Auteur Topic: LEGO  (gelezen 38243 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: LEGO
« Reactie #80 Gepost op: 25-05-2020, 22:05:15 »
Terechte finalisten! ::bravo::
Helemaal mee eens  ::jaja:: Die Dino die op 4 manieren kan bewegen, was echt geweldig gemaakt, ook al was de brick master eerst nogal sceptisch...  ::bravo::  Evenals de minifix van Jan en Lola. Sowieso waren alle vier de duo's aan elkaar gewaagd, maar denk dat de afvallers vooral op basis van hun 'eenvoud' (kleurgebruik) t.o.v de anderen zijn afgevallen.

Ben benieuwd naar de finale volgende week... kandidaten zaten in de vooruitblik er een beetje doorheen :P

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #81 Gepost op: 25-05-2020, 22:29:53 »
Niet gek dat ze er doorheen zaten, hoorde Lola vanmorgen in een interview op radio 2 zeggen dat de finale opdracht 28 uur duurt  ::oink::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #82 Gepost op: 25-05-2020, 22:36:22 »
Ja, zoiets hoorde ik Ruben al zeggen voorafgaand bij een of andere talkshow.

Beloofd in ieder geval iets moois, maar ik moet er niet aan denken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: LEGO
« Reactie #83 Gepost op: 25-05-2020, 22:36:26 »
Niet gek dat ze er doorheen zaten, hoorde Lola vanmorgen in een interview op radio 2 zeggen dat de finale opdracht 28 uur duurt  ::oink::
::oink:: 28 uur!?

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #84 Gepost op: 25-05-2020, 22:47:43 »
::oink:: 28 uur!?

 ::jaja:: acht en twintig fucking uren! Ik ga er vanuit dat dat over 4 dagen gesplitst is maar dan nog!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #85 Gepost op: 25-05-2020, 23:10:59 »
Wow!  ::oink::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #86 Gepost op: 27-05-2020, 15:00:05 »
Voor degene die het leuk vinden: vanavond om 21.30 uur zijn Jos, Martijn, Lola en Jan te gast bij Beau  ::bravo::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: LEGO
« Reactie #87 Gepost op: 28-05-2020, 16:38:55 »
Finalisten zijn meer dan terecht, echter ben ik bang dat als Jan en Lola winnen het seizoen voor mij een beetje een nare nasmaak gaat krijgen.

Dit is niet omdat ik het hun niet gun, ik denk dan dat het gestuurd is door de productie. Met als dieptepunt de technische aflevering. Hun zijn ronduit het slechtst in dit aspect en hoorde dus eigenlijk naar huis te gaan. Niets in die aflevering gaf aan dat het anders zou zijn. En ineens hoeft er niemand naar huis ???

Nogmaals ik heb niks tegen Jan en Lola, en gun ze het misschien wel het meest, maar alle drie de teams zijn goed, en verdienen de winst als ik eerlijk ben.

edit: Lees net dat de finale opdracht 28 uur is...
Dan snap ik dat alle drie de teams en meltdown kunnen krijgen, alleen Björn en Corné blijven hier wel het meest neutraal verwacht ik. :p
« Laatst bewerkt op: 28-05-2020, 16:40:47 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #88 Gepost op: 28-05-2020, 16:52:08 »
Gelukkig beslist deze keer niet alleen de brickmaster wie er wint maar ook 150 volwassenen en kinderen  ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #89 Gepost op: 30-05-2020, 17:49:29 »
De preview belooft al veel goeds.
(Wel een beetje een spoiler)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het bouwwerk van Jos en Martijn ziet er in ieder geval veelbelovend uit.



Finalewaardige bouwwerken. Ik vond die van Jan en Lola op tv iets minder. Maar ik kan me voorstellen dat alle kleine verhaaltjes in het echt wel supergrappig waren.

Draak vond ik ook echt prachtig en groots. Eromheen ietsje minder, maar alsnog geweldig.

Ruimteschip was ik ook iets minder fan van, maar eveneens goed gewerkt


Jan en Lola zeg.  ::rofl:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 30-05-2020, 21:33:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #90 Gepost op: 30-05-2020, 23:44:11 »
Terechte winnaars! Ik was ook voor hun bouwwerk gegaan! ::bravo::
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: LEGO
« Reactie #91 Gepost op: 31-05-2020, 00:30:22 »
Boxtel  ::bravo:: ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #92 Gepost op: 31-05-2020, 00:52:25 »
De eerste afleveringen had ik Jan en Lola niet verwacht, maar de laatste afleveringen werden ze steeds beter. Van mij mochten ze alle drie winnen, wat een fantastische bouwwerken. ::bravo::

Echt een tof programma, super dat er een tweede seizoen komt. Hopelijk weer met Ruben, Kurt en dezelfde Brickmaster.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: LEGO
« Reactie #93 Gepost op: 31-05-2020, 02:33:18 »
Niet geheel verrassend, maar toch wel een lichte shock dat Jan & Lola hebben gewonnen. Het waren alle drie pronkstukken waar je u tegen zegt. Ik denk echter dat Björn en Corneel ten onder zijn gegaan door het verhaal dat ze gekozen hebben te vertellen, gelukkig was het geen draak. Jos en Martijn hadden niet zo groots moeten bouwen (Klinkt raar voor de finale.) dan hadden ze meer met de draak zelf kunnen doen.

Maar dan kom ik op het punt dat me het meest verbaasd, ik had verwacht dat brickmaster juist voor Jan en Lola zou gaan...

Want het idee van Jan en Lola is precies wat de brickmaster eerder omschreef: Keep it stupid simple.

Jan en Lola hadden het simpelste verhaal, maar maakte het hun eigen, precies hoe ze de wedstrijd waren begonnen.

Ze hadden wat mij betreft allemaal mogen winnen. Dus hoe dan ook terechte winnaars.

Voelt iemand zich geroepen om creatief te worden met Lego?  ::rofl::

Is er al een forum waar je je creatieve kant kan laten zien? ???
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: LEGO
« Reactie #94 Gepost op: 1-06-2020, 20:18:23 »
Jan en Lola waren inderdaad de terechte winnaars! Door het siezoen heen misschien niet de meest getalenteerde of beste, maar in de finale gewoon het leukste en mooiste bouwwerk, met het beste verhaal!
Ich bin ein Bärliner!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: LEGO
« Reactie #95 Gepost op: 1-06-2020, 23:04:25 »
Ik had een mogelijkheid om naar de finale te gaan van Lego masters om te oordelen.
Alleen toen was er iets waardoor ik maar niet ging, Nou heb er spijt van hoor ::schaam::

Ik had ook voor die van lola en jan gekozen, omdat al die details en hoe het in elkaar zat, op dat hebben ze zeer terecht gewonnen, maar als ik naar alle afleveringen kijk dan hebben martijn en jos wel gewonnen.

Kan niet wachten op seizoen 2 ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #96 Gepost op: 1-06-2020, 23:21:08 »
Ik had een mogelijkheid om naar de finale te gaan van Lego masters om te oordelen.
Alleen toen was er iets waardoor ik maar niet ging, Nou heb er spijt van hoor ::schaam::

Oh jammer zeg! Ben je lid van een of andere club ofzo dat je die mogelijkheid had en wanneer was dat dan?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: LEGO
« Reactie #97 Gepost op: 2-06-2020, 02:06:23 »
Ja van een organisatie die oproepen geeft voor tv programma's waar je dan heen gaat en geld krijgt

volgensmij was het ergens in oktober
chipsverslaafde <3

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #98 Gepost op: 2-06-2020, 12:56:15 »
Ja van een organisatie die oproepen geeft voor tv programma's waar je dan heen gaat en geld krijgt

volgensmij was het ergens in oktober

Jammer dat je niet kon joh! En in oktober al? Wow, dacht ergens gelezen te hebben dat het begin dit jaar was

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: LEGO
« Reactie #99 Gepost op: 2-06-2020, 13:51:10 »
oktober dacht ik, maar het had ook in januari/februari kunnen zijn hoor ::rofl::
chipsverslaafde <3