Auteur Topic: RealityNet's Most Wanted!  (gelezen 194560 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #780 Gepost op: 27-05-2020, 00:05:08 »
Hij heeft dat altijd zo gehad dacht ik.(Bärliner) Er komt nog een moment terug waar jullie het hadden moeten weten wie de overgebleven rovers waren.

 ::oink::

Voor mijn gevoel stond er echt altijd een e!
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #781 Gepost op: 27-05-2020, 00:06:35 »
Ik had ook een keer een poging gedaan jullie te misleiden. Ik plaatste 3 posts in 5 minuten. De eerst post begon met 'Realitynet', de  2de post met 'Most' en de 3de post met 'Wanted', maar helaas is het niet opgevallen. Dan ben ik er maar mee gestopt  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-05-2020, 00:08:08 door Convans »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #782 Gepost op: 27-05-2020, 00:06:59 »
Die chat... waarom ging je niet weg D*N?  :P We hebben er 3,5 uur gezeten. (Vanwege IP-adres konden we niet weg.)

Mij krijg je niet zo snel weg ;D.

Ik vond het wel jammer dat we niet zoveel konden overleggen als hunters. Snap ook dat het voor de kijkers niet ideaal was zo, maar wel de beste tactiek denk ik; zeker in het begin om zo min mogelijk potentiële namen prijs te geven  ::jaja::
Vond ik ook ::jaja::.

Ik hoor nu ook van de rovers hoe weinig we door hadden etc. terwijl ze dat ook niet weten. Veel informatie sla je op en post je niet omdat iedereen het kan lezen, we hebben waarschijnlijk meer gezien dan mensen denken ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #783 Gepost op: 27-05-2020, 00:07:23 »
Die rode ondergoed post viel me gisteren ook op ja toen ik jou nog eens doornam.
Heb hier en daar wel naar eerste letters gekeken. Maar gelukkig niet in deze post  ;D

Gelukkig leidde Daisy ons steeds weg van jou. Als het aan mij lag, sloeg ik je in de boeien  ;)

 ::rofl::  ik wasnogal opvallend bezig, maar Daisy had het mis wat betreft het meedoen aan dit spel. Ik had dit erg leuk gevonden, maar was bang voor discordachtige-ldh opdrachten  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #784 Gepost op: 27-05-2020, 00:08:55 »
Ik sluit mij aan bij Dennis ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #785 Gepost op: 27-05-2020, 00:09:28 »
Wat ik zelf wel grappig zou hebben gevonden is als er iemand verhoord zou worden die jullie toch niet echt verdachten en dan gewoon vlak voor 21.00 jullie  echte verdachte arresteren.

Wellicht hadden jullie zo informatie van/over kijkers kunnen lospeuteren...


Zelf probeerde ik me (zeker naar het einde toe) een beetje neer te zetten als een "in your face" rover... Maar ja, jullie hebben goed ingeschat dat ik me niet voor het spel heb opgegeven.

Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #786 Gepost op: 27-05-2020, 00:10:26 »
::oink::

Voor mijn gevoel stond er echt altijd een e!

Hé, het mandela-effect (soort van dan) komt jullie dat ergens bekend van voor?


En het probleem was ook een beetje dat onze moeilijkheidsgraad een beetje werd aangepast aan de hand van hoe goed jullie ons doorhadden.

Maar ik blijf het niet helemaal snappen waarom er zo weinig werd gedeeld. Wij moesten uiteindelijk toch onze opdrachten uitvoeren. En als je iets heel verdachts ziet, kan je dat toch gewoon melden?
« Laatst bewerkt op: 27-05-2020, 00:13:56 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #787 Gepost op: 27-05-2020, 00:11:35 »
Ik had ook een keer een poging gedaan jullie te misleiden. Ik plaatste 3 posts in 5 minuten. De eerst post begon met 'Realitynet', de  2de post met 'Most' en de 3de post met 'Wanted', maar helaas is het niet opgevallen. Dan ben ik er maar mee gestopt  ::rofl::
Opdracht voor een nieuw seizoen  ::vergroot::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #788 Gepost op: 27-05-2020, 00:18:29 »
Hmm, aan Fabiann, D*N, Tim, Nieky en Daisy in een glitterpakje moet ik niet denken; dat staat vast niet...

Pittig deze  ;D
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #789 Gepost op: 27-05-2020, 00:19:00 »
Hé, het mandela-effect (soort van dan) komt jullie dat ergens bekend van voor?


En het probleem was ook een beetje dat onze moeilijkheidsgraad een beetje werd aangepast aan de hand van hoe goed jullie ons doorhadden.

Maar ik blijf het niet helemaal snappen waarom er zo weinig werd gedeeld. Wij moesten uiteindelijk toch onze opdrachten uitvoeren. En als je iets heel verdachts ziet, kan je dat toch gewoon melden?

Heeft denk ik deels te maken met de verdeling van het geld. Als je gefocused bent op kandidaat X dan gaan jullie daar geen geld op inzetten.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #790 Gepost op: 27-05-2020, 00:20:40 »
Pittig deze  ;D

LdH had mij al zo vaak benoemd die dag, ik heb dat gewoon genegeerd ;D

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #791 Gepost op: 27-05-2020, 00:21:32 »
Leuk spel om te volgen! Top gedaan Spacy en deelnemers ::bravo::

Vanwege drukte met school had ik me niet opgegeven, maar dit weekend ging ik eens struinen door dit topic en zag ik dat mijn naam een paar keer was genoemd. Ik had me verder totaal niet verdiept in wat de opdrachten zoal konden zijn (ja, behalve de onderschriften dan), dus ik heb lukraak een stuk of twee niet heel ver weggezakte topics opgedoken, verder niets bijzonders.

Gaudeamus is al een paar jaar het onderschrift bij m'n avatar. ::jaja:: En Niek, ik verlies jou ook nooit uit het oog  ::wenkbrauw::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #792 Gepost op: 27-05-2020, 00:24:49 »
LdH had mij al zo vaak benoemd die dag, ik heb dat gewoon genegeerd ;D

Hij heeft die dag ook posts dat hij andere forummers met 7 tegelijk noemt. Afleiding dus
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #793 Gepost op: 27-05-2020, 00:28:49 »
Ldhmolletje deed sowieso irritant veel posten de laatste maand, nog meer dan anders ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #794 Gepost op: 27-05-2020, 00:29:39 »
Heeft denk ik deels te maken met de verdeling van het geld. Als je gefocused bent op kandidaat X dan gaan jullie daar geen geld op inzetten.

Ja, dat snap ik. Maar nu was het niet heel anders. We hebben het geld best goed verdeeld. Beter zou je het misschien een dag later wel kunnen delen.

Wij hebben vooral gekeken naar wie het beste welke opdrachten kon uitvoeren. Sommigen (Chipie en Vermoljoen) kwamen sowieso al niet in aanmerking voor geld. En verder gaven we het geld aan de makkelijkste opdrachten.

MV had denk ik ten tijde van zijn PM-opdracht geen geld. Een dag later wel, omdat niemand het door had. Dus daar was Nieky (bewust of niet) slim bezig.

Zeker gezien het aantal kansen, denk ik dat jullie prima meer konden overleggen. Maargoed. Dat vind ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #795 Gepost op: 27-05-2020, 00:33:56 »
Ik heb elke dag tot aan het moment dat ik gepakt werd geld bij me gehad (als ik me niet vergis of had ik dat nou niet bij de pm's, moet ik nazoeken),omdat ik tot mijn eigen verbazing twee weken niet genoemd werd (tot Nieky ineens het licht zag). Zelfs de opdracht na de 5n pm's had ik hem dus bij me, toen ik de namen van 5 hunters moest noemen in een post.

Edit: opgezocht

Dearhunters - Stuur een PM naar elk van de Hunters.
MV geldzak
« Laatst bewerkt op: 27-05-2020, 00:37:32 door MollenvangR-Art »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #796 Gepost op: 27-05-2020, 00:35:41 »

En nog even het bewijs dat het te lezen was in mijn avatar:

(dit is gewoon de 100px variant, maar dan vergroot.)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #797 Gepost op: 27-05-2020, 00:41:51 »
In de sportquiz had ik ook een klein (onbedoeld) hintje verstopt..

Nummer 3
1. Blackburn Rovers (LDH 1 punt)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #798 Gepost op: 27-05-2020, 00:54:05 »
we hebben waarschijnlijk meer gezien dan mensen denken ::vergroot::.

Mijn echte opdrachten in ieder geval niet. We hebben onszelf ook in de voet geschoten met onze boevennamen. Altijd opletten of we niks dubbels posten. Tenminste na de arrestaties van Chip en mij.
Så hva gjør vi nå?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #799 Gepost op: 27-05-2020, 01:27:48 »
Ik heb elke dag tot aan het moment dat ik gepakt werd geld bij me gehad (als ik me niet vergis of had ik dat nou niet bij de pm's, moet ik nazoeken),omdat ik tot mijn eigen verbazing twee weken niet genoemd werd (tot Nieky ineens het licht zag). Zelfs de opdracht na de 5n pm's had ik hem dus bij me, toen ik de namen van 5 hunters moest noemen in een post.

Namen soms wel en soms niet noemen was natuurlijk ook een tactiek van ons ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human