Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10  (gelezen 65004 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #340 Gepost op: 12-01-2020, 22:02:34 »
Ja, hallo! Komen jullie maar lekker naar Armenië!  ;D :P
::rofl::

Volgend jaar 15x dit antwoord bij hoogtepunt
Bezoek aan Armenië
Armenië
... allerlei varianten daarop


En dan het 16e antwoord
Bezoek krijgen

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #341 Gepost op: 12-01-2020, 22:04:58 »
mwa.... met het organiseren van al die schaaktoernooien en het voor de klas staan is die angst wel een beetje weggegaan hoor ::hypocriet::


Ok, fair enough


Ik kwam alleen een biljartkampioenschap tegen in Blankenberge ???
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #342 Gepost op: 12-01-2020, 22:10:40 »

ik vond dat ook typisch iets voor de_witte of Pac of Robbie, mensen die niet graag in de spotlight staan volgens mij ;D
Pac heeft letterlijk een foto op z'n facebook staan waarbij die karaoke aan het zingen is ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #343 Gepost op: 12-01-2020, 22:11:49 »

Ok, fair enough


Ik kwam alleen een biljartkampioenschap tegen in Blankenberge ???

Had ik ook ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #344 Gepost op: 12-01-2020, 22:12:37 »
Heeft pac FB???
Pac voeg mij eens toe!! Dan heb ik volgend jaar weer wat meer puntjes  ;D
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #345 Gepost op: 12-01-2020, 22:13:42 »
Pac heeft letterlijk een foto op z'n facebook staan waarbij die karaoke aan het zingen is ;D


Wij zijn geen vriendjes, en ik was zijn naam vergeten dus ik kon hem ook niet vinden tussen al jouw vriendjes :(
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #346 Gepost op: 12-01-2020, 22:15:15 »
Ooh ssssst Pac  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #347 Gepost op: 12-01-2020, 22:16:50 »
Ik wist dit jaar eindelijk Pacs naam nog zodat ik z'n FB deze keer meteen had ipv een kwartier moest zoeken ::bravo:: ...niet dat het me aan antwoorden heeft geholpen ;D

Ik kwam alleen een biljartkampioenschap tegen in Blankenberge ???
Ik ook, en toen heb ik hem alsnog aan de_witte gekoppeld ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #348 Gepost op: 12-01-2020, 22:17:48 »
Tussen al het nababbelen door wil ik nog even zeggen: bedankt voor de organisatie Daisy  ::bravo:: ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #349 Gepost op: 12-01-2020, 22:29:43 »
Mijn antwoorden:

1. Diploma halen en baan scoren- Niet heel lastig hadden de meesten wel goed. Ik ben dit jaar (eindelijk) afgestudeerd voor Social Work (CMV) en heb vrij snel daarna een (tijdelijke) baan gescoord als sociaal werker. Dat is voor vier dagen dus niet fulltime, bij elkaar werk ik wel fulltime maar dat is omdat ik nog twee baantjes er naast deed (op dit moment nog 1).

2. Mentale dipjes begin van het jaar- Laatste stukje van uit mijn depressie komen en moed bij elkaar verzamelen om af te studeren was zwaar. Maar daarna kwam ik in een up, dus het gaat nu awesome ::bravo::.

3. Wie is de mol Weekend- Ik was de mol en niemand had mij ontmaskerd...like wat overtreft dat? Verbaasd dat veel mensen Zap hebben ingevuld hier, want daar ging ik eruit met een breakdown ::rofl::.

4. Lucy, want ik wil winnen en we zouden een goed team zijn - Hidm en ik krijgen iets sneller ruzie tijdens spelletjes en met Lucy kan ik verder goed samenwerken.

5. De Vlaamse mol - Heerlijke tv, beste serie die op tv is nu en ook nog eens niet door hebben wie de mol was ::bravo::

6. Niet geheel vrijwillig het foute uur van Qmusic - Ja deze vraag snapte ik achteraf gezien niet. Want ik wist niet dat ochtendshows een ding waren dus ik had gewoon de zender ingestuurd. Bij het PostNL pakketcentrum hebben ze dit altijd opstaan dus vandaar. En dat om 5 uur 's ochtends,...

7. Monster-Frozen - Was vrij obvious want Frozen en iedereen deed gewoon een guilty pleasure kiezen terwijl dit een liedje is met moeilijke uithalen enz. ;D

8. Blonde moment de tandenborstels van AliExpress - jaaa.....nooit meer aliexpress ::). Afgeleerd. Verbazingwekkend veel goed gegokt? Volgens mij heb ik deze nooit gedeeld.

9. Een K3 jurkje - Voor mijn nichtje die drie is geworden ::love::. Oh en mascara is vaak ingevuld bij mij. Heb ik inderdaad gekocht maar vond ik niet zo bijzonder :P.

10. xxxx xxxx xxx xxx xx ::wenkbrauw:: - Die heeft iedereen goed denk ik ;D. Dat kan ik natuurlijk niet op het forum vertellen ::hypocriet::

11. Thaise curry - ::love:: Dit heb ik bijna letterlijk wel eens gedaan. Gewoon thais bestellen en dan een paar dagen bijna alleen maar dat eten heerlijk. Staat overigens ook op m'n voorstelpagina als AL hier op het forum dus makkelijke.

12. Een vaste baan - Zoals bij de eerste genoemd, nu nog een tijdelijke baan. Dit jaar gaan we voor iets vast(ers) ;D ::super::. Het begin is er in ieder geval!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #350 Gepost op: 12-01-2020, 22:31:09 »
Je hebt wel ooit ergens gedeeld dat je tandenborstels hebt gekocht Dennis, in het ik kocht topic. Niet dat er iets mis mee was. Toen dacht ik dat jij dat wel moest zijn (maar uiteindelijk had ik hem weer omgewisseld geloof ik). En de XXX droom met zo'n smiley was of jij of Robbie antwoord... had toch voor jou moeten gaan (waar ik hem eerst had).

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #351 Gepost op: 12-01-2020, 22:32:08 »
Aaaah dus toch, wist ik niet eens meer ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #352 Gepost op: 12-01-2020, 22:33:31 »
Aaaah dus toch, wist ik niet eens meer ;D
;D

Fietsverlichting en elektrische tandenborstels

Mijn antwoorden:

3. Wie is de mol Weekend- Ik was de mol en niemand had mij ontmaskerd...like wat overtreft dat? Verbaasd dat veel mensen Zap hebben ingevuld hier, want daar ging ik eruit met een breakdown ::rofl::.

Ik hield eerst ZAP in combinatie met jou over bij die vraag (hoe typisch, de ironie),toen dacht ik: hier klopt iets niet ::rofl:: en toen bedacht ik, jij was de mol... dat is een hoogtepunt op zich en dat klopte gelukkig.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 22:37:17 door MollenvangR-Art »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #353 Gepost op: 12-01-2020, 22:43:29 »
Ja ik dacht ook, Dennis kan geen Zap in hebben gevuld  ::rofl::

Overigens ben ik wel erg benieuwd naar die droom  :P (en het was vrij duidelijk dat jij dat was).

Oh en ik dacht bij jou Spice Girls maar dat was LdH  ::rofl:: ???
Frankje Lapi

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #354 Gepost op: 12-01-2020, 22:45:33 »
Mijn antwoorden en toelichtingen komen morgen.

Maar leuke en verrassend toelichtingen.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #355 Gepost op: 12-01-2020, 22:47:45 »
Ohja, bedankt Daisy voor de organisatie ::bravo:: Leuk dat je het weer over wilde nemen voor de jubileum-editie!

Ik zal m'n antwoorden morgen toelichten, dan kan ik bij daglicht een foto maken van het vaasje dat ik heb gekocht :) Hadden opvallend veel mensen goed trouwens, dat heb ik toch niet gepost?

3. Wie is de mol Weekend- Ik was de mol en niemand had mij ontmaskerd...like wat overtreft dat? Verbaasd dat veel mensen Zap hebben ingevuld hier, want daar ging ik eruit met een breakdown ::rofl::.
Ja, die had ik dus eerst bij jou, maar toen kwam ik niet uit met de antwoorden dus toen ben ik gewisseld :\'(

Wat betreft de tandenborstel vond ik de formulering gewoon wat voor jou ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #356 Gepost op: 13-01-2020, 00:32:14 »
5. "Een Duits waterballet." - Ik dacht, laat ik géén Songfestival invullen, want dat doet vast iedereen, dacht ik voor de quiz al. Dat had ik aardig goed ingeschat. Dus ben ik (speciaal voor Nieky) voor sport gegaan, één van de gaafste F1 races in jaren, de Grand Prix van Duitsland, dat was door de regen een waterballet (had dit nu toch maar ingevuld Spacy!!)
Grrr, ik dacht dat Duits waterballet een serieus antwoord was! ::rofl:: Jij leek me helemaal niet het type om een beetje naar waterballet te gaan zitten staren, meer Formule 1 en zo... ;)

Mijn antwoorden, met op belerende toon erbij hoe je het had kunnen weten:

1: Van 11m² studentenkamertje naar eigen hofjeswoning!
Nieky, Lucy en MV hadden dit goed. Het was te vinden op het forum, maar niet makkelijk, geef ik toe. MV kon dit inderdaad weten, Lucy heb ik het misschien verteld tijdens Ik hou van de Benelux, want het was in die periode, en van Nieky is het gewoon eng. ;D

2: </3 (gebroken hart)
Robbie en Starlight hadden dit goed. Alle Storytime-schrijvers onder ons hadden dit kunnen weten, want het was de reden dat ik voor Emilio koos. Sommige mensen gaven mij "Ik krijg hier niets verzonnen", maar zoiets Vlaams zou ik natuurlijk nooit zeggen! Ik zou dan op z'n minst "Ik kan niks verzinnen" hebben gezegd. :P

3: Zap!
Tim, Nieky, LdH en Molduck hadden dit juist. De rest had me ook Zap! gegeven, maar in combinatie met Game night óf The Walking Dead. Beide heel logisch. Mijn favoriete spel in Zap! was trouwens Titanic, iets dat alleen Robbie kon weten, die me trouwens als enige een niet-Zap! antwoord gaf, namelijk: "Winnen!" ::bravo::

4: gig, omdat we dan sowieso winnen.
Had niemand goed, maar begrijpelijk.

5: Eurovisie songfestival winnen, duh
Hans en Lucy hadden dit goed, wat ik heel knap vindt. Voor iedereen die me iets De Mol heeft gegeven: sorry. ::sorry:: Jullie hadden gelijk, jullie kennen me beter dan ik zelf. De Mol vond ik inderdaad persoonlijk een mooier tv-moment dan het Eurovisie, maar tijdens het invullen kwam ik er gewoon niet op. Daarnaast werd door de "duh" mijn uitspraak massaal aan D*N gekoppeld, wat ik me wel voor goed voor kan stellen. ::rofl::

6: Geen
Tim, Nieky, Frank, D*N en Lucy hadden dit goed. Tja, goeie gok.

7: Roxette - Listen To Your Heart
Alleen D*N had dit goed. ::bravo:: Ik snap dat deze lastig was, de meeste nummers die aan mij werden gekoppeld hadden ook zomaar van mij kunnen zijn.

BEHALVE MILEY CYRUS, BRTDM!!!!!  ::megafoon::

8: Over blond gesproken; denken dat Sarah de mol was.
Brtdm, Lucy, Starlight. ::ok:: Deze leek me eigenlijk vrij makkelijk op te zoeken, maar misschien waren er meer deelnemers in de lijst die op Sarah zaten. Weer twee mensen die mij "Ik kan niet verzonnen krijgen" toeschrijven, waaronder wéér MV! >=(

9: Een vingerhoedje.
Frank en Molduck hadden deze goed. Waarom een vingerhoedje? Nou, begin dit jaar had ik er best vaak last van dat ik een elektrische schok kreeg als ik metaal aanraakte. Toen heb ik opgezocht hoe ik dit kon voorkomen, en toen las ik dat het helpt om een vingerhoedje op zak te hebben, dus... vandaar. ;D

10: Ik was op een groot schip dat heel langzaam door de wolken vloog. Op dat schip was iedereen aanwezig die ik ooit had ontmoet in m'n leven. [ … ]
Robbie, D*N en Molduck hadden deze goed! ::bravo:: Ik had overigens deze vraag ingestuurd, en het leverde interessante antwoorden op, vond ik. ;D Veel mensen gaven mij de drol en de kikker, maar die zaten er toch wel finaal naast - ik herinner me elke nacht mijn dromen, maar ze zijn meer introvert. Ik zal dus niet snel dromen over een drol die in een kikker verandert, en overigens al helemáál niet over dat ik aan het bevallen ben, NIEKY!

11: Pasta
D*N en Molduck weer! Die twee zijn echt goed in mensen gevoelsmatig inschatten volgens mij. Of goed in gokken. ;D Overigens zouden mijn vrienden IRL het antwoord op deze vraag allemaal metéén weten, ik sta erom bekend dat ik echt dol ben op pasta. :P

12: Ik ben heel erg van de goede voornemens, alleen houd ik ze liever voor mezelf.

Nieky en Starlight hadden deze goed! :)

En Starlight, je bent wat mij betreft de terechte winnares! ::bravo:: Misschien een keer meedoen als Hunter in Hunted? ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #357 Gepost op: 13-01-2020, 00:51:23 »
Die voetbalwedstrijd was een van de weinige dingen die ik live op tv gezien heb überhaupt afgelopen jaar ;D

Was leuk omdat papa en broertje zo hard voor Ajax zijn :-X

Dit dacht ik nog ja! Omdat je ergens een smiley gebruikte in je andere antwoorden
Maar toen dacht ik; ze was toch voor Ajax, dus zal toch wel niet  :\'(
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #358 Gepost op: 13-01-2020, 01:15:05 »
4: gig, omdat we dan sowieso winnen.
Had niemand goed, maar begrijpelijk.

 ::oink::

Ik dacht echt dat Nieky dit had ingevuld. Per pb had ik hem namelijk weleens op een spelfoutje gewezen  :P

Gefeliciteerd, Starlight! Echt knap!  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #359 Gepost op: 13-01-2020, 01:36:00 »
Ik dacht echt dat Nieky dit had ingevuld. Per pb had ik hem namelijk weleens op een spelfoutje gewezen  :P
Dat heb je bij mij ook een keer gedaan! ::rofl:: Daarom dacht ik aan jou. ::tandpastasmiley::
Sky might be falling but remember you can fly