden uitdelen gezien er dan alsnog ruimte was voor complotjes om mij eruit te gooien, maar dat bleek gelukkig een storm in een glas water. Helaas nog een redelijk negatieve ontknoping: Ik ging redelijk direct voor de Dream Date gezien deze week een stemming zou zijn en ik dan veiligheid goed kan gebruiken. Helaas besloot Frank een vrije val te maken en Bjorrn daarmee mee te sleuren. Dus voor mij extra zuur dat ik n geen veiligheid heb, en een van mijn zeldzame bondjes eruit gaat in plaats van een sterk duo waar ik geen contact mee heb.



Nieky heeft door deze week besloten contact met mij te zoeken. Lucy deed hetzelfde bij Swifty, en op basis daarvan is klein Blauw opgericht. Hier is Wouter aan toegevoegd. Net als met al mijn bondjes moet ik nog zien hoeveel het allemaal wil zeggen, maar ik zit niet echt in een luxepositie qua bondjes. Het is swipe right op elk aanbod  ::schaam::



Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #23 Gepost op: 24-04-2019, 09:31:46 »
Eindbiecht van Bjorrn  :(
Nou, waar ik tijdens mijn vorige biecht mezelf misschien wel in de beste positie vond zitten van heel het spel, lig ik er nu ineens uit  :-\\
Zo snel kan t gaan bij Zap, niemand is veilig  ;D
Ik baal vooral van de manier waarop, want ja ik had meer celebs kunnen koppelen, maar als je partner bijna zowat vrijwillig uit het spel stapt en mij daarin meetrekt, is er weinig dat ik kan doen..
Ik heb er wel vrede mee, m'n nieuwe lesblok begint bijna en ik heb m'n vakantie toch wat leuker kunnen maken met dit formulier  :D
Hopelijk wint een van mijn bondgenoten, met zoveel is dat vast niet zo moeilijk  ::vergroot::

Ik blijf t spel volgen, Bjorn uit  ::zwaai::

D*N zat nog helemaal in de Temptation sfeer met zijn GIFjes:

**CENSUUR**

En daarna ook meteen bij de aliens:

Me as alien ^

Wauw, lan bleek echt een expert in die koppels. Chapeau, hij stijgt drastisch op mijn hij-is-een-threat-lijst.



Die lijst kom ik nooit op, man wat een dramaspel speel ik  ::rofl::
Nu weerwolven, natuurlijk heb ik pech dat ik 2x een weerwolfrol toegewezen krijg, en dat bij het ene spel Swifty meteen exposed wordt, en bij het andere spel ik de volgeling buiten spel leg. Ik wilde doen voorkomen alsof ik de volgeling was. Mooi mislukt :'(. Toen een hopeloze zienerclaim, reageert MV als door een adder gebeten. Lieve MV, de hele bedoeling van dit spel is liegen ::)



Goed, geen voordelen vanwege Temptation island, ik ben zo braaf. En nu ook nauwelijks extra stemmen bij weerwolven. Dus ik lig lekker te slijmen bij 2 bondjes. Bij het bondje D*N-Hans-MV en bij het Bondje oud-blauw. Kijk ben ik toch niet zo braaf ::)



Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #24 Gepost op: 24-04-2019, 09:38:28 »
Wat een week,

allereerst: alles voor 1 nacht is zo tof. Maar deze gaf mij hoofdpijn.

Bij vampieren was ik kansloos. Eerst speelde starlight Swifty weg, en ik als renfield was uitgespeeld.
Dan bleken Lan en ik verwisseld, ik was  ::tandpastasmiley::  ::feest::

Alleen was Lan assasin, en de stemmen waren al 100% in.

Bij weerwolven was ik dronkaard, maar dit ging gelukkig allemaal goed.

En Aliens, toen bleek ik hoe achterlijk ik bezig was.
1) Ik had over het feit dat een spelwinst een extra stem was gelezen. Ik dacht gewoon dat ik D*N en Hans immuniteit had afgenomen, maar die extra stemmen was niet slim.

Uiteindelijk kwamen we erachter dat Tim de leader was, als alle aliens op hem stemden won niemand immuniteit (of alleen Hans).  Ik wou dat doen maar toen riep Lucy op om op Dennis te stemmen.
Zo won team blauw allemaal stemmen, en zij immuniteit.

Ik wou dat niet doen, maar ik bedacht mij: Dennis en Lucy staan lijnrecht tegenover elkaar. Ze willen elkaar gewoon eruit. Ze lijken niet samen te werken (of ze spelen dit keigoed). Dennis wou Lucy eruit, en als zij deze ronde kwetsbaar was moest ik mijn of Dennis verraden weeral of Lucy en team blauw verraden.

Mijn idee was vrij simpel: Als ik toch op Dennis zou stemmen, won Lucy sowieso immuniteit.  Dan kan ik nog alle kanten uit, want Lucy is dan een ideaal schild (Dennis wilt haar eruit, ze is een sterke speler en deze week heeft ze haar een doelwit gemaakt).

Dennis was pissed, maar ik gaf hem een lulverhaal: ik was in paniek geraakt en vreesde zonder stemmen te komen. Daarom veranderde ik van idee, maar Lucy zou toch op Tim stemmen? Ze heeft me gewoon gebruikt.
Hij leek ervoor te vallen (of ziet het door de vingers).

Hij heeft blauw nodig, en enkel Lan en ik willen samenwerken.

Nu het belangrijkste nog: hoe kunnen Lan/Swifty/ ik overleven zonder veel schade te lijden.
Een bijzonder weekje was dit. Drie potjes Weerwolven door elkaar, waarin ik in eerste instantie 3x burger was maar uiteindelijk 2x toch niet en dus hoorde ik bij die potjes niet bij de winnaars, maar gelukkig toch nog 1 potje wel een stem gewonnen.
Bijzonder ook omdat er dwars door die 3 potjes heen ook naar het grotere geheel gekeken moest worden. Wie willen we wegstemmen, diegene mag geen immuniteit winnen, en hoeveel stemmen kunnen we bij elkaar krijgen om iemand weg te stemmen.

In eerste instantie klonken er geruchten dat D*N het op mij gemunt heeft. Daarna dat D*N met Minke mee wil op MV. En tot slot 'rood' dat Lan en Wouter meevraagt om op Starlight te stemmen.
Waar ik eerst nog wat huiverig was om Lucy 100% te vertrouwen, toont zij haar vertrouwen in mij door mijn stem dubbel te laten tellen.

Mijn contact met MV was ik wat aan het verminderen, want het was hij of ik deze week. Dus maar eens contact aangehaald met Starlight, wat heel zinvol bleek, voor beiden. Lucy, Starlight en ik hebben nog geen groepje met z'n 3en maar wel een behoorlijk vrouwenverbond. En uiteindelijk krijgt Starlight het dan voor elkaar wat ik eigenlijk nog niet durfde voor te stellen: stemmen ronselen om D*N weg te stemmen. Dat is wat ik het liefste zou willen, maar ik wilde niet degene zijn die daarmee kwam, bang voor de wraak van D*N als het niet zou lukken. En ik was niet zeker van oa Lucy en MV, of zij D*N echt wel weg wilden stemmen. Gelukkig doorzag MV ook D*Ns verhalen, en mijn wantrouwen richting Lucy bleek dus onterecht.

Wouter schreef nog wel wat ik ook wel heb gedacht: erg sneu voor D*N als hij weer net voor Project Runway afvalt. Ja, dat is sneu. Maar als je eenmaal zoveel stemmen bij elkaar kunt krijgen moet je de kans pakken. Sorry D*N dat we je weer Project Runway afpakken (als alles lukt) ::sorry:: maar dit was gewoon het moment.

Een beetje spannend vind ik het wel, hoe groot is de kans dat ze bijna allemaal tegen me liegen en toch stiekem mij wegstemmen? Ik moet maar gewoon wat vertrouwen hebben denk ik. En dan op naar het volgende toffe programma :D

En ik denk dat ik deze vooral niet mocht posten omdat dit over het moment gaat...  ::hug::
Maar de GIFjes zijn wel leuk

** CENSUUR**


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #25 Gepost op: 24-04-2019, 09:43:46 »
Tijd voor een biecht is weer even geleden.

Vorige week moest er gestemd worden. Daar was ik gebleven. Lucy en ik hebben een dealtje met 'klein blauw'. Het plan was eigenlijk om Mollenvanger weg te stemmen, niet mijn ideale plan, want Mollenvanger had ik belooft niet op te stemmen deze ronde. Maargoed liever 1 iemand verraden (MV) dan vier mensen (Lan,Wouter,Swifty en Lucy). Dat is geen hogere wiskunde.



Ik heb nog even geprobeerd Starlight te targetten. Dat is gewoon een van de beste in de spelletjes, maar dat plan kwam ook niet echt van de grond. Niemand leek naar me te luisteren. Tot D*N een paar dagen later ineens zei :'We gaan Starlight targetten ipv Mollenvanger'. Ehm yeah sure, prima.

En toen kwam Lucy nog ineens met een switch. Ze stelde D*N als target voor i.p.v. Mollenvanger/Starlight. Iedereen was al akkoord, dus ik moest ook wel een soort van akkoord. Nou zou het hypocriet zijn als ik hier zou zeggen dat ik dit heel erg vind. Vervelend voor hem dat hij juist weer Project Runaway moest missen en we waren wel closer geworden sinds titanic. Maargoed daar wilde ik hem eigenlijk al dumpen omdat hij erg goed is en fanatiek en tijd heeft, dus dat moest dan nu maar hier en er was ook niet echt meer tegenin te gaan. Jammer en een knuffel  ::hug::



*Met hillo knuffel ik intiemer hoor



Goed, waar was ik.... Dennis eruit dus en ik moet iets met mode doen.... Niek en mode. Dat is zoiets als LdHmolletje en techniek, Dennis en vrouwen, Bjorrn en Frank of Lucy die vrijgezel is.... Dat werkt gewoon niet.... Ik heb in de poll niet voor niks gestemd op alle programma's behalve Project Runaway...  ;D



Goed, nu in afwachting van de jury. Ik heb mijn best gedaan en het over een creatieve boeg gegooid. Mode is niet mijn ding, maar een beetje creatief improviseren kan ik wel. Wat onhandig knip en plak werk uit word erbij. Veel beter/meer kan ik er met de tijd naast werk die ik heb gewoon niet van maken. Dus dit moet maar goed genoeg zijn en anders so be it.

Spannend dus, even afwachten wat de jury gaat vinden!

Lan won Project Runway!


Ik ben blij dat we een rondje zonder stemmen hadden, maar het maakt het wel lastiger om een biecht te vullen want er is minder achter de schermen om over te vertellen. Mocht ik er nu uitgaan dan heb ik in elk geval een spelronde gewonnen, dat had ik na de eerste paar rondes niet meer verwacht.  :P

Ik denk dat het niet ideaal was dat MV er nu uitging. Het alternatief was Wouter, wat nog erger was, maar ik had liever iemand anders eruit zien gaan. Ik heb Nieky tijdens deze ronde benaderd dat ik met Klein blauw verder wou, maar binnen die groep graag met hem naar het einde wou, en het antwoord was alleen 'ja Klein blauw is goed, dat moeten we blijven doen'. K thanks, maar ik zocht eigenlijk naar iets meer dan dat vriend  ::rofl::

Dat is voor mij bevestiging van D*n's verhaal over hun groepje, en dat wil zeggen dat ik het kapot wil hebben. Ze zijn de drie gevaarlijkste spelers in het spel, en binnenkort zijn ze ook nog in de meerderheid. Het lastige is dat ik niet openlijk tegen ze kan keren want ik wil zelf deze ronde overleven, en ik weet nog niet hoe ik het kan regelen dat er een meerderheid Nieky of Lucy weg wil stemmen. Starlight schijnt niet van het konkelen te zijn, Hans wist dat het handig was mee te gaan op D*N dus die heeft wellicht lijntjes lopen, dus er is geen meerderheid te vormen zonder dat ik enorm risico loop dat het in mijn gezicht ontploft. Mocht ik immuniteit krijgen deze week en Lucy/Nieky niet, dan kan ik misschien een poging wagen. Ik wil niet wachten en er later achter komen dat ik te laat ben, maar ik zit op het moment op een redelijke comfortabele positie (denk ik), en ik wil niet dat ik door een move te maken mezelf naai. Ik moet wachten met de boot opblazen tot ik een andere sloep heb gevonden, of op zijn minst een reddingsvestje.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #26 Gepost op: 24-04-2019, 09:49:47 »
Toen kwam de Big Escape, die Tim fataal werd.
Vorige week niet gestemd en dus geen biecht  :P Er was gewoon niet veel te biechten. Ik maakte me niet veel zorgen over Project Runway. Zeker niet toen ik alle creaties zag.
Ik was wel even bang dat Wouter zou afvallen. Dat MV afviel was toch een beetje een verrassing, ik vond zelf die van Hans het slechtst. MV weg is jammer, want ik had wel contact met hem. Aan de andere kant was het contact met hem lastig ivm mijn andere bondjes. Anders had ik wellicht eens op hem moeten stemmen, en dat is nu niet nodig geweest gelukkig.

Deze week ging het duidelijk erg goed met iedereen die in het eerste spel in Blauw zat. Lan mocht de groepen verdelen en heeft dat fijn overlegd met Wouter en mij, en met klein blauw (inclusief Nieky en Lucy). Natuurlijk werden Hans en Tim in dezelfde groep gezet. Ik heb nog iets gezegd over die groep opzettelijk laten verliezen, maar dat wou Wouter niet, en dat snap ik ook wel. Was ook niet nodig, Hans had weinig tijd en dus verloren zij.
Binnen ons groepje verliep het prima. Lucy en Starlight hebben ontzettend veel gedaan. Ik had ook moeite met overdag online komen, maar Lucy appte me af en toe dat ik iets moest doen, dan logde ik in, las ik bij mbt wat ik moest doen en dan konden zij weer verder. Werkte prima ;D

Wel maakte Lucy zich blijkbaar wat zorgen over het gebrek aan contact tussen Nieky en mij, en ze heeft wat leven in ons app-groepje geschopt. Daar had ik al direct profijt van: Nieky hielp me op weg bij de individuele escaperoom, door te vertellen dat je gevonden items ook kon combineren. Meer hints had ik gelukkig niet nodig. Ook Starlight schreef iets over hints, ik neem aan dat Lucy haar wat op weg heeft geholpen. En dus haalde alle blauwen het  :D

In de duo-rooms hadden Starlight en ik de pech om bij Hans en Tim ingedeeld te worden. Starlight en Hans hadden pas donderdagavond tijd blijkbaar. En Tim en ik waren ook weinig tegelijk met elkaar en Robbie online. De eerste avond was ik nog onderweg van Schiphol naar huis, en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen heel bewust niet veel heb gedaan, de andere groepjes zo wat voorsprong gaf.
Uiteindelijk heb ik donderdag geprobeerd wat meer overzicht te krijgen. We hadden toen 1 kluis open. Ik vond de communicatie met Tim moeizaam gaan, ik kreeg voor mijn gevoel maar flarden info van hem en het is lastig om er dan een code uit te filteren. Ook kreeg ik mijn rare tekens niet goed aan hem beschreven geloof ik.
Nou ja, het was geen verrassing dat Robbie ineens schreef dat we wel konden stoppen, dat er twee andere duo's ontsnapt waren :P

Tim bood aan me te helpen puzzelen met mijn 2 woorden. Maar op basis van 'gevangenis' en 'gezelschapsspel' had ik al het idee dat het eindwoord 'monopoly' moest zijn, dus ik had zijn hulp niet nodig, ik wou hem geen woorden sturen.
Met Wouter heb ik nog het derde woord uitgewisseld. Ik neem aan dat Lucy dat met Starlight en Nieky heeft gedaan, zodat wij alle 6 het eindwoord wel vinden. Al had ik het derde woord niet nodig, het bevestigde voor mij 'monopoly'.

Dat maakt dat alleen stemmen op Hans en Tim zinvol is. Het kan zijn dat Hans toch van iemand de woorden krijgt, dan valt sowieso Tim af.
Lucy pusht wat om te stemmen op Tim, en Wouter vertrouwt dat niet, maar ziet ook wel dat we niet zo bang hoeven te zijn voor een connectie Lucy-Hans, we zijn met z'n 3en (Lan, Wouter en ik) sterker.

Alleen, en dit is het belangrijkste deel van mijn biecht: ook met Nieky en Lucy heb ik ineens een soort van final 3 deal. Tja, ik heb het niet bevestigd, maar ze denken wel dat ik erin mee doe waarschijnlijk. Dat maakt dat ik 2 final 3s heb, en dat ik eens zal moeten kiezen en iemand een mes in de rug zal moeten steken (iets wat ik tot nu toe nog niet heb hoeven doen). Maar dat is van latere zorg   :-[

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #27 Gepost op: 24-04-2019, 09:50:08 »
Hier zijn we weer,

Wat een week. Eerst overleef ik project Runaway met 0,15 punt,
daarnaast kwam mijn favoriete week tot nu: the big escape. Ik hou van puzzelen.

Lan won gelukkig het voordeel en mocht de teams indelen. Swifty, Lan en ik spraken al snel af om ons op te splitsen. Zo wonnen we sowieso een trefwoord.

Daarnaast kon je een individuele kamer doen en ging dit vlot voor mij. Hoppa, 2 woorden.

De duo-room was echt leuk, Lan en ik gingen lekker en wonnen zo woord 3. Ik heb immuniteit. :p

Het viel mij en Nieky op dat  Hans/Tim amper online waren en zodoende amper moeite deden in de groepskamer. Hun spel staat op wankelen, en in hun geval zou ik spelen voor mijn leven. Zij niet. Ze hebben zelfs de individuele kamer niet gedaan en staan zo op 0 woorden.

Lucy is zeer sturend om Hans te houden en Tim weg te stemmen. Ik heb daarvan geprofiteerd om dit aan te kaarten bij Nieky, Swifty en Lan om wat wantrouwen te zaaien. Nieky pm'de mij al dat hij een vrouwenbondje vreest, zeker met Hans er nu bij.

Laat hem dat maar denken, dat is goed voor mij.

Als volgende week een opdracht komt waar de slechtst presterende afvalt, moet ik ervoor zorgen dat mijn bondje overleeft en best Nieky ook. Dan kan ik met die 3 nog 1 ronde overleven en hebben Swifty, Lan en ik de meerderheid.

Als volgende week toch een stemming komt, kan ik die 3 gebruiken om iemand van de 3 andere weg te stemmen en lijken we goed te zitten.

Als ik ervoor kan zorgen dat mijn bondje met 3 overblijft, ,wil ik graag met Lan de finale spelen als het een F2 is.  Wij spelen al heel dit spel samen, en we hebben dezelfde spelmoves gemaakt n daarnaast dezelfde mensen verraden. Dan kan niemand bitter stemmen.

Ergens in mijn hoofd denk ik toch: wat als Swifty ons bedriegt, maar ik ken haar niet als iemand die liegt in bondjes. Ik vertrouw haar (en als ze mij en Lan toch bespeelt, doet ze het geweldig n verdient ze de overwinning)


Afwachten, maar de finale is kortbij. Ik wil die ook spelen :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #28 Gepost op: 24-04-2019, 09:52:28 »
En Hunted, aka Waldo maar dan met een andere naam, was het volgende spel.
Wow,ongelofelijk

Ik heb een Waldo-ronde overleefd, en nog beter: Swifty, Lan en Nieky wisten dit ook te overleven. Lucy is eruit.

Hierdoor zit ik nu bij de laatste 6, met 3 mensen die niet op mij gaan stemmen. Swifty, Lan en ik hebben een verbond n Nieky denkt dat Lan en ik met hem samenspelen. Beter kan niet.

Mijn volgend doel:Starlight eruitspelen. Zij is veruit de sterkste speler die er nog in zit n niet met mij verbonden is.

Als zij weg is, kan Hans gaan. Het principe is toch stemmen- laatste weg - stemmen - laatste weg-... en Hans is in opdrachten minder goed als Starlight.

Het einde nadert n ik zit voorlopig goed tot en met de laatste 4. Nu mag ik niet meer falen. Ik wil de finale
Geen stemming afgelopen week, en dus een stuk minder te biechten. Toch maar even een berichtje. De vorige keer eindigde ik met '2 final 3's, dat moet ik later zien op te lossen'. Dat is inmiddels opgelost dus :P Lucy baalde al toen ze zag dat het om Waldo's ging. Niek was ook wel heel erg snel bij de laatste, daar had Lucy pech mee.
We dachten allemaal dat Hans te weinig online zou zijn, maar hij was zowaar de 2e die een Waldo vond. Hij is zeker nog wel een speler om rekening mee te houden dus.

En dan deze week ineens muziek, pfff. Ik ben vrij slecht in namen van artiesten, en in fragmentjes van 3 seconden herkennen. Ik heb alle hoop op Lan gezet wat betreft het eerste groepsdeel. Maar mochten we toch verliezen van de andere groep, dan moet ik dus hopen dat ik het tweede deel iets beter maak dan Starlight. Ik vrees echter dat ik afval deze week  :-\\ En mocht de andere groep verliezen, dan ben ik bang voor het vertrek van Wouter.

Stel dat ik wel doorga deze week, dan ben ik heel benieuwd met hoeveel mensen de finale gespeeld gaat worden. Ze zijn allemaal zo goed, het wordt nog erg lastig om bij de laatste 2 of 3 te komen ben ik bang :P

Moet nog even toevoegen dat Daisy er een toffe opdracht van heeft gemaakt  :D week na week weer nieuwe verrassende opdrachten, leuk spel is dit toch!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #29 Gepost op: 24-04-2019, 09:53:49 »
Muzikale biecht naar aanleiding van The Big Music Quiz:
Waar waren we gebleven? Bij Waldo geloof ik?
Ja die kwam niet in mijn beste week.... Ontzettend druk op werk, mijn lichaam was het wel beu die week (daarna werd ik ook ziek), weinig tijd. Dat was gedoemd om te mislukken, maar gelukkig vond ik in een suddendeath die laatste waldo sneller dan Lucy. Wel m'n laatste final 2 deal kwijt. Dat is niet zo handig  ;D



Goed, er moest een nieuw plan komen. Ik bedacht dat het slim was om Hansje te gaan benaderen. Die stond vast een beetje alleen na het vertrek van Lucy. Dus Hansje en ik gingen appen, bleek supergezellig en leuk te zijn. Ik heb hem nu die freeze vergeven.
Teamindeling verraste me niet. Ook wel een signaal dat de overige 3 close zijn. Heel mooi dus dat we gewonnen hebben met die liedjes. Dat is ook wel echt mijn ding natuurlijk, dus ging lekker  8). Final 5  ::bravo::
Begin toch beter in het spel te komen nu  ;D



En dat te bedenken dat Wouter en Lan ook al in het water hebben gelegen bij Titanic. Nu zitten Swifty en Starlight ook op de wip. Hans doet toch ook iets goed dit spel  ::).
Wie er nu afvalt maakt me niet zoveel uit. Ik vind Lan, Swifty en Starlight allemaal ontzettend sterk. Maar met de eerste 2 heb ik wat contact gehad, dus in het geval van een complotje is dat misschien handiger!




Ik zit bij de laatste 5  ::tandpastasmiley:: ::feest::

De voorbije weken heb ik opdrachten overleefd die mijn meug niet waren (Waldo's, project runaway en muziek) maar I survived.

Enig nadeel, mijn 2 bondgenoten maken kans om gelimineerd te worden. Ik kan alleen hopen dat ze het halen. Dan zit ik niet alleen bij de laatste 5 met 3 personen die niet op mij gaan stemmen, dan is met starlight een enorm sterke speler eruit, en kan ik met Lan nog alle kanten uit (met Swifty mee naar F3, met Nieky mee of zelfs Hans)

Als n van het niet haalt, heb ik nog altijd 2 personen die niet op mij gaan stemmen en is er met Starlight iemand die sowieso doelwit nummer 1 word (want zij kan dit spel gewoon winnen).

misschien juick ik nog iets te vroeg, want als er geen stemmingen meer zijn kan het cht alle kanten uit. Die optie heb ik ook nog natuurlijk (maar dit is voor mij het minst voordelig).

Ik heb ook geen idee wat de finale kan zijn, een stemming, opdracht of een quiz over al wat gebeurd is? Ik heb geen idee maar ik weet wel dat ik sowieso met Lan de finale wil spelen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #30 Gepost op: 24-04-2019, 09:55:01 »
In Eeuwige Roem keken we wie het sociaalst was:
Net de quiz gedaan en die ging verbazend goed.
(ik had met Lucy in het begin ons formulier uitgewisseld dus die heb ik al zeker juist).

Het leuke is met mijn bondje (Lan, Swifty) hadden we al beloofd om punten uit te wisselen. Dit bespreken we verder na het face-spel.
Daarnaast hebben zowel Nieky als Hans mij gepm'd om punten uit te wisselen. Nieky heeft dat al niet met Lan overlegd en ik betwijfel dat Hans dat met iemand anders uitlegd.

NATUURLIJK zeg ik ja daarop, hoe meer punten voor mij hoe beter. :)

Hans stuurde net dat hij vreesde dat Swifty met iedereen contact had in dit spel, een bondje met Lan hier; een bondje met Nieky daar.
Hij weet alleen niet dat ik met iedereen contact heb, en swifty heeft geen contact met Nieky (of dat zegt ze toch).
Soit, ik moet deze ronde een paar mensen belazeren, en hoezeer ik dat buiten het spel niet graag doe, omarm ik het wel in het spel.
Hopelijk weet ik dit wat uit te spelen, dat zou de laatste 4 betekenen.  ;D


En dan zijn er nog 5... Met 1 daarvan vrijwel geen contact gehad, met de anderen 2 bondjes, ongeveer vanaf het begin. En nu moeten er toch keuzes worden gemaakt.

Drie punten verdelen, hoe ga ik dat aanpakken? Niek vraagt direct of we aan elkaar punten gaan geven en dat zeg ik toe, met een klein voorbehoud, even kijken hoe het met Faces gaat. Ook Lan en Wouter vragen om de punten met z'n 3en te verdelen, en daar maak ik hetzelfde voorbehoud.
En dan is Robbie natuurlijk zo slim om geen tussenstanden te melden bij Faces, dus je weet nog niks als je punten moet geven.
In de poll schat ik veel stemmen voor Hans, met Niek als tweede en ik als derde.

Ik moet toch kiezen, en ik gok dan maar op Lan en Wouter. Ik stel een verdeling voor, 3 punten van mij op Wouter, 3 van Wouter op Lan en 3 van Lan op mij. Ik geef die punten openlijk door. Maar de 2 heren niet...
Ik negeer Niek even op WhatsApp, kan niet liegen tegen hem over de punten. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat hij mij geen (3) punten gaat geven. Het zij zo.

Bijna vergeet ik de quiz. Op het laatste moment heel snel nog even ingevuld, geen tijd om iets op te zoeken dus mijn antwoorden slaan waarschijnlijk nergens op.
En Faces is lastig. Ik heb er een heel slecht gevoel over.
De uitslag van de poll valt een tikje tegen: Wouter scoort meer stemmen dan Niek en ik. Nja, toch nog (gedeeld) derde, Niek heeft er evenveel.

Op WhatsApp ben ik nu wat aan het terugblikken met hem. Ik vertel over mijn samenwerking met Lan en Wouter, en ook hij lijkt al lang met hen samen te werken. Hij heeft zijn punten aan Hans gegeven vertelt hij, daar zit een link tussen dus.

Al met al weet ik vrij zeker dat ik heel erg slecht scoor deze week, en ik ben eigenlijk mijn afscheid al aan het voorbereiden als Niek me ineens wijst op het duel. Oh ja, nog een sprankje hoop! Maar pffff het hangt (weer) aan een zijden draadje hoor...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #31 Gepost op: 24-04-2019, 09:56:56 »
Final Four!


Ik zit bij de laatste vier!!
Wie had dat gedacht vooraf, ik zeker niet! Wat een sterk deelnemersveld hadden we. Lan, Fabiann, D*N, Swifty, Lucy, Bjorrn, Starlight, Mollenvanger en vele anderen. Stuk voor stuk kanonnen die zich al meermaals hebben bewezen! Wie had gedacht dat ik met mijn fulltimebaan en beperkte tijd weer zo ver kon komen in een groot spel! Ik niet in elk geval. Dus ik ben trots  8)

Goed, een paar weken geleden schreef ik hier dat ik eigenlijk kansloos bezig was in dit spel. Dat is de laatste weken wel veranderd. Ik heb wellicht niet alle spellen gewonnen, maar ik ben nooit laatste geworden. En dat is waar ZAP! om draait. Op het goede moment pieken. En die quiz die ik dik won, was wel op het goede moment gepiekt  :D. Komen mijn medeforummersquizskills toch van pas :)

Ook hier viel het een beetje goed mijn kant op. Bij alle onderdelen waren er een aantal gelijke spelen, waardoor het verschil in punten minder aantikte. Behalve bij de quiz die ik goed gemaakt had. Daar was geen enkel gelijkspel. Resultaat Nieky is door en de twee topfavorieten (in mijn ogen) moeten een duel doen.



Ik hoop dat Swifty wint. Swifty en Lan zijn een onafscheidelijk duo, dat wordt nu opgebroken. Maar ik heb net wat meer contact met Swifty gehad dan met Lan. Bovendien hebben Swifty en ik een soortgelijk tijdschema. Door haar kan ik minder snel op de factor tijd afgetroefd worden.
Ik en Hans zijn inmiddels een onafscheidelijk ding.



Dat kan snel gaan h. Wouter heeft afgelopen spel duidelijk de kant van Lan en Swifty gekozen. Prima, weten we dat ook weer. We zijn wel allebei door :)! Dus hierna is het 2 tegen 2.
Verder ben ik heel erg blij met mijn social game. Ik heb alleen tegen D*N vervelend hoeven doen met stemmingen, de rest zal no hard feelings hebben denk ik. Iedereen van oud-blauw heeft inmiddels ook gewoon in de gaten dat het ieder voor zich is. Prima, dat respecteren we allemaal. Geen gebackstab nu. Ook weleens fijn!

Op naar volgende week! Ben benieuwd wat dat nu weer gaat worden :)!

En met Scream wist Wouter zich als eerste te plaatsen voor de finale:
JIHAA, ik ben de eerste finalist.

Scream was echt tof. Dit spel was echt tof, een combinatie van tactiek en geluk.
Ik wou proberen om mijn rol zo lang mogelijk in het gewisse te laten en sowieso mijn eerste 2x een kaart te nemen. Daarnaast heb ik van elke stap van de andere nota genomen en zo proberen te achterhalen wie welke rol zou hebben. Toen ik dat doorhad, probeerde ik zo vaak mogelijk die rollen samen te zetten zodat ze elkaar konden uitmoorden en wanneer Hans en ik overbleven, Hans isoleren zodat die sowieso alleen stond in de kamer.

Wat komt er nu? Geen idee (een stemming, een grote proef,...)

Ik ben al 1 voorbereiding aan het doen: ik ben van elke gespeelde week een kort overzicht aan het maken van wat er gebeurd is, wie er afviel, op welke manier? Dit ga ik blokken zodat als er een quiz zou komen over dit spel ik voorbereid ben.  (Misschien voorbarig, maar ik ben graag voorbereid)

Alleszins, de sukkel die in week 2 in het water lag en niet gekozen werd, is nu al zeker van de finale.
Ik hoop dat Lan het ook haalt, zo is ons bondje van week 1 het finalebondje (en zijn de 2 die in week 2 de pineut waren de finalisten).

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #32 Gepost op: 24-04-2019, 09:58:13 »
Finale!!!!



Serieus niet verwacht 3 maanden geleden. Het leek me gewoon een heel erg tof spel qua opzet om toch nog eens een keer een groot spel mee te doen, maar dat het zo goed zou gaan... Dat had ik nooit gedacht!
Scream ging best prima! Leuk spel, grote geluksfactor. Het eerste potje had ik veel pech. Werkte samen met Hans,dat ging eigenlijk wel prima. We deelden niet wie we waren, maar wel wie we zouden vermoorden zodat we eerst Lan en Wouter zouden omleggen voordat we perongeluk elkaar deden killen.

Lan was de pechvogel die eruit ging bij scream. Hij heeft het spel echt heel erg sterk gespeeld, hij was mijn topfavoriet om te winnen. Dus een geduchte concurrent minder in de finale. Hans en Wouter zijn natuurlijk ook sterk. We zijn aan elkaar gewaagd. Flashgames zijn niet mijn sterkste kant, maar ach wie weet valt het balletje weer goed! Alles valt namelijk goed in dit spel  ;D



Oh en nu kom ik deze tegen... oops, dan ga ik even retrospectief censureren in dit topic...
Hoi, ik wilde vragen of je de biechten die ik heb opgestuurd in de eerste week van Zap toch niet wilde plaatsen aan het einde van het seizoen. Ik sta er niet meer helemaal achter, het is alweer zo lang geleden.

Alvast bedankt! :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #33 Gepost op: 24-04-2019, 10:02:15 »
Oh ja en de awards nominaties!
De eerste die binnen kwam was van Wouter en daarin kon je al duidelijk zien wie de awards zou winnen:
0C Ya#_bQnA]}+flHdSAht`g5A6u#eReI_걲X71PҟO26pVt o=g)N#FYw”ΨJ^ٳ{"f$]}@ _к!A/M4xFek(Ռf;mǔ~{Ha mߐO{R][lf~VjÔ6GW Y芙VUe"#ت3 >H ւ?POZ,}y'씈-a^P)
pR̢;9!\(+}.k^"
"=[?H8&s>h^N7`074   ̧nMrz+'NzI 7   5 _*xF/ +7 o4tI5Aу9-gy   {Dd
(N>OS1/, Ȍb9=z#Ԃ'|)F~ҒV"1tvu 86-)@ oP*ya*Â=i]*{"ăcC.6b䃍 =ԝ'-sW

d/iLЈAgxbxS0;TЖd]b<u6^L|Gev{   2
l`
y
:{-JdK_`j*   P2D V4s:eijK97G{usrYl]}G6L" (6hB<G \\ &9B>[Ӈ"/!r[\(.-֞T:;5 .D9Mzez&h   솄q֪b~C@xܦY=Zn03dStyCsڒ93[L/%͙ Hae;?w">|(荮fr
   ~e6qݧbC˝DcY Sbcbc   px1圍z|D/
>K|tvS{m
Wi|MaV?t?"(E(UZͲ}# B
Leukste opdracht - The Walking Dead, Temptation Island, The Big Music Quiz, Scream (ondanks de uitslag  :P)
Beste comeback - Hans, Wouter
Leukste GIFje - Teveel keuze  ::rofl::
Meest schokkende moment - Frank's kamikaze  ::rofl::
Meest schokkende afvaller - Lucy, Swifty
Beste speler - Nieky objectief, Wouter omdat ie mijn buddy was. 
Leukste opdracht - Welke week/opdracht vond je het leukst om te doen of te lezen?
The Walking Dead, wat een geweldige opening van het spel!

Beste comeback - Welke underdog heeft zich goed teruggevochten in jouw ogen?
Lan is the comeback kid. Het lijkt me sterk dat er nog iemand anders berhaupt genomineerd wordt.

Leukste GIFje - Welk GIFje was het grappigst/leukst/...?
Kan ik niet kiezen. Er waren zoveel leuke gifjes. Vooral die met de Tiran in de eerste week. Schattig ook hoe je waarschuwde voor Lucille waar het bloed vanaf droop. Mag ik alle gifjes met de Tiran en Lucille nomineren?

Meest schokkende moment - Er waren een aantal spannende momenten in het spel. Welke vond je het schokkendst?
De lucky coin van Lan en de dreamdate van FrankLapidus

Meest schokkende afvaller - Wiens eliminatie was voor jou de grootste schok?
De eliminatie van Bjorrn, omdat hij zo bedonderd was door Frank. Bjornn had de meeste punten behaald en Frank gaf dat onverantwoord op door de dreamdate te kopen.


Beste speler - Wie heeft het volgens jou heel goed gespeeld (of hij/zij nu de finale gehaald heeft of niet)
Wouter, veel sympathie gewonnen door Lucy niet mee te nemen bij Titanic (en daarvoor niet echt iets teruggekregen van Lucy). Ik gun hem de winst.
En Hans. Toen het tussen Tim en Hans ging bij The Big Escape zeiden we dat we Hans nog wel zouden wegspelen, hij was zo weinig online. En nu staat hij in de finale, minimale effort maximale prestatie.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #34 Gepost op: 24-04-2019, 10:04:23 »
Leukste opdracht - Welke week/opdracht vond je het leukst om te doen of te lezen?
The walking death
Are you the one
The big escape
Scream

Beste comeback - Welke underdog heeft zich goed teruggevochten in jouw ogen?
Lan, in week 2 en week 3 bijna uit het spel gewerkt, daarna zonder problemen verder tot aan de laatste 6. Daar werkte hij in een rechtstreeks duel Starlight en Swifty eruit (2 sterke spelers die zeker hadden kunnen winnen)

Meest schokkende moment - Er waren een aantal spannende momenten in het spel. Welke vond je het schokkendst?

het dreamdatedebacle van Frank waardoor hij en Bjorrn het spel moesten verlaten.
het kleuterschoolgevecht in 'the walking death'

Meest schokkende afvaller - Wiens eliminatie was voor jou de grootste schok?
Spacy, aangezien slechts 4 spelers op de hoogte waren dat dit ging gebeuren en zelfs dan was er nog geen zekerheid met Lans munt

Bjorrn en Frank, omdat niemand verwacht had dat iemand van hen de dreamdate zou hebben gekocht.

Beste speler - Wie heeft het volgens jou heel goed gespeeld (of hij/zij nu de finale gehaald heeft of niet)
Lan en Swifty, als je een bondje maakt in week 2 en dit bondje krijg je tot de laatste 5: dan heb je heel goed gespeeld.

Vraagje: voor de laatste opdracht moet je veel online zijn? Komend weekend is heel druk als het enkel af en toe online komen is, heb ik geen probleem.
Het is bij mij vooral op basis van de eerste weken, want ik heb het nadat ik eruit lag niet echt meer gevolgd. ::hypocriet::

Leukste opdracht - Die van Titanic vond ik erg goed in elkaar gezet. Ik vond ook die reclames voor niet-bestaande producten leuk om te maken en te lezen. En razendsnel al die puzzels moeten leren en maken, daar genoot ik ook van, ondanks dat het me terug deed denken aan de avonden voordat ik een toets had op de middelbare school.
Beste comeback - Lan, met z'n verdraaide geluksmunt, of wat was het  >:(
Beste GIFje: Het is eigenlijk geen gifje, maar ik wil hem toch nomineren: het plaatje dat ik op mijn verjaardag kreeg:



Meest schokkende moment - Het team dat met 1 puntje verschil won in opdracht 1
Meest schokkende afvaller - Frank (en daardoor Bjrn), vooral vanwege de manier waarop
Beste speler - MV, hij speelde naar mijn mening erg tactisch, en ik had het hem wel gegund om te winnen.
Leukste opdracht - Are you the One? week was het leukste ::jaja::.
Beste comeback - Putyourhansup!, heeft het hele spel gespeeld vanuit een minderheidspositie en toch de finale gehaald.
Leukste GIFje -
 ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
Meest schokkende moment - Frank die zichzelf en Bjorn eruit speelt
Meest schokkende afvaller - Die van mijzelf natuurlijk ;D
Beste speler- Starlight, sterk in opdrachten, neutraal in complotjes maar toch op juiste momenten zichzelf redden. Pech met een week die haar niet lag, maar anders was ze zeker een favoriet geweest voor de winst.

 ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #35 Gepost op: 24-04-2019, 10:06:00 »
Toen Nieky 1000 euro uit een koffer trok in Fort Boyard, kwam de eindmeet voor hem in zicht:


Het blijft gissen, maar ik gok dat 1000 euro het maximum is en dit lekker gaat  ;D.
Alhoewel ik ook nog op mijn hoede ben voor iets afpakken of een bom ofzo, alhoewel alles kwijt wel heel erg zou zijn  ::rofl::

Hij werd steeds zekerder, maar was toch ook nog voorzichtig:


Ik heb een gezonde dosis zelfvertrouwen voor de uitslag!
17 koffers met meer dan 100 euro.
Ik heb er daarvan 11 volgens mij, inclusief het hoogste bedrag en een paar die in de buurt komen.....

Maar toch, het blijft spannend......
Zou het dan toch? Heel het seizoen best aardig spelen, maar nooit super.... Nooit de ouderwetse game-heerser-Nieky...
Maar ook nooit de slechtste, hier en daar een tikkie geluk (Waldo, Koffers, Scream, Are you the one, Walking dead aan het eind)....

Oke ik heb nog nooit zoveel geluk gehad in een spel  ::rofl::



Even duimen nog! Je weet het maar nooit.........

Maar hij werd uiteindelijk de welverdiende winnaar!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De biechten!
« Reactie #36 Gepost op: 24-04-2019, 13:38:42 »
Leuke biechten hoor  :D

@Lan: Je bent leuk hoor! Ik snap je wanhoopsbiecht wel haha, als relatieve nieuweling is het gewoon mega lastig  ::jaja::
Maar ik vind dat je het wel echt goed hebt gespeeld, ook in het begin. Bij titanic had je gewoon een lastige rol en bij Are you the one was het een stemming met 4 waarvan er 2 uitvlogen. Dat was tactisch en complottechnisch gezien gewoon een rotsituatie.

Als oude rot is echter het ook niet altijd makkelijk, als ik zie hoe vaak ik door het oog van de naald gekropen ben in het begin. En er meteen vanuit gegaan werd dat ik heel veel met D*N samenspeelde door het verleden (zie biecht fabiann). Dit was helemaal niet het geval, wilde hem bij titanic dus eigenlijk al dumpen, maar ik was echt zo'n sukkel die niet door had dat Lan de ander was  ::rofl::

You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dh
Re: De biechten!
« Reactie #37 Gepost op: 24-04-2019, 14:15:08 »
Misschien is dat bij een paar mensen zo, maar het valt volgens mij ook wel mee. Ik kreeg ook geen voet aan de grond als iemand die best goed contact heeft met de meeste mensen die in het spel zaten.

Sterker nog, ja ik wou Spacy houden die stemming over Lan want Spacy was helemaal nieuw en kon ik beter vertrouwen. Juist het tegenovergestelde argument in die zin. Wel vervelend om te lezen dat ik je "niet als gelijke" zou zien of behandelen of slechts als een pion zou zijn, want dat was dus absoluut niet zo. In ieder geval sorry als ik zo over kwam. Ik had het heel erg druk die week dus had echt niet zo veel kunnen reageren op verbondjes enz.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #38 Gepost op: 24-04-2019, 14:24:03 »
Tof om alle biechten door te lezen.

Ik wil mij graag excuseren voor mijn biechten na de titanic-opdracht.
Ik snap niet waarom ik zo boos was op dat moment, en ik had ook geen enkele redden
om zo boos te zijn na die opdracht
klaar voor de strijd

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De biechten!
« Reactie #39 Gepost op: 24-04-2019, 15:41:35 »
Nieky, ja, ik denk dat het voor een deel gewoon de wanhoop van het moment was, want uiteindelijk ging het qua bondjes later in het spel toch best wel aardig. Ik denk dat het deels is dat ik nogal snel achterdochtig ben, wat in sommige spellen gunstig kan zijn maar het qua bondjes soms lastig maakt.

D*N, ik hoop dat je ook kan zien dat o.a. door die paranoia er van mijn kant een perceptie over jou was ontstaan (in combinatie met jou als 'enge' speler zien) waardoor ik dacht dat ons bondje niks voorstelde. Ik vond het vervelend dat onze samenwerking uiteindelijk ook door mijn gebrek aan vertrouwen nooit echt van de grond is gekomen.

En ik maak mezelf even goed 'schuldig' aan voornamelijk samenwerken met mensen met wie ik al eerder heb samengewerkt (Swifty, Wouter). Mijn enige nieuwe aanwinst was Frank. Dat was wel deels om nieuwe contacten te leggen, maar daar was natuurlijk wel al het bruggetje van WIDM om elkaar makkelijker te vertrouwen.