Auteur Topic: [CL] Dag 5: Pizza!!!  (gelezen 22850 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #100 Gepost op: 28-01-2020, 17:11:20 »
Ik heb dag 4 ook geanalyseerd. Levert mi geen nieuwe inzichten op. Dus ik zal jullie niet vermoeien met nog meer posts.

Ik stem op Ennasil vandaag. Een keuze uit m'n lijstje verdachten.
Ben weer benieuwd wat 't gaat worden vanavond.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #101 Gepost op: 28-01-2020, 17:20:12 »
Ik wil mijn tentamen morgen halen dus ben er de rest van de avond niet.
Tschüss!  ::zwaai::
Veel succes  ::ok::

@DC ik ben pas op pagina 5 met analyseren, maar ik maak meer een overzicht van reacties en wie wat zegt dan echt conclusies trekken. Dat mag een ieder voor zichzelf doen.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #102 Gepost op: 28-01-2020, 17:22:14 »
Ik heb dag 4 ook geanalyseerd. Levert mi geen nieuwe inzichten op. Dus ik zal jullie niet vermoeien met nog meer posts.

Ik stem op Ennasil vandaag. Een keuze uit m'n lijstje verdachten.
Ben weer benieuwd wat 't gaat worden vanavond.

Dan ben ik benieuwd naar MV zijn analyse. Voor mij gevoel was op dag 4 redelijk wat gebeurd waar we dingen uit zouden concluderen? Maar dat kan aan mij liggen. Ik waardeer wel de moeite die je erin steekt. ::jaja::

Om alvast antwoord te geven op de vraag: Analyseer het dan zelf? Nee. Het schrijven van een essay voor school lijkt bij belangrijker dan dit.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2020, 17:27:45 »
Jann

Analyse:
Zeer inactief. Wat moeten we hiermee?

Ik snap dat het saai is als zwijgers als ik er lang in blijven, dus ik gun het jullie om mij weg te stemmen. Aan de andere kant vind ik het wel zo netjes om jullie ervan op de hoogte te brengen dat er dan een gegijzelde minder is. Ik zal netjes blijven stemmen, mijn stem van vanavond gaat naar Jacco. Dit op basis van wat enkele van onze analisten naar voren hebben gebracht.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2020, 17:34:30 »
Ik heb vanmiddag al op iemand gestemd, maar twijfel er wel steeds meer aan.

Het probleem is dat actief zijn en een leidende stem geven verdacht is, maar inactief zijn en volgen is ook verdacht. En afwijkend stemmen is ook al raar, houden we nog wat over?
Ik neig ook steeds op degenen te stemmen die veel aanwezig zijn, zodat we in ieder geval wat meer conclusies kunnen trekken. Maar dat heeft ons blijkbaar niet ver gebracht. Het geeft de overvallers ruimte om lekker op de achtergrond te blijven. We zeggen ze wel te verdenken, maar stemmen er niet op, want het levert te weinig informatie op.

Het lijkt me goed om in het vervolg dit iets te gaan veranderen. Er zullen ongetwijfeld actieve overvallers zijn en minder actieve, maar laten we het de inactieve niet te makkelijk maken. Meer stemmen op inactieven zal ze dwingen om toch iets van hunzelf prijs te moeten geven. Het zal ons vandaag en morgen geen informatie opleveren, maar op termijn zullen we wel moeten.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2020, 17:37:39 »
Ik stem vanavond op Molduck
2 redenen:
1. Lucy zei dat dat verstandig was en zij is een gegijzelde
2. Dan is de kans dat ik er in zit groter, want ik ben echt een gegijzelde!
Ik heb nog wat bewijs zodat mensen hopelijk ook voor Molduck of iemand anders gaan, want ik zou het super jammer vinden om eruit te liggen. Hier het bewijs: Ik was bij dag 1, één van de eerste die zei dat we op Molebuster moesten stemmen. Later me stem gewijzigd op Lucy om dat ik op het laatste moment werd overgehaald, maar ik hoop heel erg dat jullie me laten leven en als ik wel door ga zullen jullie iets beter te werk moeten gaan aangezien er dan al 3 gegijzelden dood zijn. Hopelijk heb ik jullie overtuigd  ;)
« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 17:39:11 door Jacco :) »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2020, 17:55:25 »
Ik heb vandaag helaas heel weinig tijd om te reageren en alles te analyseren. Vandaag de hele dag gewerkt en vanavond de hele avond weg. Ik zal wel stemmen, denk alleen nog even na op wie.

Lucy was goed, dus om voor Molduck te gaan, kan opzich wel. Zit toch wel nog steeds met L Lawliet in mn hoofd, vanwege mijn verdenking gisteren. En vermoljoen? Hebben we de theorie van Kaaasje helemaal losgelaten of slechts op on hold gezet?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2020, 17:57:30 »
Ik denk op on hold  ::jaja::

Ik ga denk ik voor Jacco.

Hij lift nu ook weer mee op dingen die al genoemd zijn. Doet ie al het hele spel.
Frankje Lapi

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #108 Gepost op: 28-01-2020, 17:58:59 »
Ik ben echt te nieuwsgierig naar de theorie maar om daar in mn eentje op te stemmen, heeft niet zo veel zin...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #109 Gepost op: 28-01-2020, 18:05:56 »
Ik wou hautoa of molduck doen, maar daar gaat op Jacco na niet veel man in mee en wordt dus een wegegooide stem. Ik kan me ook vinden in enasil of Jacco. Of als we het dan toch over inactievelingen hebben, Sander. Maar ook dat lijkt een weggegooide stem te worden.

Ik lees DC's overzicht nog eens en ga dan kijken woe van de twee die momenteel de stemmen lijken te pakken (enasil of Jacco) ik ga doen.


Oh en ik vind mezelf al redelijk actief. Ik ben gewoon niet iemand die over alles een mening heft en die ook zal verkondigen. Ik post af en toe wat ik denk en vind, maar hoef niet per se elke scheet te ontleden. Plus heb ik meestal elke avond ook bezoek of ben ik op bezoek en dan ga ik niet op mn mobieltje op dit forum zitten maar van het real life gezelschap genieten.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #110 Gepost op: 28-01-2020, 18:06:20 »
Oke, wat ik dus gedaan heb is de berichten doorgelezen en gekeken wat er gezegd is tót aan het moment dat Frank zich bekend maakte als dokter. Ik ga het niet redden om nog 8 pagina''s uit te werken, maar zal kijken hoe ver ik kom. Ik verbind hier nog geen conclusies aan, maar ga zelf dus ook nog even door deze lijsten heen om te kijken wat me opvalt.. Het zijn niet alle antwoorden/quotes, maar degenen waarvan ik denk dat ze bruikbaar kunnen zijn.

Brtdm
#2  Volgens hem is er genoeg om over na te denken omdat de dokter van iemand anders weet dat diegene gegijzeld is.
#7 Brtdm vraagt aan DC of hij dokter of Wolf is en volgens hem kan hij niet ook vermoord zijn verhaaltechnisch omdat hij een ruzie op moest lossen.
#21 komt weer met wie stemde op wie overzicht (trek daar vooral je eigen conclusies uit)
#27 geeft aan als reactie op MM dat de dokter weet wie hij heeft gered, omdat die altijd de keuze krijgt of hij wil redden ja of nee.
#33 Geeft aan dat Jacco vanwege onderbuikgevoel Swifty verdacht ging maken (volgde zijn plan namen te noemen) en Mollenmania gaf als eerste uitleg waarom Swifty verdacht is
#35 zou het dom vinden van overvallers hoofdverdachten af te knallen
#69 Geeft aan dat als we inactievelingen wegsremmen, we ook gegijzelden wegstemmen, maar dat het wel voor actievere deelname van overvallers zorgt.
#82 stemt liever op verdachte personen zodat we meer informatie kunnen achterhalen, inactieven kun je ook niet negeren volgens hem.

Dikke Controleur
#3 Concludeert dat Swifty goed was en vindt het jammer van de discussies met en over haar. Volgens hem klopt het met zijn inatieven-mmanalyse dat Brtdm goed is en vindt het fijn dat hij gered is…
#30 corrigeert zichzelf en reageert verbaasd dat hij het verkeerd gelezen heeft.

Lucy
#4 vraagt aan DC hoe hij weet dat Brtdm degene is die gered is
#32 Lucy wilkijken naar inactieve spelers omdat Swifty daarop hamerde, misschien omdat ze te dichtbij kwam? Ze zegt ook om de theorie van Kaaasje te testen we Vermoljoen moeten stemmen.
#70 Lucy vindt plan Brtdm goed en noemd Sander als inactief
#83 spoort Frank aan ook eens een overzicht te maken van acties of een analyse in plaats van steeds te hameren op overzichtelijk werken.
#135 Lucy wordt moe van tegenstrijdige beschuldigingen en ziet niet in waarom de dokter zich niet bekend zou maken.

Ennasil
#5 Geeft ook aan dat er niet staat wie de dokter gered heeft
#16 geeft aan dat de wolven ook weten wie er gered is, dus dat de DC niet de dokter hoeft te zijn

Frank
#6 vindt het zonde van Swifty, maar denkt wel dat er veel nuttige informatie uit te halen is.
#43 Liefde maakt blind blijft bij hem hangen, moet iets betekenen
#74 tegenstander van inactieveling eruit stemmen, wil liever overleggen
#113 zegt tegen Lucy met een overzicht te komen

Focus
#8 excuseert haar voor het niet stemmen, had een verjaardag en vergiste zich in de deadline
#60 zegt tegen Mrchippie dat de koppelhint niet klopte en dat het raar is om iemand daarom te verdenken, wil ook weten waarom Witte verdacht is volgens Chippie.
#66 heeft meer vertrouwen in de Witte gekregen en vindt Chippie verdacht om zn meegaandheid en weinig inhoudelijke posts.
#77 heeft het idee dat aantal overvallers aan het sturen zijn en vindt dat opvallend dat er steeds gezegd wordt zullen we op die en die stemmen. Alle wolven krijgen de ruimte volgens haar?

 Doet later nogmaals vragen aan chippie waarom witte verdacht is
#122 vindt het een risico als de dokter niet claimt, heeft geen krachten meer maar wel info die hij ons kan geven
#154 Focus vindt dat Lawliet zich onnodig verdacht maakt met zijn reactie als hij gegijzelde is.

Linus
#68 vindt dat veel inactievere mensen zijn dan Chippie en Focus
#150 Vindt dat MM niet goed leest (antwoord van Linus over aanwezigheid en hameren op LDH) en zegt dat MM verdachter wordt omdat hij dus niet goed leest en met verdenkingen gooit. 
#158 geeft aan LDH (ondanks niet verdenking) ter discussie te hebben gesteld om hem een koekje van eigen te geven na belediging en is niet rouwig dat LDH eruit ligt. Linus vindt het dom om te stellen dat je niet mag discussiëren met mensen die je niet verdenkt.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 18:17:23 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #111 Gepost op: 28-01-2020, 18:06:32 »
Lawliet
#153 reageert op MM dat hij wel post, maar niks inhoudelijks en dat hij daardoor actief lijkt. Lawliet reageert op deze manier: “Ik heb me gerealiseerd dat we simpelweg met veel te veel mensen in het spel zitten en dat 90% van de berichten te onzinnig is om door te lezen of gewoon herhaling is. Ik wil wel wat onderzoeken, maar niet wanneer er ieder uur vijf pagina's bijkomen.”

De Witte
#19 komt mer een overzicht van wie meest verdacht waren (Swifty, MV, Lucy en hijzelf). Het valt hem op dat Molduck nauwelijks genoemd werd en toch 4 stemmen kreeg. Vermoljoen en Jacco werden wel genoemd door de stemmers. En Lawliet werd genoemd door B&W. Volgens witte zouden de overvallers als ze zich hebben verdeeld (en niet vol voor Swifty gaan) dan zou (een deel daarvan) onschuldig kunnen zijn volgens hem.
#26 concludeert op basis van Brtdm dat niemand steeds volgend is en overvallers niet alleen volgen (dus ook spreiden?)
#47 baseert zijn stem niet alleen op hints
#55 discussieert met Lucy waarom de dokter iemand zou redden
#72 noemt Ennasil en chippie als een van de verdachten omdat ze allebei niet op MB stemden en beiden op zowel Ldh als Swifty
#87 Witte vindt Chippie sinds dag 1 verdacht, alleen anderen afgelopen 2 dagen nog verdachter.
#120 Witte vindt het interessant wat MM zegt over Miek (is ze out of character? Heeft spel niet meegemaakt waar MM naar verwijst). Weet niet of hij Lucy verdacht moet vinden of niet. Wolven willen veel liever de ziener hebben dan de dokter.

Molduck
#64 Laten we ons weer richten op de schurken
#76 is het eens met Frank om te overleggen en naar verdacht stemgedrag te kijken. Zegt ook dat Sander nog niks gezegd geeft.

SpacyColours
#11 Vindt het een opvallende stemming, omdat iedereen de dag ervoor massaal voor Witte ging. Swifty’s laatste bericht overtuigde hem dat ze geen overvaller is, maar dat bericht kwam een half uur voor de deadline
#18 vraagt zich af wanneer de stemdeadline voor de overvallers is want hoopt zo mensen te kunnen uitsluiten wie de dokter niet is omdat die dan ook online moet zijn geweest.
#41 Spacy is het eens met Lucy als we Vermoljoen wegstemmen dat we dan #kaaasclosed hebben. Hij vindt Lucy ook steeds verdachter worden en laat ook de hint met Bjorrn open staan. Haar eruit stemmen kan ook interessant zijn.
#116 Spacy gaat toch denken dat Brtdm de dokter is en vindt dat de dokter zich moet opofferen omdat het ons veel informatie oplevert.
#118 Spacy is viel het ook op als net als  MM dat de Molduck ineens actiever lijkt, is ze aangespoord door haar wolvenmaatjes?
#127Spacy vindt deze quote opvallend: “Kaaasje had wat lacherig gedaan over het feit dat de ouders van L. Lawliet naar Genk zijn gekomen om in de mijnen te werken”. Iets voor de puzzelaars?

Mrchipie
#12 twijfelde heel erg en vraagt zich af waarom Focus, Jann en Molduck niet stemden… Geeft in#15 aan ook heel benieuwd te zijn naar haar rol.
#39 had verwacht dat onze bankdirecteur vermoord zou worden.
#42 Is het eens met Spacy en vindt het handig een van de theorieën (die van Luus-Bjorrn of Vermoljoen) te sluiten en of op Luus of Vermoljoen te gaan. Vindt Witte ook nog steeds verdachte.
#81 vindt het naar dat Witte en Focus hem uit het niks aanvallen uit het niks
#92 Mrchippie vindt Witte verdacht omdat elke keer als Chippie een verdenking krijgt hij dan zegt: o ja, jou verdenk ik ook. Hij vindt ook zijn berichten niet nuttig.
#112, gaat net als Focus bij hem de berichten van Focus doornemen, Ziet een ander patroon in de berichten van Focus. Niet meer meegaan met anderen, misschien omdat anderen hebben gezegd dat ze haar strategie moet wijzigen.

Lama1997
#14 vindt ons op dag 3 veel te chaotisch te werk gaan, zegt dat hij later pas actief was. Denkt dat DC zich versproken heeft en de dokter is. Als dit klopt, is het volgens hem ook zo dat Brtdm gegijzelde is.
#46 Hij vindt de Kaaasje theorie testen ook een goede omdat we naar aanknopingspunten moeten zoeken en deduceren. Theorie is misschien net iets té toevallig.
#161 vindt dat we op een gegeven moment risico moeten nemen omdat als dat goed uitpakt, je er informatie uit kunt halen.

Jann
#17 vindt het geen verspreking van DC omdat als je snel leest het lijkt alsof hij slachtoffer is.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 18:11:24 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #112 Gepost op: 28-01-2020, 18:06:43 »
Analyse 3

Mollenmania
#25 oppert als reactie op #17 van Jann om de DC zelf te laten antwoorden. Volgens hem weet de dokter niet wie hij gered heeft omdat dat niet in de rolomschrijving staat. Ook geeft aan dat wat Spacy zegt in #18 niet per se hoeft te kloppen, omdat de dokter ook eerder die dag al wat gestuurd kan hebben dat hij iemand wil redden.
#101 zegt dat de dokter per pm contact moet zoeken met degene die gered is voordat je jezelf bekend maakt. Wolven hebben wat aan die bekendmaking, zodat ze iemand kunnen strepen die geen ziener is.
#117 noemt aantal verdachten: Lawliet, Miek, Linus, Lucy, Hautoa en ook Molduck (zie deze post nummer 117 voor zijn uitleg)

Robbieazerty
#30 vindt het stof tot nadenken en hij vraagt zich af welk motief de dokter heeft gehad de persoon te redden. Wist hij meer over het slachtoffer? Hij wil bovendien weten wie er begon met Swifty zwart maken.
#84 oppert dat de dokter zichzelf wel bekend kan maken omdat hij toch niks kan doen en we dan weten wie er safe zijn, de geredde persoon en de dokter worden dan gekilld door de wolven, maar dan hebben we wel twee dagen meer kennis en stemmen.
#110 zegt dat als meerdere mensen claimen dokter te zijn, die verdacht zijn en we ze wegstemmen. Overvallers zullen dat dus niet doen en gegijzelden ook niet, je draagt bij aan eigen ondergang. Robbie roept op om te stoppen met spammen, anders ziet dokter niet dat hij geroepen wordt bekend te maken.
#162 vindt het opmerkelijk dat Molduck zegt te kijken wat ze gaat stemmen en dan niet stemt. Oppert dat zij misschien de dokter kan zijn.

TimvDons
#34 vraagt zich af of de overvallers iemand willen vermoorden die (bijna) zo goed als zeker is bestempeld als goed.

Vermoljoen
#38 Geeft aan dat zijn overvallervibes bij Swifty helemaal onterecht waren en neemt de schuld op zich. Hij vindt het niet makkelijk.
#44 Zou het begrijpen als we hem eruit stemmen voor informatie
#50 krijgt het gevoel dat overvallers aan het sturen zijn op de 2 theorieën om weer twee rondes verder te komen

Daisy
#71 vindt dat we de dokter moeten laten zitten, daarmee maken we de overvallers niet makkelijker dan nodig.
   
MV
#79 is aan de ene kant voorstander van wegstemmen inactieve mensen, aan de andere kant wil hij liever dat het verdenkingenspel gespeeld wordt en op basis van overleg/verdachte acties en argumenten eruit gestemd wordt. Op die manier gaan overvallers volgens hem misschien voor inactieve spelers als Tim579
#95vraagt zich of het logisch is om te zeggen dat je de dokter bent als je het niet bent en wat je daaraan hebt?

D*N
#89 zegt wat Robbie zegt – Dokter kan zich bekend maken.
#100 zegt dat het als wolf dom is de dokter te clamen, als iemand zegt dat te zijn, kun je ervan uitgaan dat dat de dokter is.
#112 vindt het advies van MM van de dokter het slachtoffer te pm’en slecht, of is hij misschien een overvaller?
#124 Vindt het niet handig uit te meten dat het risicovol is voor de dokter zich bekend te maken
#133 merkt op dat de helft niet zegt op wie te gaan stemmen en Molduck ineens 4 stemmen had.
#159 zegt dat MM zelf een vrij sturende rol had in de exits van LDH en Swifty
Nieky
#132 gaat mee met het dokterplan (geloof ik) omdat we er anders geen steek mee opschieten

B&W
#160 Zegt dat iedereen moet overwegen of verdacht ook meteen overvaller is. Kwam na teruglezen op 10 verdachten. Schrikt ervan mensen te willen wegstemmen als ze inactief zijn of op basis van hints. Eruit gaan op basis van hints is slecht plan. Wat hij van doktersdiscussie vindt, vindt hij lastig. Voor beide kanten is iets te zeggen, maar de dokter moet zelf beslissen.

En dan maakt Frank zich bekend in #163 als dokter…
« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 18:13:46 door MollenvangR-Art »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #113 Gepost op: 28-01-2020, 18:18:20 »
Mijn stem gaat naar Jacco of Ennasil. Ik ga zo tijdens het sporten erover nadenken wie het wordt.

Merk wel dat ik door de verschillende lijstjes/overzichten in de war begin te raken.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #114 Gepost op: 28-01-2020, 18:21:52 »
ik snap wel een klein beetje waarom jacco verdacht is maar zo verdacht valt ook wel weer mee
ik denk toch dat mijn stem gaat naar ennasil
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #115 Gepost op: 28-01-2020, 18:23:28 »
Ik zou al bijna mijn stem gaan wijzigen, omdat iedereen morgen anders weer gaat klagen dat ik met iedereen mee ga (en misschien de verkeerde eruit stem). Maar het is toch ook niet de bedoeling dat ik mijn stem daar op ga baseren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #116 Gepost op: 28-01-2020, 18:24:13 »
Ik vind geen enkele van de verdachte die hier genoemd worden overduidelijk verdacht ???

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #117 Gepost op: 28-01-2020, 18:27:08 »
Please mensen, ik ben echt een gegijzelde!
Lucy zei dat we op Molduck moesten stemmen, en zij is een gegijzelde, als jullie allemaal op Molduck stemmen en ze blijkt een gegijzelde offer ik mezelf op. Alsjeblieft, gun me nog een dag  ::vergroot::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #118 Gepost op: 28-01-2020, 18:27:30 »
Ik zou al bijna mijn stem gaan wijzigen, omdat iedereen morgen anders weer gaat klagen dat ik met iedereen mee ga (en misschien de verkeerde eruit stem). Maar het is toch ook niet de bedoeling dat ik mijn stem daar op ga baseren.
dit dus, ik wil wel dat mijn stem een beetje nut heeft zegmaar
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 5: Pizza!!!
« Reactie #119 Gepost op: 28-01-2020, 18:29:45 »
Waar ik ook nog over zit na te denken is de stemming van de bankdirecteur. Jacco en Brtdm stemden allebei op MoleBuster als directeur, maar bij de wegstemming stemde Brtdm wel op hem en Jacco ging voor Lucy (die nu geen overvaller blijkt).

Dus misschien heeft Miek wel een punt met haar stem op Jacco? Want hij stemde achtereenvolgens op Lucy (geen overvaller), De Witte(?), Swifty (geen overvaller, wel meeste stemmen) en een stem op SanderFMC (?). Nadat hij aangaf veranderd te zijn van Lucy naar hem.

Ik ben dus ook van hem wel benieuwd naar de uitleg voor zijn switch gisteren.

Waarom ik niet op Lucy maar op Sander heb gestemd:

Eerst stond mijn stem op Lucy, maar toen had ik een voorgevoel dat Lucy een gegijzelde was en ik wou niet op mijn geweten hebben dat ik (net als bij Swifty) wéér een gegijzelde wegstem. Van Sander was er geen bewijs dat hij een overvaller is, maar ook geen aanwijzingen dat hij een gegijzelde is. Vandaar dus mijn stem.

Als ik Jacco niet was had ik hem ook verdacht hoor  ::rofl:: Maar ik ben geen overvaller, echt niet.

Mijn stem van vanavond gaat of naar Jacco of naar Molduck. Ik kan deze acties gewoon niet helemaal plaatsen. Molduck (niet stemmen terwijl je zegt dat wel te doen en 2 berichten plaatsen die verder niet veel toevoegen) staat nu dus ook op mijn verdachtenlijstje. Al heb ik nog wel meer mensen die ik in de gaten blijf houden (Hautoa, Lawliet)

Ik snap alleen niet direct waar de verdenking op Ennasil vandaan komt? Is dat puur de relatieve inactiviteit?

Ik heb dag 4 ook geanalyseerd. Levert mi geen nieuwe inzichten op. Dus ik zal jullie niet vermoeien met nog meer posts.

Ik stem op Ennasil vandaag. Een keuze uit m'n lijstje verdachten.
Ben weer benieuwd wat 't gaat worden vanavond.
Je mag het wat mij betreft wel delen hoor  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 18:31:40 door MollenvangR-Art »