Auteur Topic: [MO20] Biechtstoel  (gelezen 786 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[MO20] Biechtstoel
« Gepost op: 22-02-2020, 14:34:57 »
Net als in de échte Wie is de Mol krijg je ook in deze online versie de mogelijkheid om alles kwijt te kunnen in een biecht. Stuur je biecht in pm naar mij. Aan het eind van het spel worden alle biechten openbaar gemaakt. Zie onder andere de biechten van voorgaande edities:  Mol Online 2015, Mol Online 2017 en Mol Online 2018.

Om voorbeelden te geven van voorgaande kandidaten:  ;D
Hoi, hoi ::zwaai::

Tijd voor een eerste biechtje. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet up to date ben en hopelijk morgen helemaal bijgelezen ben en alle informatie heb verwerkt. Dus d'r volgt dan waarschijnlijk meteen weer een biecht ;)

Allereerst wil ik jullie twee natuurlijk bedanken voor het selecteren. Ook omdat ik me niet had laten zien in de bar zoals sommigen...


Voor de mensen die dachten dat dat belangrijk was. Waar getuigd veel in een bar zijn en daar vaak bestellen van capabel zijn en activiteit?

Nee even serieus, waar? Dan weet ik waar ik naartoe moet emigreren.

Zoals ik zei ben ik nog niet helemaal up to date en moet ik mijn hoofd nog in het spel krijgen. Op dit moment zal dat nog niet lukken, want iemand heeft hier een kleine kater. En aangezien ik hier alleen zit, ben ik diegene dus :P


Een strategie en verdenkingen... Heb ik dus nog niet echt. Hoewel mijn strategie waarschijnlijk zoals gewoonlijk wordt. Keihard liegen, iedereen bedriegen en hopen op het beste ::hypocriet::

Ik heb dus nog niet veel gedaan. Wel al een bondje met Bjorrn maar ja, die heeft dan ook mijn mobiele nummer. Wat betreft de opdrachten, heb ik ook nog niet veel gezien en geanalyseerd. Sjoeter heeft de sleutel, Bjorrn een vrijstelling en heeft geld daarvoor uit gegeven...

Ik had gehoopt flink te kunnen beginnen met de onderhandelingsopdracht maar het lijkt erop dat terwijl ik in de polonaise liep iedereen zijn onderhandelingen al heeft gedaan :-\\ En waarom ik met mijn dronken hoofd ben ingegaan op de ruil met Lukie... Ach ja, geld is ook leuk...


Maar goed, morgen ben ik dus als het goed is bijgelezen en ja dan heb ik de mol natuurlijk ontmaskerd. Hoewel... Ik had me rare dromen... Bier...  Eentje was echter anders. In eentje ontmaskerde ik de mol en toen schrok ik wakker. Maar in die droom wist ik dus wie de mol was :o

Het was 4 uur 's nachts dus ik had zoiets van:


Nu zijn jullie zeker benieuwd naar wie het is hè?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

ps. Ik hoop mijn volgende biecht zonder drieduizend stopwoordjes te schrijven maar ben op het moment te lui (lees: brak) om dit te verbeteren :P

Dit vat mijn relatie met Mollenmania perfect samen:

Me:

Komt met een goed idee voor de tunnelopdracht.

Starlight:

Ja goed idee D*N! Als we dit en dit blabla doen dan blabla goed.

Mollenmania:

OH IK VIND STARLIGHT HAAR IDEE GOED



Hoi Lama o/

Ik ben erg bezig met de Follow-The-Money strategie, en ik wilde graag mijn grafieken delen met jou. :)




Zoals je kan zien zijn Convans, Frank, Molduck en Nys-Fan in de negatieven. Opletten op deze vier dus, het is enkel een richtlijn maar het helpt wel. BigBoots is niet de mol.

De biechtstoel is in ieder geval geopend ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Biechtstoel
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2020, 21:08:48 »
Nee de biechten worden niet doorgespeeld naar de mol ::zwaai::. Tot nu toe al meer dan eens gevraagd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Biechtstoel
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2020, 22:04:28 »
Dit is ook een heel goed moment om te biechten ::jaja:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human