Auteur Topic: LEGO  (gelezen 38409 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #120 Gepost op: 13-03-2021, 23:34:05 »
Als pretparkfan werd ik heel blij van de eerste aflevering. Verder was het weer genieten van al het moois. Fijne zaterdagavond op RTL4!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #121 Gepost op: 13-03-2021, 23:37:28 »
Leuke opdracht en leuke kandidaten. Ik verheug me op de rest van het seizoen.  :D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: LEGO
« Reactie #122 Gepost op: 14-03-2021, 08:00:29 »
De verschillende pretparken waren inderdaad mooi gemaakt!
Opvallend dat er koppels waren die eigenlijk nog nooit met bewegende techniek hadden gewerkt. Je weet toch dat zoiets zeker zou gaan komen bij Lego Masters?
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #123 Gepost op: 15-03-2021, 14:08:36 »
Ik heb voor het eerst naar LEGO gekeken en vond het leuk. Toffe vervolgopdracht! En goed dat een professioneel iemand mee jureert. ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: LEGO
« Reactie #124 Gepost op: 20-03-2021, 20:43:41 »
Wat een klote opdracht, ik wil er niet aan beginnen...  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #125 Gepost op: 20-03-2021, 22:14:45 »
Weer een hele toffe aflevering, terechte afvallers.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #126 Gepost op: 20-03-2021, 23:34:10 »
Ja, Amber en Arne waren duidelijk de zwakste van deze acht. ::joehoe::

Killian & Dries zijn echt wel goed! ::bravo::
🜃

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #127 Gepost op: 21-03-2021, 12:34:44 »
Het was weer super leuk. Ik zou echt niet het geduld hebben voor zo'n opdracht. Dat luchtkasteel was echt zo tof.  ::bravo:: En idd de zwaksten eruit.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #128 Gepost op: 27-03-2021, 21:45:54 »
Wat een leuke grappige dingen hadden ze weer gebouwd. Terechte winnaars wat mij betreft. Echt heel leuk gedaan. Voor mij had alleen wel dat andere team mogen afvallen, vorige week zaten ze ook al bij de laatsten en ik kon echt niet zien wat ze nu gebouwd hadden. Die hond vond ik wel nog iets mooier/duidelijker. Ik krijg echt zo’n zin om met Lego blokjes te spelen van dit programma. Misschien binnenkort maar eens bestellen.  ;D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: LEGO
« Reactie #129 Gepost op: 27-03-2021, 23:32:40 »
Ik kijk dit op de vtm go app dus lig een weekje voor. Maar wat was die tempel van moeder en zoon gigantisch  mooi gemaakt zeg.

En ik vind Dirty Harry ook enorm tof. Had ook verwacht dat Ernesto naar huis moest. Ik vond de mobile wel mooi voor henzelf qua betekenis, maar vrij saai en geen verhaal wat direct zichtbaar was .  En het dieptheemonster was leuke uitleg maar kwam totaal niet tot leven en was niet zichtbaar.


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #130 Gepost op: 28-03-2021, 09:01:31 »
Mooie aflevering weer, vind het altijd leuk als ze bouwwerken moeten doorgeven en hier verder aan bouwen. Wie er zouden afvallen was erg spannend, het scheelde echt niks. Vind de brickmaster echt een sympathiek iemand, ook leuk dat ze iedere week een extra jurylid hebben.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #131 Gepost op: 3-04-2021, 21:42:11 »
Hmm, die uiteindelijke test met het schudden was toch een beetje een anti-climax. De twee torens waar ik de hoogste verwachtingen van had, stortten als eersten in. De één had te veel gewicht, de ander te weinig.
Bij bijna elk gebouw zat het zwaktepunt in de verbinding met de base-plate. Iets waar je eigenlijk totaal niks aan kan veranderen. Om te winnen moest je eigenlijk gewoon wat geluk hebben. Als de baseplate beter geregeld was, had de grote grijze toren duidelijk gewonnen. Was na de val nog vrijwel volledig heel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #132 Gepost op: 3-04-2021, 23:28:24 »
Niet de mooiste bouwwerken zo, maar toch weer een leuke aflevering. Wel apart dat er niemand naar huis moest.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #133 Gepost op: 4-04-2021, 00:56:50 »
Meh, ik raak een beetje verveeld met die niet-esthetische opdrachten... :-\\
🜃

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #134 Gepost op: 4-04-2021, 14:08:44 »
Hmm ik vond het wel een leuke aflevering, maar idd ik wil volgende week gewoon weer mooie bouwwerken zien. Al vond ik die opdracht met die draaischijf wel heel tof.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: LEGO
« Reactie #135 Gepost op: 4-04-2021, 19:17:49 »
Ik denk dat ze de technische opdrachten (de "niet-esthetische" opdrachten zoals Fabiann ze noemt) iets verder uit elkaar hadden moeten plannen. Het zit nu wat dicht op elkaar naar mijn idee, met de hoogste toren nog vers in het geheugen.

Verder eens met Brtdm, zodra de toren losliet van de grondplaat, werd het zwiepen minder en werd het meer een raar soort dansen. Te veel afhankelijk van het toeval. Een basis met technic balken (met gaatjes) was denk ik leuker geweest. Dan zouden er denk ik ook hogere scores gehaald zijn geweest.

Dat de technische opdracht geen eliminatie heeft, was vorig jaar ook zo (met de bruggen). Vind ik eigenlijk wel logisch ergens.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #136 Gepost op: 6-04-2021, 12:56:31 »
Verder eens met Brtdm, zodra de toren losliet van de grondplaat, werd het zwiepen minder en werd het meer een raar soort dansen. Te veel afhankelijk van het toeval. Een basis met technic balken (met gaatjes) was denk ik leuker geweest. Dan zouden er denk ik ook hogere scores gehaald zijn geweest.
Inderdaad, het maakte nu eigenlijk niet uit op welke manier je de legosteentjes gebruikte bij het bouwen van de toren. :P
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #137 Gepost op: 10-04-2021, 22:49:21 »
Wat ongelooflijk balen voor Dries & Killian! :(

Ik denk dat elk duo dat de Mona Lisa had gekregen was afgevallen...
🜃

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #138 Gepost op: 17-04-2021, 20:15:03 »
'dat 3D bouwen vind ik gewoon lastig.' ze weet aan welk programma ze meedoet toch?  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #139 Gepost op: 17-04-2021, 20:19:12 »
Wel echt een super leuke opdracht. Ik ben benieuwd naar de eindresultaten.