Auteur Topic: Tour de France pool 2019  (gelezen 56445 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #40 Gepost op: 5-07-2019, 21:14:25 »
Ik ben er eigenlijk wel.

Meestal blijf ik tot diep in de avond knutselen, maar doordat ik een bepaalde basis wil behouden, dwingt dat het gros van mijn andere keuzes.
Maakt het wel lekker overzichtelijk.

Dus ik zet er een punt achter. Het zal wel - dit moet 'm worden. ;D
Precies dit heb ik dus ook :P

Ik heb nu een variant gevonden, waarvan ik niet gedacht had dat ik die zou gebruiken. Maar het plan is een renner op de bank te zetten die het goed kan doen in het klassement. Eerst de punten sprokkelen met de een, die haakt vanzelf wel af en dan knallen met de ander  ??? Risicovol maar ja...

Eigenlijk twijfel ik nog maar over 1 plek... ik ga maar alles of niks spelen... de balans die ik wil hebben krijg ik toch niet ;D

Offline mcpdallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #41 Gepost op: 5-07-2019, 21:39:17 »
Net op tijd ingevuld. Enige sport announcements die ik op TV zag waren Dames World Cup (US vrouwen in finale), CONCACAF finale (US mannen in finale) en Copa America. Dat de grote favorieten niet mee doen maakt de TdF wel wat spannender.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #42 Gepost op: 5-07-2019, 22:25:11 »
Ik ben eruit. Blijven sprokkelen met sprinters en goede daguitslagen en daarna tijd voor een aantal (hopelijk de juiste) klassementsmannen  ::jaja::

Twijfel alleen nog over 3 mensen, waar ik er maar 2 van mee kan nemen...  :-\\

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #43 Gepost op: 5-07-2019, 22:36:43 »
Ik heb het advies van Herman van de Zandt ter harte genomen. Hopelijk heeft hij wel zinvol advies gegeven.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #44 Gepost op: 5-07-2019, 22:41:48 »
Ik heb het advies van Herman van de Zandt ter harte genomen. Hopelijk heeft hij wel zinvol advies gegeven.

9x Mathieu van der Poel?

Ik ben eruit. Blijven sprokkelen met sprinters en goede daguitslagen en daarna tijd voor een aantal (hopelijk de juiste) klassementsmannen  ::jaja::

Zal je zien dat ze weigeren af te stappen - de knuppels ;)
« Laatst bewerkt op: 5-07-2019, 22:43:32 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #45 Gepost op: 6-07-2019, 08:43:51 »
Toch nog een last-minute wijziging gedaan, waardoor ik een betere sprinter heb kunnen nemen. En op de koop toe ook nog iemand die denk ik hoger in het klassement kan eindigen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #46 Gepost op: 6-07-2019, 09:00:30 »
Sagan
Bernal

Matthews
Kruijswijk
Trentin
Mas

Pasqualon
Grellier
Ourselin

-----------------------

Ik was snel uit mn kopmannen. Enige alternatief vond ik alaphillipe (en Thomas) maar die is denk ik minder puntenzeker dan Bernal (wit en geel) en Sagan (groen)

Bij beschermde renners was er vooral twijfel om Van Aert te nemen. Ik durfde het niet aan. Mag hij nou wel eigen kansen of niet?

Schachmann en Buchmann wilde ik graag in mn team. Maar vond dat ik daar teveel voor moest opofferen bij bv de beschermde renners
« Laatst bewerkt op: 6-07-2019, 09:03:01 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #47 Gepost op: 6-07-2019, 09:08:35 »
9x Mathieu van der Poel?
Gisteren zei hij in Studio France dat je zeker Adam Yates aan je pool moest toevoegen. Dat heb ik dus gedaan 😉
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #48 Gepost op: 6-07-2019, 09:10:28 »
Vanochtend alleen nog even gecheckt of al mijn renners op de startlijst staan, verder niets gewijzigd. Altijd lastig om last minute nog weer dingen aan te passen.

Ik heb dit jaar behoorlijk op de groene trui ingezet, mits Sagan die niet pakt. Ik heb jaren gehad dat ik geen sprinter in mijn team had, dit jaar wel 2. Groenewegen hopelijk direct voor vandaag en dan de gele trui de eerste paar dagen. En Kristoff vanwege de constante factor. En oh ja ook nog een sprinter als reservekopman, uit financieel oogpunt.

Voor het klassement gok ik op de jongeren, Egan Bernal en Enric Mas. Omdat dat dubbele punten oplevert.
Bergklassement vond ik vrij lastig. Barguil moet het daar doen voor mij.
De laatste beschermde renner in mijn team is Kelderman, omdat hij goedkoop was en een extra Nederlander in mijn team vind ik leuk.

Cees Bol was de helper die ik absoluut in mijn team wou hebben. Van Cummings verwacht ik best een aardige prijs-punten-verhouding, ik vond 6 miljoen voor hem vrij goedkoop. De laatste helper in mijn team is de Belg Van Melsen, hij is goedkoop en er moest nog een Belg in.

Mijn reserveteam is vooral goedkoop: Ewan, Bilbao, Guillaume, Grellier en Courselin.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #49 Gepost op: 6-07-2019, 09:25:50 »
Kopman:
-Elia Viviani
-Egan Bernal

Beschermd:
-Mikel Landa
-Alexander Kristoff
-Steven Kruijswijk
-Enric Mas

Helper:
-Lennard Kämna
-Lars Bak
-Maxime Bouet

Reserve:
-Thibaut Pinot
-Wilco Kelderman
-Guillaume Martin
-Odd Christian Eiking
-Florian Vachon

Voor de kopmannen was Bernal een zekerheidje. Thomas had ik wel even over getwijfeld, maar na zijn valpartij toch een te onzekere factor, dus Bernal. Qua sprinters ging het tussen Sagan en Viviani. Sagan is echter nog niet echt in vorm dit jaar, en Viviani gaat ook zeker vol voor de puntentrui dus ik heb die gok gewaagd.

Bij de beschermde rennerswaren Kruijswijk en Mas zekerheidjes. Kruijswijk kan zeker voor een top 5 plek gaan, en Mas wordt ook door velen genoemd als groot talent, en kanshebber voor wit. Mikel Landa is altijd wel goed in de bergen en en passent daarmee ook goed in het eindklassement. Alexander Kristoff is gewoon een topsprinter, die ik kon nemen door een helper op te offeren.

Bij de helpers had ik eerst George Bennett, maar ik denk dat ik door hem te offeren met Kristoff meer punten kan pakken. Lennard Kämna wilde ik graag in mijn team. Goedkoop en een echt talent, die in veel onderdelen van de Tour mee zou moeten kunnen komen. De andere 2 heb ik vooral genomen omdat ze goedkoop waren.

Bij de reserven heb ik gewoon de goedkoopste der goedkoopsten genomen. Enige twijfel was Pinot of Ewan. Ik ben toch voor de eerste gegaan omdat die eventueel in de eindafrekening meer punten kan verdienen dan Ewan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #50 Gepost op: 6-07-2019, 09:32:05 »
Heel lastig weer dit jaar, budget stiekem toch erg krap.
Heb dit keer gekozen voor een ploeg helemaal gericht op het algemeen klassement (tijdens het verloop van de tour, niet het eindpodium.....). Kan helemaal de mist in gaan, maar hopelijk pakt het goed uit.
Met mijn ploeg begint de tour iig pas morgen ipv vandaag  ::rofl:: (Hoewel ik m vandaag al kan verliezen....)

Bernal
Yates
Van Aert
Kruijswijk
Mas
Dennis
Buchmann
Pasqualon
Kämna

Bank: Pinot, Kelderman, G Martin, Grelier, Ourselin


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #51 Gepost op: 6-07-2019, 10:03:41 »
Even vanuit de trein

Bernal (wie heeft m niet?)
Ewan (gokje)
Dennis
Barguil
Kruijswijk
Mas
Laporte
Pasqualon
Wurtz Schmit

Pinot
G Martin
Kelderman
Bouet
Grellier

Gekocht dat weinig mensen Ewan nemen.
Laporte was duur maar ik wilde perse een 3e sprinter. Vond het zonde om verder aan mijn beschermde renners te sleutelen. Kwam eigenlijk 1 miljoen te kort voor Kruijswijk, toch maar Kamna eruit gehaald en een goedkopere helper genomen.

Dit is de enige wielerpool waar ik dit jaar in mee speel. Wellicht nog eens de glazenbolcup op Twitter.  ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #52 Gepost op: 6-07-2019, 10:14:30 »
Sagan
Bernal

Mas
Kruiswijk
Porte
Barguil

Pasquelon
Wurtz-Schmidt
Ourselin

---

A Yates
G Martin
Kelderman
Grellier
Bouet



Kopmannen:
Evenals Nieky weinig getwijfeld. Bernal was gegarandeerd, al kostte hij 35. Dat hij extreem goedkoop was, was mooi meegenomen. Sagan is niet geweldig in vorm, maar blijft de meest logische sprinter. De sprinters zullen waarschijnlijk slechts één etappe van het geel kunnen genieten, gezien de TTT morgen.
Verder lijken er ditmaal wat meer etappes met heuveltjes te zijn, waardonder relatief vaak tegen het einde van een rit. Big-engine sprinters worden gecompenseerd met overwegend vroege intermediate sprints in de bergetappes. Dat is goed voor hun klassement (zeker als ze goed gaan op de paar vlakke aankomsten), maar levert geen directe punten in het dagklassement op. Sagan pakt waarschijnlijk veel minder bij die intermediates, maar kan beter in de heuvels mee - dus ik denk dat die alsnog (een stuk) meer punten hoort te pakken.
Adam Yates als reserve. Goedkoop, en zou me niks verbazen als hij top-3 rijdt.

Beschermde renners:
Ik denk dat Barguil goede kansen heeft voor de bergtrui. Dat iets van de helft van de punten te verdienen zijn op de 5 verdubbelde HC-bergen; en dat deze te zwaar zijn voor Alaphillipe om (consequent) goed op te scoren. Barguil acht ik wel in staat, en was goedkoop. Geef ook bijvoorbeeld Landa goede kansen, maar die was geen goedkope beschermde renner & was een gok geweest op basis van hoe zijn klassement dan zou zijn en zijn benen.
Mas zoals anderen. Prima renner, telt mee voor het jongerenklassement, goedkoop. Kruiswijk eveneens populair, en deels vanwege overeenkomstige redenen. Zie Kruiswijk wel top-5 rijden, en hij was relatief goedkoop. Het probleem met Kruiswijk, is dat zulke renners mij vaak teleurstellen. Had hem vorig jaar ook, toen reed hij uitstekend (5e in eindklassement geloof ik?), en hij leverde iets van 80 puntjes op. Maar toch, wederom, Kruiswijk.
En ik heb Porte. Ja, die kan vallen. Als hij niet valt, kan hij echter de Tour winnen. En anders in ieder geval bergen punten halen. Voorgaande twee jaar ging hij ook uitstekend, tot hij crashte. Hij heeft de capaciteiten, het team.. hij moet vooral niet vallen. Dat is de voornaamste gok, we gaan het zien.

Helpers
De 6 renners van de kopmannen en beschermde renners stonden eigenlijk vast. Alleen Porte (als duurste beschermde + meest Alles-of-niets-optie) heb ik nogmaals naar gekeken. Inclusief de bank (Yates + cheapste beschermers en helpers) had ik nog 12 miljoen over voor 3 helpers. Dat moest goedkoop worden.
Mijn versie van 248 had Buchmann en Gaudu.
Buchmann is wat ik eerder omschreef: hoge verwachting, misschien wel top-10, haalt uiteindelijk nauwelijks punten. En hij was duur, dus hij werd gedumpt. Gaudu wilde ik liever, maar was ook onmogelijk rond te krijgen.
Gelukkig vond ik 3 renners die nog zowaar punten konden halen ook. Ourselin en Grellier beide 3m, uit hetzelfde team, en potentieel voor het jongerenklassement. Maar Ourselin leek iiiets meer potentie te hebben. Maybe. Dus Grellier op de bank.
Wilde aanvankelijk Odd Christian Eiking, maar hij zou m'n derde Wanty Group-renner zijn (na Pasquelon en G Martin). Wanty ook altijd, veel te veel interessante renners. ::)

edit:
Ohja, Rohan Dennis heb ik aanvankelijk nog even in mijn team gehad. Hij werd uiteindelijk vervangen door Porte. Die was, if memory serves, 7m duurder - maar ik kon dat budget niet echt lekker kwijt.
Idealiter had ik het in betere helpers gestoken, maar ik zag heel weinig potentievolle helpers in de goedkope middenklasse (zegmaar 6-9m).
En ik kreeg niet helemaal helder was nu het doel en de strategie van Rohan Dennis deze tour ging zijn.
« Laatst bewerkt op: 6-07-2019, 10:17:29 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #53 Gepost op: 6-07-2019, 10:26:48 »
Kopmannen
Sagan (duh, duur maar ja))
Bernal (que si, que no? Que si natuurlijk!)

Beschermde renners
Uran (dit kan wel eens een unica zijn en hij schijnt beter fysiek in vorm te zijn dan vorig jaar en als hij er nog is in week 3... Colombianen en +2000 hoogtemeters...)
Kruijswijk (de jojo van het team, erin eruit eruit erin ten gunste van o,a Uran en Kristoff, maar week 3 is voor hem gemaakt)
Stuyven (dit is een joker, hij is een alleskunner die in etappes gaat sprokkelen en ook nog eens aardig kan sprinten/daarop getraind heeft)
Rohan Dennis (joker 2, voor dat geld. Kan ook alles en wil proberen klassement te rijden, nou kom maar door met die punten. Stapje af? Staat Mas voor je klaar!)

Helpers
Pasqualon (pareltje, sprintpuntenmeepakker)
Grellier (ik wilde sowieso deelnemers, nou dan kom je hier uit, 24 jaar, kan aardig klimmen misschien wel een bolletjesverrassing á la Voeckler? Iemand die vrijuit kan rijden in ieder geval)
Odd Eiking (ermoet altijd iemand van Wanty bij, die rijden vrij :P)

De bank
Pinot (bleef over, ik wilde eerst 2 miljoen extra investeren in A. Yates, maar ja dan moet je weer snijden...)
Mas (ja hij begint echt op de bank omdat ik in het begin niet te veel punten verwacht en is een goede wissel denk ik...  ::oink::)
Kelderman (hij of MArtin dan toch hij maar... misschien in week 3 nog wat sprokkelen als hij in mn team komt?
Ourselin (zie Grellier)
Vanchon (jeeej ik heb allemaal renners die meedoen, geen idee wie dit is maar ja 3 miljoen over...)

Ik heb gepuzzeld en gepuzzeld en gepuzzeld... ik wilde per se de gok nemen met Uran. Ik had heel lang Kristoff erin staan als sprintpuntenpakker, maar dan zou ik Uran weer niet meepakken. En toen dacht ik opeens... ik heb Sagan, daar pak ik als alles goed gaat sowieso veel sprintpunten mee. Pasqualon die sprokkelt dus nog een 3e soort sprinter erbij die niet te duur is is prima.

Toen kwam ik uit bij Stuyven. Niet de eerste naam waar je aan moet denken, maar ik weet wal dat hij zich meer focust op sprints. Kan ook mee bergop, sprokkelen in etappes. Leek me een leuk gokje. Als hem, of Uran iets overkomt, dan staat Mas er. Mas was een van de eersten voor dat geld die ik opschreef en ook in de basis stond, maar twijfel.

Net niet... / erin eruit
Ik had eerst nog de Telminator variant met Yates/Barnal aan kop en dan Kristoff - Uran - Kruijswijk - mas/Dennis in de basis en dan een zwakke bank. Maar dat durfde ik niet, puur omdat het gemis van Sagan ook heel slecht uit kan pakken. Die punten moet je hebben... Ik hoop dat ik geen spijt krijg van het niet nemen van de volgende renners:
- Buchmann/Konrad/Schachmann (als Buchmann hij straks ineens op podium staat... Bora leuk team, allemaal te duur)
- TJ v. Garderen (straks faalt Uran komt hij opeens... maar blijft TJ)
- Jesus Herrarda (vol voor de bollen, dus waarschijnlijk ook veel dagpunten, maar met 15 mln veeeeel te duur)
- Dan Martin (overwogen maar met 27 te duur dan is Uran beter alternatief),
- Kamna (zie de redenen van LDH om hem wel te nemen. Hij stond heel lang in de basis met 5 miljoen een koopje en misschien verrassinkje te pakken, maar ja dan kon ik de kaart Uran/Mas wissel niet meer spelen)
- Gaudi (14 miljoen veel te duur)
- Laporte (sprintpunten, maar 19 mln is belachelijk duur :P)
- Lutsenko (ik had op een bepaald punt Lutsenko en Mas op het oog, 1 miljoen tekort voor beiden, stel Fuglsang faalt, dan is hij er nog voor dagelijks succes?)
- Fuglsang (stond heel lang in mn team ipv Bernal o.a, wat heeft die een topseizoen, maar ja ik zie hem toch ergens falen... :( al gun ik het hem gezien zijn vorm zeker)
- Matthews/Kristoff (sprintpunten rapen... maar ja er zijn maar een paar echte massasprints... dus op zich durf ik de gok met alleen Sagan aan, ben alleen bang dat dat een grote vergissing is achteraf omdat er te weinig dagpunten binnenkomen...).
Barguil (stond ook een hele tijd in mijn team, want bergpunten... maar je weet het niet met hem)
- Patrick Bevin (10 miljoen is veel geld voor een interessante helper)
« Laatst bewerkt op: 6-07-2019, 10:49:27 door MollenvangR-Art »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #54 Gepost op: 6-07-2019, 10:50:50 »
Ik heb de pagina met de gekozen ploegen zichtbaar gemaakt. Dan kunnen jullie zien wie wie gekozen heeft. De renners die niet meedoen zitten hier nog bij, dus houd er rekening mee dat de ploegen nog kunnen veranderen. Dit past Daisy later nog aan.
Geniet nooit met mate...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #55 Gepost op: 6-07-2019, 11:08:45 »
Ik heb de pagina met de gekozen ploegen zichtbaar gemaakt. Dan kunnen jullie zien wie wie gekozen heeft. De renners die niet meedoen zitten hier nog bij, dus houd er rekening mee dat de ploegen nog kunnen veranderen. Dit past Daisy later nog aan.

 ::bravo::

- Fuglsang (stond heel lang in mn team ipv Bernal o.a, wat heeft die een topseizoen, maar ja ik zie hem toch ergens falen... :( al gun ik het hem gezien zijn vorm zeker)

Op meerdere punten was ik het (sterk) oneens met de verschillende previews die in allerhande media verschenen - en soms de bookies.
Zoals genoemd geef ik Barguil, en wellicht een klassementsrenner als Landa, meer kans op de bolletjes dan Alaphillipe.

Maar ik zie en zag vooral Fuglsang totaaaal niet de Tour winnen, noch op het podium raken. Hij heeft dit jaar had getraind voor de klassiekers, en met succes. Hij was eerder al een prima renner voor wedstrijden van 1 week. Maar de grote tours van 3 weken zijn gewoon niet voor hem. Dat heeft hij eerder geprobeerd, inclusief volledige ondersteuning van een team, maar het werd 'm niet. Dat hij nu een uitstekend voorjaar had is logisch, aangezien zijn voorbereiding daar vooral op focuste.

Derde punt waar ik het niet mee eens was, was dat ik vaak Pinot juichend zag omschreven. Die heeft het ook al meermaals geprobeerd, met de ondersteuning van een volledig team en de druk van een volledig land, maar die zie ik ook niet ineens ontpoppen van sub-topper naar titelfavoriet.

Porte zag ik eigenlijk nergens überhaupt genoemd. Ben heel benieuwd naar hem, zeker als hij voorbij rit 9 komt ;) Ik zie dat ik daardoor zelfs Porte als unica heb!
Man, ik word de komende 3 weken een suPorte'r. Ha, briljante woordgrap. Zo subtiel. Die kon echt niemand bedenken. Mopjes!

Uran (dit kan wel eens een unica zijn en hij schijnt beter fysiek in vorm te zijn dan vorig jaar en als hij er nog is in week 3... Colombianen en +2000 hoogtemeters...)

En ook gelukt als unica!
Heb even alle teams uitgeklapt en de zoekfunctie gebruikt, zo nuttig :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #56 Gepost op: 6-07-2019, 12:16:34 »
Ik heb Trentin als unica geloof ik  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #57 Gepost op: 6-07-2019, 12:41:38 »
Ik heb Trentin als unica geloof ik  ::jaja::

KingLennart ook :)



Van Avermaet (1x gekozen); Würtz Schmidt (3x); Berhane (0x); en Meurisse (0x) gaan voor de eerste bergtrui!

Edit:
Van Avermaet pakt de eerste bergtrui; Meurisse tweede.
Dus bergpunten voor kabo12.
« Laatst bewerkt op: 6-07-2019, 13:28:23 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #58 Gepost op: 6-07-2019, 12:58:36 »
Ik geloof dat ik met Stuyven ook nog een unica heb. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken..

Offline KnevelGraus

  • Forumlid
  • Winnaar Tour: '09+'16/morele winnaar: andere jaren
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #59 Gepost op: 6-07-2019, 13:40:55 »
Wat een slampamper [spreek uit: pɛm­pər (zoals de luiers, weet u wel)] is die Würtz Schmidt! Ik had hem speciaal voor de eerste bolletjestrui in mijn ploeg opgenomen ... zit hij in de juiste ontsnapping, maar laat hij het gewoon lopen...!

::oink::