Auteur Topic: Ranking the Forummers 2  (gelezen 84741 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #160 Gepost op: 12-06-2019, 17:56:25 »
Ja same ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #161 Gepost op: 12-06-2019, 18:02:50 »
Frank is waarschijnlijk echt wel onbetrouwbaarder, alleen ik heb nogal een reputatie opgebouwd die teruggaat tot 2010, dus ik gok dat ik op 1 ben gekomen ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #162 Gepost op: 12-06-2019, 19:07:09 »
Dankjewel D*N, vanavond laat de uitslag van deze eerste vraag! ::bravo::
🜃

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #163 Gepost op: 12-06-2019, 19:41:50 »
Frank is waarschijnlijk echt wel onbetrouwbaarder, alleen ik heb nogal een reputatie opgebouwd die teruggaat tot 2010, dus ik gok dat ik op 1 ben gekomen ;D.

1. D*N = als aanspreekpunt van het spelletjesforum, mol tijdens het molweekend en daarnaast zelfbenoemd badguy zal valsspelen voor hem geen probleem zijn.

Haha ik wist dat ik jou niet moest vertrouwen :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #164 Gepost op: 12-06-2019, 21:03:27 »
Franklapidus: Zou zijn moeder nog verkopen voor immuniteit in de volgende aflevering

Nah, alleen Bjornn.  ;D

However, ik snap wel dat mensen me onbetrouwbaar vinden na dat akkefietje met bovenstaande persoon, maar als mensen alles daar nu op gaan baseren  ???

Verder zou ik zelf toch echt geen momentjes kunnen bedenken waarin ik onbetrouwbaar gebleken ben. WIDMO draaide volledig om liegen en zeker met die groep van dat seizoen + ik ben toen het hele seizoen trouw gebleven aan mijn bondje met HIDM  ???

Daarnaast ben ik bij Zap! trouw gebleven aan mijn bondje met Swifty , Lan en Wouter terwijl anderen gelijk allerlei info door begonnen te spelen en met letterlijk iedereen bondjes probeerden te vormen  ??? ik wilde zelfs nog voor een gelijke stand gaan zodat mijn bondgenoten veilig waren maar ikzelf niet  ???

Dus:
Irritant in forumspellen? Jazeker! Niet altijd even aardig in forumspellen? Jazeker! Sluw in forumspellen? Jazeker!

Maar onbetrouwbaar?  ???

Maar ik maak hier nu een heel ding van terwijl dit spel grappig en luchtig hoort te zijn  ::rofl:: maar ik doe hier ook deels aan mee om van mijn 'slechte imago' af te komen.

Ben benieuwd waar ik ben geëindigd  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #165 Gepost op: 12-06-2019, 21:09:43 »
Ja sorry dat is idd vooral gebaseerd op de dreamdate ::jaja:: maar dat was ook wel heel extreem en verder heb ik nooit een spel met je gespeeld dus tja
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #166 Gepost op: 12-06-2019, 21:11:34 »
Ik was die dreamdate alweer vergeten. Maar top dat jullie die even aanhalen  ;D
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #167 Gepost op: 12-06-2019, 21:17:06 »
However, ik snap wel dat mensen me onbetrouwbaar vinden na dat akkefietje met bovenstaande persoon, maar als mensen alles daar nu op gaan baseren  ???
Ja moet ergens op gebasseerd zijn natuurlijk en dit sprong eruit ;D

Citaat
Verder zou ik zelf toch echt geen momentjes kunnen bedenken waarin ik onbetrouwbaar gebleken ben. WIDMO draaide volledig om liegen en zeker met die groep van dat seizoen + ik ben toen het hele seizoen trouw gebleven aan mijn bondje met HIDM  ???
Van widm zijn vooral die bommen bijgebleven tijdens the hunger games.

Citaat
Daarnaast ben ik bij Zap! trouw gebleven aan mijn bondje met Swifty , Lan en Wouter terwijl anderen gelijk allerlei info door begonnen te spelen en met letterlijk iedereen bondjes probeerden te vormen  ??? ik wilde zelfs nog voor een gelijke stand gaan zodat mijn bondgenoten veilig waren maar ikzelf niet  ???
Wij hadden als grotere groep toen ook een afspraak gemaakt over de stemmen bij titanic en daar heb jij je toen ook niet aan gehouden. Ja natuurlijk ben je dan trouw gebleven aan enkele, maar je hebt er tegerlijk tijd nog meer verraden ;).

Citaat
Maar ik maak hier nu een heel ding van terwijl dit spel grappig en luchtig hoort te zijn  ::rofl:: maar ik doe hier ook deels aan mee om van mijn 'slechte imago' af te komen.
Don't worry, een villain imago hebben is niet altijd slecht. You are very welcome in our group :-*.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #168 Gepost op: 12-06-2019, 21:27:29 »
Ja sorry dat is idd vooral gebaseerd op de dreamdate ::jaja:: maar dat was ook wel heel extreem en verder heb ik nooit een spel met je gespeeld dus tja

Ja moet ergens op gebasseerd zijn natuurlijk en dit sprong eruit ;D

Geeft overigens niks hoor, ben het hier wel mee eens  :P

Van widm zijn vooral die bommen bijgebleven tijdens the hunger games.

Wij hadden als grotere groep toen ook een afspraak gemaakt over de stemmen bij titanic en daar heb jij je toen ook niet aan gehouden. Ja natuurlijk ben je dan trouw gebleven aan enkele, maar je hebt er tegerlijk tijd nog meer verraden ;).

Ahjaaa die bommen was ik zelf al vergeten  ::rofl:: maar die zie ik meer als strategische zet, ik vond sowieso dat iedereen dat dom speelde, want een deel liet zich gewoon direct opblazen  ???

En true, maar ik was al zo pissig door die eerste week toen er allerlei info doorgespeeld was het wel duidelijk was dat jullie één grote groep waren dat me dat niet echt iets boeide  :-*

Overigens neem ik dit allemaal niet persoonlijk hoor, villain zijn heeft idd soms ook zo zijn voordelen  ;D
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #169 Gepost op: 12-06-2019, 21:48:24 »
Jeezus. Dit lijkt wel een jury-vote-pleidooi
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #170 Gepost op: 12-06-2019, 22:16:49 »
Nah, alleen Bjornn.  ;D

However, ik snap wel dat mensen me onbetrouwbaar vinden na dat akkefietje met bovenstaande persoon, maar als mensen alles daar nu op gaan baseren  ???

En jezelf  ;D

Denk dat het je ook deels onbetrouwbaar maakt dat je blijkbaar in staat bent jezelf op zo'n manier uit het spel te werken als een ongeleid projectiel.'
Dus ookal wil je loyaal zijn aan je bondgenoten verpest je hun game misschien per ongeluk door een impulsieve move van jezelf  ::vergroot::

(dit is geen sneer overigens, ik heb de dreamdate inmiddels achter me gelaten en heb nu een relatie die niet enkel gebaseerd is op wantrouwen  ::love::)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #171 Gepost op: 12-06-2019, 22:39:31 »


Welkom terug bij de eerste aflevering van het tweede seizoen van Ranking the Forummers! ::joehoe::

Nogmaals bedankt D*N voor het delen van je ranking en je opmerkingen. De toon is gezet zullen we maar zeggen!

Goed, laten we eens kijken hoe de 10 bekende forummers en de kijkers hebben gerankt...

Wie is het meest onbetrouwbaar in forumspellen?

Op nummer 10...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 9...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 8...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 7...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 6...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 5...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 4...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 3...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op nummer 2...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En op nummer 1...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #172 Gepost op: 12-06-2019, 22:43:48 »
En dat betekent voor de punten het volgende...

D*N, jij hebt enkel jezelf op 1, Nieky op 3 en Molduck op 10 goed. Dat betekent dus voor jou 3 punten bij deze vraag.

Spoiler: Tussenstand (klik om te tonen/verbergen)
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #173 Gepost op: 12-06-2019, 22:46:58 »
Dan is het nu tijd om de tweede bekende forummer naar beneden te halen om zijn/haar ranking bekend te maken voor de tweede vraag!

Nieky

TimvDons

Molduck

Mitchkox

Robbieazerty


D*N


Lucy


FrankLapidus


Miek1999


LdHmolletje


Wie heeft de grootste woordenschat? Lucy, vertel het ons! ::hypocriet::
Je hebt tot zaterdag 20.00 uur de tijd om je ranking bekend te maken beginnende bij je nummer 10.
🜃

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #174 Gepost op: 12-06-2019, 23:02:21 »
3 is een prima score ::jaja::

Nou Lucy, laat je woordenschat maar zien ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #175 Gepost op: 12-06-2019, 23:12:34 »
Ouch... blijkt dat ik niet alleen de grote onbekende ben, maar dat jullie voor mij ook nog de onbekenden zijn  ::niet-ok:: ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #176 Gepost op: 12-06-2019, 23:17:25 »
5 goed ::oink::

En dan te bedenken dat ik D*N en Lucy omgedraaid had wat eigen 2 extra punten hadden moeten zijn.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #177 Gepost op: 12-06-2019, 23:21:09 »
5 goed ::oink::

En dan te bedenken dat ik D*N en Lucy omgedraaid had wat eigen 2 extra punten hadden moeten zijn.

Ik had er ook wel wat omgedraaid. Alleen D*N had ik gelukkig goed geraden  ::jaja::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #178 Gepost op: 12-06-2019, 23:43:57 »
Gaat lekker ja als de nieuweling ook al denkt dat ik niet te vertrouwen ben :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ranking the Forummers 2
« Reactie #179 Gepost op: 13-06-2019, 07:41:26 »
Een lekker begin, 3 punten! Dankkzij D*N, Nieky en Molduck.

10: Molduck: Molduck moet toch wel het juiste voorbeeld geven aan peuter-Molduck.
9: Miek1999: Miek is een veel te braaf meisje om vals te spelen.
8: Robbieazerty: Robbie weet van alle spellen wel hoe hij ze op normale wijze kan winnen, dus waarom op een andere manier willen winnen?
7: Mitchkox: Mitch is nog te nieuw hier om te weten hoe hij de meesten hier om de tuin kan leiden.
6: LdHmolletje: Daar ben ik gewoon veel te braaf voor.
5: Timvdons: Hij presenteert liever forumspellen dan dat hij er aan meedoet, dus kan hij ook niet zo heel onbetrouwbaar zijn.
4: Lucy: In iedere musical is er wel een minder betrouwbaar personage aanwezig; voorbeelden genoeg dus voor haar.
3: Nieky: Het is maar goed dat er hier bij forumspellen geen dopingcontrole plaatsviondt, want anders...
2: Franklapidus: Onder dat schaapachtige uiterlijk gaat een echte onbetrouwbare wolf schuil.
1: D*N: Hoe denk je dat het komt dat hij altijd zover komt bij de forumspellen hier?
Ich bin ein Bärliner!