Auteur Topic: [M] Dag 2 - Vissenvoer  (gelezen 9466 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #20 Gepost op: 13-07-2020, 23:05:03 »
Dus eigenlijk heb ik je een dienst bewezen ;D

niet echt eigenlijk... morgen heb ik vast nog wel ergens tijd om te stemmen ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #21 Gepost op: 13-07-2020, 23:12:57 »
Waar is de tim hint? :P
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #22 Gepost op: 13-07-2020, 23:30:10 »
Waar is de tim hint? :P

::nieuwsgierig::

Tim en Mitch verdacht dat ze met mij meegegaan zijn op Kaaasje, als muiter weet je dat er dan lig meer dan 1 stem fout zit.

Swifty natuurlijk ook, maar door haar artefact kan ze het toch niet meer zijn?

Om dit gelijk even toe te lichten: Ik had nog niet gestemd kort voordat ik naar het trainen moest. Ik had nog geen aanknopingspunten en ben toen op Kaaasje gegaan, mede doordat meerdere mensen op haar zouden gaan en zij ook al genoemd was.
« Laatst bewerkt op: 13-07-2020, 23:32:48 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #23 Gepost op: 14-07-2020, 00:00:02 »
Tim en Mitch verdacht dat ze met mij meegegaan zijn op Kaaasje, als muiter weet je dat er dan lig meer dan 1 stem fout zit.

Swifty natuurlijk ook, maar door haar artefact kan ze het toch niet meer zijn?

Zoals ik al eerder toe heb gelicht stemde ik er random op. Niet per se op Kaaasje voor een reden omdat er te weinig aanknopingspunten waren voor mij en ik stemde net voor de deadline omdat ik niet wist op wie te stemmen

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #24 Gepost op: 14-07-2020, 08:50:45 »
De stemronde voor de kapitein::

Niet gestemd:
Lucy, Ricardo, Brent, Focus, Lödewijk & Nieky

Zouden de wolven de inactieven weg gaan stemmen? Ook weer verdacht dat Focus, Brent en Chardo op Nieky gaan. Proberen ze dit rijtje als eerste weg te werken?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #25 Gepost op: 14-07-2020, 09:46:41 »
Lucy ook eruit, die vonden de muiters waarschijnlijk gewoon gevaarlijk. Achteraf gezien niet ongunstig voor ons, omdat Lucy 2x niet gestemd had, en bij nog 1 gemiste stem automatisch was afgevallen. Weer wat minder risico.

Nieky zou zelf ook nog een muiter kunnen zijn, stond gister best wel een tijdje in het nu online lijstje, en poste alleen als reactie op Chardo.

Ik roep maar wat he mensen, kom op, denk mee!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #26 Gepost op: 14-07-2020, 09:52:42 »
Tim en Mitch verdacht dat ze met mij meegegaan zijn op Kaaasje, als muiter weet je dat er dan lig meer dan 1 stem fout zit.

Swifty natuurlijk ook, maar door haar artefact kan ze het toch niet meer zijn?

Dat is precies waarom ik mijn artefact alvast postte. Het is duidelijk dat ik een piraat ben en niets anders.

Ik stemde op Kaaasje omdat ik haar tactisch slimmer achtte dan wat ze postte, en dat vond ik verdacht genoeg. De eerste dag heb je gewoon bar weinig om je op te baseren.


Ze vonden Lucy blijkbaar een gevaar. Dat beperkt het aantal verdachten niet echt ben ik bang :P Zij speelde ook mee op de Discord WvW neem ik aan?
« Laatst bewerkt op: 14-07-2020, 10:16:19 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #27 Gepost op: 14-07-2020, 09:54:48 »
De muiters vonden Lucy blijkbaar een gevaar.

Nu doe je het weer  :o
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #28 Gepost op: 14-07-2020, 09:55:54 »
Misschien moeten we Brent vragen zijn artefact op Swifty te gebruiken. ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #29 Gepost op: 14-07-2020, 09:57:13 »
Ik zou graag willen weten waarom Chardo op Nieky stemde. Chardo is niet het type voor een random.org-stem, maar ik kan niet meteen iets bedenken dat er toen op wees dat Nieky een muiter is.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #30 Gepost op: 14-07-2020, 10:04:34 »
Misschien moeten we Brent vragen zijn artefact op Swifty te gebruiken. ;D

Wellicht hebben andere mensen ook zulke artefacten. Kan me niet voorstellen dat iedereen een andere artefact heeft.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #31 Gepost op: 14-07-2020, 10:06:24 »
Ik stemde op Kaaasje omdat ik haar tactisch slimmer achtte dan wat ze postte, en dat vond ik verdacht genoeg. De eerste dag heb je gewoon bar weinig om je op te baseren.

Dit ja. Super klote dat we gelijk al zo'n goede aanwinst verliezen  ::ohno::. Ik heb mijn lijstje van stemmen weer even geüpdatet hopelijk kunnen we er wat mee:


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #32 Gepost op: 14-07-2020, 10:08:33 »
Wellicht hebben andere mensen ook zulke artefacten. Kan me niet voorstellen dat iedereen een andere artefact heeft.

Ik denk het wel hoor, lijstje is best lang.  Ik denk dat er nog wel mensen kaartjes hebben met bekijk een rol oid, en zo'n kaartje zou ik nu eerlijk gezegd nog op zak houden.


@Sanmol - haal dat piraat bij Swity maar weer weg. Ik denk trouwens dat Brent juist NIET zijn artefect op Swifty moet gaan gebruiken. Dan kunnen we de volgende ronde kijken wat er dan gebeurt, of ze weer zoiets post (ik wil nu nog wel geloven dat het een slip of the finger is - als het de volgende ronde WEER gebeurd niet meer).

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #33 Gepost op: 14-07-2020, 10:12:44 »
Ik heb een overzicht van de artefacten gemaakt om te zien wie wat heeft ingezet en wie nog niet en welke door mij bevestigd zijn.

Artefact overzicht:
Mitchkox - Niet ingezet
TimvDons - Niet ingezet
Convans - Void of Nothingness: doet niets
Chardo - Niet ingezet
Brent - Mask of Spellcasting: kies telkens iemand die niet mag posten. Mag niet 2 maal achter elkaar dezelfde zijn.
Focus - Niet ingezet
Lödewijk - Niet ingezet
Nieky - Niet ingezet
mrchipie - Niet ingezet
belg - Niet ingezet
michael90 - Heart of Indifference: kies telkens iemand die niet mag stemmen. Mag niet 2 maal achter elkaar dezelfde zijn.
Sanmol - Niet ingezet
Daisy - Cloak of the Prince: is tijdens de dag beschermd voor de lynch. Als zij de meeste stemmen krijgt, verliest ze deze kaart en gaat er niemand door. Daarna is ze haar kracht wel kwijt.
SpacyColours - Niet ingezet
DRenziboy - Niet ingezet
Swifty - Coin of Youth: Moet dagelijks minstens 1 keer haar rol vermelden, anders sterft ze in de volgende nacht.
de_witte - Niet ingezet

Hij staat ook in de eerste post.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #34 Gepost op: 14-07-2020, 10:16:04 »
Nu doe je het weer  :o


Oh getver! Wat is dat moeilijk zeg!


Helpt het als ik het verwijder?
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #35 Gepost op: 14-07-2020, 10:16:43 »
Gewoon het woord muiters vervangen voor slechteriken ofzo ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #36 Gepost op: 14-07-2020, 10:16:48 »
Misschien moeten we Brent vragen zijn artefact op Swifty te gebruiken. ;D


Ja lekker dan, dan lig ik er de volgende nacht uit omdat ik mijn rol niet kan zeggen :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #37 Gepost op: 14-07-2020, 10:18:50 »

Ja lekker dan, dan lig ik er de volgende nacht uit omdat ik mijn rol niet kan zeggen :o

Ik heb even later al een correctie gemaakt. Daarnaast, ik zou als muiter die kaart op zak gehouden hebben, dus ik neig je te geloven.

Dus idd Brent, niet Swifty kiezen!  ::ohno::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #38 Gepost op: 14-07-2020, 10:19:56 »
Ik denk het wel hoor, lijstje is best lang.  Ik denk dat er nog wel mensen kaartjes hebben met bekijk een rol oid, en zo'n kaartje zou ik nu eerlijk gezegd nog op zak houden.


@Sanmol - haal dat piraat bij Swity maar weer weg. Ik denk trouwens dat Brent juist NIET zijn artefect op Swifty moet gaan gebruiken. Dan kunnen we de volgende ronde kijken wat er dan gebeurt, of ze weer zoiets post (ik wil nu nog wel geloven dat het een slip of the finger is - als het de volgende ronde WEER gebeurd niet meer).

Laat dat piraat maar staan. Ik ben echt gewoon een piraat. Om dat te bewijzen ga ik in het volgende topic wel alleen dat posten en verder helemaal niet meepraten.
En inderdaad, Brent moet zijn artefact dus juist niet op mij gebruiken, want dan lig ik er uit.

Sanmol, waarom gebruik je paars voor sommige stemmen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2 - Vissenvoer
« Reactie #39 Gepost op: 14-07-2020, 10:20:56 »
Lijken me solo stemmen, iets wat niemand anders gekozen heeft.