Auteur Topic: RealityNet's Most Wanted!  (gelezen 195873 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #760 Gepost op: 26-05-2020, 23:33:45 »
Een van onze grootste prestaties was Ldh op Discord krijgen.
Så hva gjør vi nå?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #761 Gepost op: 26-05-2020, 23:33:56 »
Oh ja, wisten jullie al dat we LdH op Discord hebben kunnen krijgen?  ::rofl::

Edit: zie hierboven hahaha
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #762 Gepost op: 26-05-2020, 23:35:17 »
Ldh had met zijn gespam wel een goede dekmantel ::rofl::

Een van onze grootste prestaties was Ldh op Discord krijgen.

Wow ::oink::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #763 Gepost op: 26-05-2020, 23:36:03 »
Ik ben enorm benieuwd naar de opdrachten ::bravo::

Ik vond het superleuk om te volgen, Spacy, ook al werd er niet heel veel gepost, dat maakt het ook makkelijker bij te houden

Goed gedaan Hunters :)

En omg LdH op Discord? Wauw. Maar eh, waarom zitten al die rovers niet in de RN discord dan?!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #764 Gepost op: 26-05-2020, 23:39:53 »
expres ;) Jongens we hebben echt niet normaal vaak discord naar voren gehaald om jullie ldh te laten vergeten ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #765 Gepost op: 26-05-2020, 23:40:00 »
Ldh had met zijn gespam wel een goede dekmantel ::rofl::

Wow ::oink::
Inderdaad ;D terwijl jullie dat na 4 dagen of in ieder geval in de eerste week aanmerkten als: LDH is verdacht, die spamt (ja altijd ja  ::rofl::)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #766 Gepost op: 26-05-2020, 23:42:20 »
Het 'probleem' bij LdH was voor mij dat hij op een gegeven moment zoveel postte dat ik eigenlijk geen zin had om alles terug te lezen om iets 'verdacht' te vinden.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #767 Gepost op: 26-05-2020, 23:44:09 »
Ik zag dat LdH zijn onderschrift had veranderd  ::jaja:: van Berliner naar Bärliner  ;D

Ik doelde dan ook op hem in mijn verhoor maar vond het nogal lullig om het te verpesten voor LdH  :P
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #768 Gepost op: 26-05-2020, 23:45:12 »
Ja, we hebben daarom ook allerlei ingewikkelde opdrachten aan LDH gegeven. Die vielen toch niet op.


Alleen gisteren was het een gok wie we geld meegaven. Daisy noemde dat LDH haar naam 5 keer had genoemd. We hoopten dat jullie daar verder op in gingen. Maar ik werd ook vaak genoemd. Dus laatste ronde was domweg gekken en hopen.


Was onderschrift veranderen ooit een opdracht trouwens?
Naam wel, geslacht wel, leeftijd wel (2 keer). Maar onderschrift kan ik me niet meer herinneren.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2020, 23:47:01 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #769 Gepost op: 26-05-2020, 23:46:07 »
Wij hoopten nog dat jullie dit de eerste week zouden spotten. Maar blijkbaar zien rovers soms meer dan hunters.
(Eerste letters, voor de duidelijkheid)

 ::hypocriet::

 ::sorry::  kon het niet laten  ;D

Gefeliciteerd hunters en goed gedaan rovers  ::bravo::  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #770 Gepost op: 26-05-2020, 23:46:14 »
Overigens die typfout die naast alle pm's aan de 5 hunters extra bewijs was voor jullie... stond er al maanden  ::oink:: TwijfTelt.. ik had hem niet gezien  ::rofl::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #771 Gepost op: 26-05-2020, 23:46:19 »
Hij heeft dat altijd zo gehad dacht ik.(Bärliner) Er komt nog een moment terug waar jullie het hadden moeten weten wie de overgebleven rovers waren.
Så hva gjør vi nå?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #772 Gepost op: 26-05-2020, 23:46:50 »
Jullie hebben dus goed gegokt ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #773 Gepost op: 26-05-2020, 23:48:30 »
Jullie hebben dus goed gegokt ;D
Ik moest meteen even je profiel bekijken of jij de echte Tim was ::rofl::.
Så hva gjør vi nå?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #774 Gepost op: 26-05-2020, 23:49:29 »

Jammer Daisy dat je zo baalde van meewerkende kijkers. Ik heb zelf inderdaad de dag voor ik werd gearresteerd subtiel 2 dingen gedaan om jullie te misleiden. Jullie waren net 2x succesvol geweest, en het leek erop dat jullie heel makkelijk ruim voor de deadline alle rovers zouden ontmaskeren, en dat vond ik jammer, vandaar.

Ik had ook geen probleem met een individuele actie (ik zou als kijker ook vast wel iets raars gedaan hebben) - maar meer met idee dat de PM groep gecoordineerd iets kon afspreken stuitte me tegen de borst. Kijkers in de PM konden elkaar afstrepen naar mijn mening en daardoor werd het makkelijker om de rovers te vinden. En als je eenmaal weet wie het zijn, weet je ook makkelijker waar je op moest letten.
Nu begrijp ik dat er ook rovers inzaten, dat scheelt dan weer iets. Maar wat HDD zegt klopt ook weer wel.

In de PM groep kon alles gedeeld worden zonder consequenties. Die luxe hadden we als hunter niet. Alles kon tegen ons gebruikt worden. Één opmerking over signatures en avatars en ineens hadden heel veel mensen een andere (waardoor die van MV me pas opviel toen we m ontmaskerd hadden). En toen kwam er ook nog een opmerking dat we slecht bezig waren. Misschien was het bluf, ,maar die opmerking schoot me echt in het verkeerde keelgat. Kijkers hadden veel meer info dan wij.

Overigens die typfout die naast alle pm's aan de 5 hunters extra bewijs was voor jullie... stond er al maanden  ::oink:: TwijfTelt.. ik had hem niet gezien  ::rofl::

You are welcome ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #775 Gepost op: 26-05-2020, 23:50:03 »
Tim verdacht maken...

In 3 woorden spel heb ik toen de morse langzaam ontdekt werd nog even wat hints proberen te geven:

tijdens intensieve marathonverhoren

twijfelachtige Irakese methodes

totale idiote maniak.

T I M  ::)
 

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #776 Gepost op: 26-05-2020, 23:50:42 »
 :\'(
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #777 Gepost op: 26-05-2020, 23:58:11 »
@Daisy: ik zat in de kijkers-pm, maar daar hebben we volgens mij maar 2x een gezamenlijke molactie gedaan, eentje vanuit mij omkleuren te plaatsen en die freerover actie van  vermiljoen da ht ik. En de rovers die in de ki j kerspm zaten hebben ons tot het laatzt ook zitten foppen    ;D
« Laatst bewerkt op: 26-05-2020, 23:59:51 door grasisgroen »
...maar soms even niet :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #778 Gepost op: 27-05-2020, 00:00:35 »
::hypocriet::

 ::sorry::  kon het niet laten  ;D

Gefeliciteerd hunters en goed gedaan rovers  ::bravo::  ::bravo::
Die rode ondergoed post viel me gisteren ook op ja toen ik jou nog eens doornam.
Heb hier en daar wel naar eerste letters gekeken. Maar gelukkig niet in deze post  ;D

Gelukkig leidde Daisy ons steeds weg van jou. Als het aan mij lag, sloeg ik je in de boeien  ;)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #779 Gepost op: 27-05-2020, 00:00:55 »
@Daisy: ik zat in de kijkers-pm, maar daar hebben we volgens mij maar 2x een gezamenlijke molactie gedaan, eentje vanuit mij omkleuren te plaatsen en die freerover actie van  vermiljoen da ht ik. En de rovers die in de ki j kerspm zaten hebben ons tot het laatzt ook zitten foppen heeft  ;D
Maar die Free rover actie kwam deels ook vanuit ons he. Jacco had als opdracht: post iets in Dit topic. Toen bedachten we van: wat als we de kijkers kunnen aansporen (net als er in de buit ook handlangers kunnen zijn) om iets te plaatsen, kan Jacco in de slipstream mee. Daar ontstonden ook die #'s. Maar achteraf is dat allemaal beetje uit de hand gelopen met mensen die posten en daar niet horen te posten. (en daarvoor excuses).
« Laatst bewerkt op: 27-05-2020, 00:03:05 door MollenvangR-Art »