Auteur Topic: [RH] Dag 6 - Een leeg huis  (gelezen 6490 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #100 Gepost op: 27-06-2020, 16:32:32 »
Chipie zou ik ook graag willen weten ja.

Ik heb het hele spel nog weinig zinvols van hem gehoord en is ook niet heel duidelijk in zijn verdenkingen. Kijk zo duidelijk als de vorige keer hoeft niet, maar het contrast met de vorige keer is wel erg groot. Je kan prima aan het zwembad zitten en inhoud plaatsen tegelijkertijd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #101 Gepost op: 27-06-2020, 16:39:17 »
Ik zou graag nog wel van Lödewijk horen waarom hij op mij heeft gestemd.
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #102 Gepost op: 27-06-2020, 17:05:53 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #103 Gepost op: 27-06-2020, 17:09:19 »
Excuse me, het is Lödewijk tegenwoordig.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #104 Gepost op: 27-06-2020, 17:20:53 »
Ik heb er over heen gelezen oke ::rofl::

en ik ga mij niet bezig houden met het spel als ik aan  het zwembad lig nee.

Voor de rest prima om mij te checken hoor

Oh waarom vergelijken jullie mij de  hele tijd met het eerste potje? Dat is inmiddels een half jaar geleden bijna en kende niemand, nu wel. toen was ik vrij druk in het spel en daarom was ik bijna als eerste uit het spel. dus nu ben ik wat stiller en heb ik minder te melden en nu ben ik weer verdacht? wat moet ik dan doen ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-06-2020, 17:26:13 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #105 Gepost op: 27-06-2020, 17:28:29 »
Je lag er heel erg laat uit toch? En iets nuttigs mss?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #106 Gepost op: 27-06-2020, 17:39:15 »
Het is niet alleen de hoeveelheid, het is vooral het contrast tussen 'IK WEET HET ZEKER, HET IS BRTDM' en 'Hallo, ik reageer ook weer eventjes. Waarom verdenken jullie me nou?'

Het punt is dat we met deze nieuwe houding geen kant op kunnen en we je nooit kunnen afstrepen als verdachte, maar ook nooit helemaal bovenaan hebben staan als hoofdverdachte. Dat zijn er dit spel overigens wel vrij veel en is een goede hackerstactiek.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #107 Gepost op: 27-06-2020, 17:49:45 »
Je lag er heel erg laat uit toch? En iets nuttigs mss?
Omdat ik rustiger werd, werd op dag 1 bijna vermoord hoor maar klopt indd


Het is niet alleen de hoeveelheid, het is vooral het contrast tussen 'IK WEET HET ZEKER, HET IS BRTDM' en 'Hallo, ik reageer ook weer eventjes. Waarom verdenken jullie me nou?'

Het punt is dat we met deze nieuwe houding geen kant op kunnen en we je nooit kunnen afstrepen als verdachte, maar ook nooit helemaal bovenaan hebben staan als hoofdverdachte. Dat zijn er dit spel overigens wel vrij veel en is een goede hackerstactiek.
Dat is indd een goeie tactiek, Alleen ik heb nu gewoon weinig te melden, mede omdat de hackers er nu best snel uitgaan. Daarom is het prima om mijn rol te weten hoor
chipsverslaafde <3

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #108 Gepost op: 27-06-2020, 22:38:48 »
Kunnen de gevrijwaarde personen eens hun licht laten schijnen op de DDD hint van Michael

Ik vind 'm enigszins vergezocht aangezien er in DeDeDe ook klinkers staan (maar again, ook vorig seizoen waren er vergezochte hints), maar ik zou ook niet weten wat het anders zou moeten zijn en in combi met de 3D avatar + vanwege de argumentatie van Brtdm lijkt het mij ook duidelijk dat DRenziboy hacker is ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #109 Gepost op: 27-06-2020, 22:54:53 »
Ik vind 'm enigszins vergezocht aangezien er in DeDeDe ook klinkers staan (maar again, ook vorig seizoen waren er vergezochte hints), maar ik zou ook niet weten wat het anders zou moeten zijn en in combi met de 3D avatar + vanwege de argumentatie van Brtdm lijkt het mij ook duidelijk dat DRenziboy hacker is ::jaja::

Om eerlijk te zijn is DRenziboy de hele dag nog online geweest, maar heeft hier niks geplaatst, dus dat zegt mij genoeg ::rofl::. Ik vraag me dan wel af wie die andere twee hackers dan zijn kan mij er geen peil oprichten. Ik vrees trouwens dat Lariekoek gediskwalificeerd gaat worden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #110 Gepost op: 27-06-2020, 23:02:52 »
Vergezocht? Dit is zo klaar als een klontje. Duidelijker kan het toch niet zijn voor deze ronde. Je spreekt letterlijk DeDeDe uit. Toeval bestaat ook helemaal niet als Michael hints moet bedenken ;)

Dit is nog duidelijker dan KLM en de kleuren van Spacy  :P
« Laatst bewerkt op: 27-06-2020, 23:04:41 door Convans »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #111 Gepost op: 27-06-2020, 23:05:42 »
Ik vind 'm enigszins vergezocht aangezien er in DeDeDe ook klinkers staan (maar again,

Spreek D-D-D eens uit op zn Engels en je hebt de juiste uitspraak te pakken. Dus waarom zou je klinkers gebruiken?  ;)

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #112 Gepost op: 27-06-2020, 23:12:31 »
Jaa ben ik het mee eens hoor, ik zei ook al dat ik niet zou weten wat het anders moet zijn :P
I will follow my inner gold

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #113 Gepost op: 28-06-2020, 00:16:19 »
Hoezo Miek? Die naam is zelfs niet ter sprake gekomen?  :P
Gisteren wel! Ik had ook zo'n mijn twijfels bij die meid en in eerste instantie zou ik inderdaad FrankLapidus gaan bekijken, maar toen dat hier ook geopperd werd, wilde ik eigenlijk kijken of Frank al in de stress zou schieten en dat werd wel enigszins voor mij bevestigd. Die knul houd ik ook goed in te gaten, zolang ik dat nog mag doen, natuurlijk.

En waarom stemde je op mij?  ???
Ik zou graag nog wel van Lödewijk horen waarom hij op mij heeft gestemd.
Op zich vind ik dit wel weer voor FrankLapidus als niet-hacker spreken. In eerste instantie denk ik niet dat een hacker er zo de aandacht op wil vestigen dat er op hem gestemd is. Ik vind je wel erg defensief spelen, wat mogelijk weer pleit voor hacker-zijn. Daarom heb ik op jou gestemd. Ook was het zo goed als zeker dat Molduck gelyncht ging worden, dus wilde ik even een stem op iemand uitbrengen om diegene uit te testen.


Kunnen de gevrijwaarde personen eens hun licht laten schijnen op de DDD hint van Michael
Ik vind het een goed gevonden hint en bijna van hetzelfde kaliber als de KLM-hint naar TimvDons. Daarom verwacht ik ook op DRenziboy(?) te gaan stemmen voor de lynch.


Ik denk inderdaad dat het dan 1 van de mensen is die hij niet bevestigd heeft. Mogelijk heeft hij Brent helemaal niet bekeken de eerste nacht, maar zijn koppelpartner, en heeft hij later kunnen zeggen dat hij natuurlijk aanspreekpunt Brent heeft gecheckt. Hij heeft blijkbaar geen behoefte om Focus te checken tot dusverre, dus hoe belangrijk vindt hij het echt om te weten wat de rol is van het aanspreekpunt...
Leuk idee, maar het is toch heel aannemelijk dat ik de eerste dag het aanspreekpunt check? Juist omdat er dan nog bijna niets bekend omtrent het spel is, dus dan ligt die keuze voor de hand. En natuurlijk heb ik wel behoefte om Focus te checken, maar ik kan helaas maar één persoon per dag te bekijken. Daarnaast verwacht ik niet van Focus dat zij een hacker is, omdat Brent en Chardo geluncht zijn en dat zou die meid nooit doen. Ze doet me altijd hieraan denken. Natuurlijk zijn er nog vijf andere hackers die Focus zouden kunnen overrulen, maar ik verwacht wel dat ze meerdere betogen zou hebben gehouden om ze niet te lunchen als ze een hacker is. Als Brent en Chardo er namelijk achter komen dat Focus wel een hacker is, dan zullen ze al het contact verbreken (en terecht) en ik verwacht niet dat ze dat zal laten gebeuren.

Maar als de betrouwbare kandidaten het ermee eens zijn om Focus morgen te checken, dan doe ik dat natuurlijk graag.


Overigens heb ik ook iets gezegd over de eerste 2 slachtoffers, en hun vriendengroep, en later nog eens dat Focus wat mij betreft teveel de nadruk legt op 'dat doen vrienden niet'. Robbie heeft datzelfde gevoel blijkbaar, gezien zijn uitleg bij die ene stem van hem op Lodewijk.
Om eerlijk te zijn zou ik er echt geen problemen mee hebben gehad om Brent en Chardo keihard te lunchen als ik een hacker was geweest. Dat is het spel.


@Lödewijk kun je aub Chipie eens checken zodat we weten of hij gewoon aan het trollen is of een slechte hacker is. Dank!
Ik heb nu Focus en mrchipie op mijn lijstje staan. Zijn er nog andere voorkeuren?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #114 Gepost op: 28-06-2020, 00:23:22 »
Focus en chipie staan bij mij ook top 3 in lijst van mensen die ik graag wil zien. Misschien zelfs Sanmol ook, het lijkt me vrij duidelijk dat Sanmol geen hacker is, maar 99% is geen 100%. Lijkt me heel vervelend als we daarmee in de fout gaan.

Maargoed, als Sanmol echt een hacker is, zal Micheal ons vast snel helpen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #115 Gepost op: 28-06-2020, 00:48:26 »
ze vermoorden mij toch wel als Lodewijk mij wilt bekijken

Dit wou ik net zeggen.. we kunnen beter niet openbaar zeggen wie we willen dat Lodewijk gaat kijken. Althans, Lodewijk kan beter niet aangeven wie dat is van tevoren. Dus ik gooi er nog maar een naam bij: Esther (het kaasblokje)  ::vergroot::. Iets zit me gewoon niet lekker met die meid.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #116 Gepost op: 28-06-2020, 00:58:13 »
ze vermoorden mij toch wel als Lodewijk mij wilt bekijken

Hoe bedoel je? De wolven gaan jouw dan komende nacht vermoorden? Voor de groep toch niet zo erg, heeft de ziener nog 2 dagen de tijd. Hoe meer we kunnen zien hoe beter.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #117 Gepost op: 28-06-2020, 01:08:48 »
Ooh girl hold your purse, want Sanmol heeft echt een hint gevonden  ::joehoe::. Althans dat denk ik.

Edit: AAAAHHHH I'm sooo excited ik heb iets gevonden  ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 28-06-2020, 01:14:01 door Sanmol »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #118 Gepost op: 28-06-2020, 01:17:28 »
Nou, ik ben benieuwd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 6 - Een leeg huis
« Reactie #119 Gepost op: 28-06-2020, 01:20:04 »
Nou, ik ben benieuwd.

Normaal zie ik spoken, maar deze hint heeft zoveel verwijzingen dat het wel heel erg verdacht is  ::vergroot::.