Auteur Topic: RealityNet's Most Wanted!  (gelezen 194575 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #720 Gepost op: 26-05-2020, 22:39:29 »
Bij Brtdm ging ik op een gegeven moment twijfelen omdat hij alleen maar aan het posten was in de Duitse mol haha
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #721 Gepost op: 26-05-2020, 22:40:25 »
Ik kwam er eigenlijk een dag later alweer op terug, toen ik bedacht dat je ook opdrachten kon doen zonder te posten. Maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd.  ;)

Maar Jacco zou ik niet geschrapt hebben, die stond na mijn break met LdH en Brtdm bovenaan mijn lijstje. Toen die laatste twee eergisteren genoemd werden, leek het me wel leuk om op het allerlaatste moment te switchen en daarom Jacco te arresteren. Pakte goed uit. ;D
En de grap van alles is (in ons gescheld op jullie) dat Brtdm en ik het nog voorspelden. We zeiden allebei zoiets van er worden zoveel namen genoemd, ze verhoren niemand, er gebeurt niks tot 20.15 uur. Dan een beetje namen noemen en eindstand zul je zien dat ze Jacco pakken  ::rofl::

En het gebeurde nog ook (om de verkeerde reden, dat wel, maar so be it)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #722 Gepost op: 26-05-2020, 22:41:59 »
Bij Brtdm ging ik op een gegeven moment twijfelen omdat hij alleen maar aan het posten was in de Duitse mol haha
Ja jeetje... Duits is verdacht zeiden jullie  ::rofl::. Nou toen wilde ik echt zeggen: dan doen ze het maar zonder rover (ook al lag ik er al uit). Hoezo Duits  dachten wij ??? ::rofl:: het filmpje van Marinus was met een Frans accent en jullie maar op een fout Duits spoor zitten haha.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #723 Gepost op: 26-05-2020, 22:42:47 »
En het gebeurde nog ook (om de verkeerde reden, dat wel, maar so be it)
Die tik tak eindigt niet eens op het einde van het spel  ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #724 Gepost op: 26-05-2020, 22:43:49 »
Ik kwam vandaag nog wel ergens een Franse post tegen die ik verdacht vond van een week of 2 terug. Geen idee meer bij wie dat was; ik geloof tristan.
You'll never walk alone

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #725 Gepost op: 26-05-2020, 22:48:37 »
Hier nog de tekst van Mollige Marinus:

Dag Medehunters, wat gaat het goed hè? Bijna halverwege en nu pas een eerste geldzakje gepakt. Zo goed zijn we eigenlijk niet bezig. Ik kan verklappen dat we maar 1 persoon om de juiste redenen hebben opgepakt. De rest was volledig toevallig. Hoe ik dat weet? Ik ken alle opdrachten! Jullie hebben geluk gehad met de behaalde resultaten, maar of dat nou kwam omdat we zo goed aan het zoeken waren, dat denk ik niet. Dat er maar 1 geldzakje binnen is is zeker geen toeval, dus wees op je hoede.
De hartelijke groeten van Mollige Marinus.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #726 Gepost op: 26-05-2020, 22:50:49 »
Mollige Marius = MM = Mijdrechtse Mol  ::oink::

Daarom was ie pas online

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #727 Gepost op: 26-05-2020, 22:51:18 »
It wasn’t me. Spacy misschien?
🜃

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #728 Gepost op: 26-05-2020, 22:51:36 »
Mollige Marius = MM = Mijdrechtse Mol  ::oink::

Daarom was ie pas online

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



 ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #729 Gepost op: 26-05-2020, 22:52:26 »
Wel wilden jullie gewoon op een verkeerd spoor zetten.  ::rofl::

Al raakten we er soms van overtuigd dat Tim echt bij ons hoorde.  ::zwaai::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #730 Gepost op: 26-05-2020, 22:53:54 »
Ik vond de grootste verrassing van dit spel dat Ricardo al zo snel werd opgepakt. Voor mij was hij de rover die ervoor zou zorgen dat we zouden winnen.

Ik ben blij dat dit spel de laatste week heeft gehaald! Het was geweldig om mee te mogen doen, want ondanks dat we de opdrachten moesten doen, hebben we enorm veel gelachen om jullie, om elkaar en om gewoon niks  ::rofl::  En de leuke mr Bean gifjes zal ik ook nooit meer vergeten (waardoor ik heel veel afleveringen ben gaan terugkijken, want oh wat is dat toch grappig!  ::rofl:: )

Ook waren wij enorm aan het uitkijken naar het moment wanneer jullie Spacy, Tim of een andere hunter zouden oppakken. We hebben een video gestuurd (zie hierboven de tekst). Jullie hebben niks met de video gedaan, dus stuurden we een brief en nog deden jullie niks! Spijtig, want het was hilarisch geweest als jullie elkaar zouden arresteren  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #731 Gepost op: 26-05-2020, 22:54:48 »
Mollige Marius = MM = Mijdrechtse Mol  ::oink::

Daarom was ie pas online

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::rofl:: wij hadden in onze discordgroep de dagelijkse running gag: is Tim nou een Rover of niet?  ::rofl:: Omdat Tim ons een aantal keer zo geholpen heeft (bijvoorbeeld in mijn pm opdracht MIJ een pm sturen, ja dan hoef ik het niet zelf te doen, of bijvoorbeeld jullie wegsturen van een goede naam door zij gedachten te delen, afgeleid worden door mij op Whatsapp, terwijl Brtdm als Tim online was op het forum).

Ontstond het idee dat uit te gaan buiten, in eerste instantie jullie te laten denken dat er een twist is met een verrader in jullie midden. Daarna ben ik mijn onderschrift gaan veranderen (wat opviel..) toen heb ik hem weer veranderd naar de huidige met morse en de anderen ook gevraagd dat te doen in de hoop dat jullie - .. -- (T I M)  zouden arresteren :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #732 Gepost op: 26-05-2020, 22:55:21 »
Wel wilden jullie gewoon op een verkeerd spoor zetten.  ::rofl::

Al raakten we er soms van overtuigd dat Tim echt bij ons hoorde.  ::zwaai::

 ::schaam::

Hoewel ik volgens mij diegene die Riciardo aankaarten ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #733 Gepost op: 26-05-2020, 22:55:44 »
Ik denk oprect dat het zaken zijn die de rovers doen om ons in de war te maken. Ik gun ze het pleziertje niet daarin te trappen  ;).

 ;)
You'll never walk alone

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #734 Gepost op: 26-05-2020, 22:56:54 »
We vonden het wel spijtig dat jullie niet altijd gebruikmaakte van het verhoor, want dat zorgde toch altijd voor wat extra spanning voor mocht het wel gedaan worden.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #735 Gepost op: 26-05-2020, 22:58:12 »
;)
We vonden jou sowieso scherp Niek, dus complimenten voor je speurwerk  ::ok::  ::vergroot:: (waarmee ik niks af wil doen aan de anderen he, begrijp me niet verkeerd aub). Man, die pm's. Toen wist ik al dat ik fucked was. En het stomme is.. 3 dagen erna pas he (en de reden waarom ik nik terugstuurde ken je al, dus deels geluk voor jullie dat je daardoor aan het denken gezet bent). Maar in de dag na de pm opdracht had ik nog een opdracht waarbij ik iets met alle 5 de hunters moest doen. Dat bleef dan weer onopgemerkt :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #736 Gepost op: 26-05-2020, 22:59:46 »
We vonden het wel spijtig dat jullie niet altijd gebruikmaakte van het verhoor, want dat zorgde toch altijd voor wat extra spanning voor mocht het wel gedaan worden.

Denk dat het nut van het verhoor niet extreem hoog was. Mensen reageren niet of juist express om verdacht te zijn. Daarnaast hebben we alle mensen die verhoord zijn ook gearresteerd.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #737 Gepost op: 26-05-2020, 22:59:51 »
Ik kan nu ook weer mijn standaardbrowser terugzetten op mijn startscherm.

Ik zat heel vaak mee te lezen in een andere browser, waar ik offline was. De hele tijd refreshen valt ook zo op.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #738 Gepost op: 26-05-2020, 23:00:47 »
We vonden het wel spijtig dat jullie niet altijd gebruikmaakte van het verhoor, want dat zorgde toch altijd voor wat extra spanning voor mocht het wel gedaan worden.

Snap dat het leuk is, maar we hadden er niks aan. Alleen chippie versprak zich, maar die hadden we zonder verspreking ook wel gearresteerd . Was eigenlijk alleen maar tijdverdrijf.

En toen de kijkers ons gingen pesten, was het gewoon uit met de pret. :P

Ik ben benieuwd of er in het wie reageert er op jou topic een opdracht is uitgevoerd, want die was wel heel actief met rovers.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #739 Gepost op: 26-05-2020, 23:02:36 »
Ik ben benieuwd of er in het wie reageert er op jou topic een opdracht is uitgevoerd, want die was wel heel actief met rovers.

Volgens mij heeft iemand jouw naam er een keer genoemd.  ::vergroot::

Maar verder dacht ik niet.

Ik heb zelf zo veel mogelijk opdrachten uitgevoerd in topics waar ik anders ook actief in zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2020, 23:04:32 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?