Auteur Topic: [CL] Dag 13: Ontsnapping  (gelezen 8415 keer)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #40 Gepost op: 6-02-2020, 15:35:40 »
Ik draai helemaal niet, haha. :P Ik zei dat ik belg en B&W minder verdenk, en dan blijven Linus, Lawliet, Miek en jij over. En dan denk ik dat het óf Miek óf jij is. En daar ben ik dus nog niet uit, ook niet na het teruglezen. Dan zijn Linus en Lawliet meer een zekerheid voor mij. En als belg die 2 ook verdenkt, dan stem ik liever op 1 van hun, omdat ik er nog niet uit ben of jij of Miek een overvaller is.

Hopelijk is het een beetje duidelijk zo. ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #41 Gepost op: 6-02-2020, 15:38:29 »
Het is juist het moment om een trio te zoeken en niet een enkeling.
Als ik naar een enkeling zou zoeken, kom ik niet bij Miek of Linus uit. Het is door de combinatie, door het geheel.


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #42 Gepost op: 6-02-2020, 15:40:40 »
Het is juist het moment om een trio te zoeken en niet een enkeling.
Als ik naar een enkeling zou zoeken, kom ik niet bij Miek of Linus uit. Het is door de combinatie, door het geheel.
Maar we kunnen maar 1 iemand uitschakelen... dus je moet ergens beginnen he :P en dan is het voor mij sowieso Miek i.c.m 2 anderen.

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #43 Gepost op: 6-02-2020, 15:44:37 »
En dan is het voor mij sowieso Lawliet en 2 anderen.   :P


Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #44 Gepost op: 6-02-2020, 15:50:34 »
Dan wil ik wel meegaan op Lawliet. ::ok::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #45 Gepost op: 6-02-2020, 15:57:06 »
Het ding is ook:
Zelfs als Lawliet toch gegijzelde zou zijn, dan stemt die vroeg of laat op mij door zijn tunnelvisie. In een situatie ik+Lawliet+overvaller, is het sowieso verloren.

Dus ja, dan heb ik liever nu 100% uitsluitsel.

Lawliet  ::ok::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #46 Gepost op: 6-02-2020, 16:03:22 »

Ik wil jou trouwens nog een zeer gelukkige verjaardag wensen, Lawliet! Ik heb nog een oude video van je Youtubekanaal gevonden die ik graag met iedereen zou delen:

 ::love:: Je bent een schatje

Wat mij nu opvalt is dat inderdaad iedereen Miek loopt te verdenken. En het lijkt me op zich ook wel een veilige wolventactiek haar te lynchen en dan een gijzelaar niet te verdenken, zodat je die in je complot kan overhalen op een gijzelaar te stemmen.

Wat je nu dus ziet:

Belg&Hautoa vs Lawliet&Linus (aka Dick&Renate)

MV is sowieso een gegijzelde, daar kan ik nu echt niet meer omheen.
Miek is de zondebok voor de wolven, wie van ons dat ook zijn (Belg&Hautoa btw), die twee komen met onzin argumenten nu, op het laatste moment. 
En dan is B&W de vliegende speler die zijn keuze moet maken. Dat, of hij is stiekem een wolf en Belg of Hau is gewoon dom. Sowieso hebben ze geen respect voor andermans verjaardag.

Ik denk inderdaad dat als we vanavond Miek lynchen, dat MV de lunch wordt. Dan komt het aan op B&W morgen. Dus spannend.

Maar laten we dus vanavond gezellig Miek lynchen. Ik er in ieder geval al op gestemd.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 17:26:51 door L. Lawliet »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #47 Gepost op: 6-02-2020, 16:04:32 »
@MV: ja, dat klopt, ik ben een low-profile speler. Dat ben ik altijd al geweest in wat dan ook, ik ben geen D*N of Lucy die de confrontatie opzoeken of heel veel online is. Daarnaast is het nieuwe semester net begonnen dus ik heb doordeweeks niet heel veel tijd om lijstjes te maken of constant online te zijn.

Gisteren heb je ook al gevraagd naar mijn stemgedrag, ik heb dat toen nogmaals uitgelegd, maar je komt nu alweer met een overzicht met wie wanneer en hoe vaak op een gegijzelde heeft gestemd.Dus óf je hebt wat ik gisteren hebt gezegd niet in overweging genomen, óf je vind de argumentatie die ik geef voor mijn stemgedrag zwak maar je verteld me niet waarom, óf je bent zelf overvaller en probeert nu de stemming naar mij om te buigen. Ik twijfel over jouw rol maar wil je best het voordeel van de twijfel geven. Ik wil ook best mijn stemgedrag nog verder uitleggen maar ik denk niet dat dat ergens toe gaat leiden. Ik hoop dus dat je/jullie mij ook het voordeel van de twijfel wilt geven.

Lawliet, wie is Tautoa? ;D
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 16:09:56 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #48 Gepost op: 6-02-2020, 16:36:34 »

Lawliet, wie is Tautoa? ;D

¯\_(ツ)_/¯

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #49 Gepost op: 6-02-2020, 17:51:29 »
Ik zou oprecht op die Miek willen stemmen. Liever op haar/hem (?) dan op Lawliet, want het is altijd toevallig dat net als ze een beetje verdacht wordt dat ze huilend met een heel betoog komt waarom ze onschuldig zou zijn.

Daarnaast heeft ze quasi niks toegevoegd aan het spel
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #50 Gepost op: 6-02-2020, 18:08:21 »
Ben ook benieuwd wat B&W zegt als hij aanwezig is straks.
Ik denk op dit moment dat jij en Belg het niet zijn. Belg omdat hij altijd tegen Brtdms zienerplan inging. Zoals met alles kan hij dat ook hebben gedaan om goodwill te kweken, maar ik denk dat de overvallers daarmee hadden willen wachten tot de meeste informatie al binnen was. Verder lijkt het me een onmogelijke combinatie dat belg en Lawliet samen overvaller zijn, omdat Lawliet Belg al dagen als hoofdverdachte heeft.

Ik denk dat Miek en Lawliet allebei overvallers zijn. Ik zou het liefst op Lawliet willen stemmen omdat ik van hem het meest zeker ben. Ook nu probeert hij een tegenaanval in te zetten op Miek in plaats van in te gaan op degenen die op hem willen stemmen. Ik denk dat hij wil dat er verspreid gestemd wordt tussen Miek en hem, zodat hij en de andere 2 overvallers met z'n drieën op iemand kunnen stemmen zodat zij winnen.

Ik ben er morgen ook zeker oké mee om Miek weg te stemmen. Ik wil nu dus graag op Lawliet gaan. Als derde twijfel ik nog wel tussen Linus en Hautoa. Mijn hoofd staat er niet zo naar om daarover na te denken dus dat doe ik morgen ::ok:: Dat is voor nu ook nog niet nodig-nodig.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 13: Ontsnapping
« Reactie #51 Gepost op: 6-02-2020, 20:30:10 »
Is daar iemand?