Auteur Topic: [CL] Dag 13: Ontsnapping  (gelezen 8393 keer)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #20 Gepost op: 5-02-2020, 22:42:00 »
Prima lieve hostjes  ::bravo::

Goed, laten we dat achter ons laten. Nu Sander dus een wolfje blijkt te zijn. Iedereen die reeds op hem heeft gestemd, vooral gisteren is minder verdacht. Dus MV en B&W voor nu buiten schot.

Belg
Linus
Miek
Hautoa

Most likely 75% kans dus.

En mij mogen jullie morgen niet lynchen noch lunchen, want ik ben morgen jarig, dus ik heb plot armor!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #21 Gepost op: 5-02-2020, 22:45:55 »
 ::ontopic::

Het kan bijna niet anders dat Lawliet het is, toch? Een overvaller gaat nooit meer aansturen op een mede-overvaller om niet verdacht te worden, ze hoeven namelijk alleen maar één gegijzelde eruit te stemmen om te winnen. Laat Lawliet vanmiddag nog proberen om ons zo ver te krijgen om MV weg te stemmen in plaats van overvaller Sander...

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #22 Gepost op: 5-02-2020, 22:52:10 »
Ik denk oprecht dat Lawliet een overvaller is, maar ik vind het ook best zielig om hem dan te vermoorden net op zijn verjaardag  ::ohno::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #23 Gepost op: 5-02-2020, 22:53:39 »
Ik zei dat ik het heel dom van hem vond om niet te openbaren wat hij had gestemd en dat vind ik nog steeds. Maar goed, dan was dat het dus en heeft hij nu het voordeel van de twijfel.

Ik vind dat ik nog altijd een goede reden had MV te verdenken.

Maar goed, ik stel Belg voor morgen voor, gezien ik dat al zo'n 100 keer heb genoemd. Als jullie een van de anderen meer verdenken en daar een degelijke onderbouwing voor hebben, dan ben ik een en al oor.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #24 Gepost op: 6-02-2020, 08:30:32 »
Ik vind belg niet zo'n slimme keuze, want hij was de eerste die tegen het zienerplan was.
Je redenatie klopt.
Maar de overvallers kunnen zo wel achterhalen wie in elk geval niet de bankbediende is:

Als ik bijvoorbeeld zeg "ik vertrouw Jacco" terwijl Jacco eigenlijk een overvaller is, dan weten de overvallers dat ik niet de bankbediende ben.
Als ik bijvoorbeeld zeg "ik vertrouw FrankLapidus niet" terwijl FrankLapidus een burger is, weten de overvallers dat ik niet de bankbediende ben.

Kortom: als je als gewone burger willekeurig iets zegt dat niet klopt, weten de overvallers meteen dat je niet de bankbediende bent.
Deze informatie kan, wanneer de bankbediende vermoord is, misschien wel nuttig gebruikt worden.

Wat ik wel een slimme keuze vind, ga ik nog even teruglezen.

EDIT: citaat toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 09:04:04 door Hautoa »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #25 Gepost op: 6-02-2020, 12:28:17 »
Daarmee zeg jij dus dat ofwel MV ofwel B&W een overvaller is (of je verdenkt allebei en streept een ander weg).

Ik vind die ontkrachting van het zienerplan helemaal niet onderbouwend genoeg. Zeker niet zo laat in het spel en dat dan als enige argument gebruiken. Een wolf kan heel makkelijk een tegenargument maken ten behoeve van de burgers, omdat het ook een mal plan was dat iemand anders ook gemakkelijk kon verwerpen. Als wolf zou ik daar ook kans in zien om mezelf minder verdacht te maken.

Maar ik moet wel even een fout rechtzetten. Ik heb namelijk nooit de eerste paar topics teruggelezen. Nu ik het zojuist wel even skimmend heb doorgelezen, zie ik dat MoleBuster dus erg inactief was en dat die wolven hem dus gewoon voor de bus hebben gegooid. Ja, ik weet het, bijster dom van mij om nu pas contexten te gaan inzien. Neemt niet weg dat er dus twee, misschien drie wolven op hem hebben gestemd.

Dan, als ik het stemmingsoverzicht erbij pak, valt bijvoorbeeld op dat Miek en Hautoa allebei een gele (riskante) stem op MV hebben gemaakt. Alsmede heeft Hautoa dat ook een keer op mij gedaan. Wolven kunnen op mede wolven stemmen. Ze kunnen ze er zelfs uitstemmen, indien actief, zo is gebleken. Maar een riskante stem op een mede wolf en zeker twee, daar geloof ik niet in. Dat betekent dat Hautoa niet met mij noch MV in verband kan worden gebracht. Al met al is zij nu dus hoofdverdachte.

Linus speelt echt veel te afwezig voor zijn doen. Alleen geloof ik niet dat hij Focus zo vroeg in het spel zou hebben vermoord. Volgens mij zou hij haar aanwezigheid in het spel meer op prijs stellen dat zijn eigen winst. Al vind ik het wel een typische Linus actie om mede wolven te vermoorden om zo zichzelf veilig te stellen en ik kan me ook voorstellen dat hij dat zou opperen bij zijn wolventeam. Dat wil ik wel even gezegd hebben mocht hij toch zo'n klote wolf blijken te zijn.

Rest mij met drie spelers, waarvan ik B&W min of meer had afgestreept vanwege zijn stem op Sander eerder deze week. Nog best riskant. Ik vind dat echter een minder sterke afstreep dan MV. Maar voor nu dus het voordeel van de twijfel.

Dus ja, Hautoa, Miek en Belg dan.

En ik ben geen wolf want ik heb vurig Tim en Brtdm verdedigd. En nogmaals, die blanco stem van gisteren, daar had ik, als ik wolf zou zijn, totaal geen baat bij, want alle wolven hadden immers toch op Sander gestemd.

Tot zover mijn input op zas februari


 


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #26 Gepost op: 6-02-2020, 13:08:07 »
Als ik puur kijk naar wie er nog over zijn, valt me 1 ding op: het low profile gehalte van de overgebleven spelers. Dat wil zeggen, (bijna) alle overgebleven spelers, waarvan 3 overvallers, zijn low profile. Ze zijn soms meegaand, posten zo nu en dan eens iets inhoudelijks, vallen soms iemand aan of komen met een goed idee, maar vallen verder niet of nauwelijks op. Ook niet in de stemmingen. Dat zal denk ik ook de gezamenlijk strategie van de groep overvallers zijn.

Mochten we vanavond een overvaller killen, dan ben ik waarschijnlijk als de overvallers slim zijn de volgende die eruit ligt natuurlijk. (en anders als we een gegijzelde killen is het spel sowieso klaar :P).

De overvallers zullen vanavond natuurlijk met 3 man op 1 persoon gaan (anders zijn ze niet heel slim bezig) dus moeten de gegijzelden ook met 1 naam komen. Ik neig nu naar een all-in op Miek.

Ik heb ook even naar het stemgedrag gekeken en gekeken hoe vaak iemand op een gegijzelde stemde (een stem op iemand die nu nog in het spel zit, bijv Hautoa -> MV of MV -> Miek) heb ik niet meegeteld. Dan kom ik tot de volgende som:

Miek: 10x (Mrchippie, MV, Jacco, Ennasil , Ennasil, Jacco, Timvdons, Vermoljoen, Brtdm, Kaaaasje)
Belg: 10x (Lucy,   Lama1997, Lucy, Lucy, Molduck, Brtdm, Jacco, Timvdons, Vermoljoen, Brtdm, Kaaaasje, SanderFMC)
Linus: 10x (Jacco, Jacco, Jacco, Molduck, Jacco, Jacco, Belg, Vermoljoen, Brtdm, Kaaasje)
Lawliet: 7x (Frank, Duck, Ennasil, Ennasil, Jacco, Kaasje, Kaaasje)* stemde ook 2x niet helaas...
MV 7x (Lucy, Lucy, Molduck, Jacco, Jacco, Vermoljoen, Vermoljoen)
B&W 7x: (D*N, Lucy, Jacco, Vermoljoen, Jacco, Vermoljoen, Vermoljoen)
Hautoa: 7x (Chipie, Nieky, DC, Brtdm, Vermoljoen, Brtdm, Kaaasje)

Kijkend naar wie op een speler die nu nog in het spel zit heeft gestemd
Miek: 1x (MV) stemde op mij in een verdeelde stemming waarin geen van de overgebleven spelers op afvaller Swifty ging
Belg: 1x (Lawliet) stemde op Lawliet in een stemming die koers zette richting Ennasil 
Hautoa: 3x (MV, Lawliet, Lawliet) stemde op mij in een verdeelde stemming waarin geen van de overgebleven spelers op afvaller Swifty ging, Stemde op Lawliet in de stemming waarin Robbie daar ook op ging. De stemming daarna kreeg Lawliet maar 2 stemmen, waarvan 1 van Hautoa.
Linus: 1x (Belg) stemde op Belg in de stemming die vol naar Tim ging.
Lawliet: 2x (Belg, Belg) Stemde 2x op Belg in een stemming waar de massa naar 1 persoon ging: Luus en Tim
MV: 3x (Miek, Lawliet, Linus) Stemde op Miek in de stemming waarin Molebuster werd ontmaskerd als overvaller, stemde daarna op Lawliet in de stenming waar LDH werd weggestemd en op Linus in de stemming waar het ging tussen 2 gegijzelden: Brtdm en Kaaasje
B&W: 1x (Lawliet) Stemde op Lawliet in de stemming waarin gegijzelden massaal op Swifty stemden.

Opvallend is dat Robbie een keer op Hautoa stemde in de stemming die vol richting LDH ging, zou dus niet opvallen en de stemming die vol richting Luus ging was hij 1 van de 8 Lawliet stemmers. Hautoa stemde toen ook op Lawliet, zouden 2 overvallers opgaan in de massa? Toch wel een risico aangezien de stemming in 13-8 eindigde. Sander stemde geen 1x op een overgebleven speler. Dus ik verwacht echt een verdeel en heers tactiek.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 13:20:39 door MollenvangR-Art »

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #27 Gepost op: 6-02-2020, 13:18:44 »
Linus speelt echt veel te afwezig voor zijn doen. Alleen geloof ik niet dat hij Focus zo vroeg in het spel zou hebben vermoord. Volgens mij zou hij haar aanwezigheid in het spel meer op prijs stellen dat zijn eigen winst. Al vind ik het wel een typische Linus actie om mede wolven te vermoorden om zo zichzelf veilig te stellen en ik kan me ook voorstellen dat hij dat zou opperen bij zijn wolventeam. Dat wil ik wel even gezegd hebben mocht hij toch zo'n klote wolf blijken te zijn.
Ik vind het wel lief dat je mij zo goed kent. Ik ben oprecht te afwezig om veel input te hebben in dit spel, en de input die ik dan toch had bleek niet eens zo goed te zijn, dus dat is achteraf wel zeer jammer. Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik, buiten jou en Focus, niemand in dit spel ken. Hoewel ik nu achteraf wel vind dat er een paar domme ganzen hebben meegedaan, maakt dat het voor mij wel moeilijker omdat ik niemand kan betrappen, zeg maar. Ik zou oprecht nooit Focus of jou doden als lid van het wolventeam, dus daar mag je zeker van zijn. Vaak ben ik wel een angsthaas als het gaat om medewolven te doden, dus daar ben ik niet zo'n fan van omdat het spel vaak spannend blijft tot de laatste ronde.

In mijn stemmingen heb ik voornamelijk mijn eigen intuïtie gevolgd. Als ik de mensen beter ken, dan is dat altijd een heel stuk makkelijker dan bij vreemden. Dat is misschien ook de reden dat ik nog zo weinig stemmen heb, het werkt vast ook omgekeerd. Ik zie best snel als iemand duidelijk anders speelt of zich anders gedraagt, maar dat is in dit spel niet aan de orde, helaas. Mijn gokken zijn tot nu toe compleet fout geweest en daar kan ik me ook niet toe verdedigen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik écht geen overvaller ben en gewoon een gegijzelde.

Ik wil jou trouwens nog een zeer gelukkige verjaardag wensen, Lawliet! Ik heb nog een oude video van je Youtubekanaal gevonden die ik graag met iedereen zou delen:

« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 13:20:47 door Linus »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #28 Gepost op: 6-02-2020, 13:32:39 »
Ik heb het overzicht van Spacy er nog eens bijgepakt en deze bijgewerkt naar de huidige spelers. Dan zie je duidelijk dat er een verdeeltactiek is inderdaad, maar ook dat wolven prima op elkaar stemmen (Sander, Molebuster), maar ook totaal niet mee gaan met de gegijzelden als het toch al duidelijk is wie er uit gaat (Ldh). Uit het stemmen kunnen we dus vrijwel niets afleiden. Het pleit dus ook niemand vrij als diegene wel of niet op een overvaller/gegijzelde heeft gestemd.

We moeten voor mijn gevoel echt kijken naar de teksten. En ja, dan vind ik voor nu belg door zijn bijdrage in het tegenhouden in het zienerplan het minst verdacht. Ook heb ik de bijdragen van B&W doorgelezen, en daarbij neig ik ook naar gegijzelde.

Dan rest voor mij Miek, MV, Linus en Lawliet. Als er gegijzelden zijn die op een van hun mee willen gaan, dan hoor ik het graag. We moeten nu echt samenwerken om ergens te komen.

Totaal stemmen BM
Brtdm: 7
Linus: 6
FrankLapidus: 4
Kaaasje: 2
Molebuster: 2
mrchipie: 1
SpacyColours: 2
DC: 1
Focus: 1
Jann: 1
Lama: 1
Miek: 1
Molduck: 1
Vermoljoen: 1

Totaal stemmen van nu
Brtdm: 3
Focus: 1
Jann: 1
Lama: 1
Linus: 1

2. Belg -> Brtdm
6. MV -> Jann
7. Miek1999 -> Brtdm
17. B&W -> Lama1997
25. Linus -> Focus
27. L Lawliet -> Linus
31. Hautoa   -> Brtdm

Totaal stemmen lynch dag 2
Molebuster: 14
Mrchipie: 8
Lucy: 3
Swifty: 2
Bjorrn: 1
LdH: 1
Miek: 1
Robbie: 1

Totaal stemmen van nu
Molebuster: 4
Lucy: 1
Miek: 1

Belg -> Lucy
MV -> Miek1999
Miek1999 -> Molebuster
B&W -> Molebuster
Linus -> Molebuster
L Lawliet -> Niet gestemd   
Hautoa   -> Molebuster

Totaal stemmen lynch dag 3
LdH: 12
de_witte: 4
Hautoa: 4
Swifty: 3
Jacco: 2
Mrchipie: 2
D*N: 1
Frank: 1
L Lawliet: 1
Lama: 1
MM: 1

Totaal stemmen nu
mrchipie: 2
D*N: 1
Frank: 1
Jacco: 1
L Lawliet: 1
Lama: 1

2. belg -> Lama1997
6. MV -> L Lawiet
7. Miek1999 -> Mrchipie
17. B&W -> D*N
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> FrankLapidus
31. Hautoa -> Mrchipie

Totaal stemmen lynch dag 4

Swifty: 7
Molduck: 4
MV: 4
de_witte: 3
Lucy: 3
Jacco: 2
Vermoljoen: 2
L Lawliet: 1
Robbie: 1

Totaal stemmen nu
Lucy: 2
Molduck: 1
MV: 2
Jacco: 1
L Lawliet: 1

2. belg -> Lucy
6. MV -> Lucy
7. Miek1999 -> MV
17. B&W -> L. Lawliet
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Molduck
31. Hautoa -> MV

Totaal stemmen lynch dag 5
Lucy: 13
L Lawliet: 8
Jacco: 4
Belg: 1
Molduck: 1
Sander: 1
Vermoljoen: 1

Totaal nu
Lucy: 3
Jacco: 2
L Lawliet: 1
Belg: 1

2. belg -> Lucy
6. MV -> Lucy
7. Miek1999 -> Jaco
17. B&W -> Lucy
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Belg
31. Hautoa -> L. Lawliet

Totaal stemmen lynch dag 6
Molduck: 13
Jacco: 6
Ennasil: 5
L Lawliet: 2
Nieky: 1

Totaal stemmen nu
Molduck: 3
Ennasil: 2
Jacco: 1
L Lawliet: 1

2. belg -> Molduck
6. MV -> Molduck
7. Miek1999 -> Ennasil
17. B&W -> Molduck
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Ennasil
31. Hautoa -> L. Lawliet
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #29 Gepost op: 6-02-2020, 13:33:19 »
Totaal stemmen lynch dag 7
Ennasil: 10
Jacco: 9
L Lawliet: 2
Nieky: 2
Hautoa: 1
Vermoljoen: 1

Totaal stemmen nu
Ennasil: 2
Jacco: 2
L Lawliet: 1
Nieky: 1
Vermoljoen: 1

2. belg -> L. Lawliet
6. MV -> Jacco
7. Miek1999 -> Ennasil
17. B&W -> Vermoljoen
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Ennasil
31. Hautoa -> Nieky

Totaal stemmen lynch dag 8
Jacco: 14
Nieky: 5
DC: 2
Belg: 1
Brtdm: 1
Hautoa: 1
L Lawliet: 1

Totaal stemmen nu
Jacco: 6
DC: 1

2. belg -> Jacco
6. MV -> Jacco
7. Miek1999 -> Jacco
17. B&W -> Jacco
25. Linus -> Jacco
27. L Lawliet -> Jacco
31. Hautoa -> Dikke Controleur

Totaal stemmen lynch dag 9
TimvDons: 9
Brtdm: 5
Belg: 2
Vermoljoen: 2

Totaal stemmen nu
TimvDons: 2
Belg: 1
Brtdm: 1
Vermoljoen: 2

2. belg -> TimvDons
6. MV -> Vermoljoen
7. Miek1999 -> TimvDons
17. B&W -> Vermoljoen
25. Linus -> Belg
27. L Lawliet ->
31. Hautoa -> Brtdm

Totaal stemmen lynch dag 10
Vermoljoen: 11
Brtdm: 3
Belg: 1
L Lawliet: 1

Totaal stemmen nu
Vermoljoen: 5
Belg: 1
Brtdm: 1

2. belg -> Brtdm
6. MV -> Vermoljoen
7. Miek1999 -> Vermoljoen
17. B&W -> Vermoljoen
25. Linus -> Vermoljoen
27. L Lawliet -> Belg
31. Hautoa -> Vermoljoen

Totaal stemmen lynch dag 11
6 stemmen: Brtdm
4 stemmen: Kaaasje
2 stemmen: SanderFMC
1 stem: Linus

Totaal stemmen nu
4 stemmen: Brtdm
1 stemmen: Kaaasje
1 stemmen: SanderFMC
1 stem: Linus

2. belg -> Brtdm
6. MV -> Linus
7. Miek1999 -> Brtdm
17. B&W -> SanderFMC
25. Linus -> Brtdm
27. L Lawliet -> Kaaasje
31. Hautoa -> Brtdm

Totaal stemmen lynch dag 12
8 stemmen: Kaaasje
3 stemmen: SanderFMC

Totaal stemmen nu
5 stemmen: Kaaasje
2 stemmen: SanderFMC

2. belg -> Kaaasje
6. MV -> SanderFMC
7. Miek1999 -> Kaaasje
17. B&W -> SanderFMC
25. Linus -> Kaaasje
27. L Lawliet -> Kaaasje
31. Hautoa -> Kaaasje
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 13:58:16 door Hautoa »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #30 Gepost op: 6-02-2020, 13:37:27 »
De overvallers zullen vanavond natuurlijk met 3 man op 1 persoon gaan (anders zijn ze niet heel slim bezig) dus moeten de gegijzelden ook met 1 naam komen. Ik neig nu naar een all-in op Miek.

Ik ga zowel jou als Miek even teruglezen, en dan laat ik weten of ik met je meega. ::ok::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #31 Gepost op: 6-02-2020, 13:40:16 »
Ik ga zowel jou als Miek even teruglezen, en dan laat ik weten of ik met je meega. ::ok::
Prima  ::ok:: komen Lynch 11, 12, 13 ook nog in je schema? :)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 13:43:54 door MollenvangR-Art »

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2020, 13:55:55 »
Volgens mij zijn Linus, Miek en Lawliet de resterende overvallers.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #33 Gepost op: 6-02-2020, 13:59:34 »
Prima  ::ok:: komen Lynch 11, 12, 13 ook nog in je schema? :)

Ah tuurlijk, ik had gewoon even het lijstje van Spacy gekopieerd, zonder de nieuwe dagen. Heb ze erbij gezet. ::ok:: Dag 13 zitten we nu nog in.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #34 Gepost op: 6-02-2020, 14:00:02 »
Volgens mij zijn Linus, Miek en Lawliet de resterende overvallers.

Ik wil Miek nog even checken, maar anders ben ik het denk ik met je eens.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #35 Gepost op: 6-02-2020, 14:10:42 »
Ah tuurlijk, ik had gewoon even het lijstje van Spacy gekopieerd, zonder de nieuwe dagen. Heb ze erbij gezet. ::ok:: Dag 13 zitten we nu nog in.
::ok:: ja maar 13 is 12 eigenlijk :P nou ja niet heel belangrijk want gisteren ging iedereen vol op Sander (die staat niet in je schema), maar dat weten we allemaal nog wel ;D

Ben benieuwd naar je Miek v.s MV conclusie btw.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #36 Gepost op: 6-02-2020, 14:14:48 »
Oh ik ben weer lekker scherp vandaag. ::rofl::

Ik ben er nog niet uit. Maar omdat belg Linus en Lawliet ook verdenkt, stem ik nu liever op 1 van hun 2. Kan jij je daar ook in vinden MV?
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #37 Gepost op: 6-02-2020, 14:27:23 »
Oh ik ben weer lekker scherp vandaag. ::rofl::

Ik ben er nog niet uit. Maar omdat belg Linus en Lawliet ook verdenkt, stem ik nu liever op 1 van hun 2. Kan jij je daar ook in vinden MV?
Weet ik nog niet... Belg noemt ook Miek. Dus dan vind ik weer een rare switch hun te verkiezen boven Miek.

Ben ook benieuwd wat B&W zegt als hij aanwezig is straks.

Edit: waarom moet ik daar volgens jou in meegaan? Want zoals ik zei, hij noemt ook Miek als verdachte... waarom dan ineens die andere 2 liever willen stemmen?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 14:46:53 door MollenvangR-Art »

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #38 Gepost op: 6-02-2020, 15:04:31 »
@Mollenvanger

Wie zijn jouw verdachten buiten Miek?
Er moet een logisch trio gevormd worden, en persoonlijk kom ik dan uit bij Linus-Miek-Lawliet.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #39 Gepost op: 6-02-2020, 15:18:24 »
@Mollenvanger

Wie zijn jouw verdachten buiten Miek?
Er moet een logisch trio gevormd worden, en persoonlijk kom ik dan uit bij Linus-Miek-Lawliet.
::rofl:: iedereen eigenlijk :P haha. Ben je dan mee om eerst op Miek te stemmen? Dat is de naam die in (bijna) ieders lijstje wel naar boven komt drijven. (bij mij, bij Hautoa, bij jou, bij Lawliet  en volgens mij ook bij B&W in eerder stadium)

Zelf denk ik nu Miek - Hautoa (mede door het draaien hierboven) en een derde persoon dan, maar wie van de 4 overgebleven opties dat dan is..? Ik kijk nu alleen naar de korte termijn en niet naar wat een logisch trio is. En als Miek een gegijzelde is, is het f*cked up. En zoals ik zei dat ben ik sowieso wel na vanavond ;D :P
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 15:21:16 door MollenvangR-Art »