Auteur Topic: RealityNet's Most Wanted!  (gelezen 196199 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #520 Gepost op: 19-05-2020, 18:09:40 »
Tja, ik snap dat dat inderdaad lastig is. Maar wat Fabiann zegt; in het tv-programma Hunted is het ook zo dat de burgers vaak de voortvluchtigen helpen, en ik kan het ze ook moeilijk verbieden. Het is uiteindelijk aan jullie om te proberen patronen te herkennen en verbanden te leggen en op die manier misschien mensen af te strepen. Veel meer kan ik er ook niet van maken.

Ik hoor sowieso na afloop van het spel ook graag jullie feedback en er zullen zeker punten zijn die voor een eventuele volgende keer voor verbetering vatbaar zijn. :) Want er zitten nu zeker wat haken en ogen aan, zeker op het gebied van de Hunters en Kijkers.

Toch wil ik er tegenover stellen dat de Rovers deze maand echt voldoende clues hebben gegeven die ik hier nog niet langs heb zien komen, waarvan sommigen al wel door anderen zijn ontdekt. Dus ja, kijkers kunnen jullie op het verkeerde spoor brengen, maar jullie kijken zelf ook nog vaak over het juiste spoor heen. ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #521 Gepost op: 19-05-2020, 18:42:08 »
Ik zat net te denken: Zou een van de opdrachten kunnen zijn om topics die al tijden niet meer gebruikt zijn, nieuw leven in te blazen. Naast Frank heb ik dat B&W ook al eens zien doen.

Wat denken jullie?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #522 Gepost op: 19-05-2020, 18:48:06 »
Molduck zei vanmorgen, na de bekendmaking, dat ze zich express verdacht had gemaakt om ons op een dwaalspoor te krijgen. Op dit moment denk ik dat de kijkers ons gewoon proberen te dwarsbomen.

Dat was precies mijn punt. Dat er nep opdrachten uitgevoerd worden, zodat wij niet weten wat nou bij het spel hoort en wat niet.

Hmm, op zich past het natuurlijk ook wel een beetje bij programma’s als Hunted. Dat er nog een derde partij is die deelneemt, namelijk burgers die de voortvluchtigen helpen tijdens hun vlucht. Eigenlijk verschilt dit forumspel daar niet zoveel mee.

Ik denk dat we dus moeten analyseren wie er continu actief zijn geweest de afgelopen drie weken en welke vreemde acties zij hebben uitgevoerd. Forummers die zowel continu actief zijn als vreemde acties op hun naam hebben moeten we verhoren en arresteren. We hebben nog 6 pogingen en hoeven nog maar twee geldzakjes.

Dus kop op en gewoon door gaan! ::cheerleader::

Ik dacht juist meer aan de Buit. Daar weet niemand wie de rovers zijn (behalve handlangers, vandaar dat ik dacht dat die erin zaten) en worden die niet beschermd. Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.

We moeten idd door en hebben nog alle kans. Misschien moeten we gewoon even alles vergeten en helemaal opnieuw beginnen. En daarmee bedoel ik, nergens naar kijkend een lijstje maken van forummers waarvan we vermoeden dat die zich zouden inschrijven (en nog niet aan de beurt zijn geweest), die  dan over ons 5en verdelen, en dan alle pro's en cons bij die personen uitwerken.

Tot slot, nog even terug naar Molduck. In de categorie, ik kan mezelf hier natuurlijk voor eeuwig belachelijk mee maken, maar die berichten van Spacey over Molduck vonden we vreemd, maar Molduck was er geen rover. Als we een twist verwachten, zou Spacey wellicht zichzelf een rover maken? Of is dat écht te ver gezocht?

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #523 Gepost op: 19-05-2020, 18:49:26 »
 ::rofl:: ::rofl::

Heb ik nog wel aan zitten denken, maar vond dat te ver gezocht en flauw :P
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #524 Gepost op: 19-05-2020, 20:21:59 »
Ik heb daar ook al aan gedacht maar geloof er niet in. Bovendien verlies ik graag als het wel zo is want dan is het flauw  :p

Ik gooi nog een observatie in de groep:

Niuno heeft een X in zijn onderschrift staan. Bovendien heeft hij al eens in dit topic gepost en is sinds kort weer actiever.
Waterdicht is het nog niet. Want van 1 tot 7 mei post hij, zo lijkt het, niks.

Edit: Ik ben ook van mening dat we wellicht minder naar onderschriften e.d.moeten kijken
« Laatst bewerkt op: 19-05-2020, 20:24:25 door Nieky »
You'll never walk alone

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #525 Gepost op: 19-05-2020, 21:41:23 »
Moeten we wellicht andersom gaan denken. Stel wij zouden Spacy zijn: Wat voor soort opdrachten zouden wij bedenken voor de rovers? We weten al dat een PM sturen naar alle hunters een opdracht was. Wat zouden we nog meer kunnen bedenken?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #526 Gepost op: 19-05-2020, 22:24:00 »
Misschien een nieuw topic in de relaxhoek openen? Brtdm heeft pas een nieuw topic daar geopend.

(Vanaf morgen waarschijnlijk 5 nieuwe topics in de relaxhoek ;))

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #527 Gepost op: 19-05-2020, 22:25:53 »
Best wel een goede. Volgens mij hadden we Brtdm al eerder op de radar ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #528 Gepost op: 20-05-2020, 11:14:38 »




D*N, let wel een beetje op de forumregels! >:(

(Je mag mrchipie wel een mes tegen de keel zetten, maar zo snel achter elkaar posten is natuurlijk uit den boze)

Uhm, Niuno postte een quote over smurfen in het topic 'Raad de Quote' ::vergroot::

Plus dit:
« Laatst bewerkt op: 20-05-2020, 11:16:33 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #529 Gepost op: 20-05-2020, 12:19:57 »
Ik zie Niuno zich niet zo snel aanmelden voor het spel.
Daarnaast heeft op 1-7 mei en 9-10 mei niet gepost, en als er zo'n inactieve rover was, hadden we dat echt wel gehoord. Dus ik schrijf Niuno wel af als rover.

Ik probeer Brtdm's posts eens door te lichten, of ik wellicht potentiële andere opdrachten kan vinden, behoudens een nieuw topic openen (mocht dat idd wat zijn).

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #530 Gepost op: 20-05-2020, 12:40:45 »
True.

B&W vind ik ook wel iemand die zich zou aanmelden voor dit spel ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #531 Gepost op: 20-05-2020, 13:07:55 »
Brtdtm
B&W
Jacco's
WouterV
Lucy
Hautoa
FrankLapidus
LdHmolletje
allemaal wel mensen die ik zich zouden opgeven. Er moet toch op zijn minst één vrouwelijke rover inzitten lijkt me. Als we de eerste brief letterlijk nemen zelfs twee.

Wie zouden zich nog meer aanmelden? Onze pokeraars wellicht? Starlight en Hulpdakdekker zijn ook genoemd? Hans? Nog mensen van dat aanwezigheids lijstje in de chat van Nieky?

edit: LdH vergeten (je zou haast wel zeggen dat er iets in die spamhoos verstopt zit)

edit2: wat betreft potentiële opdrachten, misschien zitten er ook groepsopdrachten bij? Wellicht achter elkaar posten in een topic ofzo? Ik zat al te kijken in het wie reageert er op jou topic. Maar dan moeten we denk ik nog eerst iemand vangen om daar iets uit te halen. Dit zou je prima in een spamhoos kunnen verbergen; maar kom daar nog maar eens achter.
« Laatst bewerkt op: 20-05-2020, 14:01:38 door Daisy »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #532 Gepost op: 20-05-2020, 14:19:45 »
De vraag is ook:

Kun je in de chat aanwezig zijn, zonder dat je in het blokje 'nu online' komt te staan?
You'll never walk alone

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #533 Gepost op: 20-05-2020, 14:23:53 »
Had ook al zitten kijken naar het 'Wie reageert op wie topic': Onder andere kijkende naar of rovers op elkaar reageerde / vroegen naar hunters als volgende reageerders ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #534 Gepost op: 20-05-2020, 14:28:43 »
De vraag is ook:

Kun je in de chat aanwezig zijn, zonder dat je in het blokje 'nu online' komt te staan?

Tuurlijk

deze link is ook op te roepen als je uitgelogd bent:
https://www.realitynet.org/chatRN/

En dan kan je zo de chat in.

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #535 Gepost op: 20-05-2020, 14:55:16 »
Ik voel me net een WIDM-kandidaat die bij (bijna) elke post gaat twijfelen of het toeval is of juist express is ::rofl::

Nu Frank weer:
@MV Waarom heb jij zo'n mysterieuze handtekening ineens? Heb ik iets gemist  ???

Edit: Zou dit slaan op Spacy en juist iets zijn om ons te misleiden >:(
« Laatst bewerkt op: 20-05-2020, 14:57:34 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #536 Gepost op: 20-05-2020, 16:54:03 »
Twaalf woorden, dus de middelste twee zijn: Midden zoekt.

Wordt Enzo de mol?

En vervolgens dit....

We gingen wel beter toen we nog niet zoveel deelden hier. We kunnen die tactiek weer toepassen? Is saaier voor de kijkers, maar we hadden toen wel meer succes. En dan is er minder uit onze gedachtegang af te leiden voor neprovers  ::jaja::
You'll never walk alone

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #537 Gepost op: 20-05-2020, 18:05:08 »
En vervolgens dit....

We gingen wel beter toen we nog niet zoveel deelden hier. We kunnen die tactiek weer toepassen? Is saaier voor de kijkers, maar we hadden toen wel meer succes. En dan is er minder uit onze gedachtegang af te leiden voor neprovers  ::jaja::

Zoveel beter gingen we niet. We hebben net zoveel fout als goed gehad. Alleen van MV (en ik denk ook chippie) hebben op basis van een opdracht ontmaskerd, die andere twee meer op goed geluk.

Daarnaast, we moeten nu taken gaan verdelen en forummers doorlichten. Tim en ik hebben hetzelfde topic doorgespit, is eigenlijk zonde. Nu hebben we nog even, maar de tijd gaat ooit dringen.

Wat gaan doen? Brtdm? Of heeft iemand nog iets anders gespot wat ie wil delen?

Edit: ik ga niet meer naar die sigs kijken, het kan echt zijn, het kan niks zijn. Ik begreep van MV dat rovers na hun ontmaskering nog wel met elkaar mochten overleggen, dus misschien zijn dit een soort rooksignalen uit de isoleercel.

Edit 2: Hoe snel kan iemand van mening veranderen ...

Uiteraard heb ik mijn eigen advies in de wind geslagen, en heb ik toch nog eens naar dat onderschrift van MV gekeken. Er staat dat je hardop moet voorlezen, dus ik lees de hele signature hardop voor ... inclusief die drie puntjes. Wat als daar nou wat mee is.

Optie 1: Haouta heeft dat ook in haar handtekening staan
 ...if one only remembers to turn on the light.

Optie 2: Post van LdHmolletje
Op dit moment heb ik er geen, maar vroeger was dat Martina Hingis... En Richard Krajicek.

In welke sport zou jij wel een topper willen zijn?


Optie 3: Post van FrankLapidus
Vindt Bjorn van ABBA... leuk

Het lijkt me niet dat opgepakte rovers met kijkers gaan samenspannen. Hoewel het natuurlijk ook weer uiterst toeval kan zijn. Ik sta nergens meer van te kijken, ben toch al helemaal paranoia aangaande dit spel.
« Laatst bewerkt op: 20-05-2020, 18:32:39 door Daisy »

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #538 Gepost op: 20-05-2020, 18:39:14 »
Willen we nog iemand ondervragen en zoja wie?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #539 Gepost op: 20-05-2020, 19:15:23 »
Interessante Daisy, die ...

Frank staat al een tijdje hoog op mijn lijst. Natuurlijk was zijn actie om oude topics omhoog te schoppen vrij obvious, maarja het kan ook gewoon een eenvoudige opdracht geweest kunnen zijn. Hem ondervragen?
🜃