voor zowel een kandidaat als mol is het handig om in de grootste groep te zitten, of iig met degene die hij verdenkt. maar dan nogmaals: waarom gaat hij dan met karen in de groep zitten?
Ik dacht bij mezelf : Als George de mol is, kon hij nergens beter mollenacties proberen uit te voeren dan bij díegene die door de meesten verdacht wordt als mol, Karen dus. Indien de proef niet zou slagen zouden de andere kandidaten eerder Karen verdenken dan George, want Karen was voor hen toch al de mol en gezien hebben ze niks.
Op dat moment kon George natuurlijk niet weten dat Karen haar vragen slechter zou beantwoorden dan de anderen en er daardoor uitvliegen. Trouwens, nadat Karen weg was had hij wel ik weet niet wat kunnen zeggen over haar, dat ze drammerig volhield dat Harry een hoofdje moest en John een maagje bijvoorbeeld, en dat het helemaal door haar kwam dat het niet gelukt was.....

...d.w.z....als het idd niet gelukt was natuurlijk.......
Maar George is ook weer helemaal mijn mol door dat gedoe en gegrijns van 'm in dat kerkje en op dat moment vond ik het ook een hele slimme zet van hem om juist bij de meest verdachte van allemaal te proberen mollenacties uit te voeren.