Auteur Topic: De biechten!  (gelezen 5191 keer)

Online putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De biechten!
« Reactie #40 Gepost op: 24-04-2019, 16:18:10 »
Leuk om de biechten te lezen. ::jaja::

Ik wil voorlopig even geen groot spel meer doen, maar mocht ik ooit nog eens meedoen aan een forumspel, dan ga ik proberen om meer open het spel in te gaan, niet alleen maar vasthouden aan 'oude kliekjes' of tegenover de mensen staan tegenover wie je vorige keer ook al stond. Een final 2 met Bjorn is leuk, maar best wel obvious. En met Lan heb ik nu amper samengewerkt, net als in Survivor (en Tweestrijd). Dus niet dat ik dit allemaal nu sowieso anders ga doen in een eventueel volgend spel, maar ik kan best meer openstaan voor andere samenwerkingen. Met Niek heb ik nu bijvoorbeeld heel chill samengewerkt, terwijl daar in Survivor niet echt sprake van was.

En yes Nieky, de freeze is goed gemaakt ;D
Knuffel voor Lan! ::hug:: Volgend spel waarin wij allebei meedoen hebben we gewoon een bondje :D
En een knuffel en dankje voor D*N die mij de beste comeback vond ::hug:: :)
En eentje voor B&W. Ik vond die eerste stemming echt heel rot ook. Maar laat je niet ontmoedigen! Gewoon blijven meedoen hoor ::hug::
Och, als ik toch bezig ben: GROUP HUG :D ::hug::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De biechten!
« Reactie #41 Gepost op: 24-04-2019, 16:32:35 »
Knuffel voor Lan! ::hug:: Volgend spel waarin wij allebei meedoen hebben we gewoon een bondje :D

Speltip 12, laat niet in je kaarten kijken  ;D
You'll never walk alone

Online putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De biechten!
« Reactie #42 Gepost op: 24-04-2019, 17:07:47 »
 ;D
I know, daarom ook dat ik voorlopig niet meer meedoe. En later verwijder ik evt. wel dit bericht (en jouw citaat, als AL >:D)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechten!
« Reactie #43 Gepost op: 24-04-2019, 20:39:41 »
Leuk om alles te lezen! Alles lag toch wel wat ingewikkelder dan ik dacht qua bondjes  ::rofl::

Maar... ik was dus Bjorrns volgende target?  ::rofl:: dat maakt het een stuk minder erg dat ik die dreamdate kocht  ::hypocriet::

Zeker na het lezen van de biechten: nogmaals goed gespeeld Nieky !
« Laatst bewerkt op: 24-04-2019, 22:27:37 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechten!
« Reactie #44 Gepost op: 24-04-2019, 21:30:54 »
Super om te lezen ::bravo::

Bjorrn, zo jammer dat we niet hebben kunnen uitpuzzelen hoeveel we elkaar echt zouden vertrouwen later in het spel ;D

Ik ben nog wel even met terugwerkende kracht trots op mijn puzzelresultaat. In mijn eentje alle puzzels gedaan en vlak na Bjorrn ingestuurd, terwijl hij het met Lucy en Nieky samen deed :P Nja ok ik had wel een fout gemaakt, maar toch ;D


Lan, volgens mij heeft het niet met sympathie te maken, want je bent gewoon een toffe vent. Het is ook een stukje betrouwbaarheid, er zijn nog steeds mensen die jou een flipper noemden nav het eerste spel waarin je meedeed en je ineens (nav ons contact) je stem wijzigde. Het is heel lastig om je betrouwbaarheid op te krikken. Heeft bij mij ook jaren geduurd, en je leest ook hier weer terug dat bijv D*N niet snel 100% wordt vertrouwd. Aan de andere kant is een beetje wantrouwen zeker niet onverstandig, in die zin snap ik ook wel dat jij tov mij voorzichtig was.

Ik vond het een geweldige kandidatengroep. Natuurlijk zijn er mensen teleurgesteld geweest dat ze afvielen, maar over het algemeen waren de reacties heel erg sportief. Bjorrn is in zijn laatste biecht behoorlijk mild zelfs, ik weet niet of ik zo had kunnen reageren als ik in zijn schoenen stond.
Zeker in de laatste weken, als bondjes onder druk komen te staan, waren we heel begripvol tov elkaar. We accepteerden van elkaar dat de loyaliteit soms meer bij een ander lag en we streden er allemaal even hard voor om op eigen kracht door te gaan. Fijn om dat terug te lezen.
Keep calm and eat chocolates!

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechten!
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2019, 22:17:13 »
Citaat van: Swifty
Ook Starlight schreef iets over hints, ik neem aan dat Lucy haar wat op weg heeft geholpen. En dus haalde alle blauwen het  :D
Op dit citaat van Swifty wil ik graag even reageren, want nee, ik heb de individuele escaperoom toch echt zonder hints gehaald (en daar was ik trots op, dus dat wil ik toch maar even gezegd hebben ::hypocriet::). Even gekeken over welke hints ik het dan wel had, maar dat ging om de andere 1-ster escaperoom die we gelukkig niet hoefden te doen :P (en nee, ik heb ook van niemand het 3e woord gehad, maar met gevangenis en gezelschapsspel kan het haast niet missen)

Citaat van: Nieky
Teamindeling verraste me niet. Ook wel een signaal dat de overige 3 close zijn.
Grappig, ik wist van te voren juist echt niet wie ik moest kiezen bij The Big Music Quiz en had Lan buiten de opdrachten om nog nooit gesproken ::rofl:: Ik had alleen met Swifty en Hans een soortement bondje lopen, maar ik was ook erg bang dat ik de opdracht zou verliezen en wilde dan niet met beide bondgenoten in een team zitten. Helaas had ik de hints niet gesnapt dat het een muziekquiz ging worden, dus toen maar gegaan voor Swifty en Lan omdat die samenwerking goed werkte bij The Big Escape. Als ik had geweten dat het een muziekopdracht was geweest had ik uiteraard Nieky gekozen ;D

Verder heb ik niet gebiecht, maar ook niet zoveel gekonkeld, dus dan valt er weinig te biechten ;) Leuk om alle biechten te lezen! Er speelde zoveel aan bondjes en complotjes waar ik helemaal geen weet van had. Het is bijna een wonder dat ik zover ben gekomen :P (en tof om te lezen dat zoveel mensen me een sterke speler vinden ::love::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"